Vanavond naar Lowlandsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:19 schreef Svensational het volgende:
Vanavond feest in de Wibautstraat.
Ik ga morgenmiddag pasquote:
Je wist het dus al? Ik ben zeer pissig. Niet op WoonConcept, maar op het bedrijf wat het zou organiseren voor ze.quote:
Ja dat bedoel ik dus... Het weer was er duidelijk wel naar. Nee, helaas, het was niet de mijne. Ik hoop echt dat het 18 september wel door kan gaan, dat is de laatste kans.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:59 schreef Berkery het volgende:
Oh, ik heb vanavond wel een ballon gezien om een uur of half acht, maar daar zat je dus niet in?
Tres lullig![]()
Ikwees hem aan!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:17 schreef Luiaerdt het volgende:
ik zag ook een ballon...........................................................................................
Meppel west is even saai als Sharon's schaamstreek.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:22 schreef Luiaerdt het volgende:
nee man west! \W/...wétoch
Hey,dat was bier en ik was niet eensch zozeer aan het sjansen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:28 schreef Luiaerdt het volgende:
die vond je vorige week anders boeiend zat
GMTAquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:16 schreef p-etr-a het volgende:
Ik dacht even dat je meneer Ariël Sharon bedoelde.
hhehehehehheee!!!!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey,dat was bier en ik was niet eensch zozeer aan het sjansen.
Miss?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:17 schreef Misstique het volgende:
Zijn we hier allemaal lief voor elkaar?
Yup, dit is mijn subforumpje.quote:
Aha, leuk zeg.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup, dit is mijn subforumpje..
Oh in dat geval heb ik niks gezegd. Ik draag namelijk continue mijn ponchoquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:44 schreef PICHT het volgende:
[..]
Er bestaat geen kutweer, enkel slechte kleding![]()
Dan kun je ook de deur uit! Nu de honden nog een poncho aanmeten, anders krijg je een natte bende thuis.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:31 schreef Djep het volgende:
[..]
Oh in dat geval heb ik niks gezegd. Ik draag namelijk continue mijn poncho![]()
Tja voor in de boot is een poncho voor de dames wel handigquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:51 schreef PICHT het volgende:
[..]
Dan kun je ook de deur uit! Nu de honden nog een poncho aanmeten, anders krijg je een natte bende thuis.
Hoeveel handdoeken gaan er bij jou wekelijks doorheen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:58 schreef Djep het volgende:
[..]
Tja voor in de boot is een poncho voor de dames wel handig![]()
Maar met dit weer blijft het gewoon handoekenwerk. Dat zijn dus 3 hondenkoppen, 3 hondenlijven en 12 poten.
En nu is het weer droog natuurlijk. Maar ja, we hebben net al een flinke tocht gemaakt door de regen.
Hangt van het weer en de handdoek af. In regenperiodes minimaal 6 per dag. Soms kun je ze laten drogen en nog een keer gebruiken, maar soms ook niet. Ben ook erg blij met mijn wasmachine en droger!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:16 schreef PICHT het volgende:
[..]
Hoeveel handdoeken gaan er bij jou wekelijks doorheen?![]()
Schijtweerquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:44 schreef PICHT het volgende:
[..]
Er bestaat geen kutweer, enkel slechte kleding![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:10 schreef nanalune het volgende:
Wat een diepgang hier... wat een boeiende conversaties..![]()
![]()
Ik geloof dat ik cerror heb gezien. maar hij dacht waarschijnlijk dat ik hem wel zag zitten , hij herkende mijn 'Hey jij bent van Fok! Blik' niet...
Whehehe sjek mijn fotoboekquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:30 schreef PICHT het volgende:
[..]
Hoe zit die blik eruit? Pics! Ik wil in de schoenen van Cerror kunnen staan.
Heeft jouw kindje geen papa?quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:16 schreef nanalune het volgende:
[..]
Whehehe sjek mijn fotoboekik geloof dat dat mijn Fok!-blik is
![]()
hoewel... dan mét kinderwagen hé? komt het dan nog over? of is het dan een : 'hey ik zoek een pa voor mijn kindje '-blik..?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Kinderen komen van de ooievaar, dat weet je toch
Nee, dat is alleen als de olifanten blauw het bos uitkomen.quote:
Pleun, wel op tijd zijn vandaag héquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:05 schreef Pleun het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen als de olifanten blauw het bos uitkomen.
Ja doe maar ffquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:22 schreef PICHT het volgende:
Goddomme, moet ik dan uitleggen hoe kinderen ter wereld komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |