voor je router zie > www.portforward.comquote:Op zondag 30 juli 2006 01:05 schreef Maraca het volgende:
Pff.. ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik hoor steeds dingen over "poorten openzetten" .. maar wie wat waar?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar das ook maar een gok van mijgeen wonder dat ik het een leuke serie vindquote:Trivia:
In the first episode, it seems that the character for Nagisa-chan is based on Kinomoto Sakura from Clamp's Card Captor Sakura; same haircolor, schooluniform and (seen in another episode) afraid of ghosts.
Tamao Suzumi on the other hand, has a personality very similar to Tomoyo Daidouji from Card Captor Sakura![]()
je hebt nog niets gezien! Het is een en al fout !quote:Op zondag 30 juli 2006 22:11 schreef Maraca het volgende:
Net begonnen met High School Girls.. mijn hemel wat fout![]()
Die leraren ook![]()
![]()
Ben nu al bij aflevering 9.. kan maar niet stoppen met kijkenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:29 schreef koffiegast het volgende:
[..]
je hebt nog niets gezien! Het is een en al fout !![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben nu al bij aflevering 9.. kan maar niet stoppen met kijken![]()
Ze gaan allemaal dood op het einde.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:53 schreef Qunix het volgende:
Nu de film nog dan beginnen aan een volgende serie die gepland staat.
Doe's niet, etter...quote:Op zondag 30 juli 2006 22:57 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ze gaan allemaal dood op het einde.
scheelt je weer wat tijd
Ah.. Er is dus een FMA2....quote:Op zondag 30 juli 2006 22:57 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ze gaan allemaal dood op het einde.
scheelt je weer wat tijd
Zeker! Ik kan niet wachten om de rest te bekijken!quote:
Zeker weten????quote:Op zondag 30 juli 2006 23:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeker! Ik kan niet wachten om de rest te bekijken!![]()
* Maraca kijkt in haar downloadmap..
![]()
![]()
alles bekeken![]()
Ik ben na 12 afleveringen gestopt...quote:Op zondag 30 juli 2006 23:52 schreef outcast_within het volgende:
Had ik al gepost dat mensen shuffle moeten kijken?
Ik ook. Heb me al voorbereid op het ergste.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:11 schreef Intronic het volgende:
Tokko 13 bijna uit, vraag me af hoe ze het allemaal in een aflevering gaan proppen.
Ze stoppen niet joh....quote:Op maandag 31 juli 2006 00:11 schreef Intronic het volgende:
Tokko 13 bijna uit, vraag me af hoe ze het allemaal in een aflevering gaan proppen.
Heb 12 afleveringen hier.. zijn er / komen er meer dan?quote:
De eps die er zijn ja.... 13 was bekent in deel 12 weetjewel.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:25 schreef Intronic het volgende:
[..]
Voor dit seizoen toch anders wel.
TOKKO
Status: Ongoing [12/13]
Tokkoquote:Op maandag 31 juli 2006 01:21 schreef Champloo het volgende:
Weet iemand nog goede anime series die in de maak zijn ?
strawberry panic??quote:Op maandag 31 juli 2006 01:21 schreef Champloo het volgende:
Weet iemand nog goede anime series die in de maak zijn ?
Je mist TOKKO (13), One Piece (272) en Bleach (90)quote:Op maandag 31 juli 2006 04:34 schreef blessed19 het volgende:
Welcome to the NHK (net nieuw)
Higurashi no Naku Koro ni (nummertje 16 net uit)
XXXHolic (nummer 14?)
Coyote Ragtime Show (nummer 4 net uit. het heeft een trigun sfeertje)
deze series zijn in mijn ogen de enige lopende series die de moeite waard zijn.
http://www.archonia.com heeft wel wat dingetjesquote:Op maandag 31 juli 2006 09:47 schreef MaxiTitan het volgende:
Weet iemand hier een goede (online) zaak voor animebeeldjes en dat soort dingen?
Ik wil wel eens kijken of ik een leuk chii-beeldje op de kop kan tikken...
TOKKO heb ik inderdaad vergeten, ja.quote:Op maandag 31 juli 2006 04:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je mist TOKKO (13), One Piece (272) en Bleach (90)
*beaamt. ooit een hele pack voor niks gedownloadquote:Op maandag 31 juli 2006 11:42 schreef Intronic het volgende:
One Piece vind ik net iets TE kinderachtig, met z'n rubbere gedoe. En die piraten zijn nog erger.
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:11 schreef Maraca het volgende:
Net begonnen met High School Girls.. mijn hemel wat fout![]()
Die leraren ook![]()
![]()
Ik heb de eerste 15 gezien en ben daarna gestopt omdat er gewoon geen verhaal in zatquote:Op zondag 30 juli 2006 23:45 schreef uppie83 het volgende:
Ik ben eindelijk maar eens begonnen aan de 'legendarische' serie Rurouni Kenshin
high school girls is grappig jaquote:Op maandag 31 juli 2006 14:47 schreef anisubs het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gezien.
![]()
![]()
![]()
Episode 12 is het einde, triest dat het zo kort duurt.![]()
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06311/lool.jpg]afbeelding][/url]
Screenshotje van een 'zeer intieme' scene van episode 12![]()
dat was het meest foute stuk dat ik ooit heb gezienquote:Op maandag 31 juli 2006 14:47 schreef anisubs het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gezien.
![]()
![]()
![]()
Episode 12 is het einde, triest dat het zo kort duurt.![]()
[[url=http://img6.picsplace.to/img6/24/lool.jpg]afbeelding][/url]
Screenshotje van een 'zeer intieme' scene van episode 12![]()
haha! inderdaad ja.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:56 schreef koffiegast het volgende:
dat was het meest foute stuk dat ik ooit heb gezien
v2 zijn 2e versies van een aflevering die zijn verbeterd. bijvoorbeeld vertaalfouten die er uit zijn gehaald, etc. Altijd voor de laatste versie van een aflevering gaan natuurlijk.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:17 schreef Maraca het volgende:
Als ik aan het downloaden ben zie ik ook wel eens staan voorbeeld 01v2.avi en voorbeeld 01.avi..
hoe wie wat waar?
U zegt het maarquote:Op maandag 31 juli 2006 17:45 schreef koffiegast het volgende:
die van 12 was al helemaal erg, 'haar speciale massage'
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:59 schreef Sh0g het volgende:
[..]
U zegt het maar![]()
[afbeelding] [afbeelding]
welke fansubber doet deze serie?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:59 schreef Sh0g het volgende:
[..]
U zegt het maar![]()
[afbeelding] [afbeelding]
ik ook, die heeft hem als enige compleet.quote:
G-F (guyver fansubs) is bezig met de ondertiteling van de 2005 versie en ze zijn bij aflevering 11. dus ff googlen op guyver fansubs.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:00 schreef Tabu het volgende:
weet iemand van jullie misschien waar je afleveringen van the guyver online kan kijken ofzo, of hoe ik er op legale wijze aan kan komen?
hier doet de tracker het prefect??quote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef anisubs het volgende:
Lime Anime![]()
Alleen jammer dat ze zón gare tracker hebben.
het einde was het bestequote:Op maandag 31 juli 2006 21:35 schreef Orealo het volgende:
aaah het is google video/youtube tijd !
Mijn inzending :
Cosplay
Die gozert heeft echt geweldige gezichtsuitdrukkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |