Er staat een paard in de gang hangt een paard aan een tak.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:41 schreef scanman01 het volgende:
Staat 'afbeelding niet gevonden" Gert. Kun je blijkbaar niet hotlinken.
Nieuwe vraag: Welke twee oud bewoners hebben hun hond op bezoek gehad in het huis?
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:58 schreef Gert het volgende:
Desiree en Ingrid?
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:12 schreef Tinkepink het volgende:
Is dat Hieke niet?
Dat was Stefan dacht ik, maar ik meen dat het een vrouw was die zonder afscheid opeens was verdwenen.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:28 schreef Tinkepink het volgende:
Die jongen die in de sexbusiness zat? Weet z'n naam niet meer.
Zoiets was het ja. Volgens mij waren ze allemaal in de tuin voor de exit en toen werd ze naar binnen geroepen met een smoes... en mocht via de zijdeur meteen vertrekken. Ik dacht dat het in BB3 was.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:27 schreef Gert het volgende:
Hoezo opeens verdwenen?
Werd ze naar de DBK geroepen en moest ze toen meteen door de achter-uitgang of zo?
Dat zou heel goed kunnen jaquote:Op maandag 24 juli 2006 19:14 schreef newfie-fan het volgende:
Was dat niet Tanya (of zoiets,die belgische) in big brother the battle?
Ze waren bezig met een battle en toen werd zij geroepen en moest ze weg nog afscheid te nemen van de andere bewoners.quote:
Ook weer opgelost dus.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:22 schreef newfie-fan het volgende:
[..]
Ze waren bezig met een battle en toen werd zij geroepen en moest ze weg nog afscheid te nemen van de andere bewoners.
Rat?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:14 schreef Nostalgist het volgende:
Wat stond er op Willem's kookmuts in BB-1 ?
Nope, zo openbaarde hij zich later pas, toch was de naam wel toepasselijk: "Braakmiddel" naar de bijna gelijknamige Joop...quote:
Han van Eijk?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:28 schreef Nostalgist het volgende:
Nieuwe vraag : Wie was de zanger van het BB1-lied: "Leef"?
Wat is daar fout aan?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:36 schreef Nostalgist het volgende:
Bijna...
Was ik niet meer opgekomenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:42 schreef Nostalgist het volgende:
Het is Bert Heerink
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:42 schreef Nostalgist het volgende:
Het is Bert Heerink
Dus je hebt eerst gegoogled voor je het antwoord gaf?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:46 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, t was dus toch goed(ik had het niet meer geweten, alleen dankzij Google wel)
quote:
Ik snap ook wel dat je moet proberen om het uit je hoofd te noemen, maarja hoe kan je dat bij iedereen controleren?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:46 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dus je hebt eerst gegoogled voor je het antwoord gaf?
Dat is niet de bedoeling van deze quiz.
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je moet proberen om het uit je hoofd te noemen, maarja hoe kan je dat bij iedereen controleren?
Iedereen zegt dat ie het niet opzoekt. Zo simpel is hetquote:Op maandag 24 juli 2006 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je moet proberen om het uit je hoofd te noemen, maarja hoe kan je dat bij iedereen controleren?
Ik zoek niks op als ik het antwoord post.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat ie het niet opzoekt. Zo simpel is het
Sommige vragen zou ik écht niet meer weten, maar toen keek ik ook wat minder fanatiek (BB1 dan) maargoed, ik zal Google niet meer gebruikenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar even serieus: de vragen zijn niet zo moeilijk dat je google nodig hebt toch?
Als er nou een hoofdprijs van 10.000 euro te winnen was ofzo, dat werd het misschien wat anders.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:54 schreef Sanne het volgende:
Geef dan geen antwoord als je het niet weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |