abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juli 2006 @ 09:35:34 #126
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_40262029
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 09:30 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Hmm, dat is inderdaad nog wel een idee, crackers was ik nog helemaal niet opgekomen. Dan heb je toch een beetje het idee dat je wat vastigs hebt gegeten, want alleen yoghurt doet het bij mij niet.

En fruit met yoghurt is inderdaad super lekker, maar het idee om bvb een meloen schoon te gaan maken in de 10 minuten die ik s'ochtends heb trekt me niet echt.
Galiameloen schoonmaken, in blokjes snijden en dan in een bakje in de koelkast bewaren. Volgens mij blijft dat best een paar dagen goed. Banaan kun je ook nemen, is altijd lekker makkelijk, gewoon even in stukkies snijden. Gezond én energierijk... dat kun je 's morgens prima gebruiken.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  † In Memoriam † vrijdag 28 juli 2006 @ 09:35:38 #127
43556 miss_dynastie
pi_40262030
Last van vocht, Levitation?
  vrijdag 28 juli 2006 @ 09:40:03 #128
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_40262119
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 09:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Last van vocht, Levitation?
Jep, ben net een ballonnetje voeten branden ook heel erg. Maar ik heb wel vaker "last van vocht", maar ik vind 1.5kg vocht toch wel erg veel. Maar ik heb ook buikpijn en om een of andere vage reden ben ik altijd wat zwaarder als ik last van mijn darmen heb. Buik zet ook erg op... lijk wel hoog zwanger. (Nee, dat ben ik toch écht niet!)
***Levi was here***
  † In Memoriam † vrijdag 28 juli 2006 @ 09:41:17 #129
43556 miss_dynastie
pi_40262140
Het is ook heel raar weer voor je lijf hoor, dat kan gewoon raar doen nu. Het is alleen zo demotiverend als je je best hebt gedaan en je 1 1/2 kg zwaarder bent
pi_40262158
Gelukkig wordt het vandaag wat koeler dan Levitation, misschien dat je dan het vocht weer wat kwijtraakt.

dat is ook ergens mijn angst nu wel, ik sport meer dan voor de vakantie, en ik heb ook wel zo'n schrikbeeld dat ik nou 1 augustus niet afgevallen ben, maar juist aangekomen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Licht Ontvlambaar vrijdag 28 juli 2006 @ 09:48:56 #131
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40262266
1,5 kilo vocht is niet extreem veel, zou best goed kunnen. Een tipje is brandnetelthee...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 09:53:13 #132
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_40262339
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 09:48 schreef Sjeen het volgende:
1,5 kilo vocht is niet extreem veel, zou best goed kunnen. Een tipje is brandnetelthee...
Ik drink wel groene thee met citroen en met ginseng enzo. Brandnetelthee heb ik nog nooit gedronken. Pepermuntthee is mijn favoriet alleen is 'ie hier op m'n werk op, da's wel jammer.
***Levi was here***
  vrijdag 28 juli 2006 @ 09:57:05 #133
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40262421
Leuke jurken Troel!

Ik heb veel meer last van de warmte nu inderdaad ymme. Voorgaande jaren lag ik gerust bij 30 graden 's middags in m'n bikini op het balkon. Dat moet ik nu niet proberen, al hebben we nu een parasol. Het is ook lastiger om je 's zomers te kleden. Bijna alle broeken en rokjes die ik nu pas, hebben zo'n lekker warme elastiek om m'n buik. Eigenlijk moet daar ook nog een buikband over (shirtjes zijn redelijk kort en zo'n band staat veel leuker), maar dat is echt te veel van het goede. Maar gelukkig hoef ik al niet meer te werken.

Dat heb ik ook gezien miss_d. Voor de tweede keer. Die eieren in de olie. Echt bizar dat mensen zo kunnen leven. Ik denk dat haar aanpak wel nodig is bij zo'n types. Dan kom je er niet met wat 'normale' adviezen. Moet je inspelen op hartaanvallen, overlijden en een slecht seksleven. Dat werkte wel.

Fijne vakantie Rewimo.

Kom op Pandorah! Je bent al zoveel kwijt! Kun je 's ochtends als het nog redelijk koel is niet gaan wandelen ofzo? Of moet je erg vroeg gaan werken. En op vakantie kun je vast veel zwemmen.

Je zit zo aan 1,5 kg vocht Levitation. Niet de moed opgeven dus.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40262560
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:15 schreef teigan het volgende:
trouwjurken passen in een winkel, of weer eentje van een tante die nog wat heeft hangen freecell?

Ik hoop voor je dat het morgen echt koeler is dan nu, anders lijkt het me niets, zoveel moeten passen..(ervanuitgaande dat de winkel geen airco heeft..)
In een winkel
En geloof me, ik kan nog steeds niet zitten met de hitte, echt niet
Vind het prima weer en ze zullen daar vast wel een ventilator hebben, is het niet, beetje deo mee en klaar
Ik ben ook aangekomen, eet op het moment veel te weinig en wat ik eet is ongezond, daarbij houd ik als een gek vocht vast nu. Maar na de vakantie wordt alles weer goed
pi_40263049
Volgende vraag:

Ik kom niet aan de dagelijkse calorie-behoefte, en dat is waar het bij mij telkens fout gaat, mijn lichaam gaat op spaarstand en daardoor kom ik alleen maar aan.

Wat ik vandaag ga eten (ja ik maak van te voren een planning, that works for me)

Vanochtend heb ik gehad, 2 volkoren beschuitjes met jam, nu net 3 café noir koekjes, vanmiddag 1 wit pistoletje met american filet, om 3 uur magere yoghurt met 1 peer en 1 manderijn erdoor en dan vanavond 300 gr spercieboontjes en een schouderkarbonade. totaal volgens de caloriechecker van voedingcentrum: 940 calorieen.

en dan heb ik de american filet al op 3 x 1 broodbeleg gezet omdat er nou eenmaal onwijs veel opzit.

Ik niet begrijp.. Dit is dus mijn probleem, daardoor val ik niet af. Dus ik dacht al, al verander ik mijn ontbijt, maar dat helpt alsnog niet met 3 crackers met kaas en een kommetje yoghurt s'ochtends kom ik nog niet boven de 1000 calorien uit.

En waarom is er niemand aanwezig bij slank de zomer in
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:27:08 #136
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40263166
Daar heb ik wel gereageerd. Noten eten kan helpen, veel kcal, maar wel gezond.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_40263180
Vanmorgen weer gewogen en hij kwam net niet aan de 85, maar het is een weegschaal die niet heel nauwkeurig is dus ik zou er zelf 84,5 van maken ofzo... Niet echt een noemenswaardig verschil. Toch maar updaten of is overslaan ook geoorloofd? (Ik meen eens iets te hebben gelezen over dat je elke week een update moet doen.)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 juli 2006 @ 10:31:56 #138
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40263302
@BB: Volgens mij kun je beter 's morgens en tussen de middag twee (volkoren)boterhammen eten. Sowieso vult dat beter. En tussendoor 's morgens ook iets dat meer vult, yoghurt met fruit of zo. Of ontbijtkoek, sultana, mueslireep, in elk geval iets dat meer vult dan die koekjes. Eet je 's avonds geen aardappelen of pasta bij je maaltijd?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 juli 2006 @ 10:32:51 #139
13151 crew  Rewimo
pi_40263328
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:27 schreef p-etr-a het volgende:
Vanmorgen weer gewogen en hij kwam net niet aan de 85, maar het is een weegschaal die niet heel nauwkeurig is dus ik zou er zelf 84,5 van maken ofzo... Niet echt een noemenswaardig verschil. Toch maar updaten of is overslaan ook geoorloofd? (Ik meen eens iets te hebben gelezen over dat je elke week een update moet doen.)
Je hoeft niet elke week te updaten, maar als je een maand geen update plaatst verdwijn je uit het lijstje.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40263465
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:32 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Je hoeft niet elke week te updaten, maar als je een maand geen update plaatst verdwijn je uit het lijstje.
Oké duidelijk, dankjewel! Ik hoop voor die tijd toch wel iets meer kwijt te zijn.
pi_40263670
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:31 schreef Rewimo het volgende:
@BB: Volgens mij kun je beter 's morgens en tussen de middag twee (volkoren)boterhammen eten. Sowieso vult dat beter. En tussendoor 's morgens ook iets dat meer vult, yoghurt met fruit of zo. Of ontbijtkoek, sultana, mueslireep, in elk geval iets dat meer vult dan die koekjes. Eet je 's avonds geen aardappelen of pasta bij je maaltijd?
.. Ik lust geen bruinbrood

Maar normaal eet ik meer s'ochtends, en die koekjes waren de caloriecompensatie voor mijn ontbijt. Anders heb ik vandaag helemaal weinig binnen.. En ik eet inderdaad geen aardappelen of wat dan ook, puur omdat ik dat allemaal niet naar binnen gewerkt krijg. Ik heb al moeite met de groente alleen.
pi_40263733
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:27 schreef YPPY het volgende:
Daar heb ik wel gereageerd. Noten eten kan helpen, veel kcal, maar wel gezond.
Mijn nederige excuses Toen ik daarnet daar zat kreeg ik geen antwoord, dus toen dacht ik ik plaats het hier ook, en toen had jij al gereageerd
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:53:40 #143
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40263850
Het is goed hoor, maar het is niet altijd zo druk. Het kan makkelijk voorkomen dat je wat langer moet wachten.
Sultana's e.d. tellen idd ook flink en die eet je zo een paar weg. Ga anders wat dingen op de calorienteller invoeren die je wel lust en probeer zo aan de min. 1200 te komen. Zo ben ik ook bezig geweest.
*OUD heilige*
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:59:23 #144
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_40263990
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:46 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

.. Ik lust geen bruinbrood

Maar normaal eet ik meer s'ochtends, en die koekjes waren de caloriecompensatie voor mijn ontbijt. Anders heb ik vandaag helemaal weinig binnen.. En ik eet inderdaad geen aardappelen of wat dan ook, puur omdat ik dat allemaal niet naar binnen gewerkt krijg. Ik heb al moeite met de groente alleen.
Lust je wel geroosterd brood? Daar ontbijt ik altijd mee... 3 geroosterde boterhammen met halvajam, lekker en voldoende kcal!
***Levi was here***
  † In Memoriam † vrijdag 28 juli 2006 @ 11:23:29 #145
43556 miss_dynastie
pi_40264675
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 09:57 schreef YPPY het volgende:
Dat heb ik ook gezien miss_d. Voor de tweede keer. Die eieren in de olie. Echt bizar dat mensen zo kunnen leven. Ik denk dat haar aanpak wel nodig is bij zo'n types. Dan kom je er niet met wat 'normale' adviezen. Moet je inspelen op hartaanvallen, overlijden en een slecht seksleven. Dat werkte wel.
Ja, is misschien ook wel waar... van wat daar op tafel stond hadden wij een maand kunnen eten, denk ik
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:25:35 #146
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40264728
Dat krijg ik in een maand niet op. Van een paar happen puur vet (dat was het meeste) zit ik al vol. Als m'n maag niet eerder protesteert. Ze gaan wel altijd naar het totaal andere uiterste. Een boterham met kipfilet o.i.d. heb ik ze nog nooit zien eten. Altijd eerst 8 weken extreem. Ben altijd wel benieuwd hoe ze daarna verder gaan.
*OUD heilige*
  † In Memoriam † vrijdag 28 juli 2006 @ 11:30:48 #147
43556 miss_dynastie
pi_40264886
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:25 schreef YPPY het volgende:
Dat krijg ik in een maand niet op. Van een paar happen puur vet (dat was het meeste) zit ik al vol. Als m'n maag niet eerder protesteert.
Nou ja, het is inderdaad dat we het niet eten, ik bedoelde ook meer 'bij wijze van spreken'
Die eieren vond ik zo smerig, die waren gewoon aan het badderen in een laag zooi.
Wij bakken eieren hier meestal op het bakvelletje met een pietsje boter of olie voor de smaak, want eerlijk is eerlijk, een beetje vind ik wel lekker
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:35:47 #148
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40265046
Op vakantie in Tunesie hadden ze ook van die eieren, het zag er zo eng uit.
Wij bakken ook in olie, maar dan een dun laagje in de pan. En niet meteen een paar liter. De eerste keer dat ik deze aflevering zag, dacht ik dat ze in water aan het koken waren (zo maken ze bij de Chinees de eieren).
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 juli 2006 @ 11:40:41 #149
13151 crew  Rewimo
pi_40265197
Zeg meiden, zullen jullie allemaal braaf zijn de komende week? Dan ga ik me wel te buiten aan de zalige ontbijtjes en diners Ik ben vandaag nog wel online, straks vanuit Roosendaal, maar morgen gaan we heel vroeg al op pad.
pi_40266030
Tip van de dag: gebruik PAM of invetspray van baukje staan gewoon bij de bakproduckten en PAM is vaak in natuurwinkels te halen. Wij gebruiken het vaak voor roerbakken of als we buiten pannenkoekjes bakken op het gourmetstel of om de BBQ rooster mee in te vetten of de grillpan. Het is gewoon een spuitbus wat je een beetje in de pan spuit. Wij hoeven dan geen punten te tellen dus het is nog beter als olie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')