De top 40 (die er toen nog wel toe deed), top 100 allertijden... vara's vuurwerk...quote:Op maandag 11 juli 2005 19:54 schreef Posdnous het volgende:
En dan Dance Trax en de Soul Show opnemen.
Mijn oude cassettebandjes begonnen nochtans al behoorlijk gaar te klinken... Heb trouwens een paar dozijn van die dingen maar gewoon weggedaan bij mijn meest recente verhuizing. De enige reden dat ik nu nog cassettebandjes in mijn bezit heb is omdat ik mijn stereotoren niet meer had gecontroleerd op die dingen; daar zitten nog bandjes in die al 6 jaar of zo niet meer gespeeld/eruitgehaald zijn.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:48 schreef zodiakk het volgende:
Het was een heel compact opslagmedium met uitstekende geluidskwaliteit, ze waren robuuster dan cd's, herbruikbaar en analoog, je kon er 90 minuten muziek op kwijt (de meeste cd's nog steeds maar 70 of 80).
Ik had op een gegeven moment een stereo torentje dat dan automatisch het bandje omdraaide en het afgekapte nummer opnieuw begon op te nemen. Hardstikke state of the artquote:Op maandag 11 juli 2005 20:03 schreef peaceman het volgende:
Wat ook zo geweldig was als je een verzamelbandje maakte en dan aan het einde had je een half nummer, waardoor je weer opnieuw kon gaan opnemen....of als de tape van je favoriete bandje in zigzagvorm uit het cassettedek kwam.....![]()
hahaha, ja dat je dus anderhalf keer het nummer erop had...meestal kreeg je het snelst een hekel aan dat nummer..quote:Op maandag 11 juli 2005 20:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had op een gegeven moment een stereo torentje dat dan automatisch het bandje omdraaide en het afgekapte nummer opnieuw begon op te nemen. Hardstikke state of the art
En gezigzagde tapejes was wel altijd goed frustrerend ja
Wat altijd het eerste kapot ging bij m'n walkmansquote:Op maandag 11 juli 2005 20:14 schreef Abbadon het volgende:
en de geweldige uitvinding die Auto-reverse heette, zodat je je bandje niet meer zelf hoefde om te draaien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |