Ja, zeg, hee, jij wilt gelijk kmet de drie knapste mannen van FOK naar bed? Há, dacht het niet. Wij gaan eerst nog even met z'n drieën oefenen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Stof, Croup, willen jullie met Lits en mij naar bed?
Dat is een van de beste plannen ooit, waarde Stofje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:33 schreef Stofje het volgende:
Die FIPO is wel erg lang voor een BeFpost, Lits.
[..]
Ja, zeg, hee, jij wilt gelijk kmet de drie knapste mannen van FOK naar bed? Há, dacht het niet. Wij gaan eerst nog even met z'n drieën oefenen.
Mag ik dan wel kijken?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:33 schreef Stofje het volgende:
Die FIPO is wel erg lang voor een BeFpost, Lits.
[..]
Ja, zeg, hee, jij wilt gelijk kmet de drie knapste mannen van FOK naar bed? Há, dacht het niet. Wij gaan eerst nog even met z'n drieën oefenen.
"Het strijdplan opstellen".quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:33 schreef Stofje het volgende:
"Nee, Litso, néé! Nú pas! Nu kun je 'm erin doen. Croupouque, let je nu wél op? Jaaa, dit is heel goed. Nou, ik denk dat we vorderingen gemaakt hebben vanavond, mannen. Morgen gaan we verder met les #4: De zuigende werking van de vagina en hoe je daarop moet anticiperen met drie man. Ben je morgen wel op tijd, Croupouque? Jij gaat hierin een belangrijke rol spelen".quote:
Ik ben bang van niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:35 schreef Litso het volgende:
Ohja, en de quickquote werkt ook niet, maar dat zal ook wel niet in de planning zitten zeker?
Zó groot is m'n reet nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:39 schreef Litso het volgende:
Verdomme Stof, verdedig de flanken nou eens!
Hij valt inderdaad wel precies op het verkeerde moment stilquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:45 schreef Slarioux het volgende:
Is dit de stilte voor de sessie?
Jogy.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb wel een tweede cameraman nodig voor de overzichtsshots.
Kan jij zo hoog kreunen dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:49 schreef Q. het volgende:
Ik doe het geluid wel.
Oh kom op, dat kontje van je wint het écht niet van mij hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:49 schreef Croupouque het volgende:
En een groothoeklens, ik doe immers ook mee.
Q. heeft ooit nog Wimbledon nagesynchroniseerd voor de Duitse tv, dus waarschijnlijk is hij het nog niet verleerd.quote:
En anders compenseert Litso wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh kom op, dat kontje van je wint het écht niet van mij hoor.
Nee, die bedoelde ik duidelijk niet!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh. Wacht. Ja. Nee. Piemel. Ok. Nevermind. Ik heb niets gezegd.
Arg. Ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh. Wacht. Ja. Nee. Piemel. Ok. Nevermind. Ik heb niets gezegd.
Anna Kournikova die "Scheisse!" zegt was een hoogtepunt in mijn carriere. Een mooie tijd was dat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Q. heeft ooit nog Wimbledon nagesynchroniseerd voor de Duitse tv, dus waarschijnlijk is hij het nog niet verleerd.
Verdomme! Jij weet ook wat er op die screenie staat zeker? Vertel op!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:54 schreef Slarioux het volgende:
[Subtiele pointer naar cc's geverfde en geknipte haar].
Dát screenie.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verdomme! Jij weet ook wat er op die screenie staat zeker? Vertel op!
Janet weet toch ook hoe je haar zit?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verdomme! Jij weet ook wat er op die screenie staat zeker? Vertel op!
Ok ok, maar die screenie is ook niks.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat klinkt niet. Dat screenshot, die screenie.
Wat staat erop?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ok ok, maar die screenie is ook niks.
Kan je nagaan!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Janet weet nog veel meer van me.
Je had me daartoe uit kunnen nodigen, om maar eens ergens te beginnenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat jij niet in het bed naast me lag.
Je kon niet eens blijven, je was doodziek!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Je had me daartoe uit kunnen nodigen, om maar eens ergens te beginnen [afbeelding]
Kortom, ik kon er net zo min aan doen als jij. Wat zeur je dan nogquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je kon niet eens blijven, je was doodziek!
Het is nog best een aardige mentale oefening, kijken hoe lang ik het volhoud voordat ze me eronder lultquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:13 schreef Slarioux het volgende:
Dagmar.
Jij bent vanavond zó hard de lul.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is nog best een aardige mentale oefening, kijken hoe lang ik het volhoud voordat ze me eronder lult
Oh god, nee, niet de electrische tepelklemmen!!1quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent vanavond zó hard de lul.
De courgette.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh god, nee, niet de electrische tepelklemmen!!1!
En als je er wel bent gaan we ergens anders pratenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:57 schreef Janetje het volgende:
Er wordt weer over me gepraat als ik er niet ben hoor...
Dat is gemeen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En als je er wel bent gaan we ergens anders praten
Woesjende geluiden hoe Croup bijna in een ruimte-tijd-vacuüm wordt gezogen door de grootte van Stofje's zwarte gat enzo. Puik plan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:53 schreef ehqo het volgende:
Bullettime ejaculaties enzo.
Met een lensflare natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Woesjende geluiden hoe Croup bijna in een ruimte-tijd-vacuüm wordt gezogen door de grootte van Stofje's zwarte gat enzo. Puik plan.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:33 schreef Litso het volgende:
Seks.
Waarom ben ik toch zo visueel ingesteld???quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Woesjende geluiden hoe Croup bijna in een ruimte-tijd-vacuüm wordt gezogen door de grootte van Stofje's zwarte gat enzo. Puik plan.
Par-don?? Dat is een geweldige film, allebei de delen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:56 schreef Litso het volgende:
Dawn Of The Dead opgezet, maar ik ben niet in de mood voor slechte films.
Nou, bedankt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:56 schreef Janetje het volgende:
Ik vind iedereen stom.
Ik weet niet welk deel wat is, ik heb een 'Night of the Living Dead' die echt geweldig is, en een 'Dawn Of The Dead' die er zo fake gecomputerizeerd uitziet dat ik er na 5 minuten al zat van was.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Par-don?? Dat is een geweldige film, allebei de delen!
Is 'Night of the living dead' in zwart-wit, of is het de remake uit 1990?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik weet niet welk deel wat is, ik heb een 'Night of the Living Dead' die echt geweldig is, en een 'Dawn Of The Dead' die er zo fake gecomputerizeerd uitziet dat ik er na 5 minuten al zat van was.
Night of the Living Dead is zwart-wit ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:12 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Is 'Night of the living dead' in zwart-wit, of is het de remake uit 1990?
Hoe dan ook, ik vind de remake van Dawn of the dead (ik denk dat je die bedoelt) echt smullen, ik kan me ook niet voor de geest halen dat er veel met de computer aan geprutst is.
Dat is omdat er even niemand was om uit te schelden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:33 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb het hier nog nooit zo rustig gezien.
Cool.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:37 schreef Litso het volgende:
Zeg croup, aangezien c_c er niet is enzo, zullen we dan maar gewoon met elkaar cammen?
Je mag ook gewoon nee zeggen hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:38 schreef Croupouque het volgende:
Nee, ik ga zo slapen. Ik moet morgen voor de verandering vroeg op. Voor mijn doen dan.
Huh, nee. Voeg me maar toe, dat lijkt me juist wel tof. Ik zeg vandaag alleen niets terug, verwacht ik.quote:
Oh, toch wel?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie mógen doorposten als ik een avondje weg ben hoor. Jeetje.
Jij.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mits je post wat er op die screenie staat.
Inkoppertje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:50 schreef Chowi het volgende:
Cointreau is tof. Een hele fles.
Nee, geen inkoppertjes vanavond, hoor je me?quote:
Heideroosjes-luisteraar? Of vond je het zomaar een leuke titel?quote:
Het is alweer over hoor!quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb 3 chocoladen ijs. En stokbrood met kruidenboter. Nu moet ik kiezen. Shit.
Uh-huh. En de mensen die ze verzinnen zijn nog lachwekkender.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat soort verhalen zijn echt lachwekkend.
Inderdaad, het werkt bij mij een beetje averechts. Het meisje op het plaatje is daarentegen wél aantrekkelijk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat soort verhalen zijn echt lachwekkend.
Daar heb ik dan soms nog wel weer respect voorquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Uh-huh. En de mensen die ze verzinnen zijn nog lachwekkender.
Die handboeien heb ik ook.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Inderdaad, het werkt bij mij een beetje averechts. Het meisje op het plaatje is daarentegen wél aantrekkelijk.
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Inderdaad, het werkt bij mij een beetje averechts. Het meisje op het plaatje is daarentegen wél aantrekkelijk.
Je wil in de OP ofzo?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:08 schreef Pandabier het volgende:
Bij deze ook hier mijn bier spuisels.
Bier is goed, bier is fijn, ik drink het heel graag voor de gein!
Bier hier! ik zet mijn mond op een kier en drink als een wild dier.
Oh goud gele rakker, zonder jou was ik echt een stakker.
Bier voor iedereen! Man en Vrouw, jong en oud, en uiteraard het liefste koud!
Kortom: Bier.
Goed bezig!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:08 schreef Pandabier het volgende:
Bij deze ook hier mijn bier spuisels.
Bier is goed, bier is fijn, ik drink het heel graag voor de gein!
Bier hier! ik zet mijn mond op een kier en drink als een wild dier.
Oh goud gele rakker, zonder jou was ik echt een stakker.
Bier voor iedereen! Man en Vrouw, jong en oud, en uiteraard het liefste koud!
Kortom: Bier.
Dan moet ik even een toepasselijk usericon fixen zeker?quote:
Dan moet ik even een toepasselijk usericon fixen zeker?quote:
Heu, het is Havoc!quote:
Ik pink er een traantje bij wegquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Heu, het is Havoc!
Het gaat nog steeds goed met je reeks, zoals je ziet
Inderdaad, en er komen toch toffe users hier tegenwoordigquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:20 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik pink er een traantje bij weg.
Nah, leuk dat het werkt en dat iedereen lol heeft. Heeft het idee toch zijn effect gehad.
*zakdoekjes aangeeft.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:20 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik pink er een traantje bij weg.
Nah, leuk dat het werkt en dat iedereen lol heeft. Heeft het idee toch zijn effect gehad.
Tegelijkertijd!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Stokbrood, en daarna misschien nog ijs.
Dus jij bent de reden dat ik niet mag roken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:30 schreef Slarioux het volgende:
Ik ga ff roken. Dat jullie weten dat ik er ff niet ben.
Die moet je uitleggen, want ik denk gelijk aan rare dingen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus jij bent de reden dat ik niet mag roken.
Vertel. Je moet eens in mijn hoofd komen kijken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Daar zit een hele logische uitleg achter. In mijn hoofd dan. Niet dat je denkt dat ik raaskal. Want dat doe ik niet altijd. Nu wel.
Ja, daar was ik al bang voor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die moet je uitleggen, want ik denk gelijk aan rare dingen.
Ik zou niet roken zodra ik in Nederland was maar ik concludeerde dat de tuin niet Nederland was en dat ik er mocht roken. Zodoende.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor.
Nou. Kijk. Lits was gestopt met roken en heeft blijkbaar in de vakantie meegerookt. En moest dus weer 'stoppen' toen hij terug was. En toen mij een sigaret werd aangeboden zei hij 'als jij rookt rook ik ook' wetende dat ik het niet op m'n geweten zou willen hebben dat hij weer begint. Dat is gemeen. Dus. Zodoende.
This isn't the Universe, this is England!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zou niet roken zodra ik in Nederland was maar ik concludeerde dat de tuin niet Nederland was en dat ik er mocht roken. Zodoende.
I've seen it. It's ghastly.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:47 schreef Litso het volgende:
[..]
This isn't the Universe, this is England!
Als jij niet stopt begint Litso uiteindelijk ook vast weer, door het meeroken. En dan is de grens voor mij nog lager. Dus denk aan mijn nu nog schone longblaasjes, de volgende keer dat je een sigaret opsteekt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zou niet roken zodra ik in Nederland was maar ik concludeerde dat de tuin niet Nederland was en dat ik er mocht roken. Zodoende.
Ha, Lits. Heb ik nog wat gemist, toen ik me in het prachtige stadspark, vergezeld van live-muziek, aan alcoholische dranken te buiten ging?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:50 schreef Litso het volgende:
Dag JGozert.
Fijn, nou keek ik in je profiel.quote:
Je woont naast een heule grote haven. Te laatquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als jij niet stopt begint Litso uiteindelijk ook vast weer, door het meeroken. En dan is de grens voor mij nog lager. Dus denk aan mijn nu nog schone longblaasjes, de volgende keer dat je een sigaret opsteekt.
Een chagrijnige ik, een Janet die iedereen haatte en een overrompelende stilte in BeF.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Ha, Lits. Heb ik nog wat gemist, toen ik me in het prachtige stadspark, vergezeld van live-muziek, aan alcoholische dranken te buiten ging?
Oh ja.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je woont naast een heule grote haven. Te laat
The usual dus. Behalve dan dat chagrijnig de laatste tijd ook best over mij kon gaanquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:53 schreef Litso het volgende:
Een chagrijnige ik, een Janet die iedereen haatte en een overrompelende stilte in BeF.
Nee dus
Profiel, niet fobo.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Vrouwen schrikken altijd de eerste keer.
Ik huur echt nog eens een groep Lonsdalers in hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Denk dan aan m'n goedgekapte haar!
Ik probeer me jou nu voor me te zien met geelwittig haar, een sjekkie en een pul Leffe.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Uitleg: Als ik begin met roken ben ik natuurlijk te pauper voor peuken dus stap ik op een gegeven moment over op shag en daar krijg je vies geel haar van. En gele vingers. En een Tom Waits-stem.
Vind je het nogsteeds tof?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Denk dan aan m'n goedgekapte haar!
Dan trek je toch een burka met handschoenen aan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Uitleg: Als ik begin met roken ben ik natuurlijk te pauper voor peuken dus stap ik op een gegeven moment over op shag en daar krijg je vies geel haar van. En gele vingers. En een Tom Waits-stem.
Score!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:58 schreef clumsy_clown het volgende:
En ik wilde Lits pesten. Wat gelukt is.
Dan moet ik wel een gaatje maken om de peuk doorheen te steken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dan trek je toch een burka met handschoenen aan?
Vertel Lits 's hoe goed het me wel niet staat.quote:
Lits, ik zou m'n eigen werk niet afkraken..quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vertel Lits 's hoe goed het me wel niet staat.
En ik dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:04 schreef Croupouque het volgende:
Slaap lekker, seksgoden en -godinnen.
Dank je.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:04 schreef Croupouque het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:04 schreef Croupouque het volgende:
Ik wilde dus eerst dat uitsluitingsgrapje maken (niet met jou), maar dat vond ik te flauw. Én ik wist niemand die niet aan mijn strenge eisen voldoet als het aankomt op het bepalen wie er een seksgod is.quote:
Kom je aan land?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben er donderdag te bewonderen, trouwens.
Hmm.. het was wat flauw.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik wilde dus eerst dat uitsluitingsgrapje maken (niet met jou), maar dat vond ik te flauw. Én ik wist niemand die niet aan mijn strenge eisen voldoet als het aankomt op het bepalen wie er een seksgod is.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:10 schreef Croupouque het volgende:
Slaap lekker, Croupouque ! Met je sexy lichaam en je humoristische brein!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:10 schreef Croupouque het volgende:
Croupoqe!
Ja dank je. En tot morgen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Slaap lekker seksbeestje. Met je humor.
Ik heb zo mijn goede dagen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:20 schreef Litso het volgende:
Scherp.
Inderdaad. Eigenlijk was mijn "Tot morgen" meer naar c_c gericht. Maar misschien moest ik zelf ook maar gaan slapen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:25 schreef Litso het volgende:
Croup heeft gelijk, het is echt een nare smiley die
Tot morgen, feestbeest.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Inderdaad. Eigenlijk was mijn "Tot morgen" meer naar c_c gericht. Maar misschien moest ik zelf ook maar gaan slapen.
*Zwaai!
Ik mag jou wel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:46 schreef Litso het volgende:
Ok.
Die is de kinderkamer verven.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:02 schreef Litso het volgende:
*Boe roept met terugwerkende kracht
Ik denk eerder dat zijn kamer behangen is met vliegtuigjesbehang en hij een vrachtwagen-dekbedovertrek heeft. Als hij dan naar Nikky's bed verhuist kan het kind in zijn kamer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die is de kinderkamer verven.
Oh wacht, zo.
Hebben ze tot die tijd ruzie of is Nikky in een permanente nukkige bui?quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat zijn kamer behangen is met vliegtuigjesbehang en hij een vrachtwagen-dekbedovertrek heeft. Als hij dan naar Nikky's bed verhuist kan het kind in zijn kamer.
Vrouwen. Hormonen. Ruzie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hebben ze tot die tijd ruzie of is Nikky in een permanente nukkige bui?
*Googled.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja, jullie geilen niet op Buckley hè?
Wist ik veel dat je zwanger kan worden van lesbiknuffelseks.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:11 schreef Janetje het volgende:
Ik ben misselijk.
Volgens mij ben ik ook zwanger.
cc.. wat heb je met me gedaan?
Wist je dat niet?quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wist ik veel dat je zwanger kan worden van lesbiknuffelseks.
Ik lachte en toen knakte mijn nek.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
DENK JE DAT MOSLIMS SEKSUELE VOORLICHTING GEVEN OFZO?
Hmm. oh ja, dat is waar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het spijt me, ik zal proberen minder grappig te zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik lachte en toen knakte mijn nek.
Moet voor jou niet moeilijk zijn, toch?quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het spijt me, ik zal proberen minder grappig te zijn.
Sinds wanneer ben jíj gemeen tegen me?quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moet voor jou niet moeilijk zijn, toch?
Ik wil je nog wel het een en ander uitleggen hoor, als ik je weer zie binnenkortquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zaterdag zitten we in een stuk bos waar ik zeer zelden andere mensen tegenkom.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wil je nog wel het een en ander uitleggen hoor, als ik je weer zie binnenkort
Omdat ik je niet mag, stommerd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jíj gemeen tegen me?
Ik ken gewoon heul die artiest niet, so sue me!quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en Slari, seriously, Turkse jengelmuziek? Waar zien jullie me voor aan?
Ze doelt meer op wat ik vertelde over de kebabzaak in Bastognequote:Op woensdag 26 juli 2006 02:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ken gewoon heul die artiest niet, so sue me!
Ik had het niet over Jeff.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ken gewoon heul die artiest niet, so sue me!
Vooruit dan maar, het is je vergeven.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik vroeg het dus niet, in die kebabzaak!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:35 schreef cerror het volgende:
Zo.... ik heb de halve dag met koppijn op bed gelegen.
Ietsie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Das niet goed.
Voel je je weer wat beter?![]()
Gelukkig maarquote:
Slaap lekker.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:35 schreef Slarioux het volgende:
Maar ik ga dus slapen. Weltrusten mensen!
Dankzij je overweldigende overtuigingskracht en ijzersterke argumenten heb je me overgehaald niet te gaan roken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:01 schreef Litso het volgende:
Neuh.
Leugenaar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dankzij je overweldigende overtuigingskracht en ijzersterke argumenten heb je me overgehaald niet te gaan roken.
* cerror iets fouts denkt met een kutscheet en tampons.quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Pwèp pwèp.
Jup.quote:
Kom je nou aan land donderdag of niet?quote:
Oh, dat ging nog over het roken. Ik loop achter.quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:22 schreef Litso het volgende:
Zo zie je maar, soms ben ik nog wel ergens goed voor
Ja, maar ik heb werkelijk geen flauw idee hoe laat en dergelijke. We zijn nu bezig met de laatste meters pijpleiding aan te leggen, maar dat gaat erg traag. Waarschijnlijk vertrekken we vanavond (als in woensdagavond) pas richting Rotterdam, heb ik begrepen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom je nou aan land donderdag of niet?
Nou ja, je hebt m'n nummer enzo, mocht je tijd over hebben.quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb werkelijk geen flauw idee hoe laat en dergelijke. We zijn nu bezig met de laatste meters pijpleiding aan te leggen, maar dat gaat erg traag. Waarschijnlijk vertrekken we vanavond (als in woensdagavond) pas richting Rotterdam, heb ik begrepen.
Maar niks staat vast, totdat alle ankers aan boord zijn en we op sleeptouw worden genomen...
Het is een gavequote:Op woensdag 26 juli 2006 03:31 schreef Janetje het volgende:
Precies als ik weer weg ben Hans..
Dat doe je goed.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt m'n nummer enzo, mocht je tijd over hebben.
Dat laatste is niet meer dan logischquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:47 schreef rompompom het volgende:Ik kijk wel eventjes. Ik wil effe langs op m'n werk nu ik er toch ben en er is ook nog iemand uit Hoorn die ik wil zien...
Omhels je kussen van me.quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat laatste is niet meer dan logisch.
Liefjes, ik ga met een glimlach op m'n smoel richting bed. Tot ooit.
Laat je dekken door je dekbed!quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:52 schreef Janetje het volgende:
En ik hans, en ik, en ik?
Ik ga ook slapen!
Dat is toch lekker fris?quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:42 schreef Chowi het volgende:
Waarom duwde je me het water in, hm? Ik heb net schone kleren aangetrokken.
Even kijken of je doorschijnend spul aan had.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:42 schreef Chowi het volgende:
Waarom duwde je me het water in, hm? Ik heb net schone kleren aangetrokken.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:39 schreef Chowi het volgende:
Schop terug.
Het is niet zo dat ik het warm had ofzo.quote:
Ah, helaas. Het hemdje was zwart en de spijkerbroek was van, nou ja, van spijkerstof.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Even kijken of je doorschijnend spul aan had.
Hoi!quote:
Hoe maakt u het?quote:
Je moet gewoon zodra je dat beest ziet zitten, héél langzaam met je handen boven de vlieg gaan staan en dan klappen. Beest dood.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:33 schreef Chowi het volgende:
Wie maakt even die vlieg dood die hier maar steeds om me heen blijft zoemen?
Puike illustratie, j.!quote:
Nou, éérst kook je de rijst gaar in het water, dán kook je het zacht met melk, vervólgens voeg je wat vanille en een snufje zout naar smaak toe, en dán doe je er suiker bij.quote:
Ik zie hem eigenlijk liever doodgaan aan zuurstoftekort, in een omgekeerd glas.quote:
Receptje van een niet nader te noemen blond gehaarde hemelbewoner?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, éérst kook je de rijst gaar in het water, dán kook je het zacht met melk, vervólgens voeg je wat vanille en een snufje zout naar smaak toe, en dán doe je er suiker bij.
Duurt lang maar is ook leuk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zie hem eigenlijk liever doodgaan aan zuurstoftekort, in een omgekeerd glas.
Ik maak ook best vaak rijstebrij hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Receptje van een niet nader te noemen blond gehaarde hemelbewoner?
En dan zo voor dat glas gaan zitten, en heel opzichtelijk gaan zitten ademen. Haha, zal 'm leren.quote:
Dan moeten glas en tafeloppervlak wel perfect aansluiten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:46 schreef Chowi het volgende:
En dan zo voor dat glas gaan zitten, en heel opzichtelijk gaan zitten ademen. Haha, zal 'm leren.
Best wel ja.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:54 schreef Janetje het volgende:
Ja goftedomme.
Als je pas om half 7 in slaap valt en je moeder je om half 9 de bank af pest, is dat kut.
Ik lik.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik bijt.
Tzup?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:13 schreef Stofje het volgende:
Godverdomme.
quote:
Ik kreeg een sms'je om 8 uur en werd er dus wakker van. Ik opende mijn ogen, las het sms'je en voelde dat ik een droge mond had. Ik stond op om wat te drinken. Onderweg naar de kraan hoestte ik en eenmaal bij de afvoer aangekomen, spuugde ik datgene wat ik ophoestte uit. Het was een groen/bruin rubber-achtige substantie. Ik ben weer verder gaan slapen en werd weer wakker om half 11. Ik heb echt overal pijn, die groen/bruin rubber-achtige substantie is er nog veel vaker uitgekomen en ik ben die tyfus-hitte beu.quote:
Ah, de gevolgen van tweeënhalve week geen seks.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik kreeg een sms'je om 8 uur en werd er dus wakker van. Ik opende mijn ogen, las het sms'je en voelde dat ik een droge mond had. Ik stond op om wat te drinken. Onderweg naar de kraan hoestte ik en eenmaal bij de afvoer aangekomen, spuugde ik datgene wat ik ophoestte uit. Het was een groen/bruin rubber-achtige substantie. Ik ben weer verder gaan slapen en werd weer wakker om half 11. Ik heb echt overal pijn, die groen/bruin rubber-achtige substantie is er nog veel vaker uitgekomen en ik ben die tyfus-hitte beu.
Bright side: vandaag komt PDL terug.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik kreeg een sms'je om 8 uur en werd er dus wakker van. Ik opende mijn ogen, las het sms'je en voelde dat ik een droge mond had. Ik stond op om wat te drinken. Onderweg naar de kraan hoestte ik en eenmaal bij de afvoer aangekomen, spuugde ik datgene wat ik ophoestte uit. Het was een groen/bruin rubber-achtige substantie. Ik ben weer verder gaan slapen en werd weer wakker om half 11. Ik heb echt overal pijn, die groen/bruin rubber-achtige substantie is er nog veel vaker uitgekomen en ik ben die tyfus-hitte beu.
Ik bind vast.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik bijt.
Nee, de gevolgen van dit kutweer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, de gevolgen van tweeënhalve week geen seks.
Nee hoor, ik lach je toe, eerlijk waar!quote:
O. Dat ook.quote:
Hulp nodig? Dan lach ik even meequote:Op woensdag 26 juli 2006 12:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lach je toe, eerlijk waar!
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lach je toe, eerlijk waar!
O RLY?quote:
YA RLY!quote:
En daarna 704, de voorspellingen voor de komende dagen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:36 schreef Stofje het volgende:
Straks komt deel 703 en dat is volgens mij heel toevallig de teletekstpagina met het weer van vandaag. Hihihihihihi.
Achterhaald, bedoel jequote:Op woensdag 26 juli 2006 12:37 schreef JDude het volgende:
Teletekst. Mooi medium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |