*beaamt. ooit een hele pack voor niks gedownloadquote:Op maandag 31 juli 2006 11:42 schreef Intronic het volgende:
One Piece vind ik net iets TE kinderachtig, met z'n rubbere gedoe. En die piraten zijn nog erger.
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:11 schreef Maraca het volgende:
Net begonnen met High School Girls.. mijn hemel wat fout![]()
Die leraren ook![]()
![]()
Ik heb de eerste 15 gezien en ben daarna gestopt omdat er gewoon geen verhaal in zatquote:Op zondag 30 juli 2006 23:45 schreef uppie83 het volgende:
Ik ben eindelijk maar eens begonnen aan de 'legendarische' serie Rurouni Kenshin
high school girls is grappig jaquote:Op maandag 31 juli 2006 14:47 schreef anisubs het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gezien.
![]()
![]()
![]()
Episode 12 is het einde, triest dat het zo kort duurt.![]()
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06311/lool.jpg]afbeelding][/url]
Screenshotje van een 'zeer intieme' scene van episode 12![]()
dat was het meest foute stuk dat ik ooit heb gezienquote:Op maandag 31 juli 2006 14:47 schreef anisubs het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gezien.
![]()
![]()
![]()
Episode 12 is het einde, triest dat het zo kort duurt.![]()
[[url=http://img6.picsplace.to/img6/24/lool.jpg]afbeelding][/url]
Screenshotje van een 'zeer intieme' scene van episode 12![]()
haha! inderdaad ja.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:56 schreef koffiegast het volgende:
dat was het meest foute stuk dat ik ooit heb gezien
v2 zijn 2e versies van een aflevering die zijn verbeterd. bijvoorbeeld vertaalfouten die er uit zijn gehaald, etc. Altijd voor de laatste versie van een aflevering gaan natuurlijk.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:17 schreef Maraca het volgende:
Als ik aan het downloaden ben zie ik ook wel eens staan voorbeeld 01v2.avi en voorbeeld 01.avi..
hoe wie wat waar?
U zegt het maarquote:Op maandag 31 juli 2006 17:45 schreef koffiegast het volgende:
die van 12 was al helemaal erg, 'haar speciale massage'
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:59 schreef Sh0g het volgende:
[..]
U zegt het maar![]()
[afbeelding] [afbeelding]
welke fansubber doet deze serie?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:59 schreef Sh0g het volgende:
[..]
U zegt het maar![]()
[afbeelding] [afbeelding]
ik ook, die heeft hem als enige compleet.quote:
G-F (guyver fansubs) is bezig met de ondertiteling van de 2005 versie en ze zijn bij aflevering 11. dus ff googlen op guyver fansubs.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:00 schreef Tabu het volgende:
weet iemand van jullie misschien waar je afleveringen van the guyver online kan kijken ofzo, of hoe ik er op legale wijze aan kan komen?
hier doet de tracker het prefect??quote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef anisubs het volgende:
Lime Anime![]()
Alleen jammer dat ze zón gare tracker hebben.
het einde was het bestequote:Op maandag 31 juli 2006 21:35 schreef Orealo het volgende:
aaah het is google video/youtube tijd !
Mijn inzending :
Cosplay
Die gozert heeft echt geweldige gezichtsuitdrukkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |