Zit niet te huilen en voeg haar gewoon toe, daar leer je nog wat van.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:35 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik heb met mijn vriendin afgesproken dat we niemand op msn toevoegen, daar wil ik me wel graag aan houden. Als je mn broertje en zijn vriendin persoonlijk kent, dan zal ik je vast wel een keer ontmoeten. Ik ben nog wel eens in Meppel, omdat ik daar echt veel familie heb wonen. Mag ik ook mee varen? Lijkt me echt supercool!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:22 schreef PICHT het volgende:
[..]
Zit niet te huilen en voeg haar gewoon toe, daar leer je nog wat van.
Stelletje aandachtshoeren dat 't zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:42 schreef Djep het volgende:
Heb ik weer: Ga de honden nog ff uitlaten en hoorde toen ik buiten kwam brandweersirenes. Nog even overwogen om op de p2000 pagina te kijken...Ik loop naar de stoeprand en opeens vind ik de sirenes wel heeeel erg dichtbij komen. Ik roep de honden en zoef : de brandweer. En ze stopten. Ik kijken...ik verwacht een levensgevaarlijk grote brand te zien.
Check....Niets....
Rijden ze naar de achterkant van de school die hier tegenover staat. Blijkt daar een speeltoestel in de fik te staan
Heel fijn dat ze komen blussen enzo....maar moest dat met die pokkeherrie en dat vanwege een klimrekje? Prio 1![]()
Hele buurt op sloffen buiten....Nou ja, weer wat beleefd in Meppel hoor!![]()
maar schrok me wel ff de pleuris toen ze zo voorbij sjeesden....
grapje zeker?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:22 schreef PICHT het volgende:
[..]
Zit niet te huilen en voeg haar gewoon toe, daar leer je nog wat van.
Ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:20 schreef Djep het volgende:
[..]
ik neem t niet serieus....vind je t erg?![]()
Hij meent 't echt wel hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:20 schreef Djep het volgende:
[..]
ik neem t niet serieus....vind je t erg?![]()
Ja en jij dan.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:26 schreef PICHT het volgende:
[..]
Hee stinkerd, zei je net aan de telefoon niet dat je ging slapen?![]()
Welterusten liefjequote:Op zondag 30 juli 2006 00:32 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik weet het, maar slapen moet je toch wel doen. Daarom ga ik nu (echt).
Helaas wel.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:39 schreef Integrity het volgende:
[..]
En daar sliepen de geliefden seperaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |