Oh ja lekker juist.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:10 schreef Rewimo het volgende:
Waar je zin in hebt met dit weer!
Rustig aan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:15 schreef Troel het volgende:
Rennen?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Dat zal het zijnHeb je de gemiddelde kont van een wielrenster wel eens gezien?
* Isabeau spreidt armen uit als een visser die de grootte van de snoek aangeeft
ik heb vandaag onderwater snoeken gezien waarvan je de grootte niet meer kan aangeven met gespreidde armenquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Dat zal het zijnHeb je de gemiddelde kont van een wielrenster wel eens gezien?
* Isabeau spreidt armen uit als een visser die de grootte van de snoek aangeeft
Waar is "hier" Liejannuh?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:15 schreef Liejannuh het volgende:
Het regent hier!!!
Ik ben dus net lekker in de regen gaan staan met een collega.
Alleen de rest van onze collega's heeft ons voor gek verklaard.![]()
Maar het was wel lekker verfrissend!Een aanrader!
Hier is Voorburg.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waar is "hier" Liejannuh?![]()
Ik wil ook regen, heel veel regen. We geven de laatste week het grasveldje van de gemeente voor onze deur ook maar water, het is al helemaal bruin en we hebben liever geen zandbak voor de deur.Regen zou zeer welkom zijn.
Maar in Eindhoven is het dus nog droog.![]()
Ik wilde gisteren ook naar de sportschool en maandag was ik dat ook al van plan. Maar het is echt gewoon te heet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:09 schreef Jojogirl het volgende:
Lijkt me heerlijk Liejannuh. Ik moest ook al de neiging bedwingen om datzelfde te doen hier
Gisteren heb ik het sporten maar eens overgeslagen. Nu ben ik alweer een week niet geweest dus.Maargoed het is ook absurd weer, dus ik houd mezelf maar voor dat ik wel weer ga zodra het koeler is dit weekend.
Hier ook grijs en benauwd. Het spetterde net even, heb in de koffiepauze eventjes in de drup gezeten, was wel lekker. Nu is het -helaas- weer droog. Kan haast niet wachten op de stortbui (als die überhaupt komt).quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:03 schreef ymme het volgende:
Hier is het grijs. En heel erg benauwd. Ik ga nu wel even de was benenden van de draad halen, voordat het ook hier gaat regenen.Zal natuurlijk wel weer niet.
Eerste wet van het (succesvol) diëten: Stel niet te hoge eisen aan jezelf.......quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:17 schreef ymme het volgende:
Ik hoop dat het hier ook nog afkoelt vandaag. Ik wilde eigenlijk wel weer eens een stuk lopen met de hond. Gisteravond 20 min met hem gelopen. Maar het is zo warm. Dus ik mis nu in de vakantie mijn beweging ook nog eens.
Gisteren 84 vandaag heb ik al weer een halve kilo eraf. (paar weken gelden woog ik gewoon 82).
Het is gisteren al weer een stuk beter gegaan. Geen tussendoortjes (ongezonde dan) gepakt.
En veel sla gegeten gisteren. Ik weet dat ik het kan. Ben al zover, en het is zonde om nu er mee op te houden. Ik kan het, en die andere 20 kilo gaan er ook nog af. In oktober hebben wij kermis, en dan wil ik mooi en slank zijn
Wees realistisch.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:05 schreef teigan het volgende:
[..]
Eerste wet van het succesvol diëten: Stel geen belachelijke hoge eisen aan jezelf.......
wie aanvullingen weet
Dat klopt. Rewino's verwoording is beter.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:20 schreef Maeghan het volgende:
Da's volgens mij toch wel behoorlijk hetzelfde, nietwaar?
En dát is juist zo moeilijk. Ik vind het makkelijker om helemaal niets te pakken dan om een klein beetje te nemen. Gisteren avond 2 bitterkoekjes gegeten, was erg lekker.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:56 schreef p-etr-a het volgende:
Zorg alleen wel dat dat "iets lekkers" niet direct een hele bak ijs, zak snoep, pak koekjes ofzo is.
Ik vind het ook heel moeilijk inderdaad. Vandaag heb ik een halve Merci gegeten, ik heb echt mazzel dat mijn vriend de rest dan wel op wil eten. Later ook nog 10 M&M's en dat is het wel weer voor vandaag, maar de neiging om nog een handje te nemen is echt ontzettend!quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:17 schreef Levitation het volgende:
En dát is juist zo moeilijk. Ik vind het makkelijker om helemaal niets te pakken dan om een klein beetje te nemen. Gisteren avond 2 bitterkoekjes gegeten, was erg lekker.
En omdat ik er gewoon 2 heb genomen en geen 10, had ik geen schuldgevoel én heb ik ook vanavond weer bitterkoekjes! Langzaam maar zeker, met vallen en opstaan, leer ik het.![]()
![]()
Dat schuldgevoel is vreselijk ja. Dat je tijdens het eten moeilijk kan stoppen maar daarna voelt het akelig.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:24 schreef teigan het volgende:
Als je er geen schuldgevoel bij hebt, geniet je er veel meer van, en stop je ook veel sneller met het eten ervan, het is niet iets stiekems, maar iets wat zo af en toe eens mag, en waar je van geniet....
Stom ook als je het koopt, want je kan die dingen ook wel zelf bij elkaar stoppen en dan heb je veel meer. Opnieuw vraag ik me af wie er zo stom is om daar in te trappen.quote:Ik heb met trouwens net bij de AH staan verbazen... Ze hadden een bakje fruitmix voor 2.99 euro..
Ik was ff benieuwd wat erin zat... Het was wel 150 gram fruit, oftewel 2 trosjes rode bessen, 30 bosbessen en nog 5 frambozen...
Het is eigenlijk gewoon belachelijk dat ze het zo durven te verkopen...
ik geloof het bijna niet, maar ik ben alweer ongesteld....quote:Op maandag 26 juni 2006 14:56 schreef teigan het volgende:
verder "goed" nieuws, ik lijk weer ongesteld te worden..
laatste keer was april, maar het betekend iig dat ik nog onder de 90 zit...
Heerlijk ja, maar weet je wel zeker dat je het gaat doen? Ik zie de posts morgen alweer verschijnen dat je aangekomen bentquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:39 schreef ymme het volgende:
Vandaag zouden we eigenlijk aardappels met vlees en verse boontjes met spekjes er door heen eten, ben ik vergeten het vlees uit te leggen.
En heb ook niet zo'n eerlijk gezegt om vandaag uitgebreidt te gaan staan koken. Dus menu van straks is:
Pannenkoeken met kaasOh zo lekker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |