Ja, zeg, hee, jij wilt gelijk kmet de drie knapste mannen van FOK naar bed? Há, dacht het niet. Wij gaan eerst nog even met z'n drieën oefenen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Stof, Croup, willen jullie met Lits en mij naar bed?
Dat is een van de beste plannen ooit, waarde Stofje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:33 schreef Stofje het volgende:
Die FIPO is wel erg lang voor een BeFpost, Lits.
[..]
Ja, zeg, hee, jij wilt gelijk kmet de drie knapste mannen van FOK naar bed? Há, dacht het niet. Wij gaan eerst nog even met z'n drieën oefenen.
Mag ik dan wel kijken?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:33 schreef Stofje het volgende:
Die FIPO is wel erg lang voor een BeFpost, Lits.
[..]
Ja, zeg, hee, jij wilt gelijk kmet de drie knapste mannen van FOK naar bed? Há, dacht het niet. Wij gaan eerst nog even met z'n drieën oefenen.
"Het strijdplan opstellen".quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:33 schreef Stofje het volgende:
"Nee, Litso, néé! Nú pas! Nu kun je 'm erin doen. Croupouque, let je nu wél op? Jaaa, dit is heel goed. Nou, ik denk dat we vorderingen gemaakt hebben vanavond, mannen. Morgen gaan we verder met les #4: De zuigende werking van de vagina en hoe je daarop moet anticiperen met drie man. Ben je morgen wel op tijd, Croupouque? Jij gaat hierin een belangrijke rol spelen".quote:
Ik ben bang van niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:35 schreef Litso het volgende:
Ohja, en de quickquote werkt ook niet, maar dat zal ook wel niet in de planning zitten zeker?
Zó groot is m'n reet nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:39 schreef Litso het volgende:
Verdomme Stof, verdedig de flanken nou eens!
Hij valt inderdaad wel precies op het verkeerde moment stilquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:45 schreef Slarioux het volgende:
Is dit de stilte voor de sessie?
Jogy.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb wel een tweede cameraman nodig voor de overzichtsshots.
Kan jij zo hoog kreunen dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:49 schreef Q. het volgende:
Ik doe het geluid wel.
Oh kom op, dat kontje van je wint het écht niet van mij hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:49 schreef Croupouque het volgende:
En een groothoeklens, ik doe immers ook mee.
Q. heeft ooit nog Wimbledon nagesynchroniseerd voor de Duitse tv, dus waarschijnlijk is hij het nog niet verleerd.quote:
En anders compenseert Litso wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh kom op, dat kontje van je wint het écht niet van mij hoor.
Nee, die bedoelde ik duidelijk niet!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh. Wacht. Ja. Nee. Piemel. Ok. Nevermind. Ik heb niets gezegd.
Arg. Ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh. Wacht. Ja. Nee. Piemel. Ok. Nevermind. Ik heb niets gezegd.
Anna Kournikova die "Scheisse!" zegt was een hoogtepunt in mijn carriere. Een mooie tijd was dat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Q. heeft ooit nog Wimbledon nagesynchroniseerd voor de Duitse tv, dus waarschijnlijk is hij het nog niet verleerd.
Verdomme! Jij weet ook wat er op die screenie staat zeker? Vertel op!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:54 schreef Slarioux het volgende:
[Subtiele pointer naar cc's geverfde en geknipte haar].
Dát screenie.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verdomme! Jij weet ook wat er op die screenie staat zeker? Vertel op!
Janet weet toch ook hoe je haar zit?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verdomme! Jij weet ook wat er op die screenie staat zeker? Vertel op!
Ok ok, maar die screenie is ook niks.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat klinkt niet. Dat screenshot, die screenie.
Wat staat erop?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ok ok, maar die screenie is ook niks.
Kan je nagaan!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Janet weet nog veel meer van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |