Echt? Antwoord op de vraag wist ik wel, maar dit niet!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:26 schreef tong80 het volgende:
Nee ze masseerde Leo in BB-2 en trok ook nog even aan z'n tepels.
Campinaquote:
Hint : Het was een man.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:55 schreef scanman01 het volgende:
Die van Tong weet ik. Dat was Mona. Die van Nostalgist is me even ontschoten.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:06 schreef Gert het volgende:
Je lijkt nogal veel details te weten, Nostalgist.
In al die jaren nooit eens de neiging gehad om op Fok te kijken? Of deed je dat vroeger onder een andere username?
O ja, ik zie het: sinds BB5 al. Sorry, was me niet opgevallen..quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dank je. Sinds BB5 ben ik hier onder deze naam actief bezig. Vroegah had ik inderdaad een andere naam, maar die ben ik vergeten....
![]()
![]()
Dat is toch niet zo'n hele moeilijke ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:30 schreef Nostalgist het volgende:
En een nieuwe dan maar : Door wiens toedoen ging de grote toegangsdeur ongewild open in BB-5 ?
Ik kan het me ook nog wel herinneren, maar om de een of andere vreemde reden komt er geen naam meer boven.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo'n hele moeilijke ?
Rob dus... Die ex bewoner heb ik geblokkeerd. Dat zal de reden zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
Ok, na twee en een half uur zalk het antwoord maar geven : Rob (waarschijnlijk ging hij in een electronisch oog staan) Hij was toen aan het jongleren. Erg vermakelijk aangezien er ook mensen buiten liepen...
Systeembeheerder?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:59 schreef Nostalgist het volgende:
Nieuwe vraag : Wat was het beroep van Frenkie uit BB-3 ?
100 punten !!quote:
Was echt toevallig dat ik het nog wistquote:
Kok?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:08 schreef Gert het volgende:
En wat was het beroep van Pascal, ook uit BB3?
accountmanager ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:08 schreef Gert het volgende:
En wat was het beroep van Pascal, ook uit BB3?
Nee dat was zijn boezemvriend volgens mij, die enge Coos.quote:
Coos was volgens mij projectmanager in de ICT...quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat was zijn boezemvriend volgens mij, die enge Coos.![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Schiffmacher, een hartje met "Moeder" of "Mama"?
Kelly?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie had een enorme brandblaar na een ongelukje met de fluitketel?
Aldrico en/of Gert-Jan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:27 schreef Nostalgist het volgende:
Wie kon niet geloven dat de 9-11 beelden die werden getoond in het BB-huis echt waren ?
Gert Jan ja, van Aldrico is nooit duidelijk gevonden wat hij er nu echt van vond....quote:
Stefan won en Mustafa mocht niet meequote:Op donderdag 27 juli 2006 14:03 schreef Stranger het volgende:
Wie won de zwakste schakel bij BB-4 en noem 1 van de 3 bewoners die niet mee mochten naar het programma omdat ze in de voorronde te weinig vragen goed hadden.
Anouk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie had een enorme brandblaar na een ongelukje met de fluitketel?
Geen idee, maar Mustapha mocht wel mee, die heeft daar nog hele nare dingen over Daniela en Judith gezegd.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:33 schreef newfie-fan het volgende:
[..]
Stefan won en Mustafa mocht niet mee
Je mist er nog 2 (Cindy tel ik natuurlijk niet mee)quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Leo, Yolanda, Desiree, Koos, Robin, Hieke, Kim, Georgie, Ferdi, Bianca, Ed, Darius, Annet, Cindy (geit) en een blonde tandartsvrouw wiens naam ik vergeten ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |