Je had me daartoe uit kunnen nodigen, om maar eens ergens te beginnenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat jij niet in het bed naast me lag.
Je kon niet eens blijven, je was doodziek!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Je had me daartoe uit kunnen nodigen, om maar eens ergens te beginnen [afbeelding]
Kortom, ik kon er net zo min aan doen als jij. Wat zeur je dan nogquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je kon niet eens blijven, je was doodziek!
Het is nog best een aardige mentale oefening, kijken hoe lang ik het volhoud voordat ze me eronder lultquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:13 schreef Slarioux het volgende:
Dagmar.
Jij bent vanavond zó hard de lul.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is nog best een aardige mentale oefening, kijken hoe lang ik het volhoud voordat ze me eronder lult
Oh god, nee, niet de electrische tepelklemmen!!1quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent vanavond zó hard de lul.
De courgette.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh god, nee, niet de electrische tepelklemmen!!1!
En als je er wel bent gaan we ergens anders pratenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:57 schreef Janetje het volgende:
Er wordt weer over me gepraat als ik er niet ben hoor...
Dat is gemeen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En als je er wel bent gaan we ergens anders praten
Woesjende geluiden hoe Croup bijna in een ruimte-tijd-vacuüm wordt gezogen door de grootte van Stofje's zwarte gat enzo. Puik plan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:53 schreef ehqo het volgende:
Bullettime ejaculaties enzo.
Met een lensflare natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Woesjende geluiden hoe Croup bijna in een ruimte-tijd-vacuüm wordt gezogen door de grootte van Stofje's zwarte gat enzo. Puik plan.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:33 schreef Litso het volgende:
Seks.
Waarom ben ik toch zo visueel ingesteld???quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Woesjende geluiden hoe Croup bijna in een ruimte-tijd-vacuüm wordt gezogen door de grootte van Stofje's zwarte gat enzo. Puik plan.
Par-don?? Dat is een geweldige film, allebei de delen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:56 schreef Litso het volgende:
Dawn Of The Dead opgezet, maar ik ben niet in de mood voor slechte films.
Nou, bedankt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:56 schreef Janetje het volgende:
Ik vind iedereen stom.
Ik weet niet welk deel wat is, ik heb een 'Night of the Living Dead' die echt geweldig is, en een 'Dawn Of The Dead' die er zo fake gecomputerizeerd uitziet dat ik er na 5 minuten al zat van was.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Par-don?? Dat is een geweldige film, allebei de delen!
Is 'Night of the living dead' in zwart-wit, of is het de remake uit 1990?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik weet niet welk deel wat is, ik heb een 'Night of the Living Dead' die echt geweldig is, en een 'Dawn Of The Dead' die er zo fake gecomputerizeerd uitziet dat ik er na 5 minuten al zat van was.
Night of the Living Dead is zwart-wit ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:12 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Is 'Night of the living dead' in zwart-wit, of is het de remake uit 1990?
Hoe dan ook, ik vind de remake van Dawn of the dead (ik denk dat je die bedoelt) echt smullen, ik kan me ook niet voor de geest halen dat er veel met de computer aan geprutst is.
Dat is omdat er even niemand was om uit te schelden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:33 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb het hier nog nooit zo rustig gezien.
Cool.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:37 schreef Litso het volgende:
Zeg croup, aangezien c_c er niet is enzo, zullen we dan maar gewoon met elkaar cammen?
Je mag ook gewoon nee zeggen hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:38 schreef Croupouque het volgende:
Nee, ik ga zo slapen. Ik moet morgen voor de verandering vroeg op. Voor mijn doen dan.
Huh, nee. Voeg me maar toe, dat lijkt me juist wel tof. Ik zeg vandaag alleen niets terug, verwacht ik.quote:
Oh, toch wel?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie mógen doorposten als ik een avondje weg ben hoor. Jeetje.
Jij.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mits je post wat er op die screenie staat.
Inkoppertje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:50 schreef Chowi het volgende:
Cointreau is tof. Een hele fles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |