ik moet je eerlijk vertellen dat ik weinig zelf er over kan vertellen:quote:
Dat kan ook best kloppen, het is een anime gebaseerd op een strategy rpg gemaakt door Aqua Plus.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:58 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb weer eens de tijd genomen om weer eens wat anime te gaan kijken.
Nu ben ik Utawarerumono aan het kijken en hij bevalt mij wel...
Het is weer eens wat anders dan de anime dat ik gewoonlijk kijk.
Het doet mij aan een computerspel denken dit geheel.
ik heb wat gemist??quote:
en mijn tijdelijke lijstje staat erquote:vraag m.b.t. de speciale categorieen
de female/male charachters , moeten die series ook compleet zin voordat je op de personages mag stemmen?
Waarom dan die knipoog als posticon?quote:
oh dat zeur zei dat ondanks een meeting topic het anime topic zou vervuild worden met meeting spul.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom dan die knipoog als posticon?![]()
Je zou toch denken dat je in de vakantie meer tijd hebt om anime te kijken.. dus niet.![]()
Het wordt nu echt een dieptepunt terwijl, ik stemstof nodig heb!
Ik zit nu Bleach en School Rumble te downloadenquote:Op zondag 30 juli 2006 00:46 schreef Maraca het volgende:
Met lunar zit ik meestal tussen de 100 en 150![]()
Je router of je firewallquote:Op zondag 30 juli 2006 01:05 schreef Maraca het volgende:
Pff.. ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik hoor steeds dingen over "poorten openzetten" .. maar wie wat waar?![]()
voor je router zie > www.portforward.comquote:Op zondag 30 juli 2006 01:05 schreef Maraca het volgende:
Pff.. ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik hoor steeds dingen over "poorten openzetten" .. maar wie wat waar?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar das ook maar een gok van mijgeen wonder dat ik het een leuke serie vindquote:Trivia:
In the first episode, it seems that the character for Nagisa-chan is based on Kinomoto Sakura from Clamp's Card Captor Sakura; same haircolor, schooluniform and (seen in another episode) afraid of ghosts.
Tamao Suzumi on the other hand, has a personality very similar to Tomoyo Daidouji from Card Captor Sakura![]()
je hebt nog niets gezien! Het is een en al fout !quote:Op zondag 30 juli 2006 22:11 schreef Maraca het volgende:
Net begonnen met High School Girls.. mijn hemel wat fout![]()
Die leraren ook![]()
![]()
Ben nu al bij aflevering 9.. kan maar niet stoppen met kijkenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:29 schreef koffiegast het volgende:
[..]
je hebt nog niets gezien! Het is een en al fout !![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben nu al bij aflevering 9.. kan maar niet stoppen met kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |