Haha, nee!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:00 schreef _mimic het volgende:
[..]
WelkomZelf toevallig ook een Spijkerman?
tjee zeg, dat je dat niet wist...quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:08 schreef Integrity het volgende:
Hey dit wist ik nog niet:
De inwoners van Meppel worden ook wel "Meppeler Muggen" genoemd, naar aanleiding van een gebeurtenis in het verleden. Op een nacht dachten sommige inwoners dat de kerktoren in brand stond, omdat er een rookwolk om de Meppeler Toren hing, maar het bleek een zwerm muggen te zijn.
Ja, want jij hebt dat toch maar even mooi op je bootje straks!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:47 schreef Djep het volgende:
[..]
tjee zeg, dat je dat niet wist...
en leuk dat het topic nu MEPPEL DE GEKSTE heet. Maar dan moet er wel even bij dat die uitspraak van mij afkomstig is....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat bedoel ik maar,....en dat niet alleen....quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:59 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt dat toch maar even mooi op je bootje straks!
Waar nog meer dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:03 schreef Djep het volgende:
[..]
dat bedoel ik maar,....en dat niet alleen....![]()
Goedemorgenquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:43 schreef Pleun het volgende:
Mogge Bryan. Wat ben jij vroeg wakker!
Ik heb de OP aangepast, k was het helemaal vergeten.....![]()
Je hebt Meppel de Gekste op je bootje staan, waar heb jij nog meer Meppel de Gekste op staan dan? Dus nogmaals.. waar nog meer dan?quote:
ow zo, nou wat gaat mn broertje voor sticker maken dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:23 schreef Djep het volgende:
neehee
er staat nog mee op dat bootje behalve MEPPEL DE GEKSTE (Wat overigens nog aangebracht moet worden)....Misschien morgen...
DUS: Wàt staat er nog meer op dat bootje?
PICHT zou nog een achterruitsticker voor me maken, dus dan plak ik m ook zo op de auto
Je kent ons allebei niet goed genoeg om daarover te kunnen oordelen. Ik ben in elk geval de meest labiele van het stel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:12 schreef Djep het volgende:
Je broertje is de slimste van jullie twee....
MEPPEL de GEKSTE natuurlijk
Marcel is in heel veel opzichten veel volwassener dan dat ik ben, ik steek ook anders in elkaar. Hij ging vroeger bijvoorbeeld ook veel beter met geld om, mij interesseerde dat nooit. Ik vergelijk mezelf niet zoveel meer met mijn broertjes, omdat ik sowieso emotioneel gezien veel meer problemen heb dan hij dat heeft. Daar kan ik overigens wel iets aan doen, maar ik heb er niet voor gekozen deze problemen te hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:32 schreef Djep het volgende:
Nou kijk dan maar uit. De laatste keer dat iemand dat zei kostte me het bijna TBS
anyways, anyhows, PICHT maakt duidelijk een intelligentere indruk![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:27 schreef Luiaerdt het volgende:
Thanks for your lifestory.
In ieder geval bedankt dat je de moeite neemt om zo uitgebreid te reageren. Het was niet mijn bedoeling om je op een vervelende manier met Marcel te vergelijken. Maar ik reageer op wat ik lees. Wees je wel bewust dat dit internet is...tis fokquote:
Dank je wel. Ik vind het fijn dat je zo reageert. Mensen zijn erg verschillend in hoe zij tegen het leven/andere mensen aan kijken. Ik wil het op fok ook niet zo serieus nemen, maar ik wil iemand wel serieus nemen als die persoon dat aangeeft. Ik ben zelf heel open, maar niet meer tegen iedereen. Het deert me nu ook veel minder wanneer iemand wat aan te merken heeft op wat ik zeg, maar dat lukt me niet altijd. Ik probeer het gewoon te zien zoals het is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:55 schreef Djep het volgende:
[..]
In ieder geval bedankt dat je de moeite neemt om zo uitgebreid te reageren. Het was niet mijn bedoeling om je op een vervelende manier met Marcel te vergelijken. Maar ik reageer op wat ik lees. Wees je wel bewust dat dit internet is...tis fok. Dat neemt niet weg dat ik serieus op je verhaal reageer, maar de meeste mensen op internet zouden heel anders reageren.
Mijn excuses voor het feit dat ik een vergelijking heb getrokken die je liever niet had willen hebben.
Ik was gewoon, zoals ik dat noem, aan het lakken en niet er bewust op uit om je te kwetsen of wat dan ook....Oké?![]()
Hmm zo te horen moeten we op msn maar s verder babbelen. Vraag PICHT mijn adres maar als je belangstelling hebt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:59 schreef Integrity het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik vind het fijn dat je zo reageert. Mensen zijn erg verschillend in hoe zij tegen het leven/andere mensen aan kijken. Ik wil het op fok ook niet zo serieus nemen, maar ik wil iemand wel serieus nemen als die persoon dat aangeeft. Ik ben zelf heel open, maar niet meer tegen iedereen. Het deert me nu ook veel minder wanneer iemand wat aan te merken heeft op wat ik zeg, maar dat lukt me niet altijd. Ik probeer het gewoon te zien zoals het is.
Waarom zou jij op msn verder willen babbelen dan? Als ik vragen mag.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:12 schreef Djep het volgende:
[..]
Hmm zo te horen moeten we op msn maar s verder babbelen. Vraag PICHT mijn adres maar als je belangstelling hebt.
Ik heb met mijn vriendin afgesproken dat we niemand op msn toevoegen, daar wil ik me wel graag aan houden. Als je mn broertje en zijn vriendin persoonlijk kent, dan zal ik je vast wel een keer ontmoeten. Ik ben nog wel eens in Meppel, omdat ik daar echt veel familie heb wonen. Mag ik ook mee varen? Lijkt me echt supercool!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:31 schreef Djep het volgende:
We hebben elkaar een paar keer gezien en hij is met petra hier geweest....ze schijnen ook een keer mee te gaan varen...
en ik heb foto's van hem op me pc![]()
ehh hij wrs ook van mij
Zit niet te huilen en voeg haar gewoon toe, daar leer je nog wat van.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:35 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik heb met mijn vriendin afgesproken dat we niemand op msn toevoegen, daar wil ik me wel graag aan houden. Als je mn broertje en zijn vriendin persoonlijk kent, dan zal ik je vast wel een keer ontmoeten. Ik ben nog wel eens in Meppel, omdat ik daar echt veel familie heb wonen. Mag ik ook mee varen? Lijkt me echt supercool!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:22 schreef PICHT het volgende:
[..]
Zit niet te huilen en voeg haar gewoon toe, daar leer je nog wat van.
Stelletje aandachtshoeren dat 't zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:42 schreef Djep het volgende:
Heb ik weer: Ga de honden nog ff uitlaten en hoorde toen ik buiten kwam brandweersirenes. Nog even overwogen om op de p2000 pagina te kijken...Ik loop naar de stoeprand en opeens vind ik de sirenes wel heeeel erg dichtbij komen. Ik roep de honden en zoef : de brandweer. En ze stopten. Ik kijken...ik verwacht een levensgevaarlijk grote brand te zien.
Check....Niets....
Rijden ze naar de achterkant van de school die hier tegenover staat. Blijkt daar een speeltoestel in de fik te staan
Heel fijn dat ze komen blussen enzo....maar moest dat met die pokkeherrie en dat vanwege een klimrekje? Prio 1![]()
Hele buurt op sloffen buiten....Nou ja, weer wat beleefd in Meppel hoor!![]()
maar schrok me wel ff de pleuris toen ze zo voorbij sjeesden....
grapje zeker?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:22 schreef PICHT het volgende:
[..]
Zit niet te huilen en voeg haar gewoon toe, daar leer je nog wat van.
Ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:20 schreef Djep het volgende:
[..]
ik neem t niet serieus....vind je t erg?![]()
Hij meent 't echt wel hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:20 schreef Djep het volgende:
[..]
ik neem t niet serieus....vind je t erg?![]()
Ja en jij dan.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:26 schreef PICHT het volgende:
[..]
Hee stinkerd, zei je net aan de telefoon niet dat je ging slapen?![]()
Welterusten liefjequote:Op zondag 30 juli 2006 00:32 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik weet het, maar slapen moet je toch wel doen. Daarom ga ik nu (echt).
Helaas wel.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:39 schreef Integrity het volgende:
[..]
En daar sliepen de geliefden seperaat
Ja dat krijg je met die bagger usersquote:Op zondag 30 juli 2006 17:03 schreef -babydoll- het volgende:
Ah weer een nieuw meppel topic
Meppel is wel heel gezellig,quote:Op zondag 30 juli 2006 17:07 schreef -babydoll- het volgende:
Maar ff serieus... vinden jullie Meppel echt een wereldstad?
Meppel is niet leuker dan Zwolle, zet dat maar uit je hoofd.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Meppel is wel heel gezellig,
Leuker dan Hoogeveen, Steenwijk & Zwolle
Dus de leukste stad uit de regio
Metropool op en top.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:07 schreef -babydoll- het volgende:
Maar ff serieus... vinden jullie Meppel echt een wereldstad?
Meppel the big apple.quote:
Ow echt wel, 10x gezelliger, Zwolle is echt onpersoonlijk,quote:Op zondag 30 juli 2006 18:12 schreef Integrity het volgende:
[..]
Meppel is niet leuker dan Zwolle, zet dat maar uit je hoofd.
DMD bestaat al sinds de oudheid, jij progressieveling!quote:Op zondag 30 juli 2006 19:05 schreef Pleun het volgende:
Zwolle is wel leuk om een dagje te winkelen ofzo. Pasgeleden de Roze Zaterdag was heel leuk. Zoiets zouden ze hier in Meppel ook wel mogen organiseren in plaats van die rare DMD's
Tja, import he? Kun je niks aan veranderen...quote:Op zondag 30 juli 2006 19:08 schreef PICHT het volgende:
[..]
DMD bestaat al sinds de oudheid, jij progressieveling!
Tja als je het niet gezellig vind moet je het gezellig makenquote:Op zondag 30 juli 2006 19:33 schreef -babydoll- het volgende:
Ik had niet door dat jullie Meppel serieus tof vinden![]()
Eeuh hup Meppel ofzo ietsthe place to be
![]()
Een waar woord mijn beste.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:46 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Tja als je het niet gezellig vind moet je het gezellig maken![]()
Ik woon in Assendorp en da's alles behalve onpersoonlijk. Misschien heb jij een keer in de stad zelf gewandeld, maar gewoond? Denk het niet. Ik was gisteren bijvoorbeeld met m'n vriendin vlakbij m'n flat. We hadden net boodschappen gedaan en toen ineens... zagen we een engelse bulldog. Zij vindt dat echt toffe honden en ze wil er zelf ook graag 1 en ik had van deze al een foto gemaakt en naar haar opgestuurd. Er loopt hier in de wijk trouwens ook een frans bulldogje, ook een foto van gemaakt.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ow echt wel, 10x gezelliger, Zwolle is echt onpersoonlijk,
en in Meppel kent iedereen elkaar wel via via.
Maarja dat is soms wel irri, maar toch.
Ik heb 11 jaar in Zwolle gewoont, dus
In mijn spamboxquote:Op maandag 31 juli 2006 22:45 schreef Pleun het volgende:
Brian, was de mail aangekomen?
APK gehad?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:41 schreef Pleun het volgende:
Hoera! Mijn autootje doet het weer een jaar!![]()
Netjes! Nog een jaar of 5 volhouden en je rijdt belastingvrij.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:36 schreef Pleun het volgende:
Yep! En in een keer goedgekeurd!
Had ik niet verwacht. Hij is een jaar of 20 oud ofzo![]()
Ben erbij!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:57 schreef Pleun het volgende:
Morgen weer!
mimic is een noobquote:Op zondag 30 juli 2006 16:38 schreef guitarist.nl het volgende:
Haha, Ezinge de gekste.
Dat is achter het huis van mijn oom
_mimic woont ook in Ezinge
Ben ik gespotquote:
* Una_Piedra kende vroeger de tenten in Meppel nog wel....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:15 schreef vanKampen het volgende:
[..]
Ben erbij!
Was trouwens afgelopen zaterdag nog even in de beurs en daarna per ongeluk in de blizz ofzo
wat een KANSLOZE tent is dat zeg
Bliss op het Zuideinde.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:13 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
* Una_Piedra kende vroeger de tenten in Meppel nog wel....
De Blizz? Waar zit die?
En de DJquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:33 schreef -babydoll- het volgende:
OMG de Blizz is echt fout. Idere keer dat ik daar langs loop zitten er maar 3 mensen binnen, inclusief de barman![]()
Dan gooi je het in de Humanabak.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:19 schreef PICHT het volgende:
Weet iemand ook of er in Meppel een zaak zit waar je je kleding in kan leveren zodat je er centen voor krijgt? Ik heb namelijk nog wat oude kleding liggen en dat ziet er opzich nog best goed uit maar ik draag het niet meer.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:34 schreef Rahl het volgende:
[..]
mimic is een noob
ex-klasgenoot van me
Ja waarom denk je dat ik je vroeg waar je was??quote:
Hebben zo'n zaakje gehad in de woldstraat maar die hebben ze gesloten je kunt het nu wel inleveren in Steenwijk maar het is allemaal op fifty/fifty basis.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:19 schreef PICHT het volgende:
Weet iemand ook of er in Meppel een zaak zit waar je je kleding in kan leveren zodat je er centen voor krijgt? Ik heb namelijk nog wat oude kleding liggen en dat ziet er opzich nog best goed uit maar ik draag het niet meer.
Ja, dat bedacht ik me vandaag ook, dat je het dáárom vroegquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:58 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik je vroeg waar je was??
Je weet toch wat voor icoontje er verschijnt als een topic vol is...
Nog twee dagen hoorquote:Prettig weekend![]()
Lekker handug harrie....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me vandaag ook, dat je het dáárom vroeg!
[..]
Nog twee dagen hoorMaar dan ben ik wel jarig
!
Ja, zaterdag heb ik bbq in Hoogeveen, en 17 augustus heb ik hier feest met huisgenoot (die dan precies jarig is). Hopelijk is het dan beter weer, want dag erna ga ik naar Lowlandsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:11 schreef Djep het volgende:
[..]
Lekker handug harrie....
Feli![]()
![]()
...Feest? Als t maar geen tuinfeest is, want dat komt niet meer goed...
Aha, daar heb ik eerdaags nog gewoond...quote:
Wie is dat dan? In Meppel op school gezeten?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:26 schreef ActaniA het volgende:
mja meppel schijnt tof te zijn ik moet nog eens met studievrienden daarheen, die komen er vandaan nouja eentje komt uit uffelte
Aha, nee ik kende iemand die uit uffelte kwam, maar die zat op Stad en Eschquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:39 schreef ActaniA het volgende:
je ze hebben allebei daar op school gezeten dingstede oid
Je woont in Groningenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:45 schreef du_ke het volgende:
Ik ga ook zeker wel. Als het regent ga ik wel onder een afdakje feesten
Momenteel even weer in Meppelquote:
kloptquote:Heey die toren in je fotoboek, is dat van de scouting in de Oosterboer??
Die heb ik wel eens zien staan
Het thema van vandaag is nederlandstalig brianquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Suiker
Het is weer Donderdag Meppeldag
Boeie,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:35 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Het thema van vandaag is nederlandstalig brianje had het dus fout de vorige keer
Vreselijkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Boeie,
"Heb je even voor mij, lalalala"
Gewoon verstand op nul en lekker gek doenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:42 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Vreselijkik blijf mooi thuis
Juist voor de muziek of de inhoud hoef je toch niet heen. Het gaat om de gezelligheidquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Gewoon verstand op nul en lekker gek doen [afbeelding]
Hossen staat voor mij niet gelijk aan gezelligheidquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist voor de muziek of de inhoud hoef je toch niet heen. Het gaat om de gezelligheid.
Nee maar gezellig wat drinken en kletsen met vrienden voor mij wel. Daar komt bij dat ik bij de DMD altijd een hoop mensen tegen kom die ik anders maar weinig spreek.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:48 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Hossen staat voor mij niet gelijk aan gezelligheid
Dankjewel.quote:
Misschien binnenkort weer. Ik heb heel lang niks met MSN gedaan, toen een tijdje wel omdat ik het leuk vond kletsen met jou enzo maar nu komt het er weer steeds niet van. Forgive me.quote:kom je nog s op msn?
Ik vergeef je. Het oordelen probeer ik aan de Heer over te laten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:29 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dankjewel.
[..]
Misschien binnenkort weer. Ik heb heel lang niks met MSN gedaan, toen een tijdje wel omdat ik het leuk vond kletsen met jou enzo maar nu komt het er weer steeds niet van. Forgive me.![]()
Feliquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:16 schreef p-etr-a het volgende:
IK HEB EEN BALLONVAART GEWONNEN!!!!
Ze belden net van WoonConcept daar had ik meegedaan aan een wedstrijd zo'n 2 weken geleden, dat ik heb gewonnen. Volgende week donderdag stijgen we op vanaf Woonconcept aan de Blankenstein!!!![]()
![]()
![]()
Drank, scheldgeweld, natte vloer, pit, gleed uit, drank, morgana, patat, roken!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:19 schreef guitarist.nl het volgende:
Komen er nog wilde DMD verhalen ??
Je weets!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:22 schreef Djep het volgende:
Heeeeeeeeee iemand wakker uit Meppel!!!!
nou, en toen? Nog politie??? Vertel, Vertel!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Drank, scheldgeweld, natte vloer, pit, gleed uit, drank, morgana, patat, roken!
heeeequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Je weets!
En nu ga ik roken en slapen want ik ben verkankerd.
Kom dan eens je godverdomde kuthuis uit doosch.quote:
Nou ja zegquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Kom dan eens je godverdomde kuthuis uit doosch.
Waarom zou ik?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:30 schreef Djep het volgende:
En meer dan dat heb je ook niet te melden hè![]()
Omdat ik je gewoon vraag wat er gebeurd is... Maar ja, jij bent een tikkie aangeschoten. Laat maar lekker wezen. Soms wordt t niveau van de inwoners van Meppel weer effe duidelijk....Jij bent er weer zo één.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Pas zeuren als je de binnenstad bent ingeweest vanavond...
Nu ga ik maffen, want ik moet moggeh aan den schlag.
nee daar ga ik nooit heen, ben druk met vakantie pakken..., bovendien woon ik ook niet in meppelquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:29 schreef Djep het volgende:
[..]
HoiHoi, Hier een echte mug!.
Moet je niet naar DMD?
Heeele fijne vakantie dan....als je nog niet weg bentquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:21 schreef WEST het volgende:
[..]
nee daar ga ik nooit heen, ben druk met vakantie pakken..., bovendien woon ik ook niet in meppel![]()
Wij zijn niet van suikerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:05 schreef -babydoll- het volgende:
Iedereen natgeregend vannacht? Was ik ff blij dat ik thuis zat![]()
Roep niet te snel verzopen katten, voor je het weet stapt de crew op.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:09 schreef du_ke het volgende:
DMD is gewoon tof. ook al was ik donderdag al snel een verzopen katje heb me prima vermaakt want het was weer erg gezellig
Ga verhuizen naar een plek waar ze wel kunnen tippen aan jouw...intelligentiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:34 schreef Djep het volgende:
[..]
Omdat ik je gewoon vraag wat er gebeurd is... Maar ja, jij bent een tikkie aangeschoten. Laat maar lekker wezen. Soms wordt t niveau van de inwoners van Meppel weer effe duidelijk....Jij bent er weer zo één.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:27 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Ga verhuizen naar een plek waar ze wel kunnen tippen aan jouw aparte vorm van...intelligentie
Nog beter L.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:32 schreef Luiaerdt het volgende:
ga gewoon weg.
Ja hey, dat wijf begint over het zogenaamde lage niveau van Meppel.quote:
Ah tja, ligt er maar net aan welke buurt je woontquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja hey, dat wijf begint over het zogenaamde lage niveau van Meppel.
Zo mag ik het zien.quote:
Vanavond naar Lowlandsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:19 schreef Svensational het volgende:
Vanavond feest in de Wibautstraat.
Ik ga morgenmiddag pasquote:
Je wist het dus al? Ik ben zeer pissig. Niet op WoonConcept, maar op het bedrijf wat het zou organiseren voor ze.quote:
Ja dat bedoel ik dus... Het weer was er duidelijk wel naar. Nee, helaas, het was niet de mijne. Ik hoop echt dat het 18 september wel door kan gaan, dat is de laatste kans.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:59 schreef Berkery het volgende:
Oh, ik heb vanavond wel een ballon gezien om een uur of half acht, maar daar zat je dus niet in?
Tres lullig![]()
Ikwees hem aan!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:17 schreef Luiaerdt het volgende:
ik zag ook een ballon...........................................................................................
Meppel west is even saai als Sharon's schaamstreek.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:22 schreef Luiaerdt het volgende:
nee man west! \W/...wétoch
Hey,dat was bier en ik was niet eensch zozeer aan het sjansen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:28 schreef Luiaerdt het volgende:
die vond je vorige week anders boeiend zat
GMTAquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:16 schreef p-etr-a het volgende:
Ik dacht even dat je meneer Ariël Sharon bedoelde.
hhehehehehheee!!!!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey,dat was bier en ik was niet eensch zozeer aan het sjansen.
Miss?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:17 schreef Misstique het volgende:
Zijn we hier allemaal lief voor elkaar?
Yup, dit is mijn subforumpje.quote:
Aha, leuk zeg.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup, dit is mijn subforumpje..
Oh in dat geval heb ik niks gezegd. Ik draag namelijk continue mijn ponchoquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:44 schreef PICHT het volgende:
[..]
Er bestaat geen kutweer, enkel slechte kleding![]()
Dan kun je ook de deur uit! Nu de honden nog een poncho aanmeten, anders krijg je een natte bende thuis.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:31 schreef Djep het volgende:
[..]
Oh in dat geval heb ik niks gezegd. Ik draag namelijk continue mijn poncho![]()
Tja voor in de boot is een poncho voor de dames wel handigquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:51 schreef PICHT het volgende:
[..]
Dan kun je ook de deur uit! Nu de honden nog een poncho aanmeten, anders krijg je een natte bende thuis.
Hoeveel handdoeken gaan er bij jou wekelijks doorheen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:58 schreef Djep het volgende:
[..]
Tja voor in de boot is een poncho voor de dames wel handig![]()
Maar met dit weer blijft het gewoon handoekenwerk. Dat zijn dus 3 hondenkoppen, 3 hondenlijven en 12 poten.
En nu is het weer droog natuurlijk. Maar ja, we hebben net al een flinke tocht gemaakt door de regen.
Hangt van het weer en de handdoek af. In regenperiodes minimaal 6 per dag. Soms kun je ze laten drogen en nog een keer gebruiken, maar soms ook niet. Ben ook erg blij met mijn wasmachine en droger!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:16 schreef PICHT het volgende:
[..]
Hoeveel handdoeken gaan er bij jou wekelijks doorheen?![]()
Schijtweerquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:44 schreef PICHT het volgende:
[..]
Er bestaat geen kutweer, enkel slechte kleding![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:10 schreef nanalune het volgende:
Wat een diepgang hier... wat een boeiende conversaties..![]()
![]()
Ik geloof dat ik cerror heb gezien. maar hij dacht waarschijnlijk dat ik hem wel zag zitten , hij herkende mijn 'Hey jij bent van Fok! Blik' niet...
Whehehe sjek mijn fotoboekquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:30 schreef PICHT het volgende:
[..]
Hoe zit die blik eruit? Pics! Ik wil in de schoenen van Cerror kunnen staan.
Heeft jouw kindje geen papa?quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:16 schreef nanalune het volgende:
[..]
Whehehe sjek mijn fotoboekik geloof dat dat mijn Fok!-blik is
![]()
hoewel... dan mét kinderwagen hé? komt het dan nog over? of is het dan een : 'hey ik zoek een pa voor mijn kindje '-blik..?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Kinderen komen van de ooievaar, dat weet je toch
Nee, dat is alleen als de olifanten blauw het bos uitkomen.quote:
Pleun, wel op tijd zijn vandaag héquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:05 schreef Pleun het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen als de olifanten blauw het bos uitkomen.
Ja doe maar ffquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:22 schreef PICHT het volgende:
Goddomme, moet ik dan uitleggen hoe kinderen ter wereld komen?
Als een man en een vrouw elkaar heel erg lief vinden dan gaan ze keihard neuken. Zonder rubber om de snikkel en in de vruchtbare periode van de vrouw. Een andere periode mag ook maar dan is het meer voor de lol. Als de man klaarkomt in de vrouw, dan komt er zaad uit zijn penis, is er een reeële kans dat de zaadjes bij de eicel van de vrouw komen. Die wordt dan bevrucht en dan maar hopen dat het geen downer of kind met een andere afwijking wordt anders kost het weer zoveel geld.quote:
Bij jou tussen je benen hangt een penis, als het goed is. Dat is het mannelijk geslacht. Bij vrouwen is er een vagina, een opening net als de anus maar dan anders. DAAR.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:44 schreef guitarist.nl het volgende:
Maar je hebt nog steeds niet duidelijk gemaakt wààr dat kind er uit moet
Waarom zou je? Jij bent hier de guitarist! Gitaarmuziek is je ding. Ojee ik trek weer mijn eigen conclusiesquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:58 schreef guitarist.nl het volgende:
Neej.
Waarom zou ik
Als ik ze persé wou zien, was ik wel naar ze geweest @ LL
Sowwy...quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Pleun, wel op tijd zijn vandaag hé![]()
zullen we dan nog ff verder trappen?quote:Op zondag 3 september 2006 03:22 schreef guitarist.nl het volgende:
Kut kick
Na dit deeltje komt er vast geen nieuwe weer
Yeppers..geen ruk te doen op het werk dus achquote:Op maandag 4 september 2006 14:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hoi Thijn
Ook gelijk maar ff een FoBo aangemaakt zie ik
Nu pas in het topic, ik had hem er gister even op gewezenquote:Op maandag 4 september 2006 16:25 schreef Djep het volgende:
[..]
Ben je sinds kort meppeler, of meld je je nu pas in het topic?
Hehe ja zinnige gesprekken voer ik wel in het echtquote:Op maandag 4 september 2006 16:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Check z'n postgeschiedenis, alleen maar ONZ & KLB
Hap hapquote:Op maandag 4 september 2006 16:37 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Hehe ja zinnige gesprekken voer ik wel in het echt![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 17:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hap hap
Mijn postgeschiedenis is ook heel veel ONZ, maarja tegenwoordig ook BUG, FB, FP & FOK.
Maarja, bij die laatste 2 kunnen jullie toch niet
Opschepper!quote:Op maandag 4 september 2006 17:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hap hap
Mijn postgeschiedenis is ook heel veel ONZ, maarja tegenwoordig ook BUG, FB, FP & FOK.
Maarja, bij die laatste 2 kunnen jullie toch niet
Ik word oom!quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:35 schreef PICHT het volgende:
[..]
Als een man en een vrouw elkaar heel erg lief vinden dan gaan ze keihard neuken. Zonder rubber om de snikkel en in de vruchtbare periode van de vrouw. Een andere periode mag ook maar dan is het meer voor de lol. Als de man klaarkomt in de vrouw, dan komt er zaad uit zijn penis, is er een reeële kans dat de zaadjes bij de eicel van de vrouw komen. Die wordt dan bevrucht en dan maar hopen dat het geen downer of kind met een andere afwijking wordt anders kost het weer zoveel geld.
Na 9 maand (tijdsduur kan verschillen) heeft de vrouw gruwelijk veel pijn omdat het kutkind eruit moet. En dan WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, hoop gekrijs, vieze luiers en andere drek.
LollerOMG!!quote:Op maandag 4 september 2006 22:18 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ja dank je. Ik wist niet dat mijn broertje nu al kids zou krijgen zeg.
PICHT WORDT VADER!
Ik las Aidsquote:Op maandag 4 september 2006 22:18 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mijn broertje nu al kids zou krijgen zeg.
Bek dicht, we oefenen alleen. NOTHING TO SEE HERE!quote:Op maandag 4 september 2006 22:18 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ja dank je. Ik wist niet dat mijn broertje nu al kids zou krijgen zeg.
PICHT WORDT VADER!
Djep kijkt nog ff goed rondquote:Op woensdag 6 september 2006 14:18 schreef PICHT het volgende:
[..]
Bek dicht, we oefenen alleen. NOTHING TO SEE HERE!
Dan zwaait EvilThijn nog even naar julliequote:
Wat mij betreft nog een deel maar dan moeten we wel ietwat aktief blijven postenquote:Op donderdag 7 september 2006 01:07 schreef guitarist.nl het volgende:
Is dit het laatste Meppel deel?
Of gaan we d'r hierna nog 1 openen?![]()
Mischien morgen weerquote:Op donderdag 7 september 2006 10:13 schreef PICHT het volgende:
[..]
Inderdaad, gisteren was het beter.
Ik ook, maandag pas beginnen met school, lekker 5 halve dagenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:26 schreef Pleun het volgende:
Morgen ben ik vrij!
Hehe ik stoei gewoon lekker voor 40 uur per week met computersquote:
Vet, ik nog nietquote:Op donderdag 7 september 2006 15:55 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Hehe ik stoei gewoon lekker voor 40 uur per week met computers![]()
Toch wel 's morgens he? Half 9 beginnen, dan kun je niet uitslapenquote:Op donderdag 7 september 2006 15:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik ook, maandag pas beginnen met school, lekker 5 halve dagen
Drenthe College!!
Klopt, kan ik ook niet meer NB'enquote:Op donderdag 7 september 2006 17:11 schreef Pleun het volgende:
[..]
Toch wel 's morgens he? Half 9 beginnen, dan kun je niet uitslapen![]()
Volgens mij is Drenthe College toch echt ook Meppelquote:Op donderdag 7 september 2006 20:42 schreef -babydoll- het volgende:
He het gaat niet over Meppel mensen! (verbaasd icoontje moest komen, waarom is die er niet?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |