Als een man en een vrouw elkaar heel erg lief vinden dan gaan ze keihard neuken. Zonder rubber om de snikkel en in de vruchtbare periode van de vrouw. Een andere periode mag ook maar dan is het meer voor de lol. Als de man klaarkomt in de vrouw, dan komt er zaad uit zijn penis, is er een reeële kans dat de zaadjes bij de eicel van de vrouw komen. Die wordt dan bevrucht en dan maar hopen dat het geen downer of kind met een andere afwijking wordt anders kost het weer zoveel geld.quote:
Bij jou tussen je benen hangt een penis, als het goed is. Dat is het mannelijk geslacht. Bij vrouwen is er een vagina, een opening net als de anus maar dan anders. DAAR.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:44 schreef guitarist.nl het volgende:
Maar je hebt nog steeds niet duidelijk gemaakt wààr dat kind er uit moet
Waarom zou je? Jij bent hier de guitarist! Gitaarmuziek is je ding. Ojee ik trek weer mijn eigen conclusiesquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:58 schreef guitarist.nl het volgende:
Neej.
Waarom zou ik
Als ik ze persé wou zien, was ik wel naar ze geweest @ LL
Sowwy...quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Pleun, wel op tijd zijn vandaag hé![]()
zullen we dan nog ff verder trappen?quote:Op zondag 3 september 2006 03:22 schreef guitarist.nl het volgende:
Kut kick
Na dit deeltje komt er vast geen nieuwe weer
Yeppers..geen ruk te doen op het werk dus achquote:Op maandag 4 september 2006 14:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hoi Thijn
Ook gelijk maar ff een FoBo aangemaakt zie ik
Nu pas in het topic, ik had hem er gister even op gewezenquote:Op maandag 4 september 2006 16:25 schreef Djep het volgende:
[..]
Ben je sinds kort meppeler, of meld je je nu pas in het topic?
Hehe ja zinnige gesprekken voer ik wel in het echtquote:Op maandag 4 september 2006 16:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Check z'n postgeschiedenis, alleen maar ONZ & KLB
Hap hapquote:Op maandag 4 september 2006 16:37 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Hehe ja zinnige gesprekken voer ik wel in het echt![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 17:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hap hap
Mijn postgeschiedenis is ook heel veel ONZ, maarja tegenwoordig ook BUG, FB, FP & FOK.
Maarja, bij die laatste 2 kunnen jullie toch niet
Opschepper!quote:Op maandag 4 september 2006 17:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hap hap
Mijn postgeschiedenis is ook heel veel ONZ, maarja tegenwoordig ook BUG, FB, FP & FOK.
Maarja, bij die laatste 2 kunnen jullie toch niet
Ik word oom!quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:35 schreef PICHT het volgende:
[..]
Als een man en een vrouw elkaar heel erg lief vinden dan gaan ze keihard neuken. Zonder rubber om de snikkel en in de vruchtbare periode van de vrouw. Een andere periode mag ook maar dan is het meer voor de lol. Als de man klaarkomt in de vrouw, dan komt er zaad uit zijn penis, is er een reeële kans dat de zaadjes bij de eicel van de vrouw komen. Die wordt dan bevrucht en dan maar hopen dat het geen downer of kind met een andere afwijking wordt anders kost het weer zoveel geld.
Na 9 maand (tijdsduur kan verschillen) heeft de vrouw gruwelijk veel pijn omdat het kutkind eruit moet. En dan WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, hoop gekrijs, vieze luiers en andere drek.
LollerOMG!!quote:Op maandag 4 september 2006 22:18 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ja dank je. Ik wist niet dat mijn broertje nu al kids zou krijgen zeg.
PICHT WORDT VADER!
Ik las Aidsquote:Op maandag 4 september 2006 22:18 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mijn broertje nu al kids zou krijgen zeg.
Bek dicht, we oefenen alleen. NOTHING TO SEE HERE!quote:Op maandag 4 september 2006 22:18 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ja dank je. Ik wist niet dat mijn broertje nu al kids zou krijgen zeg.
PICHT WORDT VADER!
Djep kijkt nog ff goed rondquote:Op woensdag 6 september 2006 14:18 schreef PICHT het volgende:
[..]
Bek dicht, we oefenen alleen. NOTHING TO SEE HERE!
Dan zwaait EvilThijn nog even naar julliequote:
Wat mij betreft nog een deel maar dan moeten we wel ietwat aktief blijven postenquote:Op donderdag 7 september 2006 01:07 schreef guitarist.nl het volgende:
Is dit het laatste Meppel deel?
Of gaan we d'r hierna nog 1 openen?![]()
Mischien morgen weerquote:Op donderdag 7 september 2006 10:13 schreef PICHT het volgende:
[..]
Inderdaad, gisteren was het beter.
Ik ook, maandag pas beginnen met school, lekker 5 halve dagenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:26 schreef Pleun het volgende:
Morgen ben ik vrij!
Hehe ik stoei gewoon lekker voor 40 uur per week met computersquote:
Vet, ik nog nietquote:Op donderdag 7 september 2006 15:55 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Hehe ik stoei gewoon lekker voor 40 uur per week met computers![]()
Toch wel 's morgens he? Half 9 beginnen, dan kun je niet uitslapenquote:Op donderdag 7 september 2006 15:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik ook, maandag pas beginnen met school, lekker 5 halve dagen
Drenthe College!!
Klopt, kan ik ook niet meer NB'enquote:Op donderdag 7 september 2006 17:11 schreef Pleun het volgende:
[..]
Toch wel 's morgens he? Half 9 beginnen, dan kun je niet uitslapen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |