Bah het klinkt alemaal ingewikkeldquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:23 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Als het één videobestand is kan dit wel. Bitcomet heeft gewoon een previewoptie, waarbij je altijd de video vanaf het begin te zien krijgt. Je kunt ook gewoon het bestandje kopiëren en plakken en dan de .bc! extensie eraf halen. Divx player kan deze "corrupte" avi's afspelen, gewoon vanaf het begin tot waar de download is afgekapt, van voor tot achter dus
Ok, terug naar animé, maar wat ik zeg klopt wel. Ik doe dit namelijk altijd, om te zien of de kwaliteit me aanstaat. Anders kap ik de download vervroegd af![]()
Bakaquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:36 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb zin om anime te kijken maar ik heb geen tijd.
Ik moet inpakken enzo, ga morgen op vakantie.(Ja er is een nieuwe smiley op Fok)
Vanmiddag ook even inkopen gedaan, tijdschriften en een boek gekocht enzo. Had nog gehoopt op 1 of meer leuke manga's, maar die hadden ze weer eens niet. Nouja, die hadden ze wel, maar niet 1 die ik nodig had, alleen maar deel 3 en 4 bijvoorbeeld.
Ze moeten hier eens een groter manga aanbod krijgen.![]()
shit man dan moet ik hard gaan na denkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
t/m 30 juli, dan zal ik maandag de punten even tellen...
13, volgende week de laatste dus. Volgens AniDBquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:47 schreef Rahl het volgende:
hoeveel eps gaat TOKKO eigenlijk krijgen?
Ik heb Eureka Seven nog steeds in de wachtrij staan zoals zo veel andere series. Ik volg te veel series volgens mij.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:54 schreef Intronic het volgende:
[..]
13, volgende week de laatste dus. Volgens AniDB
Elke keer als ik Eurka Seven kijk krijg ik het weer warm![]()
![]()
Zal wel een season 2 komen.. zie anders ook niet hoe ze alles in 1 aflevering willen doen. Of het is de bedoeling dat er veel open blijft..quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:49 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb Eureka Seven nog steeds in de wachtrij staan zoals zo veel andere series. Ik volg te veel series volgens mij.![]()
Nu even xxxholic 16 kijken. En zoals ik al eerder heb gezegd ik ben echt benieuwd naar de laatste ep van Tokko, want ik snap niet hoe ze dit fatsoenlijk willen afronden. Nou ja, gewoon denken dat het weer zo'n klote einde word, dan kan het alleen nog maar meevallen.![]()
Maar waarom een 2e season, maak er dan gewoon 24 eps van. Niet dat ik een 2e season niet verwelkom.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
Zal wel een season 2 komen.. zie anders ook niet hoe ze alles in 1 aflevering willen doen. Of het is de bedoeling dat er veel open blijft..
dat was voor mij ook de reden om em te downloadenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben nu dus Narutatu aan het kijken alleen omdat het een schokkend einde zou hebben.
maar die alfeveringen die er vooraf gaan zijn hopelijk ook niet saai?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was voor mij ook de reden om em te downloaden
straks verder met school tmble en hopedatik em afg kan kjken voor zondag
dan kan j mee in de verkiezing
maar heb al een aaanal series in me gedache die ik er soweiso in hebben
Ik zal hem ook maar eens "kopen", moet nu toch een week wachten op school rumble.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben nu dus Narutaru aan het kijken alleen omdat het een schokkend einde zou hebben.
_o-quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
maar die alfeveringen die er vooraf gaan zijn hopelijk ook niet saai?
Typ je gewoon zo snel of ben je dronken?Spelling!
NEEEN niet!!!!!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:54 schreef Intronic het volgende:
[..]
13, volgende week de laatste dus. Volgens AniDB
Elke keer als ik Eurka Seven kijk krijg ik het weer warm![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deze serie vind ik niet echt een kontschopper maar hij is wel leuk.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
*gasp*quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:38 schreef mschol het volgende:
http://fia181-83.dsl.hccn(...)ot20060728173559.jpg
toen ik dat zag in de nieuwe opening van Strawberry panic had ik echt iets van Omg
wtf gaat er nou weer gebeuren...
nu maar eens eps 16+17 kijken
ik moet je eerlijk vertellen dat ik weinig zelf er over kan vertellen:quote:
Dat kan ook best kloppen, het is een anime gebaseerd op een strategy rpg gemaakt door Aqua Plus.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:58 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb weer eens de tijd genomen om weer eens wat anime te gaan kijken.
Nu ben ik Utawarerumono aan het kijken en hij bevalt mij wel...
Het is weer eens wat anders dan de anime dat ik gewoonlijk kijk.
Het doet mij aan een computerspel denken dit geheel.
ik heb wat gemist??quote:
en mijn tijdelijke lijstje staat erquote:vraag m.b.t. de speciale categorieen
de female/male charachters , moeten die series ook compleet zin voordat je op de personages mag stemmen?
Waarom dan die knipoog als posticon?quote:
oh dat zeur zei dat ondanks een meeting topic het anime topic zou vervuild worden met meeting spul.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom dan die knipoog als posticon?![]()
Je zou toch denken dat je in de vakantie meer tijd hebt om anime te kijken.. dus niet.![]()
Het wordt nu echt een dieptepunt terwijl, ik stemstof nodig heb!
Ik zit nu Bleach en School Rumble te downloadenquote:Op zondag 30 juli 2006 00:46 schreef Maraca het volgende:
Met lunar zit ik meestal tussen de 100 en 150![]()
Je router of je firewallquote:Op zondag 30 juli 2006 01:05 schreef Maraca het volgende:
Pff.. ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik hoor steeds dingen over "poorten openzetten" .. maar wie wat waar?![]()
voor je router zie > www.portforward.comquote:Op zondag 30 juli 2006 01:05 schreef Maraca het volgende:
Pff.. ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik hoor steeds dingen over "poorten openzetten" .. maar wie wat waar?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar das ook maar een gok van mijgeen wonder dat ik het een leuke serie vindquote:Trivia:
In the first episode, it seems that the character for Nagisa-chan is based on Kinomoto Sakura from Clamp's Card Captor Sakura; same haircolor, schooluniform and (seen in another episode) afraid of ghosts.
Tamao Suzumi on the other hand, has a personality very similar to Tomoyo Daidouji from Card Captor Sakura![]()
je hebt nog niets gezien! Het is een en al fout !quote:Op zondag 30 juli 2006 22:11 schreef Maraca het volgende:
Net begonnen met High School Girls.. mijn hemel wat fout![]()
Die leraren ook![]()
![]()
Ben nu al bij aflevering 9.. kan maar niet stoppen met kijkenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:29 schreef koffiegast het volgende:
[..]
je hebt nog niets gezien! Het is een en al fout !![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben nu al bij aflevering 9.. kan maar niet stoppen met kijken![]()
Ze gaan allemaal dood op het einde.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:53 schreef Qunix het volgende:
Nu de film nog dan beginnen aan een volgende serie die gepland staat.
Doe's niet, etter...quote:Op zondag 30 juli 2006 22:57 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ze gaan allemaal dood op het einde.
scheelt je weer wat tijd
Ah.. Er is dus een FMA2....quote:Op zondag 30 juli 2006 22:57 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ze gaan allemaal dood op het einde.
scheelt je weer wat tijd
Zeker! Ik kan niet wachten om de rest te bekijken!quote:
Zeker weten????quote:Op zondag 30 juli 2006 23:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeker! Ik kan niet wachten om de rest te bekijken!![]()
* Maraca kijkt in haar downloadmap..
![]()
![]()
alles bekeken![]()
Ik ben na 12 afleveringen gestopt...quote:Op zondag 30 juli 2006 23:52 schreef outcast_within het volgende:
Had ik al gepost dat mensen shuffle moeten kijken?
Ik ook. Heb me al voorbereid op het ergste.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:11 schreef Intronic het volgende:
Tokko 13 bijna uit, vraag me af hoe ze het allemaal in een aflevering gaan proppen.
Ze stoppen niet joh....quote:Op maandag 31 juli 2006 00:11 schreef Intronic het volgende:
Tokko 13 bijna uit, vraag me af hoe ze het allemaal in een aflevering gaan proppen.
Heb 12 afleveringen hier.. zijn er / komen er meer dan?quote:
De eps die er zijn ja.... 13 was bekent in deel 12 weetjewel.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:25 schreef Intronic het volgende:
[..]
Voor dit seizoen toch anders wel.
TOKKO
Status: Ongoing [12/13]
Tokkoquote:Op maandag 31 juli 2006 01:21 schreef Champloo het volgende:
Weet iemand nog goede anime series die in de maak zijn ?
strawberry panic??quote:Op maandag 31 juli 2006 01:21 schreef Champloo het volgende:
Weet iemand nog goede anime series die in de maak zijn ?
Je mist TOKKO (13), One Piece (272) en Bleach (90)quote:Op maandag 31 juli 2006 04:34 schreef blessed19 het volgende:
Welcome to the NHK (net nieuw)
Higurashi no Naku Koro ni (nummertje 16 net uit)
XXXHolic (nummer 14?)
Coyote Ragtime Show (nummer 4 net uit. het heeft een trigun sfeertje)
deze series zijn in mijn ogen de enige lopende series die de moeite waard zijn.
http://www.archonia.com heeft wel wat dingetjesquote:Op maandag 31 juli 2006 09:47 schreef MaxiTitan het volgende:
Weet iemand hier een goede (online) zaak voor animebeeldjes en dat soort dingen?
Ik wil wel eens kijken of ik een leuk chii-beeldje op de kop kan tikken...
TOKKO heb ik inderdaad vergeten, ja.quote:Op maandag 31 juli 2006 04:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je mist TOKKO (13), One Piece (272) en Bleach (90)
*beaamt. ooit een hele pack voor niks gedownloadquote:Op maandag 31 juli 2006 11:42 schreef Intronic het volgende:
One Piece vind ik net iets TE kinderachtig, met z'n rubbere gedoe. En die piraten zijn nog erger.
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:11 schreef Maraca het volgende:
Net begonnen met High School Girls.. mijn hemel wat fout![]()
Die leraren ook![]()
![]()
Ik heb de eerste 15 gezien en ben daarna gestopt omdat er gewoon geen verhaal in zatquote:Op zondag 30 juli 2006 23:45 schreef uppie83 het volgende:
Ik ben eindelijk maar eens begonnen aan de 'legendarische' serie Rurouni Kenshin
high school girls is grappig jaquote:Op maandag 31 juli 2006 14:47 schreef anisubs het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gezien.
![]()
![]()
![]()
Episode 12 is het einde, triest dat het zo kort duurt.![]()
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06311/lool.jpg]afbeelding][/url]
Screenshotje van een 'zeer intieme' scene van episode 12![]()
dat was het meest foute stuk dat ik ooit heb gezienquote:Op maandag 31 juli 2006 14:47 schreef anisubs het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gezien.
![]()
![]()
![]()
Episode 12 is het einde, triest dat het zo kort duurt.![]()
[[url=http://img6.picsplace.to/img6/24/lool.jpg]afbeelding][/url]
Screenshotje van een 'zeer intieme' scene van episode 12![]()
haha! inderdaad ja.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:56 schreef koffiegast het volgende:
dat was het meest foute stuk dat ik ooit heb gezien
v2 zijn 2e versies van een aflevering die zijn verbeterd. bijvoorbeeld vertaalfouten die er uit zijn gehaald, etc. Altijd voor de laatste versie van een aflevering gaan natuurlijk.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:17 schreef Maraca het volgende:
Als ik aan het downloaden ben zie ik ook wel eens staan voorbeeld 01v2.avi en voorbeeld 01.avi..
hoe wie wat waar?
U zegt het maarquote:Op maandag 31 juli 2006 17:45 schreef koffiegast het volgende:
die van 12 was al helemaal erg, 'haar speciale massage'
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:59 schreef Sh0g het volgende:
[..]
U zegt het maar![]()
[afbeelding] [afbeelding]
welke fansubber doet deze serie?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:59 schreef Sh0g het volgende:
[..]
U zegt het maar![]()
[afbeelding] [afbeelding]
ik ook, die heeft hem als enige compleet.quote:
G-F (guyver fansubs) is bezig met de ondertiteling van de 2005 versie en ze zijn bij aflevering 11. dus ff googlen op guyver fansubs.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:00 schreef Tabu het volgende:
weet iemand van jullie misschien waar je afleveringen van the guyver online kan kijken ofzo, of hoe ik er op legale wijze aan kan komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |