Heideroosjes-luisteraar? Of vond je het zomaar een leuke titel?quote:
Het is alweer over hoor!quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb 3 chocoladen ijs. En stokbrood met kruidenboter. Nu moet ik kiezen. Shit.
Uh-huh. En de mensen die ze verzinnen zijn nog lachwekkender.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat soort verhalen zijn echt lachwekkend.
Inderdaad, het werkt bij mij een beetje averechts. Het meisje op het plaatje is daarentegen wél aantrekkelijk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat soort verhalen zijn echt lachwekkend.
Daar heb ik dan soms nog wel weer respect voorquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Uh-huh. En de mensen die ze verzinnen zijn nog lachwekkender.
Die handboeien heb ik ook.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Inderdaad, het werkt bij mij een beetje averechts. Het meisje op het plaatje is daarentegen wél aantrekkelijk.
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Inderdaad, het werkt bij mij een beetje averechts. Het meisje op het plaatje is daarentegen wél aantrekkelijk.
Je wil in de OP ofzo?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:08 schreef Pandabier het volgende:
Bij deze ook hier mijn bier spuisels.
Bier is goed, bier is fijn, ik drink het heel graag voor de gein!
Bier hier! ik zet mijn mond op een kier en drink als een wild dier.
Oh goud gele rakker, zonder jou was ik echt een stakker.
Bier voor iedereen! Man en Vrouw, jong en oud, en uiteraard het liefste koud!
Kortom: Bier.
Goed bezig!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:08 schreef Pandabier het volgende:
Bij deze ook hier mijn bier spuisels.
Bier is goed, bier is fijn, ik drink het heel graag voor de gein!
Bier hier! ik zet mijn mond op een kier en drink als een wild dier.
Oh goud gele rakker, zonder jou was ik echt een stakker.
Bier voor iedereen! Man en Vrouw, jong en oud, en uiteraard het liefste koud!
Kortom: Bier.
Dan moet ik even een toepasselijk usericon fixen zeker?quote:
Dan moet ik even een toepasselijk usericon fixen zeker?quote:
Heu, het is Havoc!quote:
Ik pink er een traantje bij wegquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Heu, het is Havoc!
Het gaat nog steeds goed met je reeks, zoals je ziet
Inderdaad, en er komen toch toffe users hier tegenwoordigquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:20 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik pink er een traantje bij weg.
Nah, leuk dat het werkt en dat iedereen lol heeft. Heeft het idee toch zijn effect gehad.
*zakdoekjes aangeeft.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:20 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik pink er een traantje bij weg.
Nah, leuk dat het werkt en dat iedereen lol heeft. Heeft het idee toch zijn effect gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |