Vooruit dan maar, het is je vergeven.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik vroeg het dus niet, in die kebabzaak!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:35 schreef cerror het volgende:
Zo.... ik heb de halve dag met koppijn op bed gelegen.
Ietsie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Das niet goed.
Voel je je weer wat beter?![]()
Gelukkig maarquote:
Slaap lekker.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:35 schreef Slarioux het volgende:
Maar ik ga dus slapen. Weltrusten mensen!
Dankzij je overweldigende overtuigingskracht en ijzersterke argumenten heb je me overgehaald niet te gaan roken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:01 schreef Litso het volgende:
Neuh.
Leugenaar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dankzij je overweldigende overtuigingskracht en ijzersterke argumenten heb je me overgehaald niet te gaan roken.
* cerror iets fouts denkt met een kutscheet en tampons.quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Pwèp pwèp.
Jup.quote:
Kom je nou aan land donderdag of niet?quote:
Oh, dat ging nog over het roken. Ik loop achter.quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:22 schreef Litso het volgende:
Zo zie je maar, soms ben ik nog wel ergens goed voor
Ja, maar ik heb werkelijk geen flauw idee hoe laat en dergelijke. We zijn nu bezig met de laatste meters pijpleiding aan te leggen, maar dat gaat erg traag. Waarschijnlijk vertrekken we vanavond (als in woensdagavond) pas richting Rotterdam, heb ik begrepen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom je nou aan land donderdag of niet?
Nou ja, je hebt m'n nummer enzo, mocht je tijd over hebben.quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb werkelijk geen flauw idee hoe laat en dergelijke. We zijn nu bezig met de laatste meters pijpleiding aan te leggen, maar dat gaat erg traag. Waarschijnlijk vertrekken we vanavond (als in woensdagavond) pas richting Rotterdam, heb ik begrepen.
Maar niks staat vast, totdat alle ankers aan boord zijn en we op sleeptouw worden genomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |