jij bent mee wezen jurken kijken??quote:
Neuh, het linkje is al een paar keer gestrooidquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:23 schreef teigan het volgende:
[..]
jij bent mee wezen jurken kijken??
Ik geloof dat ik deze vakantie toch echt afval, ik sport zoveel, ik kan me niet voorstellen dat het geen effect heeft...
Neequote:Op donderdag 27 juli 2006 18:23 schreef teigan het volgende:
jij bent mee wezen jurken kijken??
Ik had hem nog niet gezien.... Dan kijk ik ws. op de verkeerde tijden op de verkeerde plekken....quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Neuh, het linkje is al een paar keer gestrooid
Als je die mail niet weggooit kan je hem op alle rare tijden kijkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:28 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet gezien.... Dan kijk ik ws. op de verkeerde tijden op de verkeerde plekken....
Heel veel plezier op vakantiequote:Op donderdag 27 juli 2006 21:08 schreef Rewimo het volgende:
Pfff een auto leeghalen en zakken kattestenen en -voer de trap op sjouwen is geen doen met dit weer. Maar ja, als je morgen op vakantie wiltGelukkig heb ik nog een heel pak karnemelk dat op moet
Mijn probleem met Gillian is hetzelfde probleem dat ik heb met mensen als Marieke Henselmans (dat programma zat ervoor): ze overdrijven! Bovendien vind ik haar vaak enorm beledigend. Als ik dan zie hoe ze door iemand niet al te serieus genomen wordt en bijna kokhalzend van walging een donut aangeboden krijgt, moet ik gewoon enorm lachen. Ik ontken uiteraard niet dat het voor deze meneer goed is om af te vallen, maar het blijft de toon die de muziek maakt. Haar toon staat me vaak niet aan (terwijl ze best zinnige dingen zegt -een aantal dingen dan-), dus dit vond ik gewoon lolligquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:59 schreef Maeghan het volgende:
Mag Gillian een zuurpruim zijn (al vind ik van niet), meneer donut was zichzelf wel dood aan het eten. Ik eet ook liever Gillians menu dan wat die man at trouwens. Ik had gelijk geen trek meer toen ze die tafel lieten zien =/
Hmm, dat is inderdaad nog wel een idee, crackers was ik nog helemaal niet opgekomen. Dan heb je toch een beetje het idee dat je wat vastigs hebt gegeten, want alleen yoghurt doet het bij mij niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:27 schreef Troel het volgende:
Als je nou vers fruit met yoghurt neemt?
Ik vnd het heerlijk om een granny in stukjes te snijden en dat door de yoghurt te doen. Daarnaast een crackertje met kaas ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |