Nee, ik vermoed eerder doordat ze zei dat ze eerst allerlei dingen als ijs at in de vakantie terwijl ze veel geld uitgaf aan Herbalife, toen zei ze dat ze weer serieus gaat lijnen en gelijk begint ze dan met pannenkoeken met kaas, en dezelfde dag post ze ook nog dat ze nog twintig kilo kwijt wil en in oktober slank wil zijn. Beetje tegenstrijdig gewoon.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:32 schreef caitlynn het volgende:
Een week heeft 7 dagen. Als je er daarvan 6 gezond eet, kan 1x per week een pannenkoek, een patatje, of wat dan ook geen kwaad.
En ik vind dan ook dat jullie wel heel raar reageren op ymme. Waarom:? Omdat ze al heel wat kilo's is afgevallen, en dan een pannenkoek eet? Druk maken om wat iemand in de keuken uitspookt? Ik wou mij eerst ook hier aan melde, heb al een wachtwoord gekregen van Troel (bedankt nog, overigens), maar ik vind wel dat jullie veel op elkaar lopen te vitten. Laat iedereen in z'n eigenwaarde.
Hoezo is dat nou raar reageren? Ik vroeg gewoon of ik de enige was die dat nou niet bepaald als dieetvoer ziet. Ze zegt, het gaat lekker met lijnen wánt ik heb "maar" vier pannenkoekjes met kaas en poedersuiker gegeten. Ik vind dat gewoon een rare zinquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:32 schreef caitlynn het volgende:
Een week heeft 7 dagen. Als je er daarvan 6 gezond eet, kan 1x per week een pannenkoek, een patatje, of wat dan ook geen kwaad.
En ik vind dan ook dat jullie wel heel raar reageren op ymme. Waarom:? Omdat ze al heel wat kilo's is afgevallen, en dan een pannenkoek eet? Druk maken om wat iemand in de keuken uitspookt? Ik wou mij eerst ook hier aan melde, heb al een wachtwoord gekregen van Troel (bedankt nog, overigens), maar ik vind wel dat jullie veel op elkaar lopen te vitten. Laat iedereen in z'n eigenwaarde.
Ja, daarom had ik het al weggehaaldquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:49 schreef ymme het volgende:
Ik las het nog net Troel.
Sinds wanneer ik 99 kilo woog toen ik begon. En jij dacht 84.
84 weeg ik nu ja. En vorig jaar zomer toch echt 99 kilo.
*zucht* wat een heisa weer hier zeg.
Waarom maakt iedereen zo druk om andere. Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Of zou dit door het weer komen
In het slank de zomer in topic gaat het ookal lekker lees ik net. Gezelliger wordt het er niet op.
Ok ik heb mijn woordje gedaan. En ik houdt nu op.
Tralalala wat zijn we vrolijk aan het dieeten
Dat weet ik. Ik verwacht ook niet dat je z'n goed geheugen hebt. Vandaar dat ik even vertelde dat ik vorige jaar zomer 99 had.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, daarom had ik het al weggehaaldIk dacht alleen huh? Maar je hebt natuurlijk het getal genomen van toen je begon met afvallen en niet toen je hier begon
Was niet vervelend bedoeld hoor. Ik ben echt niet altijd vervelend ofzo.
Dit zal toch wel weer verwijderd worden
En als het maar lekker was tochquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:36 schreef Riann het volgende:
Ach ja whatever het is nu vakantietijd en het lijnen is dan teminste voor mij dan moeilijker
BBQ pannenkoekjes op het gourmetstel bakken af en toe een ijsje ben daardoor 1 hele kilo aangekomen maar ja ik ga er dan niet over zitten zeuren die kilo die erbij gekomen is is mijn eigen dikke schuld. Maar ja als die hitte en alles weer voorbij is ga ik er weer flink tegen aanmet koud weer kan ik beter lijnen
![]()
Kan je het even doorgeven? Kan me niet meer heugen dat ik kriebels in mn buik heb gevoeldquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:16 schreef Riann het volgende:
ik heb het virus wat verliefd heet denk ik toch weer te pakken![]()
hmmmz....![]()
![]()
![]()
Whehe, een goede vriend van mij (rewimo kent hem wel, hij kwam in het ziekenhuis langs) lijkt ook heel erg op Moes.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:24 schreef Riann het volgende:
Rewimo veel plezier![]()
ik begin weer een beetje verliefd te worden![]()
hij lijkt op Moes van Zoop als iemand dat ooit heeft gezien
hehehe wat is het toch fijn allemaal![]()
studeert hij toevallig rechtenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 08:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Whehe, een goede vriend van mij (rewimo kent hem wel, hij kwam in het ziekenhuis langs) lijkt ook heel erg op Moes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |