Sorry ben niet zo origineelquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:26 schreef intoxicated het volgende:
Geen originele titel over rechtenstudentjes?![]()
![]()
Ik zie het jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:29 schreef intoxicated het volgende:
Ik heb wat dingetjes veranderd in de wiki destijds
Hoezo dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:09 schreef Kang-He het volgende:
Gelukkig is hier niemand zo stom geweest om naar de VU te gaan.
Omdat je in de zomervakantie zorgstage moet lopen als je daar studeert.quote:
Hoi allemaal. Even snel voorstellen: ben zesdejaars aan de VU.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:22 schreef Kang-He het volgende:
En het nieuwe curriculum en onderwijs verrot is.
Overigens nog maar twee daagjes zakkenwassen!
Maar, gelukkig is het maar 2 weken bij ons.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:09 schreef intoxicated het volgende:
Rotterdam heeft de zorgstage toch in het 2e jaar? Dan kan ik binnenkort met gepast leedvermaak de ervaringen van een kennis van me gaan aanhoren, 'k denk dat ze het niet zo leuk gaat vinden![]()
Of ook leuk: Tromp Verpakking Partnersquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:12 schreef the_jasper het volgende:
Textured Vegetable Protein
(jaja ff googlenen op tvp)
Ohjee wat een ramp. Nu kan ik niet verder leven. Vaarwel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:34 schreef Spyronius het volgende:
Hmm de mods slapen zeker nog? Waarom zijn we nog niet centraal, tenminste onder aan de pagina hoe dat ook mag heten.
Hmm leuk je gekend te hebben, mag ik jouw plaats in de studie innemen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:36 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Ohjee wat een ramp. Nu kan ik niet verder leven. Vaarwel.
Yup, wordt biomedische wetenschappen voor minimaal een jaar aan de UvA.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:50 schreef gohan16 het volgende:
heb je je nou al ingeschreven voor een studie?
Klopt, maar dan moest ik wel m'n scheikunde cijfer al hebben en aangezien ik dat cijfer pas na de 2de loting heb, kan ik daar niet aan mee doen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:00 schreef gohan16 het volgende:
Utrecht heeft toch een 2de ronde loting..
for BMW, that is
Jup, is via de ib-groep, maar dat schijnt weer zo geregeld te zijn bij de wet, omdat ik mijn defficienties voor 1 september weg kan werken, maar over de tweede loting schijnt weer niets in de wet te staan, dus daarom kan ik daar niet aan mee doen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:12 schreef gohan16 het volgende:
En je kon wel meedoen met de GNK lotingOf is die loting van de UU zelf en niet van de ib-groep
Nijmegen heeft een verpleegstage al in het eerste jaar. Is dat hetzelfde dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:09 schreef intoxicated het volgende:
Rotterdam heeft de zorgstage toch in het 2e jaar? Dan kan ik binnenkort met gepast leedvermaak de ervaringen van een kennis van me gaan aanhoren, 'k denk dat ze het niet zo leuk gaat vinden![]()
Tell me about itquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:39 schreef intoxicated het volgende:
Hmz, dat is wel ruk geregeld allemaal![]()
Verpleegstage is een verouderde term voor zorgstage. De gedachte achter de nieuwe naam is dat het doel van de stage veel meer is dan verplegen alleen. Maar het zijn dus twee woorden voor hetzelfde beestje.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:07 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nijmegen heeft een verpleegstage al in het eerste jaar. Is dat hetzelfde dan?
Als het er niet staat kan het ook betekenen dat die mensen er gewoon niet zijn hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:43 schreef gohan16 het volgende:
Ik zie bij de ib-groep niet diegene staan die wil ruilen van rotjeknor naar grunn.Al geruild, of nog niet door gekomen zeker..
onderaan de pagina staat wanneer hij is bijgewerktquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:27 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Als het er niet staat kan het ook betekenen dat die mensen er gewoon niet zijn hoor.
Ooh, zo. Dankjequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:43 schreef m021 het volgende:
[..]
Verpleegstage is een verouderde term voor zorgstage. De gedachte achter de nieuwe naam is dat het doel van de stage veel meer is dan verplegen alleen. Maar het zijn dus twee woorden voor hetzelfde beestje.
Of je wordt meteen ingeloot bij de plaats van je eerste voorkeur zoals ikquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:44 schreef gohan16 het volgende:
Mooi was dat vorig jaar, ik was natuurlijk trots om in utrecht ingeloot te zijn, kon ik nog ruilen naar alle instellingenDus tip: eerste keuze utrecht sowieso, tweede keus, je echte eerste keus (zou mooi zijn 7000 aanmeldingen in utrecht, de rest niets
)
Nee, dat is waar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:40 schreef fee-tje het volgende:
Nijmegen is niet zo heel populair afaik.
Vandaag vergeten een kaartje te kopenquote:Op zondag 30 juli 2006 21:15 schreef darkie_blue het volgende:
Ik moet morgen weer beginnen!![]()
![]()
![]()
Alleen jammer dat OV geld kost![]()
Allemaal lezen, ben je gek?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:56 schreef Nuna het volgende:
Hmm, de boeken zijn binnen! Wel veel zeg, dat ik dat allemaal moet lezen
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:12 schreef intoxicated het volgende:
Sowieso, op een paar boeken na lees je van elk boek maar 5% ofzo... Een keer moesten we zelfs een boek van 500 blz en 102 euro kopen waar we 6 blz uit moesten lezen![]()
Wacht maar tot volgend jaar.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:22 schreef Nuna het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niet eens een boek van 102 euro
whehequote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:17 schreef m021 het volgende:
[..]
Aan het andere uiterste heb je de bierhuilie-methode (op dit forum ook bekend als de Repeat-methode), die grofweg het volgende inhoudt:
Het hele blok besteden aan vrije tijd en bier drinken (vandaar het 'bier'), een dag van tevoren beginnen te leren, en vervolgens klagen dat het tentamen zo moeilijk was (vandaar het 'huilie').
Ik heb wel gehoord dat de boeken volgend jaar iets goedkoper zijn. En alleen de eerste 2 jaar boeken kopen? Dat is nieuw voor mijquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:25 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Wacht maar tot volgend jaar.
Owja, en als je gehoord hebt dat je alleen de eerste 2 jaar boeken nodig hebt, think again.
Het eerste jaar waren ze bij bij 900-1000, het 2e 700-800, het 3e 400 en nu hoef ik er maar 1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:24 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoord dat de boeken volgend jaar iets goedkoper zijn. En alleen de eerste 2 jaar boeken kopen? Dat is nieuw voor mij. Ik ging er eigenlijk al vanuit dat je elk jaar nieuwe boeken moet kopen..
Oh dat valt dan nog wel mee, als je het spreid over 4 jaarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:11 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Het eerste jaar waren ze bij bij 900-1000, het 2e 700-800, het 3e 400 en nu hoef ik er maar 1.
Ja, oke duur is het nog steeds. Ik had alleen veel meer verwachtquote:
Hmm, ja dat is mij niet verteld.quote:Maar dat zal wel aan mij liggen. Ons werd altijd verteld dat je eik alles in de eerste 2 jaar koopt, en toen ze het 3e jaar weer met een lijst van 400 euro kwamen aanzetten had ik wel ff zoiets van "nou zeg".
Hmm dat wordt dus twee gebroken benen voor de prijs van een zeker?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:02 schreef intoxicated het volgende:
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=deze_week&a=238026
Gatverdamme, check het filmpje... Moeten we reclame voor onszelf gaan zitten maken ipv dat het volk vanzelf langskomt![]()
Woeiwoei, die chirurg in dat filmpje, Swank, heeft mij ooit nog mogen repareren \o/![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:54 schreef intoxicated het volgende:
Minister Hans Hoogervorst verlaat de politiek
Doei![]()
quote:''Ik heb prachtige dingen bereikt en zit nu nog in de fase van mijn leven dat ik een andere kant op kan.''
als je hier in het geneeskunde topic post neem ik aan dat je geneeskunde doet en zul je vast in een aantal jaar zelf een rechtse rakker zijn of als sp aan de macht komt lekker naar het buitenland gaanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef gohan16 het volgende:
Wel erg typisch dat al die kabinetsleden weggaan. Al die rechtse rakkers verdienden te weinig waarschijnlijk..
Als ik het even kan helpen zal ik nooit rechts worden, hoewel ik gewoon van plan ben arts te worden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:11 schreef the_jasper het volgende:
[..]
als je hier in het geneeskunde topic post neem ik aan dat je geneeskunde doet en zul je vast in een aantal jaar zelf een rechtse rakker zijn of als sp aan de macht komt lekker naar het buitenland gaan![]()
Mischien dat ik later wel veel ga verdienen. Maar rechts stemmen zal ik nooitquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:11 schreef the_jasper het volgende:
[..]
als je hier in het geneeskunde topic post neem ik aan dat je geneeskunde doet en zul je vast in een aantal jaar zelf een rechtse rakker zijn of als sp aan de macht komt lekker naar het buitenland gaan![]()
infiltratiequote:Op zondag 13 augustus 2006 14:07 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Mischien dat ik later wel veel ga verdienen. Maar rechts stemmen zal ik nooit. Die partijen hebben het al verpest bij mij.
PS: Agnes Kant van de SP is ook arts. Joining them is ook een optie![]()
Nee toch, van dat mens had ik gehoopt dat ze een beroep zou doen waar niemand last van haar had.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:07 schreef gohan16 het volgende:
PS: Agnes Kant van de SP is ook arts. Joining them is ook een optie![]()
veel te dik, veel te moeilijk en veels te duurquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:26 schreef Kang-He het volgende:
Die Robbins heb ik, dat is goed boek overigens.
Dat zijn alle boeken ongeveer?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:44 schreef gohan16 het volgende:
[..]
veel te dik, veel te moeilijk en veels te duur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |