Vandaag vergeten een kaartje te kopenquote:Op zondag 30 juli 2006 21:15 schreef darkie_blue het volgende:
Ik moet morgen weer beginnen!![]()
![]()
![]()
Alleen jammer dat OV geld kost![]()
Allemaal lezen, ben je gek?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:56 schreef Nuna het volgende:
Hmm, de boeken zijn binnen! Wel veel zeg, dat ik dat allemaal moet lezen
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:12 schreef intoxicated het volgende:
Sowieso, op een paar boeken na lees je van elk boek maar 5% ofzo... Een keer moesten we zelfs een boek van 500 blz en 102 euro kopen waar we 6 blz uit moesten lezen![]()
Wacht maar tot volgend jaar.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:22 schreef Nuna het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niet eens een boek van 102 euro
whehequote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:17 schreef m021 het volgende:
[..]
Aan het andere uiterste heb je de bierhuilie-methode (op dit forum ook bekend als de Repeat-methode), die grofweg het volgende inhoudt:
Het hele blok besteden aan vrije tijd en bier drinken (vandaar het 'bier'), een dag van tevoren beginnen te leren, en vervolgens klagen dat het tentamen zo moeilijk was (vandaar het 'huilie').
Ik heb wel gehoord dat de boeken volgend jaar iets goedkoper zijn. En alleen de eerste 2 jaar boeken kopen? Dat is nieuw voor mijquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:25 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Wacht maar tot volgend jaar.
Owja, en als je gehoord hebt dat je alleen de eerste 2 jaar boeken nodig hebt, think again.
Het eerste jaar waren ze bij bij 900-1000, het 2e 700-800, het 3e 400 en nu hoef ik er maar 1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:24 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoord dat de boeken volgend jaar iets goedkoper zijn. En alleen de eerste 2 jaar boeken kopen? Dat is nieuw voor mij. Ik ging er eigenlijk al vanuit dat je elk jaar nieuwe boeken moet kopen..
Oh dat valt dan nog wel mee, als je het spreid over 4 jaarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:11 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Het eerste jaar waren ze bij bij 900-1000, het 2e 700-800, het 3e 400 en nu hoef ik er maar 1.
Ja, oke duur is het nog steeds. Ik had alleen veel meer verwachtquote:
Hmm, ja dat is mij niet verteld.quote:Maar dat zal wel aan mij liggen. Ons werd altijd verteld dat je eik alles in de eerste 2 jaar koopt, en toen ze het 3e jaar weer met een lijst van 400 euro kwamen aanzetten had ik wel ff zoiets van "nou zeg".
Hmm dat wordt dus twee gebroken benen voor de prijs van een zeker?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:02 schreef intoxicated het volgende:
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=deze_week&a=238026
Gatverdamme, check het filmpje... Moeten we reclame voor onszelf gaan zitten maken ipv dat het volk vanzelf langskomt![]()
Woeiwoei, die chirurg in dat filmpje, Swank, heeft mij ooit nog mogen repareren \o/![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:54 schreef intoxicated het volgende:
Minister Hans Hoogervorst verlaat de politiek
Doei![]()
quote:''Ik heb prachtige dingen bereikt en zit nu nog in de fase van mijn leven dat ik een andere kant op kan.''
als je hier in het geneeskunde topic post neem ik aan dat je geneeskunde doet en zul je vast in een aantal jaar zelf een rechtse rakker zijn of als sp aan de macht komt lekker naar het buitenland gaanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef gohan16 het volgende:
Wel erg typisch dat al die kabinetsleden weggaan. Al die rechtse rakkers verdienden te weinig waarschijnlijk..
Als ik het even kan helpen zal ik nooit rechts worden, hoewel ik gewoon van plan ben arts te worden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:11 schreef the_jasper het volgende:
[..]
als je hier in het geneeskunde topic post neem ik aan dat je geneeskunde doet en zul je vast in een aantal jaar zelf een rechtse rakker zijn of als sp aan de macht komt lekker naar het buitenland gaan![]()
Mischien dat ik later wel veel ga verdienen. Maar rechts stemmen zal ik nooitquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:11 schreef the_jasper het volgende:
[..]
als je hier in het geneeskunde topic post neem ik aan dat je geneeskunde doet en zul je vast in een aantal jaar zelf een rechtse rakker zijn of als sp aan de macht komt lekker naar het buitenland gaan![]()
infiltratiequote:Op zondag 13 augustus 2006 14:07 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Mischien dat ik later wel veel ga verdienen. Maar rechts stemmen zal ik nooit. Die partijen hebben het al verpest bij mij.
PS: Agnes Kant van de SP is ook arts. Joining them is ook een optie![]()
Nee toch, van dat mens had ik gehoopt dat ze een beroep zou doen waar niemand last van haar had.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:07 schreef gohan16 het volgende:
PS: Agnes Kant van de SP is ook arts. Joining them is ook een optie![]()
veel te dik, veel te moeilijk en veels te duurquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:26 schreef Kang-He het volgende:
Die Robbins heb ik, dat is goed boek overigens.
Dat zijn alle boeken ongeveer?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:44 schreef gohan16 het volgende:
[..]
veel te dik, veel te moeilijk en veels te duur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |