Nog steeds hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:30 schreef tong80 het volgende:
Dan was 90 % van de muziekliefhebbers een Sjonnie.
Ja, en die nam je dan ook vast mee op de fiets en naar school enzo...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:27 schreef drecksau het volgende:
Cassettedecks waren voor Sjonnies. Ikzelf had als electronerdo in de jaren tachtig uiteraard een AKAI bandrecorder met van die dikke BASF-tape op de spoel. Ach...die goede oude tijd.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:32 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk. Jij bent een uitzondering. En erg cool natuurlijk.
Fietsen waren voor proleten. Ik ging op een Suzuki TSX naar school.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, en die nam je dan ook vast mee op de fiets en naar school enzo...
Naar de LTS dan zeker...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:39 schreef drecksau het volgende:
[..]
Fietsen waren voor proleten. Ik ging op een Suzuki TSX naar school.
Erg Hornby-esk dus.quote:"Over eighty home tapers, including artists, musicians, actors, writers, directors, comediennes, talk show hosts, and, of course, record store employees were invited to tell the stories behind their mixes. From the Romantic Tape, to the Break-up Tape, the Road Trip Tape, to the "Indoctrination" Tape-the art and text that emerged was of the mix cassette as a new way of re-sequencing music to make sense of our most stubbornly inexpressible feelings-a way of explaining ourselves to someone else, or to ourselves." http://www.amazon.com/gp/product/0789311992/002-0818569-1440056?v=glance&n=283155
Ik vond laatst ook mijn Urban Dance Squad-bandjes terug. Deze week goed gebruik van gemaakt toen ik voor de TPG auto moest rijden... Heb zeer nostalgisch door Hoogkerk gecruiset.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:43 schreef tong80 het volgende:
Urban Dance Squad - Mental Floss for The Globe Go Boy![]()
Heb jij Johan ook nog op casette? Dat was zo ongeveer mn laatste "bandje"quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:24 schreef tong80 het volgende:
Mijn Stereotoren heeft het begeven. Volgende week ga ik een nieuwe kopen. Daar zal geen cassetterecorder in zitten zoals in het laatste exemplaar. Ik ben nu afscheid aan het nemen van mijn 400 casettebandjes op een aftandse radio-casette-recorder.
Luister met me mee en ga terug naar het verleden.
Ik begin met Johan met hun klassieke album Johan en hun Nederpop pareltje 'everybody knows'
Op de achterkant staat Betty Serveert met Dust Bunnies.
Het ga je goed lieve casette bandjes
Troost me.
Ik heb nog een cursus Nederlands op casette. Heb je interesse ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ze nooit kwijt kan .Jou cassette-bandjes, sta jij voor jan lul
Die in de slaapkamer stond?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Radio-casetterecorder waar ik nu de bandjes op draai.Maar het geluid is gewoon bagger.
Ja dat ouwe ding. Net LIVE gedraaid.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:30 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Die in de slaapkamer stond?
mijn bandjes zeker nog kwijt?![]()
Ik had ook zo'n AKAI ding. En wat veel muziek kon er op z'n spoel. Maar ik draaide toch echt liever tapes.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:27 schreef drecksau het volgende:
Cassettedecks waren voor Sjonnies. Ikzelf had als electronerdo in de jaren tachtig uiteraard een AKAI bandrecorder met van die dikke BASF-tape op de spoel. Ach...die goede oude tijd.
- maak de bandloop eens schoon met alcohol en wattenstaafjesquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Radio-casetterecorder waar ik nu de bandjes op draai.Maar het geluid is gewoon bagger.
Die schoonmaakcassettes zijn meestal schuurpapier voor je koppen!!!quote:Op zondag 30 juli 2006 11:55 schreef Ciscus het volgende:
Ik zag bij de meidiamarkt zo'n 'schoonmaakcassette' met de tekst 'de laatste!!'. Beetje raar, er lagen er nog zo'n 20. Maar toch....
Tsja, dat ding van mij nam op een bepaald moment van HARD naar zacht van HARD naar zacht op en dat lag aan de koppen en zou een godsbedrag kostten om te laten repareren. Toen heb ik 'm dus maar aan een techneut uit de buurt verpatst (inclusief alle banden)...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:39 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb vroeger ook zo'n AKAI spoelenrecorder gehad, met Sound-On-Sound mogelijkheid zodat je jezelf ook kon overdubben. Leuk apparaat, maar nieuwe banden waren op een gegeven moment onbetaalbaar geworden (in ieder geval van mijn karige zakgeld, toen). Later kapte ook het linkerkanaal er mee, en toen heb ik hem maar bij het grof vuil gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |