Er staat een paard in de gang hangt een paard aan een tak.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:41 schreef scanman01 het volgende:
Staat 'afbeelding niet gevonden" Gert. Kun je blijkbaar niet hotlinken.
Nieuwe vraag: Welke twee oud bewoners hebben hun hond op bezoek gehad in het huis?
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:58 schreef Gert het volgende:
Desiree en Ingrid?
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:12 schreef Tinkepink het volgende:
Is dat Hieke niet?
Dat was Stefan dacht ik, maar ik meen dat het een vrouw was die zonder afscheid opeens was verdwenen.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:28 schreef Tinkepink het volgende:
Die jongen die in de sexbusiness zat? Weet z'n naam niet meer.
Zoiets was het ja. Volgens mij waren ze allemaal in de tuin voor de exit en toen werd ze naar binnen geroepen met een smoes... en mocht via de zijdeur meteen vertrekken. Ik dacht dat het in BB3 was.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:27 schreef Gert het volgende:
Hoezo opeens verdwenen?
Werd ze naar de DBK geroepen en moest ze toen meteen door de achter-uitgang of zo?
Dat zou heel goed kunnen jaquote:Op maandag 24 juli 2006 19:14 schreef newfie-fan het volgende:
Was dat niet Tanya (of zoiets,die belgische) in big brother the battle?
Ze waren bezig met een battle en toen werd zij geroepen en moest ze weg nog afscheid te nemen van de andere bewoners.quote:
Ook weer opgelost dus.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:22 schreef newfie-fan het volgende:
[..]
Ze waren bezig met een battle en toen werd zij geroepen en moest ze weg nog afscheid te nemen van de andere bewoners.
Rat?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:14 schreef Nostalgist het volgende:
Wat stond er op Willem's kookmuts in BB-1 ?
Nope, zo openbaarde hij zich later pas, toch was de naam wel toepasselijk: "Braakmiddel" naar de bijna gelijknamige Joop...quote:
Han van Eijk?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:28 schreef Nostalgist het volgende:
Nieuwe vraag : Wie was de zanger van het BB1-lied: "Leef"?
Wat is daar fout aan?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:36 schreef Nostalgist het volgende:
Bijna...
Was ik niet meer opgekomenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:42 schreef Nostalgist het volgende:
Het is Bert Heerink
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:42 schreef Nostalgist het volgende:
Het is Bert Heerink
Dus je hebt eerst gegoogled voor je het antwoord gaf?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:46 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, t was dus toch goed(ik had het niet meer geweten, alleen dankzij Google wel)
quote:
Ik snap ook wel dat je moet proberen om het uit je hoofd te noemen, maarja hoe kan je dat bij iedereen controleren?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:46 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dus je hebt eerst gegoogled voor je het antwoord gaf?
Dat is niet de bedoeling van deze quiz.
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je moet proberen om het uit je hoofd te noemen, maarja hoe kan je dat bij iedereen controleren?
Iedereen zegt dat ie het niet opzoekt. Zo simpel is hetquote:Op maandag 24 juli 2006 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je moet proberen om het uit je hoofd te noemen, maarja hoe kan je dat bij iedereen controleren?
Ik zoek niks op als ik het antwoord post.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat ie het niet opzoekt. Zo simpel is het
Sommige vragen zou ik écht niet meer weten, maar toen keek ik ook wat minder fanatiek (BB1 dan) maargoed, ik zal Google niet meer gebruikenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar even serieus: de vragen zijn niet zo moeilijk dat je google nodig hebt toch?
Als er nou een hoofdprijs van 10.000 euro te winnen was ofzo, dat werd het misschien wat anders.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:54 schreef Sanne het volgende:
Geef dan geen antwoord als je het niet weet.
We zijn het weer eens Scanman, het begint nu toch wat eng te worden.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er nou een hoofdprijs van 10.000 euro te winnen was ofzo, dat werd het misschien wat anders.
* checkt fotoboek *quote:Op maandag 24 juli 2006 23:56 schreef Sanne het volgende:
[..]
We zijn het weer eens Scanman, het begint nu toch wat eng te worden.
gokje: ingridquote:Op maandag 24 juli 2006 23:57 schreef Nostalgist het volgende:
OK, nieuwe vraag voor uit het hoofd dan : Wie draaide er heel hard op een stoel voor ze er "dronken " uitviel in BB-5 ?
In 1 keer goedquote:Op maandag 24 juli 2006 23:58 schreef Sanne het volgende:
Margriet? Stefan? ik weet het niet meer, die BB is de grootste blinde vlek.
En dát voor mijn blinde vlek!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Om 1 keer goed![]()
Door naar de volgende ronde!
Margriet, en Stefanquote:Op maandag 24 juli 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Wie werden 2 en 3 in BB4?
Je bent echt al vééééél te laat! (paar seconden denk ikquote:
Een eeuwigheid in de cyberworld...quote:Op maandag 24 juli 2006 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent echt al vééééél te laat! (paar seconden denk ik)
Nope, next contestant please..quote:
Dronken? Dan moet het Linda zijn toch?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:57 schreef Nostalgist het volgende:
OK, nieuwe vraag voor uit het hoofd dan : Wie draaide er heel hard op een stoel voor ze er "dronken " uitviel in BB-5 ?
We zijn het ook eens over '24' en 'Nina Hagen', dus we hebben meer gemeen dan je zo zou denken. Seizoen 5 van '24' was weer geweldigquote:Op maandag 24 juli 2006 23:56 schreef Sanne het volgende:
[..]
We zijn het weer eens Scanman, het begint nu toch wat eng te worden.
didoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:04 schreef Nostalgist het volgende:
Ze werd rondgedraaid en was niet echt dronken.....
Ik ga bij jou eens ff loeren.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zijn het ook eens over '24' en 'Nina Hagen', dus we hebben meer gemeen dan je zo zou denken. Seizoen 5 van '24' was weer geweldig... Maar goed, da's off-topic.
100 punten !!!quote:
Willibrord Frequinquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
100 punten !!!
Nieuwe vraag : Welke journalist probeerde het BB-1 huis binnen te komen ?
Té makkelijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Welke 'verkrachting' heeft er ooit in de NLse BB plaatsgevonden?
Hieke werd "onzedelijk betast"quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Die is alleen door een harde kern oldbies te beantwoorden vermoed ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goed. Die van jou is een stuk moeilijker
Rikkert en uhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:15 schreef scanman01 het volgende:
hij gaat gewoon mee naar het volgende topic.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben bang dat niemand het weet Sanne.
Ik heb trouwens een leuke vraag zometeen. Dus liefhebbers: stay tuned!
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:23 schreef Sanne het volgende:
[..]
Kom maar op met je vraag, met drie man en een paardenkop deel ik hem niet.
Op de beelden hoorde je haar toch duidelijk een paar keer 'nee' zeggen tegen Frank. Vandaar dat 'de hel' losbarstte op fok en er zelfs aangifte door iemand is gedaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:23 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens mij was het een vrijwillige actie van Diane hoor...
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:31 schreef scanman01 het volgende:
Vul de namen in op de juiste plek:
BB2
De door Big Brother gepushte romance tussen de jonkies Georgie en Kim wilde maar niet van de grond komen, meerdere bewoners vertrokken voortijdig (**** 3 ***** en ***** 4 ****)
Na afloop van het programma kreeg Hieke een naaktreportage in de Playboy. Ook Desiree? werd voor dat blad geinterviewd, maar hield in de begeleidende foto's haar strandkleding aan.
BB1
Omstreden was ook de onduidelijke relatie tussen de van kanker genezen huisvrouw Karin en de veel jongere Maurice. De Amsterdamse 'indringster' Mona werd op internetforums als Fok! (dat zijn opbloei aan BB dankte) volledig neergesabeld. Een hot issue was ook het verraad van Willem toen hij onverwacht zijn maatje nomineerde.
1 Robinquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:31 schreef scanman01 het volgende:
Vul de namen in op de juiste plek:
BB2
De door Big Brother gepushte romance tussen de jonkies **** 1 ***** en ***** 2 ***** wilde maar niet van de grond komen, meerdere bewoners vertrokken voortijdig (**** 3 ***** en ***** 4 ****)
Na afloop van het programma kreeg **** 5 **** een naaktreportage in de Playboy. Ook **** 6 **** werd voor dat blad geinterviewd, maar hield in de begeleidende foto's haar strandkleding aan.
BB1
Omstreden was ook de onduidelijke relatie tussen de van kanker genezen huisvrouw **** 7 **** en de veel jongere **** 8 ****. De Amsterdamse 'indringster' **** 9 **** werd op internetforums als Fok! (dat zijn opbloei aan BB dankte) volledig neergesabeld. Een hot issue was ook het verraad van **** 10 **** toen hij onverwacht zijn maatje nomineerde.
Daar twijfel ik over en die ga ik niet opzoeken vandaar dat ik ze open lietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Sanne heeft alles goed, op de twee vrijwillige exits na dus!
Daarom stond er ook een vraagteken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Sanne had trouwens Desiree ook fout. Het was Bianca die haar kleren aanhield in Playboy.
Het is dezelfde dame die verklaarde dat ze tijdens het stappen vaak met meerdere jongens op één avond tongzoende, en dat ze erg van anale seks hield.quote:
Het was niet Audrey.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:21 schreef tong80 het volgende:
Audrey ? Die had iig voor veel vuurwerk kunnen zorgen, helaas was ze te exhibitionistisch voor de kijkers.
Maar misschien is ze het ook niet hoor.
Ting?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was niet Audrey.
Helpt het als ik nog vermeld dat ze een klitpiercing heeft en onder de douche plast?
Dergelijke onthullingen van haar zijn ook de enige reden dat ik me haar nog herinner hoor, want ze heeft er echt superkort in gezeten.
Nog een hint: BB4.
Nee, die zat er vrij lang in. Té lang, bekende ze een keer tegen Margriet.quote:
Die kerel uit de jury.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:15 schreef Tinkepink het volgende:
Iemand uit de britse idols?
nope, niet gevolgd... en aangezien we niet mogen googlen.. pas ik!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:12 schreef tong80 het volgende:
Wie won in Engeland de celebrity editie ?
En waar kunnen we hem van kennen ?
Bij de Happy Mondays liep er wel altijd zo'n stronken waus over het podium. Is hij daar van?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:00 schreef tong80 het volgende:
Hij werd bekend door zijn optedens bij een popgroep terwijl ie niet zong en geen instrument bespeelde.
Ja die bedoel ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij de Happy Mondays liep er wel altijd zo'n stronken waus over het podium. Is hij daar van?
Ik weet niet uit m'n hoofd hoe die gast heet en je mag niet opzoeken.quote:
Oops, nou, ja dan staat mijn vraag alvast klaar...quote:
262.500 euro Joostquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:59 schreef scanman01 het volgende:
Hieronder staan de prijzen die zijn gewonnen in willekeurige volgorde.
Zet erachter wie het volgens jou gewonnen heeft.
Ingrid en Menno toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:03 schreef Nostalgist het volgende:
Ok, nieuwe vraag: Welke twee mensen deden in BB-5 de "lopen op eieren-opdracht" ?
twee goedquote:
quote:
262.500 euro Joostquote:
3 goedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
262.500 euro Joost
306.300 euro Jeanette
113.450 euro Bianca
113.670 euro Bart
352.500 euro Sandy
in de herkansing dan maar..
Je wilt zeker niet zeggen welke 3 ?? :-)quote:
LOL... dan geef ik het complete antwoord dusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je wilt zeker niet zeggen welke 3 ?? :-)
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... dan geef ik het complete antwoord dus
262.500 euro Joostquote:
262.500 euro Joostquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
262.500 euro Joost
306.300 euro Sandy
113.450 euro Bianca
113.670 euro Bart
352.500 euro Jeanette
Je blijft toch hopen dat die uienpelster een minder bedrag gewonnen had.....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeanette heeft tot nu toe de dikste prijs gewonnen.. Bianca de laagste prijs
Ik niet. Jeanette was mijn nummer 1 van BB4quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je blijft toch hopen dat die uienpelster een minder bedrag gewonnen had.....![]()
Ok, ik vond Tingquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet. Jeanette was mijn nummer 1 van BB4
Dat was in een andere vorm en zonder lamp...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
Het fietsen?
Kloptquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:04 schreef Peter6000 het volgende:
Het breien was ook in een andere vorm, bedenk ik me nu.
BB1 was iets van een groot kleed voor een goed doel (of was het borduren), en BB5 sjalen voor Tan ofzo
Ben er inmiddels achter dat het niet de bedoeling is om het op te zoekenquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ben er inmiddels achter dat het niet de bedoeling is om het op te zoeken
Maar dan denk ik de geheugentest
Dat ze een verhaaltje moesten lezen/ onthouden, en daar vragen over kregen.
quote:
En waaruit leid jij af dat het correcte antwoord niet voor de hand liggend is?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:10 schreef Peter6000 het volgende:
Het is niet Menno, dat zou te voor de hand liggend zijn
Toch is het waar.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:10 schreef Peter6000 het volgende:
Het is niet Menno, dat zou te voor de hand liggend zijn
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:17 schreef Peter6000 het volgende:
Klinkt als een typische Joost
Störevatquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:18 schreef Nostalgist het volgende:
Hoe heette het warm waterbad uit BB-1 ?
Ruud?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:29 schreef Nostalgist het volgende:
Welk orgaanvlees maakte Willem klaar, maar wilde geen van de bewoners eten ?
Nee, die reactie kwam pas toen Willem Ruud nomineerde.quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:24 schreef CarOnline het volgende:
Wakker blijven! Gewonnen door andries terwijl de rest in arm zat.
Er was ook een keer iets met bloedworst. Iemand had dat besteld want dat was zo lekker maar de anderen, vooral de dames, gruwden ervan. Was dat niet Rob?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:03 schreef teamlead het volgende:
orgaanvlees
Om de een of andere reden moet ik aan bloedworst denken... maar dat is geen orgaan.. geen idee waar die asociatie vandaan komt
Ik zal het maar zeggen : Stierentestikels.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:29 schreef Nostalgist het volgende:
Welk orgaanvlees maakte Willem klaar, maar wilde geen van de bewoners eten ?
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik zal het maar zeggen : Stierentestikels.
Ok die bedoelde ik. Sorry voor de verwarring.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Rob Muntz was de Kerstman.
Gelukkig hadden ze in BB5 twee Sinterklazen, Joost was één, wie was de tweede?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok die bedoelde ik. Sorry voor de verwarring.
sjonge jonge zeg, wat een nep quizmaster... stelt gewoon de verkeerde vragen, heb je ze niet op papiertjes staan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok die bedoelde ik. Sorry voor de verwarring.
Lag ditmaal aan de redactiequote:Op woensdag 26 juli 2006 13:09 schreef Sassefras het volgende:
[..]
sjonge jonge zeg, wat een nep quizmaster... stelt gewoon de verkeerde vragen, heb je ze niet op papiertjes staan?
Roel niet waarschijnlijk, want dat zou niet macho zijn geweest.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig hadden ze in BB5 twee Sinterklazen, Joost was één, wie was de tweede?
Klopt, die was een zwar(t)e Pietquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roel niet waarschijnlijk, want dat zou niet macho zijn geweest.
Ook niet. Wel begrijpelijk trouwens dat de vraag toch zo lastig blijkt te zijn, want dat Sinterklaasfeest was niet om aan te zienquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:10 schreef Gert het volgende:
Rob
Menno
Dido
Roel
Ralph
Rikkert
Uh.... Chantal?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:16 schreef tong80 het volgende:
Wie was de veroorzaker van het koekjes incident ?
Dus niet. Dat is bij mij ook volkomen blanco.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:17 schreef Sassefras het volgende:
echt waar?? kan me er niets meer van herinneren...
tja, scanman had het antwoord vast geweten..
Juist. Maar op wie werd ie kwaad ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Koekjesincident, volgens mij speelde Robin daar een rol in (BB2)
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus niet. Dat is bij mij ook volkomen blanco.
quote:
quote:
tara zat er toch maar 5 dagen in ofzo?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:01 schreef teamlead het volgende:
[..]geen idee... maar Tara lijkt me daar wel een type voor
quote:
14 september erin, 23 sept. vrijwillig vertrokkenquote:
hmz.. blijkbaar niet de moeite waard om te onthouden dusquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
14 september erin, 23 sept. vrijwillig vertrokken
BB begint tegenwoorden 3 weken eerder trouwens
Niet echt, maar sommige dingen gaan vanzelf hèquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. blijkbaar niet de moeite waard om te onthouden dus
Echt? Antwoord op de vraag wist ik wel, maar dit niet!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:26 schreef tong80 het volgende:
Nee ze masseerde Leo in BB-2 en trok ook nog even aan z'n tepels.
Campinaquote:
Hint : Het was een man.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:55 schreef scanman01 het volgende:
Die van Tong weet ik. Dat was Mona. Die van Nostalgist is me even ontschoten.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:06 schreef Gert het volgende:
Je lijkt nogal veel details te weten, Nostalgist.
In al die jaren nooit eens de neiging gehad om op Fok te kijken? Of deed je dat vroeger onder een andere username?
O ja, ik zie het: sinds BB5 al. Sorry, was me niet opgevallen..quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dank je. Sinds BB5 ben ik hier onder deze naam actief bezig. Vroegah had ik inderdaad een andere naam, maar die ben ik vergeten....
![]()
![]()
Dat is toch niet zo'n hele moeilijke ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:30 schreef Nostalgist het volgende:
En een nieuwe dan maar : Door wiens toedoen ging de grote toegangsdeur ongewild open in BB-5 ?
Ik kan het me ook nog wel herinneren, maar om de een of andere vreemde reden komt er geen naam meer boven.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo'n hele moeilijke ?
Rob dus... Die ex bewoner heb ik geblokkeerd. Dat zal de reden zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
Ok, na twee en een half uur zalk het antwoord maar geven : Rob (waarschijnlijk ging hij in een electronisch oog staan) Hij was toen aan het jongleren. Erg vermakelijk aangezien er ook mensen buiten liepen...
Systeembeheerder?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:59 schreef Nostalgist het volgende:
Nieuwe vraag : Wat was het beroep van Frenkie uit BB-3 ?
100 punten !!quote:
Was echt toevallig dat ik het nog wistquote:
Kok?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:08 schreef Gert het volgende:
En wat was het beroep van Pascal, ook uit BB3?
accountmanager ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:08 schreef Gert het volgende:
En wat was het beroep van Pascal, ook uit BB3?
Nee dat was zijn boezemvriend volgens mij, die enge Coos.quote:
Coos was volgens mij projectmanager in de ICT...quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat was zijn boezemvriend volgens mij, die enge Coos.![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Schiffmacher, een hartje met "Moeder" of "Mama"?
Kelly?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie had een enorme brandblaar na een ongelukje met de fluitketel?
Aldrico en/of Gert-Jan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:27 schreef Nostalgist het volgende:
Wie kon niet geloven dat de 9-11 beelden die werden getoond in het BB-huis echt waren ?
Gert Jan ja, van Aldrico is nooit duidelijk gevonden wat hij er nu echt van vond....quote:
Stefan won en Mustafa mocht niet meequote:Op donderdag 27 juli 2006 14:03 schreef Stranger het volgende:
Wie won de zwakste schakel bij BB-4 en noem 1 van de 3 bewoners die niet mee mochten naar het programma omdat ze in de voorronde te weinig vragen goed hadden.
Anouk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie had een enorme brandblaar na een ongelukje met de fluitketel?
Geen idee, maar Mustapha mocht wel mee, die heeft daar nog hele nare dingen over Daniela en Judith gezegd.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:33 schreef newfie-fan het volgende:
[..]
Stefan won en Mustafa mocht niet mee
Je mist er nog 2 (Cindy tel ik natuurlijk niet mee)quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Leo, Yolanda, Desiree, Koos, Robin, Hieke, Kim, Georgie, Ferdi, Bianca, Ed, Darius, Annet, Cindy (geit) en een blonde tandartsvrouw wiens naam ik vergeten ben.
Dat was Darius. De twee die ik mis kwamen erin voor Jolanda, die vrijwillig vertrok. Eén van die twee mocht maar Jolanda's plaats in nemen en de anderen moesten kiezen wie.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:53 schreef Langkousonline het volgende:
Zingende Ali?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |