Galiameloen schoonmaken, in blokjes snijden en dan in een bakje in de koelkast bewaren. Volgens mij blijft dat best een paar dagen goed. Banaan kun je ook nemen, is altijd lekker makkelijk, gewoon even in stukkies snijden. Gezond én energierijk... dat kun je 's morgens prima gebruiken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:30 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Hmm, dat is inderdaad nog wel een idee, crackers was ik nog helemaal niet opgekomen. Dan heb je toch een beetje het idee dat je wat vastigs hebt gegeten, want alleen yoghurt doet het bij mij niet.
En fruit met yoghurt is inderdaad super lekker, maar het idee om bvb een meloen schoon te gaan maken in de 10 minuten die ik s'ochtends heb trekt me niet echt.
Jep, ben net een ballonnetjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Last van vocht, Levitation?
Ik drink wel groene thee met citroen en met ginseng enzo. Brandnetelthee heb ik nog nooit gedronken. Pepermuntthee is mijn favorietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:48 schreef Sjeen het volgende:
1,5 kilo vocht is niet extreem veel, zou best goed kunnen. Een tipje is brandnetelthee...
In een winkelquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:15 schreef teigan het volgende:
trouwjurken passen in een winkel, of weer eentje van een tante die nog wat heeft hangen freecell?
Ik hoop voor je dat het morgen echt koeler is dan nu, anders lijkt het me niets, zoveel moeten passen..(ervanuitgaande dat de winkel geen airco heeft..)
Je hoeft niet elke week te updaten, maar als je een maand geen update plaatst verdwijn je uit het lijstje.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:27 schreef p-etr-a het volgende:
Vanmorgen weer gewogen en hij kwam net niet aan de 85, maar het is een weegschaal die niet heel nauwkeurig is dus ik zou er zelf 84,5 van maken ofzo... Niet echt een noemenswaardig verschil. Toch maar updaten of is overslaan ook geoorloofd? (Ik meen eens iets te hebben gelezen over dat je elke week een update moet doen.)
Oké duidelijk, dankjewel! Ik hoop voor die tijd toch wel iets meer kwijt te zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke week te updaten, maar als je een maand geen update plaatst verdwijn je uit het lijstje.
.. Ik lust geen bruinbroodquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:31 schreef Rewimo het volgende:
@BB: Volgens mij kun je beter 's morgens en tussen de middag twee (volkoren)boterhammen eten. Sowieso vult dat beter. En tussendoor 's morgens ook iets dat meer vult, yoghurt met fruit of zo. Of ontbijtkoek, sultana, mueslireep, in elk geval iets dat meer vult dan die koekjes. Eet je 's avonds geen aardappelen of pasta bij je maaltijd?
Mijn nederige excusesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:27 schreef YPPY het volgende:
Daar heb ik wel gereageerd.Noten eten kan helpen, veel kcal, maar wel gezond.
Lust je wel geroosterd brood? Daar ontbijt ik altijd mee... 3 geroosterde boterhammen met halvajam, lekker en voldoende kcal!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:46 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
.. Ik lust geen bruinbrood![]()
Maar normaal eet ik meer s'ochtends, en die koekjes waren de caloriecompensatie voor mijn ontbijt. Anders heb ik vandaag helemaal weinig binnen.. En ik eet inderdaad geen aardappelen of wat dan ook, puur omdat ik dat allemaal niet naar binnen gewerkt krijg. Ik heb al moeite met de groente alleen.
Ja, is misschien ook wel waar... van wat daar op tafel stond hadden wij een maand kunnen eten, denk ikquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:57 schreef YPPY het volgende:
Dat heb ik ook gezien miss_d. Voor de tweede keer. Die eieren in de olie.Echt bizar dat mensen zo kunnen leven. Ik denk dat haar aanpak wel nodig is bij zo'n types. Dan kom je er niet met wat 'normale' adviezen. Moet je inspelen op hartaanvallen, overlijden en een slecht seksleven. Dat werkte wel.
Nou ja, het is inderdaad dat we het niet eten, ik bedoelde ook meer 'bij wijze van spreken'quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:25 schreef YPPY het volgende:
Dat krijg ik in een maand niet op. Van een paar happen puur vet (dat was het meeste) zit ik al vol. Als m'n maag niet eerder protesteert.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |