Whehe, dat tweede verhaal is wel behoorlijk erg!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:55 schreef Frollo het volgende:
Wat ook wel eens gebeurde, is dat je gewoon op straat een cassette kon vinden, al dan niet stukkend.
Zo heb ik eens Angstlos van Nina Hagen gevonden, gewoon op straat ergens in het havengebied waar ik mijn krantenwijk had.
Of die keer dat ik een gigantische sliert tape uit de berm viste, thuis heel zorgvuldig oprolde en in een oude behuizing monteerde, en dat er dan een 12 inch mix van George Michaels 'Faith' op bleek te staan.
Ach ja.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Whehe, dat tweede verhaal is wel behoorlijk erg!
De Koperen Hoorn!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:03 schreef Doc het volgende:
Mijn tape geschiedenis is tevens de geschiedenis van de ontwikkeling van m'n muzieksmaak in 650 delen (is het aantal tapes; merendeel Maxell en TDK). Tapes kocht ik op een gegeven moment per 50 in een klein zakie in de Sarphtiestraat dat extreem goedkoop bandje verkocht. In de "ergste tijd" (rond 1989-1992) huurde ik een LP en later CD per dag bij De Koperen Hoorn in de Runstraat hetgeen 5 minuten lopen van m'n huis vandaan was.
...LPquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:41 schreef Sanne het volgende:
[..]
Simple Minds
Die heb ik wel op lp, maar niet op cassettes.
Dat bding bestaat nog steeds!quote:
Me too! Vooral die chagerijnige dikke nicht met zijn matje staat me bijquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat bding bestaat nog steeds!
Ik was er verslaafd aan. Het was onderweg naar de stad - en altijd als ik langs kwam ging ik naar binnen en scoorde ik weer LPs/CDs ...
bunch of wuzziesquote:
Nee hoor lekker muziek.Niet lekker genoeg om het album te kopen maar wel om het te tapenquote:
Nog steeds hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:30 schreef tong80 het volgende:
Dan was 90 % van de muziekliefhebbers een Sjonnie.
Ja, en die nam je dan ook vast mee op de fiets en naar school enzo...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:27 schreef drecksau het volgende:
Cassettedecks waren voor Sjonnies. Ikzelf had als electronerdo in de jaren tachtig uiteraard een AKAI bandrecorder met van die dikke BASF-tape op de spoel. Ach...die goede oude tijd.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:32 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk. Jij bent een uitzondering. En erg cool natuurlijk.
Fietsen waren voor proleten. Ik ging op een Suzuki TSX naar school.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, en die nam je dan ook vast mee op de fiets en naar school enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |