Tegelijkertijd!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Stokbrood, en daarna misschien nog ijs.
Dus jij bent de reden dat ik niet mag roken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:30 schreef Slarioux het volgende:
Ik ga ff roken. Dat jullie weten dat ik er ff niet ben.
Die moet je uitleggen, want ik denk gelijk aan rare dingen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus jij bent de reden dat ik niet mag roken.
Vertel. Je moet eens in mijn hoofd komen kijken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Daar zit een hele logische uitleg achter. In mijn hoofd dan. Niet dat je denkt dat ik raaskal. Want dat doe ik niet altijd. Nu wel.
Ja, daar was ik al bang voor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die moet je uitleggen, want ik denk gelijk aan rare dingen.
Ik zou niet roken zodra ik in Nederland was maar ik concludeerde dat de tuin niet Nederland was en dat ik er mocht roken. Zodoende.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor.
Nou. Kijk. Lits was gestopt met roken en heeft blijkbaar in de vakantie meegerookt. En moest dus weer 'stoppen' toen hij terug was. En toen mij een sigaret werd aangeboden zei hij 'als jij rookt rook ik ook' wetende dat ik het niet op m'n geweten zou willen hebben dat hij weer begint. Dat is gemeen. Dus. Zodoende.
This isn't the Universe, this is England!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zou niet roken zodra ik in Nederland was maar ik concludeerde dat de tuin niet Nederland was en dat ik er mocht roken. Zodoende.
I've seen it. It's ghastly.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:47 schreef Litso het volgende:
[..]
This isn't the Universe, this is England!
Als jij niet stopt begint Litso uiteindelijk ook vast weer, door het meeroken. En dan is de grens voor mij nog lager. Dus denk aan mijn nu nog schone longblaasjes, de volgende keer dat je een sigaret opsteekt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zou niet roken zodra ik in Nederland was maar ik concludeerde dat de tuin niet Nederland was en dat ik er mocht roken. Zodoende.
Ha, Lits. Heb ik nog wat gemist, toen ik me in het prachtige stadspark, vergezeld van live-muziek, aan alcoholische dranken te buiten ging?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:50 schreef Litso het volgende:
Dag JGozert.
Fijn, nou keek ik in je profiel.quote:
Je woont naast een heule grote haven. Te laatquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als jij niet stopt begint Litso uiteindelijk ook vast weer, door het meeroken. En dan is de grens voor mij nog lager. Dus denk aan mijn nu nog schone longblaasjes, de volgende keer dat je een sigaret opsteekt.
Een chagrijnige ik, een Janet die iedereen haatte en een overrompelende stilte in BeF.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Ha, Lits. Heb ik nog wat gemist, toen ik me in het prachtige stadspark, vergezeld van live-muziek, aan alcoholische dranken te buiten ging?
Oh ja.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je woont naast een heule grote haven. Te laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |