Maar ridders en kastelen mogen wel?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:36 schreef JanisJoplin het volgende:
Maar dan gaan bepaalde mensen weer zeuren dat er teveel geweld in het speelgoed is verwerkt, schat.
Dat zou je misschien denken. Vroeger had LEGO dat imago wel een beetje, maar nu echt niet meer. Nu kan alles, boze gezichtjes (vroeger keken de bad guys zelfs blij), pistolen, zwaarden, Star Wars, kastelen enzovoorts. En er zijn al genoeg andere leger-speelgoed, maar geen LEGO.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:36 schreef JanisJoplin het volgende:
Maar dan gaan bepaalde mensen weer zeuren dat er teveel geweld in het speelgoed is verwerkt, schat.
En niet te vergeten het piratenschip ! Die piraten hadden ook dolken en zwaardenquote:
Je hebt gelijk (Litso ook).quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat zou je misschien denken. Vroeger had LEGO dat imago wel een beetje, maar nu echt niet meer. Nu kan alles, boze gezichtjes (vroeger keken de bad guys zelfs blij), pistolen, zwaarden, Star Wars, kastelen enzovoorts. En er zijn al genoeg andere leger-speelgoed, maar geen LEGO.
holy shit !!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:45 schreef huiz het volgende:
Tadaaa! http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=126969
Een prachtig grootformaat vliegdekschip.
waar de fok zie jij een helicopter?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:37 schreef veldmuis het volgende:
Whehehe de LOLLERLEGO® Roflcopter!
Die ies zo een mooie schip!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:11 schreef ASSpirine het volgende:
Holy crap, mooie schip
Gaat Lego dit in een doosje uibrengen?
Waar is B&A?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:08 schreef -Willempie- het volgende:
Of LEGO moet gewoon het Lego A-Team inschakelen. Zij zullen het bedrijf wel weer eens ff gezond maken!
In 1972 a crack Lego commando unit was sent to prison by a military Lego court for a crime they didn't commit. These Legomen promptly escaped from a maximum security stockade to the Lego Angeles underground. Today still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem. If no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire: THE Lego A-TEAM.
[afbeelding]
moslims in bussen met bommen om hun middelquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:01 schreef Laton het volgende:
En moslims ! liefst met mogelijkheid tot het amputeren van lichaamsdelen.. ik bedoel wat heb je aan een leger als je geen slachtoffers maken kan ?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:37 schreef veldmuis het volgende:
Whehehe de LOLLERLEGO® Roflcopter!
quote:
Professioneel Lego-designenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:09 schreef pberends het volgende:
Maar als dit er al vet uitziet, kunnen de professionele designers het nog wel een stukje beter.
Je moet dat ene uitgestoken handje een kwartslag draaien en het onderste stukje grijphand afbreken. Dan klopt hij pas echtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:48 schreef pberends het volgende:
Nog vetter, leiders als Hitler, Bush, Kim Jung Il en Ariel Sharon, die je dan als eindbaas kunt verslaan.
(bron: http://www.brickshelf.com/ )
Doe dan deze:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:21 schreef MrTorture het volgende:
[afbeelding]
Deze heeft een vage kennis van me ooit in mekaar gezetbest een aardige F14
Aardig vet!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Doe dan deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
vietnam nr 3 voor de amerikanenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:22 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Bush ontrafelt plannen over preventieve aanval op LEGOland
Moet je geen Duplo en Fabuland figuren aan gort schieten dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:04 schreef Rosbief het volgende:
Zo te zien zitten hier nog veel jongetjes in hun kleuterjaren.
Echte mannen construeren louter met technisch Lego!![]()
Dan moet je een rijdende en werkende legotank makenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:04 schreef Rosbief het volgende:
Zo te zien zitten hier nog veel jongetjes in hun kleuterjaren.
Echte mannen construeren louter met technisch Lego!![]()
Moet dat een ding zijn van Star Wars of zo? Een battlecruiser? want dan vind ik em niet lijkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:49 schreef Kadesh het volgende:
Wat moderner oorlogspul.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Super star destroyer uit The empire strikes back.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Moet dat een ding zijn van Star Wars of zo? Een battlecruiser? want dan vind ik em niet lijken![]()
Hoeveel Legosteentjes zouden hierin zitten? En hoeveel uren?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:35 schreef PeZu het volgende:
[afbeelding]
kijk even goed nar het kleine lego poppetje onderaan ter referentie ivm de grote
[afbeelding]
Je moet ook niet de Duplo-dozen kopenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:19 schreef Zeus1981 het volgende:
Tegenwoordig is er niet veel zelfbouwen meer aan. Alleen maar grote stukken waarmee het zo uit de doos al meteen in elkaar staat. Geen fantasie meer voor nodig. Dat mag wel weer teruggedraaid worden naar vroeger.
Wat een bullshit inderdaad, het is gewoon niet uit te leggen. Jammer eigenlijk dat Lego Deens is en niet Amerikaans, anders had je het wel kunnen verwachtenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:55 schreef arneaux het volgende:
Ik heb vroegah, toen ik 10 was en echt álles had van de Lego (verwend kudtkind idd) ook wel eens een brief naar Lego geschreven om Lego Leger uit te brengen. Ik heb hierop t antwoord gehad dat ze niet wilde aanzetten tot geweld, ofzoiets en dat dan ook nooit zou komen. Toen ik vervolgens een brief terugstuurde waarom er dan wel ruimteschepen, geweertjes, politie, cowboys en noem heel de flikkerse teringzooi maar op, wel waren heb ik niets teruggehad.
Misschien dan kijken of ze wat spotprentjes in lego kunnen uitgeven?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een bullshit inderdaad, het is gewoon niet uit te leggen. Jammer eigenlijk dat Lego Deens is en niet Amerikaans, anders had je het wel kunnen verwachten.
Dat is kunst!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:52 schreef PeZu het volgende:
kotst op de smakeloze lego van loedertje
Waarom valt deze niet omver?quote:
Ja die had ik vroegah toen ik op de basischool zat gebouwd! Iedereen vond hem vet mooi. eb er alleen geen foto's vanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:23 schreef descendent1 het volgende:
Als ze een 'Airwolf' uitbrengen ben ik de eerste die naar de winkel rent!![]()
![]()
LEGO!![]()
Nuried begintune van airwolfquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:28 schreef menesis het volgende:
[..]
Ja die had ik vroegah toen ik op de basischool zat gebouwd! Iedereen vond hem vet mooi. eb er alleen geen foto's vanEen paar stukjes zitten geloof ik nog wel in elkaar
Maar goed, wie weet kan ik nog bij lego werken met mn studie industrieel ontwerpenzou wel vet zijn!
De echte is van staal en heeft meer diepgang. Deze is topzwaar. Je ziet oook dat de zwarte bodemrand bijna op de waterlijn ligt. Een fotoshop? of ze staat op een onderwaterstandaard..quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:25 schreef menesis het volgende:
[..]
Hoezo? Doet de echte dat dan wel ofzo?![]()
Altijd geinig, mensen die het punt compleet missenquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:03 schreef menesis het volgende:
[..]
wat een onzin.
Serienummers kloppen geeneens![]()
![]()
![]()
hoezo slechte fotosoep.
dit is bijv 6772
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:03 schreef menesis het volgende:
[..]
wat een onzin.
Serienummers kloppen geeneens![]()
![]()
![]()
hoezo slechte fotosoep.
dit is bijv 6772
[afbeelding]
De meeste zijn met legokettingenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:06 schreef -calimero- het volgende:
Kut man, ik heb geen rupsbanden in me lego!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |