Haha, nee!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:00 schreef _mimic het volgende:
[..]
WelkomZelf toevallig ook een Spijkerman?
tjee zeg, dat je dat niet wist...quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:08 schreef Integrity het volgende:
Hey dit wist ik nog niet:
De inwoners van Meppel worden ook wel "Meppeler Muggen" genoemd, naar aanleiding van een gebeurtenis in het verleden. Op een nacht dachten sommige inwoners dat de kerktoren in brand stond, omdat er een rookwolk om de Meppeler Toren hing, maar het bleek een zwerm muggen te zijn.
Ja, want jij hebt dat toch maar even mooi op je bootje straks!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:47 schreef Djep het volgende:
[..]
tjee zeg, dat je dat niet wist...
en leuk dat het topic nu MEPPEL DE GEKSTE heet. Maar dan moet er wel even bij dat die uitspraak van mij afkomstig is....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat bedoel ik maar,....en dat niet alleen....quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:59 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt dat toch maar even mooi op je bootje straks!
Waar nog meer dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:03 schreef Djep het volgende:
[..]
dat bedoel ik maar,....en dat niet alleen....![]()
Goedemorgenquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:43 schreef Pleun het volgende:
Mogge Bryan. Wat ben jij vroeg wakker!
Ik heb de OP aangepast, k was het helemaal vergeten.....![]()
Je hebt Meppel de Gekste op je bootje staan, waar heb jij nog meer Meppel de Gekste op staan dan? Dus nogmaals.. waar nog meer dan?quote:
ow zo, nou wat gaat mn broertje voor sticker maken dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:23 schreef Djep het volgende:
neehee
er staat nog mee op dat bootje behalve MEPPEL DE GEKSTE (Wat overigens nog aangebracht moet worden)....Misschien morgen...
DUS: Wàt staat er nog meer op dat bootje?
PICHT zou nog een achterruitsticker voor me maken, dus dan plak ik m ook zo op de auto
Je kent ons allebei niet goed genoeg om daarover te kunnen oordelen. Ik ben in elk geval de meest labiele van het stel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:12 schreef Djep het volgende:
Je broertje is de slimste van jullie twee....
MEPPEL de GEKSTE natuurlijk
Marcel is in heel veel opzichten veel volwassener dan dat ik ben, ik steek ook anders in elkaar. Hij ging vroeger bijvoorbeeld ook veel beter met geld om, mij interesseerde dat nooit. Ik vergelijk mezelf niet zoveel meer met mijn broertjes, omdat ik sowieso emotioneel gezien veel meer problemen heb dan hij dat heeft. Daar kan ik overigens wel iets aan doen, maar ik heb er niet voor gekozen deze problemen te hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:32 schreef Djep het volgende:
Nou kijk dan maar uit. De laatste keer dat iemand dat zei kostte me het bijna TBS
anyways, anyhows, PICHT maakt duidelijk een intelligentere indruk![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:27 schreef Luiaerdt het volgende:
Thanks for your lifestory.
In ieder geval bedankt dat je de moeite neemt om zo uitgebreid te reageren. Het was niet mijn bedoeling om je op een vervelende manier met Marcel te vergelijken. Maar ik reageer op wat ik lees. Wees je wel bewust dat dit internet is...tis fokquote:
Dank je wel. Ik vind het fijn dat je zo reageert. Mensen zijn erg verschillend in hoe zij tegen het leven/andere mensen aan kijken. Ik wil het op fok ook niet zo serieus nemen, maar ik wil iemand wel serieus nemen als die persoon dat aangeeft. Ik ben zelf heel open, maar niet meer tegen iedereen. Het deert me nu ook veel minder wanneer iemand wat aan te merken heeft op wat ik zeg, maar dat lukt me niet altijd. Ik probeer het gewoon te zien zoals het is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:55 schreef Djep het volgende:
[..]
In ieder geval bedankt dat je de moeite neemt om zo uitgebreid te reageren. Het was niet mijn bedoeling om je op een vervelende manier met Marcel te vergelijken. Maar ik reageer op wat ik lees. Wees je wel bewust dat dit internet is...tis fok. Dat neemt niet weg dat ik serieus op je verhaal reageer, maar de meeste mensen op internet zouden heel anders reageren.
Mijn excuses voor het feit dat ik een vergelijking heb getrokken die je liever niet had willen hebben.
Ik was gewoon, zoals ik dat noem, aan het lakken en niet er bewust op uit om je te kwetsen of wat dan ook....Oké?![]()
Hmm zo te horen moeten we op msn maar s verder babbelen. Vraag PICHT mijn adres maar als je belangstelling hebt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:59 schreef Integrity het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik vind het fijn dat je zo reageert. Mensen zijn erg verschillend in hoe zij tegen het leven/andere mensen aan kijken. Ik wil het op fok ook niet zo serieus nemen, maar ik wil iemand wel serieus nemen als die persoon dat aangeeft. Ik ben zelf heel open, maar niet meer tegen iedereen. Het deert me nu ook veel minder wanneer iemand wat aan te merken heeft op wat ik zeg, maar dat lukt me niet altijd. Ik probeer het gewoon te zien zoals het is.
Waarom zou jij op msn verder willen babbelen dan? Als ik vragen mag.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:12 schreef Djep het volgende:
[..]
Hmm zo te horen moeten we op msn maar s verder babbelen. Vraag PICHT mijn adres maar als je belangstelling hebt.
Ik heb met mijn vriendin afgesproken dat we niemand op msn toevoegen, daar wil ik me wel graag aan houden. Als je mn broertje en zijn vriendin persoonlijk kent, dan zal ik je vast wel een keer ontmoeten. Ik ben nog wel eens in Meppel, omdat ik daar echt veel familie heb wonen. Mag ik ook mee varen? Lijkt me echt supercool!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:31 schreef Djep het volgende:
We hebben elkaar een paar keer gezien en hij is met petra hier geweest....ze schijnen ook een keer mee te gaan varen...
en ik heb foto's van hem op me pc![]()
ehh hij wrs ook van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |