abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:16:26 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_40245604
Oew, jurken passen

Leuk is dat, totdat je je tigste jurk aanhebt

Ik heb vanochtend overleg gehad op mijn werk en ga ik definitief voor de compleet donkere kleur qua jurk en denk dat ik toch maar mevrouw Bertsnaam-Troelsnaam ga worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 juli 2006 @ 18:19:06 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40245695
Oew, die is mooi Troel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40245831
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:19 schreef Rewimo het volgende:
Oew, die is mooi Troel
jij bent mee wezen jurken kijken??
Ik geloof dat ik deze vakantie toch echt afval, ik sport zoveel, ik kan me niet voorstellen dat het geen effect heeft...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:24:28 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_40245843
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:23 schreef teigan het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik deze vakantie toch echt afval, ik sport zoveel, ik kan me niet voorstellen dat het geen effect heeft...
Neuh, het linkje is al een paar keer gestrooid
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 juli 2006 @ 18:24:45 #105
13151 crew  Rewimo
pi_40245856
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:23 schreef teigan het volgende:
Nee

Maar ik heb foto's gezien
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40245933
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:24 schreef Troel het volgende:

[..]

Neuh, het linkje is al een paar keer gestrooid
Ik had hem nog niet gezien.... Dan kijk ik ws. op de verkeerde tijden op de verkeerde plekken....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:28:44 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_40245954
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:28 schreef teigan het volgende:

[..]

Ik had hem nog niet gezien.... Dan kijk ik ws. op de verkeerde tijden op de verkeerde plekken....
Als je die mail niet weggooit kan je hem op alle rare tijden kijken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40246052
* teigan gaat gelijk naar haar mail....

Mooi hoor!
pi_40247832
Zo, tot nu gaat het ook vandaag weer lekker met lijnen.
4 dunne pannenkoekjes op, met kaas. En klein beetje poedersuiker.
Heb die nieuwe mixen geprobeert (dat met shaken..shaken..) en het smaakt nog niet eens zo verkeerd ook

Straks nog ff een glaasje water drinken op terras in het dorp. Oh en vriendje lief is op één kilo na, er 10 kwijt (9 dus ).
  donderdag 27 juli 2006 @ 20:18:22 #110
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40248714
Je moet gewoon zwanger trouwen, dan ben je zo klaar met passen.

Ben nu ook wel benieuwd naar de foto's Troel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40249453
YPPY, hoe is het met je? Heb je nu je zwanger bent, extra last van de warmte?
  † In Memoriam † donderdag 27 juli 2006 @ 21:08:05 #112
43556 miss_dynastie
pi_40250084
Dikke meneer tegen zuurpruim Gillian over een donut: 'it's nice. Try one.'
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 juli 2006 @ 21:08:10 #113
13151 crew  Rewimo
pi_40250086
Pfff een auto leeghalen en zakken kattestenen en -voer de trap op sjouwen is geen doen met dit weer. Maar ja, als je morgen op vakantie wilt Gelukkig heb ik nog een heel pak karnemelk dat op moet
pi_40250157
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:08 schreef Rewimo het volgende:
Pfff een auto leeghalen en zakken kattestenen en -voer de trap op sjouwen is geen doen met dit weer. Maar ja, als je morgen op vakantie wilt Gelukkig heb ik nog een heel pak karnemelk dat op moet
Heel veel plezier op vakantie
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 juli 2006 @ 21:11:43 #115
13151 crew  Rewimo
pi_40250181
Dank je wel
pi_40254196
fijne vakantie rewimo
pi_40255804
Mag Gillian een zuurpruim zijn (al vind ik van niet), meneer donut was zichzelf wel dood aan het eten. Ik eet ook liever Gillians menu dan wat die man at trouwens. Ik had gelijk geen trek meer toen ze die tafel lieten zien =/
Sanity is (not) statistical
pi_40260469
fijne vakantie rewimo
  vrijdag 28 juli 2006 @ 09:12:51 #119
35189 Troel
scherp en bot
pi_40261614
Rewimo, ben je al weg?

[TK] zooi cd'tjes

qltel wordt gezocht
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 28 juli 2006 @ 09:18:36 #120
43556 miss_dynastie
pi_40261705
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:59 schreef Maeghan het volgende:
Mag Gillian een zuurpruim zijn (al vind ik van niet), meneer donut was zichzelf wel dood aan het eten. Ik eet ook liever Gillians menu dan wat die man at trouwens. Ik had gelijk geen trek meer toen ze die tafel lieten zien =/
Mijn probleem met Gillian is hetzelfde probleem dat ik heb met mensen als Marieke Henselmans (dat programma zat ervoor): ze overdrijven! Bovendien vind ik haar vaak enorm beledigend. Als ik dan zie hoe ze door iemand niet al te serieus genomen wordt en bijna kokhalzend van walging een donut aangeboden krijgt, moet ik gewoon enorm lachen. Ik ontken uiteraard niet dat het voor deze meneer goed is om af te vallen, maar het blijft de toon die de muziek maakt. Haar toon staat me vaak niet aan (terwijl ze best zinnige dingen zegt -een aantal dingen dan-), dus dit vond ik gewoon lollig
pi_40261806
Fijne vakantie Rewimo!

Even klagen hoor... Hier zit het afvallen in de slop . Dat knopje is er vandoor geloof ik maar het is weer genoeg geweest omdat ik 3 kilo ben aangekomen. Komt door allerlei Italiaanse ijsjes (een italiaanse ijscoboer om de hoek is niet goed) eten met dit weer en het weinige sporten. Het was té warm om oefeningen binnen doen. Naja, over een week ga ik op vakantie (als alles goed gaat met die pols van ), daarna moet ik echt weer op gaan letten [einde klaagzang].
pi_40261807
Ah, hier zijn wel mensen wakker, in slank de zomer in nog niet..

Ik ben opzoek naar een simpel, doch voedzaam ontbijt. Want ik heb een beetje genoeg van de cruesli met yoghurt.

Iemand een idee? Owja, ik lust geen bruinbrood dus dat is geen optie
  vrijdag 28 juli 2006 @ 09:27:09 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_40261867
Als je nou vers fruit met yoghurt neemt?

Ik vnd het heerlijk om een granny in stukjes te snijden en dat door de yoghurt te doen. Daarnaast een crackertje met kaas ofzo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40261927
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 09:27 schreef Troel het volgende:
Als je nou vers fruit met yoghurt neemt?

Ik vnd het heerlijk om een granny in stukjes te snijden en dat door de yoghurt te doen. Daarnaast een crackertje met kaas ofzo?
Hmm, dat is inderdaad nog wel een idee, crackers was ik nog helemaal niet opgekomen. Dan heb je toch een beetje het idee dat je wat vastigs hebt gegeten, want alleen yoghurt doet het bij mij niet.

En fruit met yoghurt is inderdaad super lekker, maar het idee om bvb een meloen schoon te gaan maken in de 10 minuten die ik s'ochtends heb trekt me niet echt.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 09:32:53 #125
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_40261975
Zucht, ik dacht deze week wel te zijn afgevallen. Ben 3 keer gaan baantjes zwemmen en kwam dan helemaal trillerig uit het water van inspanning. Iedere dag gefietst naar mijn werk (as usual) en iedere lunchpauze gewandeld, ook met de hitte.
Verder best netjes gegeten... resultaat: 1.5kg zwaarder dan vorige week. Best een beetje irritant eigenlijk, doe je zo je best, komt die kl*te weegschaal weer roet in 't eten gooien. Wel 2cm van m'n taille af (of anders gemeten dan vorige keer ).

Hoop dat het komende week weer wat minder heet is zodat ik weer naar de sportschool kan, hopelijk heeft dat wél het gewenste effect.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')