Ok die bedoelde ik. Sorry voor de verwarring.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Rob Muntz was de Kerstman.
Gelukkig hadden ze in BB5 twee Sinterklazen, Joost was één, wie was de tweede?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok die bedoelde ik. Sorry voor de verwarring.
sjonge jonge zeg, wat een nep quizmaster... stelt gewoon de verkeerde vragen, heb je ze niet op papiertjes staan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok die bedoelde ik. Sorry voor de verwarring.
Lag ditmaal aan de redactiequote:Op woensdag 26 juli 2006 13:09 schreef Sassefras het volgende:
[..]
sjonge jonge zeg, wat een nep quizmaster... stelt gewoon de verkeerde vragen, heb je ze niet op papiertjes staan?
Roel niet waarschijnlijk, want dat zou niet macho zijn geweest.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig hadden ze in BB5 twee Sinterklazen, Joost was één, wie was de tweede?
Klopt, die was een zwar(t)e Pietquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roel niet waarschijnlijk, want dat zou niet macho zijn geweest.
Ook niet. Wel begrijpelijk trouwens dat de vraag toch zo lastig blijkt te zijn, want dat Sinterklaasfeest was niet om aan te zienquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:10 schreef Gert het volgende:
Rob
Menno
Dido
Roel
Ralph
Rikkert
Uh.... Chantal?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:16 schreef tong80 het volgende:
Wie was de veroorzaker van het koekjes incident ?
Dus niet. Dat is bij mij ook volkomen blanco.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:17 schreef Sassefras het volgende:
echt waar?? kan me er niets meer van herinneren...
tja, scanman had het antwoord vast geweten..
Juist. Maar op wie werd ie kwaad ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Koekjesincident, volgens mij speelde Robin daar een rol in (BB2)
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus niet. Dat is bij mij ook volkomen blanco.
quote:
quote:
tara zat er toch maar 5 dagen in ofzo?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:01 schreef teamlead het volgende:
[..]geen idee... maar Tara lijkt me daar wel een type voor
quote:
14 september erin, 23 sept. vrijwillig vertrokkenquote:
hmz.. blijkbaar niet de moeite waard om te onthouden dusquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
14 september erin, 23 sept. vrijwillig vertrokken
BB begint tegenwoorden 3 weken eerder trouwens
Niet echt, maar sommige dingen gaan vanzelf hèquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. blijkbaar niet de moeite waard om te onthouden dus
Echt? Antwoord op de vraag wist ik wel, maar dit niet!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:26 schreef tong80 het volgende:
Nee ze masseerde Leo in BB-2 en trok ook nog even aan z'n tepels.
Campinaquote:
Hint : Het was een man.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:55 schreef scanman01 het volgende:
Die van Tong weet ik. Dat was Mona. Die van Nostalgist is me even ontschoten.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:06 schreef Gert het volgende:
Je lijkt nogal veel details te weten, Nostalgist.
In al die jaren nooit eens de neiging gehad om op Fok te kijken? Of deed je dat vroeger onder een andere username?
O ja, ik zie het: sinds BB5 al. Sorry, was me niet opgevallen..quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dank je. Sinds BB5 ben ik hier onder deze naam actief bezig. Vroegah had ik inderdaad een andere naam, maar die ben ik vergeten....
![]()
![]()
Dat is toch niet zo'n hele moeilijke ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:30 schreef Nostalgist het volgende:
En een nieuwe dan maar : Door wiens toedoen ging de grote toegangsdeur ongewild open in BB-5 ?
Ik kan het me ook nog wel herinneren, maar om de een of andere vreemde reden komt er geen naam meer boven.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo'n hele moeilijke ?
Rob dus... Die ex bewoner heb ik geblokkeerd. Dat zal de reden zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
Ok, na twee en een half uur zalk het antwoord maar geven : Rob (waarschijnlijk ging hij in een electronisch oog staan) Hij was toen aan het jongleren. Erg vermakelijk aangezien er ook mensen buiten liepen...
Systeembeheerder?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:59 schreef Nostalgist het volgende:
Nieuwe vraag : Wat was het beroep van Frenkie uit BB-3 ?
100 punten !!quote:
Was echt toevallig dat ik het nog wistquote:
Kok?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:08 schreef Gert het volgende:
En wat was het beroep van Pascal, ook uit BB3?
accountmanager ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:08 schreef Gert het volgende:
En wat was het beroep van Pascal, ook uit BB3?
Nee dat was zijn boezemvriend volgens mij, die enge Coos.quote:
Coos was volgens mij projectmanager in de ICT...quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat was zijn boezemvriend volgens mij, die enge Coos.![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Schiffmacher, een hartje met "Moeder" of "Mama"?
Kelly?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie had een enorme brandblaar na een ongelukje met de fluitketel?
Aldrico en/of Gert-Jan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:27 schreef Nostalgist het volgende:
Wie kon niet geloven dat de 9-11 beelden die werden getoond in het BB-huis echt waren ?
Gert Jan ja, van Aldrico is nooit duidelijk gevonden wat hij er nu echt van vond....quote:
Stefan won en Mustafa mocht niet meequote:Op donderdag 27 juli 2006 14:03 schreef Stranger het volgende:
Wie won de zwakste schakel bij BB-4 en noem 1 van de 3 bewoners die niet mee mochten naar het programma omdat ze in de voorronde te weinig vragen goed hadden.
Anouk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie had een enorme brandblaar na een ongelukje met de fluitketel?
Geen idee, maar Mustapha mocht wel mee, die heeft daar nog hele nare dingen over Daniela en Judith gezegd.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:33 schreef newfie-fan het volgende:
[..]
Stefan won en Mustafa mocht niet mee
Je mist er nog 2 (Cindy tel ik natuurlijk niet mee)quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Leo, Yolanda, Desiree, Koos, Robin, Hieke, Kim, Georgie, Ferdi, Bianca, Ed, Darius, Annet, Cindy (geit) en een blonde tandartsvrouw wiens naam ik vergeten ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |