Dat is vrij logisch ja, maar ga dan ook niet ontkennen dat je vrouwen niet begrijpt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:41 schreef kastanova het volgende:
Er werd alleen maar gezegd dat vrouwen inderdaad irrationeel zijn... En tja, als men zelf al zegt dat het niet rationeel is, dan lijkt het me toch ook logisch dat er onbegrip over heerst...
Je zei dat het feit dat het kind wordt gepest komt door het feit dat hij te snel in de slachtofferrol kruipt. Daarmee laat je de rol van de pestkop geheel buiten beschouwing en impliceer je dat hem niets te verwijten valt.quote:Beweerde ik dat dan?
Ik ben over het algemeen tegen de doodstraf, maar bij Saddam Hoessein kan ik geen reden bedenken waarom hij niet de doodstraf verdient. Het gaat over onnoemelijk ernstige misdaden waarvan bovendien ook wel voor 99,99999% vast staat dat hij ze gepleegd heeft, en mocht hij vrij komen, dan stort hij Irak opnieuw in de vernieling en Irak met hem wederom aan het hoofd zal ook een bedreiging vormen voor de wereldorde. Die kerel mag van mij best de doodstraf krijgen.quote:Nah, jij bent vast ook tegen de doodstraf voor Sadam Hoessein... Hippy.
Ja, best vaak. Autistisch he?quote:Geen sarcasme, maar ik nam het wel te letterlijk? Dat overkomt je behoorlijk vaak hé?
Tsja, who knows inderdaad.quote:Omdat ik te veeleisend ben? Omdat ik alle vrouwen in m'n omgeving al gehad heb? Omdat die vrouwen zich verstoppen onder een steen?
Who knows.
Kasta?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:52 schreef RipCore het volgende:
Godschristenzielen, blijf je bezig?
Obsessieve borderliner..![]()
Ben je serieus autistisch?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:50 schreef Black_Tulip het volgende:
Ja, best vaak. Autistisch he?
Ja, ik ben autistisch. Dat is ook uitgebreid ter sprake gekomen in het vorige deel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:05 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ben je serieus autistisch?
Indien wel, dan begrijp ik je volledig. Wil niet zeggen dat je gelijk hebt, maar ik begrijp je.
Dat is de verkeerde diagnosequote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:52 schreef RipCore het volgende:
Godschristenzielen, blijf je bezig?
Obsessieve borderliner..![]()
Aha, dan heb ik dat gemist.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:10 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ja, ik ben autistisch. Dat is ook uitgebreid ter sprake gekomen in het vorige deel.
En jij kan dan weer niet omgaan met de emoties (enorme woede of verdriet) die zij spuien ten gevolge van jouw onbegrip en vlakke houding. Zou je er wel mee om kunnen gaan, dan zouden ze door jou weer tot rust komen, maar juist wat jij doet, maakt de situatie alleen erger.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:49 schreef kastanova het volgende:
1. Ik kan er wel mee omgaan, de vrouwen in kwestie hebben er meer moeite mee...
En kunnen niet omgaan met mijn emotieloze houding...
Het is ook niet makkelijk om het uit te leggen of te begrijpen, maar ik doe mijn best om het te verduidelijken. Als jij nou ook eens je best deed om het te begrijpen... Het zou bijvoorbeeld wel helpen als jij tijdens het galgje spelen in de gaten hebt gekregen dat er weer een letter is verschenen in het woord.quote:2. Tja, de "oplossingen" die jij aandroeg waren óf tegenstrijdig of simpelweg lachwekkend, dus als een vrouw het zelf al niet weet en zelf notabene niet eens weet wat de oorzaak is, hoe moet ik dan weten wat de oplossing is?
Het is als galgje spelen zonder dat er daadwerkelijk een woord gekozen is.
Er zouden flink wat dingen moeten veranderen wil dat ook echt gebeuren. Omdat ik zin heb om weer eens een flink end weg te lullen zal ik je eens uitgebreid vertellen wat er zou moeten veranderen.quote:3. Ik geef je 1 jaartje, 1,5 max. voordat je met een "Boehoe, het is uit, m'n hele jeugd heb ik verspild en nu ga ik de beest uithangen" topic komt.
Natuurlijk Kasta. Je hebt inmiddels al zoveel missers gemaakt, maar natuurlijk krijg je altijd gelijkquote:En vergeet niet, uiteindelijk krijg ik altijd gelijk.
Maar het staat nu op Fok omdat vele Fokkers het een goede show vonden. Zolang er belangstelling is en de reeks open blijft, staat het op Fok.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:10 schreef Mereltje het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon mailen met elkaar
Waarschijnlijk loop je er een paar achterquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:18 schreef Friek_ het volgende:
Kastanova heeft toch al een vriendin? Of ben ik soms niet helemaal bij?
Met aangeleerd analytisch vermogen, hoe goed ontwikkeld of scherp dan ook, kom ik misschien inderdaad net iets tekort. Aan de andere kant lijkt hij zelf ook bijna niet te beschikken over maar enige vorm van instinctieve empathie.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:16 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Aha, dan heb ik dat gemist.
Ik denk dat het door jouw autisme heel moeilijk wordt om de denkwijze van kasta te begrijpen. Je hoeft het er niet mee eens te zijn natuurlijk, maar ik denk dat je als autist de nodige empathie mist om het volledig te begrijpen.
Just my two cents. Ook totaal niet beledigend bedoeld voor de goede orde.
Naja, ik denk er nog even over na, je kwam op een gegeven moment wel héél agressief overquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:22 schreef Nies het volgende:
Ik mag de volgende keer mee naar de Ardennen![]()
![]()
Ik denk zelf, dat hij het wel bezit. Het lijkt mij, dat hij juist problemen heeft met het irrationele wat veel vrouwen (lees: niet alle) hebben. Hiervoor bestaat juist geen begrip of empathie. Daarom wordt het ook irrationeel genoemd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:31 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Met aangeleerd analytisch vermogen, hoe goed ontwikkeld of scherp dan ook, kom ik misschien inderdaad net iets tekort. Aan de andere kant lijkt hij zelf ook bijna niet te beschikken over maar enige vorm van instinctieve empathie.
Jaja, eerst zeggen dat je me meeneemt, en nu weer niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, ik denk er nog even over na, je kwam op een gegeven moment wel héél agressief over.
Daar ben ik het niet helemaal eens, omdat ik juist een vriend heb die instinctief schijnt te weten wat hij moet doen als ik emotioneel ben. Als ik hem erover vraag hoe hij denkt mij te kunnen kalmeren is hij echter volkomen radeloos. Hij probeert maar wat en dat pakt toevallig goed uit.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:34 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik denk zelf, dat hij het wel bezit. Het lijkt mij, dat hij juist problemen heeft met het irrationele wat veel vrouwen (lees: niet alle) hebben. Hiervoor bestaat juist geen begrip of empathie. Daarom wordt het ook irrationeel genoemd.
Nee.quote:
Nee.quote:-en-verliefd-op-kwasta
Als ik het was, zou ik het zeggen. (waarschijnlijk niet op Fok, maar goed).quote:-maar-durf-dat-niet-te-vertellen
Dat is al op een andere manier gelukt.quote:-en-hoop-zo-in-contact-met-hem-te-komen
Neequote:Toch?
Als jij de knevel en handboeien regelt en morgen ook daadwerkelijk laat zien hebben we een dealquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:44 schreef Nies het volgende:
Jaja, eerst zeggen dat je me meeneemt, en nu weer niet?
Wie is er hier nou labiel?![]()
Ik werk ergens naartoe djennepen, weer eens iets anders dan "Shoot to kill"quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:47 schreef djenneke het volgende:
Een reeks met een labiele griet, en Kasta, het moet niet gekker worden....
Ik mag toch hopen dat je een grapje maakt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als jij de knevel en handboeien regelt en morgen ook daadwerkelijk laat zien hebben we een deal.
Ik heb nu toch een beetje flink de neiging effekes mijn mening te ventileren. (een beetje flink, we blijven vrouw natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:31 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Met aangeleerd analytisch vermogen, hoe goed ontwikkeld of scherp dan ook, kom ik misschien inderdaad net iets tekort. Aan de andere kant lijkt hij zelf ook bijna niet te beschikken over maar enige vorm van instinctieve empathie.
Het moet dit keer langzaam doch pijnlijk? Itt het gewoonlijke krassen of een treintje iets te laat doch net op tijd meepikken? Je wordt gewoon te softquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik werk ergens naartoe djennepen, weer eens iets anders dan "Shoot to kill".
Is over twee weken ook goed?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als jij de knevel en handboeien regelt en morgen ook daadwerkelijk laat zien hebben we een deal.
Waar komt dan die fascinatie vandaan dat je een topic over hem opentquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:46 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Als ik het was, zou ik het zeggen. (waarschijnlijk niet op Fok, maar goed).
[..]
Dat is al op een andere manier gelukt.
[..]
Nee
Waar werk jij naartoe dan? Dat zou ik toch graag eens willen weten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik werk ergens naartoe djennepen, weer eens iets anders dan "Shoot to kill".
Meerdere topics, dit is geen fascinatie meer.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:52 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Waar komt dan die fascinatie vandaan dat je een topic over hem opent
Omdat ik na een tijd de behoefte heb gekregen om me op te werpen als de barmhartige Samaritaan die Kasta door vrouwen uit te leggen aan een relatie helptquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:50 schreef Nies het volgende:
[..]
Ik heb nu toch een beetje flink de neiging effekes mijn mening te ventileren. (een beetje flink, we blijven vrouw natuurlijk)
Je blijft maar bezig hier je standpunt te verdedigen. Dit is het vierde topic daarover inmiddels. Kasta begrijpt vrouwen niet, vrouwen begrijpen zichzelf ook niet, dat was in het eerste topic al de conclusie. En tóch blijf je doorgaan.....waarom?![]()
Ga het vorige topic eens lezen en kom terug als je iets niet snaptquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:52 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Waar komt dan die fascinatie vandaan dat je een topic over hem opent
Ik ken hem niet persoonlijk en jij ook niet. Ik denk dat het weinig nut heeft om puur en alleen uit te gaan van wat hij hier op een forum schrijft wat betreft zijn omgang met zijn vrouwelijke vrienden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:45 schreef Black_Tulip het volgende:
Er is dus wel degelijk instinctieve empathie die helpt bij vrouwelijke emotionele buien, maar het ontbreekt bij Kasta.
Misschien, misschien niet. Uiteindelijk is het ook niet zo relevant of ik hierover gelijk heb. Het gaat erom dat hij, als hij toch over instinctieve empathie beschikt, deze bron aanboort en zo het hart van een vrouw verovert waar hij zelf ook verzot op is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:57 schreef tong_poh het volgende:
Ik ken hem niet persoonlijk en jij ook niet. Ik denk dat het weinig nut heeft om puur en alleen uit te gaan van wat hij hier op een forum schrijft wat betreft zijn omgang met zijn vrouwelijke vrienden.
Zo gaat het volgens mij al.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:02 schreef djenneke het volgende:
Is het niet leuk, of wordt het minder, en valt het niet te fixen, op naar de volgende. Zo klaar. Einde reeks.
Nog een topic over kwasta lezen? Eh sorry maar ik moet zo mijn teennagels uittrekkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:56 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ga het vorige topic eens lezen en kom terug als je iets niet snapt
Zo zie ik het ook.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:02 schreef djenneke het volgende:
Kasta hoeft helemaal geen vrouwenuitleg. Hij moet gewoon eens een leuke, redelijk intelligente, niet te gecompliceerde vrouw zoeken. Is het leuk, en blijft het leuk. Is het niet leuk, of wordt het minder, en valt het niet te fixen, op naar de volgende. Zo klaar. Einde reeks.
Nou ja, als het inderdaad zo simpel was, neem ik aan dat Kasta op een gegeven moment had gezegd 'wel godverdomme, inderdaad, zo moet het en ik ga eens aan de slag!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:02 schreef djenneke het volgende:
Kasta hoeft helemaal geen vrouwenuitleg. Hij moet gewoon eens een leuke, redelijk intelligente, niet te gecompliceerde vrouw zoeken. Is het leuk, en blijft het leuk. Is het niet leuk, of wordt het minder, en valt het niet te fixen, op naar de volgende. Zo klaar. Einde reeks.
Whehehe. Ok. Dan kort. Ik heb autisme. Autisme houdt geregeld/vaak/soms in dat de autist in kwestie obsessies heeft. Ik ben zo'n geval. Deze discussie is een resultaat van mijn obsessie met Kasta's persoontje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:06 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Nog een topic over kwasta lezen? Eh sorry maar ik moet zo mijn teennagels uittrekken
Ik maak nooit grapjes MUUSquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je een grapje maakt..
Ja, en dus? Moet jij maar uit de doeken gaan doen, hoe jij denkt dat de gemiddelde vrouw in elkaar zit... En daar moet hij dan iets van opsteken ofzo? En dan komt het allemaal goed met het arme schaap?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:07 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Nou ja, als het inderdaad zo simpel was, neem ik aan dat Kasta op een gegeven moment had gezegd 'wel godverdomme, inderdaad, zo moet het en ik ga eens aan de slag!', maar hij stelt nog steeds heel veel vragen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |