jij bent mee wezen jurken kijken??quote:
Neuh, het linkje is al een paar keer gestrooidquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:23 schreef teigan het volgende:
[..]
jij bent mee wezen jurken kijken??
Ik geloof dat ik deze vakantie toch echt afval, ik sport zoveel, ik kan me niet voorstellen dat het geen effect heeft...
Neequote:Op donderdag 27 juli 2006 18:23 schreef teigan het volgende:
jij bent mee wezen jurken kijken??
Ik had hem nog niet gezien.... Dan kijk ik ws. op de verkeerde tijden op de verkeerde plekken....quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Neuh, het linkje is al een paar keer gestrooid
Als je die mail niet weggooit kan je hem op alle rare tijden kijkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:28 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet gezien.... Dan kijk ik ws. op de verkeerde tijden op de verkeerde plekken....
Heel veel plezier op vakantiequote:Op donderdag 27 juli 2006 21:08 schreef Rewimo het volgende:
Pfff een auto leeghalen en zakken kattestenen en -voer de trap op sjouwen is geen doen met dit weer. Maar ja, als je morgen op vakantie wiltGelukkig heb ik nog een heel pak karnemelk dat op moet
Mijn probleem met Gillian is hetzelfde probleem dat ik heb met mensen als Marieke Henselmans (dat programma zat ervoor): ze overdrijven! Bovendien vind ik haar vaak enorm beledigend. Als ik dan zie hoe ze door iemand niet al te serieus genomen wordt en bijna kokhalzend van walging een donut aangeboden krijgt, moet ik gewoon enorm lachen. Ik ontken uiteraard niet dat het voor deze meneer goed is om af te vallen, maar het blijft de toon die de muziek maakt. Haar toon staat me vaak niet aan (terwijl ze best zinnige dingen zegt -een aantal dingen dan-), dus dit vond ik gewoon lolligquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:59 schreef Maeghan het volgende:
Mag Gillian een zuurpruim zijn (al vind ik van niet), meneer donut was zichzelf wel dood aan het eten. Ik eet ook liever Gillians menu dan wat die man at trouwens. Ik had gelijk geen trek meer toen ze die tafel lieten zien =/
Hmm, dat is inderdaad nog wel een idee, crackers was ik nog helemaal niet opgekomen. Dan heb je toch een beetje het idee dat je wat vastigs hebt gegeten, want alleen yoghurt doet het bij mij niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:27 schreef Troel het volgende:
Als je nou vers fruit met yoghurt neemt?
Ik vnd het heerlijk om een granny in stukjes te snijden en dat door de yoghurt te doen. Daarnaast een crackertje met kaas ofzo?
Galiameloen schoonmaken, in blokjes snijden en dan in een bakje in de koelkast bewaren. Volgens mij blijft dat best een paar dagen goed. Banaan kun je ook nemen, is altijd lekker makkelijk, gewoon even in stukkies snijden. Gezond én energierijk... dat kun je 's morgens prima gebruiken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:30 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Hmm, dat is inderdaad nog wel een idee, crackers was ik nog helemaal niet opgekomen. Dan heb je toch een beetje het idee dat je wat vastigs hebt gegeten, want alleen yoghurt doet het bij mij niet.
En fruit met yoghurt is inderdaad super lekker, maar het idee om bvb een meloen schoon te gaan maken in de 10 minuten die ik s'ochtends heb trekt me niet echt.
Jep, ben net een ballonnetjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Last van vocht, Levitation?
Ik drink wel groene thee met citroen en met ginseng enzo. Brandnetelthee heb ik nog nooit gedronken. Pepermuntthee is mijn favorietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:48 schreef Sjeen het volgende:
1,5 kilo vocht is niet extreem veel, zou best goed kunnen. Een tipje is brandnetelthee...
In een winkelquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:15 schreef teigan het volgende:
trouwjurken passen in een winkel, of weer eentje van een tante die nog wat heeft hangen freecell?
Ik hoop voor je dat het morgen echt koeler is dan nu, anders lijkt het me niets, zoveel moeten passen..(ervanuitgaande dat de winkel geen airco heeft..)
Je hoeft niet elke week te updaten, maar als je een maand geen update plaatst verdwijn je uit het lijstje.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:27 schreef p-etr-a het volgende:
Vanmorgen weer gewogen en hij kwam net niet aan de 85, maar het is een weegschaal die niet heel nauwkeurig is dus ik zou er zelf 84,5 van maken ofzo... Niet echt een noemenswaardig verschil. Toch maar updaten of is overslaan ook geoorloofd? (Ik meen eens iets te hebben gelezen over dat je elke week een update moet doen.)
Oké duidelijk, dankjewel! Ik hoop voor die tijd toch wel iets meer kwijt te zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke week te updaten, maar als je een maand geen update plaatst verdwijn je uit het lijstje.
.. Ik lust geen bruinbroodquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:31 schreef Rewimo het volgende:
@BB: Volgens mij kun je beter 's morgens en tussen de middag twee (volkoren)boterhammen eten. Sowieso vult dat beter. En tussendoor 's morgens ook iets dat meer vult, yoghurt met fruit of zo. Of ontbijtkoek, sultana, mueslireep, in elk geval iets dat meer vult dan die koekjes. Eet je 's avonds geen aardappelen of pasta bij je maaltijd?
Mijn nederige excusesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:27 schreef YPPY het volgende:
Daar heb ik wel gereageerd.Noten eten kan helpen, veel kcal, maar wel gezond.
Lust je wel geroosterd brood? Daar ontbijt ik altijd mee... 3 geroosterde boterhammen met halvajam, lekker en voldoende kcal!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:46 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
.. Ik lust geen bruinbrood![]()
Maar normaal eet ik meer s'ochtends, en die koekjes waren de caloriecompensatie voor mijn ontbijt. Anders heb ik vandaag helemaal weinig binnen.. En ik eet inderdaad geen aardappelen of wat dan ook, puur omdat ik dat allemaal niet naar binnen gewerkt krijg. Ik heb al moeite met de groente alleen.
Ja, is misschien ook wel waar... van wat daar op tafel stond hadden wij een maand kunnen eten, denk ikquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:57 schreef YPPY het volgende:
Dat heb ik ook gezien miss_d. Voor de tweede keer. Die eieren in de olie.Echt bizar dat mensen zo kunnen leven. Ik denk dat haar aanpak wel nodig is bij zo'n types. Dan kom je er niet met wat 'normale' adviezen. Moet je inspelen op hartaanvallen, overlijden en een slecht seksleven. Dat werkte wel.
Nou ja, het is inderdaad dat we het niet eten, ik bedoelde ook meer 'bij wijze van spreken'quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:25 schreef YPPY het volgende:
Dat krijg ik in een maand niet op. Van een paar happen puur vet (dat was het meeste) zit ik al vol. Als m'n maag niet eerder protesteert.![]()
Ik gebruik zelf altijd een eetlepel olijfolie om dingen in te bakken. Zo kom je wel aan je vetten, en het zijn nog de goede vetten ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:04 schreef Riann het volgende:
Tip van de dag:gebruik PAM of invetspray van baukje staan gewoon bij de bakproduckten en PAM is vaak in natuurwinkels te halen. Wij gebruiken het vaak voor roerbakken of als we buiten pannenkoekjes bakken op het gourmetstel of om de BBQ rooster mee in te vetten of de grillpan. Het is gewoon een spuitbus wat je een beetje in de pan spuit. Wij hoeven dan geen punten te tellen dus het is nog beter als olie.
Bij de DnD meetings maakt Chi-Ho zo ook de eieren klaarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:35 schreef YPPY het volgende:
Op vakantie in Tunesie hadden ze ook van die eieren, het zag er zo eng uit.
Wij bakken ook in olie, maar dan een dun laagje in de pan. En niet meteen een paar liter. De eerste keer dat ik deze aflevering zag, dacht ik dat ze in water aan het koken waren (zo maken ze bij de Chinees de eieren).
Ben ik nou de enige die dit niet echt eten vind om van af te vallenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:43 schreef ymme het volgende:
Zo, tot nu gaat het ook vandaag weer lekker met lijnen.
4 dunne pannenkoekjes op, met kaas. En klein beetje poedersuiker.
Heb die nieuwe mixen geprobeert (dat met shaken..shaken..) en het smaakt nog niet eens zo verkeerd ook![]()
Biefstuk op de grill vind ik juist zo lekker. Dat blijft lekker sappig.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij doen tegenwoordig bijna al het vlees op de grill.
Behalve biefstuk, dat moet op de bbq of met roomboter. Jammer dat dat laatste lijntechnisch onverantwoord is, maar zo vaak eten we het niet op die manier, dus dat kan best
En in olie bak ik rundergehakt of tartaar voor in pastasauzen en lasagnesauzen en zo. Vaak is dat te droog om zomaar te rullen, dan bakt het vreselijk aan.
Nee, jij bent ws. de laatste die zich nog druk maakt over wat Ymme uitspookt in de keuken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die dit niet echt eten vind om van af te vallen![]()
.
Kant en klare shakes om pannenkoeken van te maken en dan nog kaas erop ook én suiker... Ik weet niet hoor.
Op de bbq vind ik het ook heerlijk, maar op de gewone grill lukt het me niet echt...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:05 schreef Riann het volgende:
[..]
Biefstuk op de grill vind ik juist zo lekker. Dat blijft lekker sappig.
Gemengd gehakt doe ik ook zonder, maar met rundergehakt en tartaar van de slager krijg ik dat niet voor elkaar... nou heb ik ook wel een heel oud en gaar toestel dat niet zo goed weet welke temperatuur ie aan moet nemen, daar kan het natuurlijk ook aan liggen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:06 schreef YPPY het volgende:
Gehakt doe ik zonder olie,met, maar hij klaagt niet als het zo door de lasagna zit.
Maar wat lukt er dan nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Op de bbq vind ik het ook heerlijk, maar op de gewone grill lukt het me niet echt...
[..]
Gemengd gehakt doe ik ook zonder, maar met rundergehakt en tartaar van de slager krijg ik dat niet voor elkaar... nou heb ik ook wel een heel oud en gaar toestel dat niet zo goed weet welke temperatuur ie aan moet nemen, daar kan het natuurlijk ook aan liggen.
Om hem lekker en sappig te houden. Hij komt er gewoon te droog vanaf, ik weet niet, vinden het minder lekker.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:10 schreef Riann het volgende:
Maar wat lukt er dan niet
hmmmz bij ons blijft ie juist altijd lekker sappig veel meer sappig als in de pan bakkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Om hem lekker en sappig te houden. Hij komt er gewoon te droog vanaf, ik weet niet, vinden het minder lekker.
Af en toe wat lekkers maakt echt niet uit hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
.
Kant en klare shakes om pannenkoeken van te maken en dan nog kaas erop ook én suiker... Ik weet niet hoor.
Lekker.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
.
Beledigend? Tsja, ik denk niet dat Gillian walgde van die donut, ik denk eerder dat ze zo keek omdat iemand die zichzelf doodeet daar de ernst niet van inziet. Ik denk ook dat ze normaal helemaal niet zo hard is, maar dat ze dat juist doet omdat het het enige is wat werkt bij dat soort mensen. Die mensen staan zo ver af van normaal eten en van de maatschappij (ik bedoel, als mensen je je eigen sportteam uitzetten omdat je te dik bent en er gaat dan nog een lampje branden...), dat ze ze wel heel pijnlijk duidelijk moet maken dat ze verkeerd bezig zijn. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn probleem met Gillian is hetzelfde probleem dat ik heb met mensen als Marieke Henselmans (dat programma zat ervoor): ze overdrijven! Bovendien vind ik haar vaak enorm beledigend. Als ik dan zie hoe ze door iemand niet al te serieus genomen wordt en bijna kokhalzend van walging een donut aangeboden krijgt, moet ik gewoon enorm lachen. Ik ontken uiteraard niet dat het voor deze meneer goed is om af te vallen, maar het blijft de toon die de muziek maakt. Haar toon staat me vaak niet aan (terwijl ze best zinnige dingen zegt -een aantal dingen dan-), dus dit vond ik gewoon lollig
Dat doen ze echt niet uit de goedheid van hun hart hoor, dat doen ze omdat ze dik betaald krijgen mensen die er een zooitje van gemaakt hebben hier en daar een beetje voor schut te zetten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:27 schreef Maeghan het volgende:
Die mensen maken er de grootst mogelijke teringzooi van, ik vind dat ze al blij mogen zijn dat zoiemand nog tijd aan ze wil besteden.
Jaaaaaaaaa hee, ik zag nog wel wat er eerst stond.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:24 schreef caitlynn het volgende:
[..]
Af en toe wat lekkers maakt echt niet uit hoor.
Je moet je zelf vooral alles ontnemen, dat werkt.
't Is iig een behoorlijk zweefteef met een poep-fetisj.quote:
Kun je nagaan hoe blij die mensen mogen zijn dat iemand die blijkbaar zoveel verstand van zaken heeft dat ze er dik voor betaald wordt de moeite neemt om ze te helpen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat doen ze echt niet uit de goedheid van hun hart hoor, dat doen ze omdat ze dik betaald krijgen mensen die er een zooitje van gemaakt hebben hier en daar een beetje voor schut te zetten.
Prima, maar als je dat toch met jezelf afspreekt, ga je toch niet de dag erna lopen nuilen dat je slecht gegeten hebt? Vind je het gek dat er een reactie op komt? Het moet van beide kanten komen hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:32 schreef caitlynn het volgende:
Een week heeft 7 dagen. Als je er daarvan 6 gezond eet, kan 1x per week een pannenkoek, een patatje, of wat dan ook geen kwaad.
En ik vind dan ook dat jullie wel heel raar reageren op ymme. Waarom:? Omdat ze al heel wat kilo's is afgevallen, en dan een pannenkoek eet? Druk maken om wat iemand in de keuken uitspookt? Ik wou mij eerst ook hier aan melde, heb al een wachtwoord gekregen van Troel (bedankt nog, overigens), maar ik vind wel dat jullie veel op elkaar lopen te vitten. Laat iedereen in z'n eigenwaarde.
Neem mij nou, ik heb mijn mijn man afgesproken, op zondag niet te koken, dit doe ik dan ook niet. Dus elke zondag is het hier patat of chinees en dergelijke. En tot nu toe, ben ik al 2,5 kilo kwijt in ongeveer 2 weken. Netjes toch?
Ach, tja, verstand van zaken... Sonja Bakker verdient ook heel veel geld met haar dieetplan terwijl ik dat nou niet echt verstandig zou noemen, dus tja. Ik zeg niet dat Gillian of Marieke er niets vanaf weten of geen goede punten hebben of zo. Maar je kan het ook overdrijven.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:32 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe blij die mensen mogen zijn dat iemand die blijkbaar zoveel verstand van zaken heeft dat ze er dik voor betaald wordt de moeite neemt om ze te helpen.![]()
Nee, ik vermoed eerder doordat ze zei dat ze eerst allerlei dingen als ijs at in de vakantie terwijl ze veel geld uitgaf aan Herbalife, toen zei ze dat ze weer serieus gaat lijnen en gelijk begint ze dan met pannenkoeken met kaas, en dezelfde dag post ze ook nog dat ze nog twintig kilo kwijt wil en in oktober slank wil zijn. Beetje tegenstrijdig gewoon.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:32 schreef caitlynn het volgende:
Een week heeft 7 dagen. Als je er daarvan 6 gezond eet, kan 1x per week een pannenkoek, een patatje, of wat dan ook geen kwaad.
En ik vind dan ook dat jullie wel heel raar reageren op ymme. Waarom:? Omdat ze al heel wat kilo's is afgevallen, en dan een pannenkoek eet? Druk maken om wat iemand in de keuken uitspookt? Ik wou mij eerst ook hier aan melde, heb al een wachtwoord gekregen van Troel (bedankt nog, overigens), maar ik vind wel dat jullie veel op elkaar lopen te vitten. Laat iedereen in z'n eigenwaarde.
Hoezo is dat nou raar reageren? Ik vroeg gewoon of ik de enige was die dat nou niet bepaald als dieetvoer ziet. Ze zegt, het gaat lekker met lijnen wánt ik heb "maar" vier pannenkoekjes met kaas en poedersuiker gegeten. Ik vind dat gewoon een rare zinquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:32 schreef caitlynn het volgende:
Ja, daarom had ik het al weggehaaldquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:49 schreef ymme het volgende:
Ik las het nog net Troel.
Sinds wanneer ik 99 kilo woog toen ik begon. En jij dacht 84.
84 weeg ik nu ja. En vorig jaar zomer toch echt 99 kilo.
*zucht* wat een heisa weer hier zeg.
Waarom maakt iedereen zo druk om andere. Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Of zou dit door het weer komen
In het slank de zomer in topic gaat het ookal lekker lees ik net. Gezelliger wordt het er niet op.
Ok ik heb mijn woordje gedaan. En ik houdt nu op.
Tralalala wat zijn we vrolijk aan het dieeten
Dat weet ik. Ik verwacht ook niet dat je z'n goed geheugen hebt. Vandaar dat ik even vertelde dat ik vorige jaar zomer 99 had.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, daarom had ik het al weggehaaldIk dacht alleen huh? Maar je hebt natuurlijk het getal genomen van toen je begon met afvallen en niet toen je hier begon
Was niet vervelend bedoeld hoor. Ik ben echt niet altijd vervelend ofzo.
Dit zal toch wel weer verwijderd worden
En als het maar lekker was tochquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:36 schreef Riann het volgende:
Ach ja whatever het is nu vakantietijd en het lijnen is dan teminste voor mij dan moeilijker
BBQ pannenkoekjes op het gourmetstel bakken af en toe een ijsje ben daardoor 1 hele kilo aangekomen maar ja ik ga er dan niet over zitten zeuren die kilo die erbij gekomen is is mijn eigen dikke schuld. Maar ja als die hitte en alles weer voorbij is ga ik er weer flink tegen aanmet koud weer kan ik beter lijnen
![]()
Kan je het even doorgeven? Kan me niet meer heugen dat ik kriebels in mn buik heb gevoeldquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:16 schreef Riann het volgende:
ik heb het virus wat verliefd heet denk ik toch weer te pakken![]()
hmmmz....![]()
![]()
![]()
Whehe, een goede vriend van mij (rewimo kent hem wel, hij kwam in het ziekenhuis langs) lijkt ook heel erg op Moes.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:24 schreef Riann het volgende:
Rewimo veel plezier![]()
ik begin weer een beetje verliefd te worden![]()
hij lijkt op Moes van Zoop als iemand dat ooit heeft gezien
hehehe wat is het toch fijn allemaal![]()
studeert hij toevallig rechtenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 08:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Whehe, een goede vriend van mij (rewimo kent hem wel, hij kwam in het ziekenhuis langs) lijkt ook heel erg op Moes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |