Troel: wat megavervelend dat je niet kan slapen zeg. Maar Levitation had niet eens zo'n slecht advies: probeer eens melatonine voor het inslapen. Dat is de stof die je lijf zelf ook aanmaakt waardoor het in een dag-nachtritme blijft zitten.
Het weet wat je eet- dieet is van één of andere dame in de plaats waar ik ben geboren die heel geheimzinnig doet over haar dieet. Je krijgt het ook allemaal pas als je flink wat geld hebt neergeteld
![]()
Op een weblog van iemand die het volgt heb ik gezien dat het een soort atkins/southbeach variant is waarbij je amper koolhydraten mag en veel eiwitten met daarbij knaldure vitaminepillen.
Ik heb vandaag weer dienst en ben helemaal klaar met het dicteren van brieven
![]()
Lekker om bij te zijn. Kan hier trouwens helemaal niets snoepen, want dan moet ik of mijn portemonnaie uit de zusterflat ophalen of ik moet straks weg naar een supermarkt. Maar ik kan/mag niet weg, want ik heb dienst
![]()
Scheelt weer een dag snoepen. Ik blijf trouwens aankomen, terwijl ik 2,5 uur fiets op een dag en niet eens echt veel meer snoep dan anders
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."