Leeftijd: 25
Beroep: Fincancieel Medewerker
Favoriete eten: andijvie met gehaktbal
Trefwoorden: gezellig, huislijk, 'leef bij de dag'
Sandra houdt van Hollandse gezelligheid, zolang daar maar geen erwtensoep aan te pas komt. Haar grootste angst is dat ze in het Big Brother huis haar vrienden vreselijk zal missen. Sandra blijft graag thuis voor haar favoriete soap 'As the World Turns'. Ook is ze dol op chocola en zou ze graag een dag gaan shoppen in Monaco.
Een As The World Turns fan!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 13-09-2002 17:02]
quote:Zoiets dacht ik al te zien.
Op woensdag 28 augustus 2002 17:10 schreef SmashBro het volgende:
Ook is ze dol op chocola
Zou ze er wel 'zin an' hebben?
De Fansite vind je hier : http://fan.clubs.nl/BBSandra
quote:Ik kan niet wachten tot ie geladen is
Op maandag 09 september 2002 20:41 schreef Harry het volgende:
In samenwerking met een relatie van Sandra is er onlangs met behulp van Big-Brother-2002 een Fansite over Sandra online gekomen.De Fansite vind je hier : http://fan.clubs.nl/BBSandra
quote:Ik heb lange tijd hier gelezen en gekeken, maar nu MOET ik iets kwijt:
Op maandag 09 september 2002 20:41 schreef Harry het volgende:
In samenwerking met een relatie van Sandra is er onlangs met behulp van Big-Brother-2002 een Fansite over Sandra online gekomen.De Fansite vind je hier : http://fan.clubs.nl/BBSandra
Dit is niet om t lullig te doen, maar ik ben voor EERLIJKHEID en GERECHTIGHEID!!
quote:Daar heb je wel gelijk aan! En een beetje stevig kan ook heel erg lekkerrrr zijn....
Op dinsdag 10 september 2002 03:47 schreef marbe het volgende:
Eindelijk een mollige dame in het huis. Een verademing na al die strings en strakke pakjes en de geile blikken naar de camera!
quote:Da's mooi, wil je dan op je eigen site de "Funny pics, van leden" eens vergelijken met de Fake Pictures in deze topic Het Grote BB4-Fake Picture Topic, deel 1
Op dinsdag 10 september 2002 01:53 schreef BigGeraldo het volgende:Dit is niet om t lullig te doen, maar ik ben voor EERLIJKHEID en GERECHTIGHEID!!
[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep op 10-09-2002 06:34]
quote:Waarom moeten ze voorzichtig doen met Sandra? omdat ze "iets" stevig is?
Op woensdag 28 augustus 2002 19:44 schreef shmoopy het volgende:
Ze moeten maar een beetje voorzichtig doen met Sandra denk ik.Zou ze er wel 'zin an' hebben?
Heel wazig dit.
quote:Ik weet natuurlijk niet wat Shmoopy bedoelde maar ik dacht ook te zien dat de uitstraling van Sandra op bovenstaande foto een beetje die van een bangig, breekbaar meisje was...waar je een beetje voorzichtig mee moet zijn...
Op dinsdag 10 september 2002 11:37 schreef berney het volgende:[..]
Waarom moeten ze voorzichtig doen met Sandra? omdat ze iets stevig is?
Lekker psychologisch verantwoord antwoord.
En waarom zou ze er geen zin an hebben?
Anders geeft ze zich toch niet op aan dit project??Heel wazig dit.
quote:dat been zo schuin voor zich geplaatst, dat doet 't 'm he!
Op dinsdag 10 september 2002 11:44 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Ik weet natuurlijk niet wat Shmoopy bedoelde maar ik dacht ook te zien dat de uitstraling van Sandra op bovenstaande foto een beetje die van een bangig, breekbaar meisje was...waar je een beetje voorzichtig mee moet zijn...
Haar houding is een beetje verontschuldigend ook..
quote:Djeez Berney, get a grip!
Op dinsdag 10 september 2002 11:37 schreef berney het volgende:[..]
Waarom moeten ze voorzichtig doen met Sandra? omdat ze "iets" stevig is?
Lekker psygologisch verantwoord antwoord.
En waarom zou ze er geen zin "an" hebben?
Anders geeft ze zich toch niet op aan dit project??Heel wazig dit.
Ze ziet er breekbaar uit,
ik heb het helemaal niet over haar gewicht, mens!
quote:Pas op je hoofd. Dat doet 'au'.
Op dinsdag 10 september 2002 12:11 schreef shmoopy het volgende:
quote:Laat ik duidelijk zijn.
Op dinsdag 10 september 2002 01:53 schreef BigGeraldo het volgende:[..]
Ik heb lange tijd hier gelezen en gekeken, maar nu MOET ik iets kwijt:
Helaas moet ik jullie namens de familie van Sandra mededelen, dat zij NIETS te maken hebben met deze club!! Er wordt door henzelf een eigen website gemaakt die binnenkort aktief wordt.
http://www.bigsandra.nlDit is niet om t lullig te doen, maar ik ben voor EERLIJKHEID en GERECHTIGHEID!!
Natascha
Ik heb lange tijd hier gelezen en gekeken, maar nu MOET ik iets kwijt:
Helaas moet ik jullie namens de familie van Sandra mededelen, dat zij NIETS te maken hebben met deze club!! Er wordt door henzelf een eigen website gemaakt die binnenkort aktief wordt.
http://www.bigsandra.nl
Dit is niet om t lullig te doen, maar ik ben voor EERLIJKHEID en GERECHTIGHEID!!
--------------------------------------------------------------------------------
Laat ik duidelijk zijn.
Ik ben de Operator van de fanclub van Sandra en we hebben er dus WEL degelijk mee te maken.
IK weet niet waar jij die wijsheid vandaan hebt Maar als je het over eerlijkheid en gerechtigheid hebt check dan eerst je bronnen !!!!!
Het klopt dat de off site binnenkort actief word Maar let op nu heb ik een nieuwtje voor je .die word gemaakt door mijn vriend en een vriend van Sandra.
Natascha
Mag ik alle dames en heren er ff op wijzen dat het hier over Sandra hoort te gaan. Het karakter van Big-Geraldo mag wat mij betreft via mail besproken worden
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 12:11 schreef shmoopy het volgende:
Ze ziet er breekbaar uit,
ik heb het helemaal niet over haar gewicht, mens!
Sandra, 25 jaar, financieel medewerker. Sandra kun je wakker maken voor andijvie met een gehaktbal van haar moeder. Sandra komt uit Noord-Holland en houdt van Hollandse gezelligheid, als daar maar geen erwtensoep aan te pas komt. Ze is dol op chocola en zou graag een dag gaan shoppen in Monaco. 'As the world turns' is haar favoriete soap. Haar grootste angst is dat ze in het Big Brother-huis haar vrienden vreselijk zal missen. Haar motto is: "Leef bij de dag".
Hoe zag je dagelijkse leven voor Big Brother er uit?
"Ik werk bij het Nationaal Incasso Bureau, daar ben ik dan ook hele dagen. Ik sport; fitness. Ik ga graag uit, maar ben ook dol op lekker eten en gezellig op de thee bij vriendinnen. Daarnaast ga ik graag naar de bioscoop."
Vind je het niet 'eng' om dat leven voor BB op te geven?
"Ja, ik vind het doodeng. Opeens draait alles om jou, overal waar je komt. Je bent niet meer alleen Sandra, maar ook dat meisje in Big Brother."
Waarom heb je je opgegeven voor BB?
"Mijn baas heeft dit gedaan, bij wijze van een grapje. En dat grapje is onwijs uit de hand gelopen!"
Wat vond je van de voorrondes/audities?
"Erg leuk om te doen. Ik weet nu dat ik gezond ben en zo. De afgelopen tijd heb ik erg leuke mensen ontmoet. Het was echt leuk!"
Was dit de eerste keer dat je voor een dergelijk televisieproject auditie deed?
"Ja."
Wat verwacht je van BB?
"Eigenlijk weinig. Ik hoop een leuke tijd te hebben en leuke dingen mee te maken."
Wat lijkt je het leukst aan BB?
"Dat ik in dat huis rondloop waar al die andere BB-bewoners ook gelopen hebben. Dat lijkt me geweldig."
En het moeilijkst?
"Dat ik alles en iedereen ga missen."
Wat voor mensen verwacht je in het huis? Met welk type mensen wil je wel/niet lange tijd in het BB-huis zitten?
"Ik verwacht allemaal verschillende types. Ik zou niet met achterbakse mensen in het huis willen zitten, wel met gezellige spontane mensen."
Wat voor reacties heb je tot nu toe gekregen?
"Allemaal positieve. Alleen één van mijn zussen is een beetje sceptisch tot nu toe."
Wat is het langste dat je ooit van huis bent geweest?
"Twee of drie weken."
Wordt het moeilijk voor jou om zo lang van huis te zijn?
"Ja, dat wordt moeilijk. Ik heb erg snel last van heimwee. Dat had ik vroeger al. Ik zal iedereen onwijs missen."
Wat ga je het meeste missen?
"Mijn eigen bed."
Er zijn drie seizoenen geweest: in welk seizoen had jij graag willen zitten?
"In het allereerste. Toen was alles nog nieuw en leuk, en ik had het gevoel dat heel Nederland keek."
Wie is jouw favoriete bewoner van de eerste drie seizoenen?
"Danielle. Vond ik zo'n leuke, spontane en eerlijke meid."
En je minst favoriete bewoner?
"Coos (BB3). Nogal achterbaks samen met Pascal."
Hoeveel dagen denk je in het BB-huis te gaan zitten?
"Dertig dagen. Liefst meer, maar ik ben blij als ik het zeker een maand haal."
Wat kan de kijker van jou verwachten?
"Een hoop lol, een flinke discussie en een boel gekkigheid."
Bron: Veronica
quote:
Op donderdag 26 september 2002 21:57 schreef Qt het volgende:
Wie is jouw favoriete bewoner van de eerste drie seizoenen?
"Danielle. Vond ik zo'n leuke, spontane en eerlijke meid."
Meid, meid. Je blijft me teleurstellen. Al is je vragenlijstje wel een stuk boeiender dan dat van Grijze Geesje.
Overigens zou het wel fair zijn als Yorin de camera's ook wat op de nieuwelingen richt. Elke week is het weer het zelfde liedje, dat we geen hol van ze te zien krijgen.
quote:Omdat ze geen hol doen! Als je, zoals Audrey vorig jaar, meteen jezelf in the picture werkt dan kom je wel in beeld hoor. Maar van de nieuwe personen is tot nu toe niets 'schokkends' te melden.
Op zondag 29 september 2002 23:44 schreef ruby het volgende:
We hebben nog weinig gezien van Sandra, maar op het eerste gezicht lijkt ze me niet onsympathiek.Overigens zou het wel fair zijn als Yorin de camera's ook wat op de nieuwelingen richt. Elke week is het weer het zelfde liedje, dat we geen hol van ze te zien krijgen.
quote:Tja..dat schiet dan ook niet op he. Nu vind ik dat de "oorspronkelijke" bewoners ook niet zo'n verpletterende indruk achterlaten (het kan allemaal veel heftiger, maar daar heeft Yorin dit jaar bewust niet voor gekozen) maar blijkbaar zijn die toch wat spraakmakender. Dat zal ook wel de reden zijn dat die als de eerste acht in het huis zijn gezet. Of sla ik de plank nu mis..?
Op zondag 29 september 2002 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Omdat ze geen hol doen! Als je, zoals Audrey vorig jaar, meteen jezelf in the picture werkt dan kom je wel in beeld hoor. Maar van de nieuwe personen is tot nu toe niets 'schokkends' te melden.
quote:Ik denk zelf dat het er aan ligt dat de bewoners die nieuw in het huis komen zich toch niet meteen al te opvallend in discussies gaan mengen, maar toch eerst even de kat uit de boom kijken. De bewoners die er sinds dag 1 inzitten zijn net zo saai als die nieuwe bewoners, maar hebben dus het voordeel dat ze elkaar al heel goed kennen.
Op zondag 29 september 2002 23:58 schreef ruby het volgende:
Dat zal ook wel de reden zijn dat die als de eerste acht in het huis zijn gezet. Of sla ik de plank nu mis..?
Dat er steeds nieuwe mensen komen vanuit het buitenland moeten ze afschaffen trouwens. De eerste bewoners vliegen elkaar nog steeds niet in de haren omdat ze iedere donderdag afleiding krijgen van 2 nieuwe mensen. Was dat niet het geval, waren er al veel meer ruzies e.d. geweest volgens mij.
quote:Sandra is verpletterend.
Op zondag 29 september 2002 23:58 schreef ruby het volgende:[..]
Tja..dat schiet dan ook niet op he. Nu vind ik dat de "oorspronkelijke" bewoners ook niet zo'n verpletterende indruk achterlaten plank nu mis..?
quote:Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben.. Van mijn part doen ze gewoon een grote groep mensen in het huis en dat er dus per week iemand afvalt (na een tijdje desnoods). Dus eigenlijk een beetje zoals voorheen. Op zich vind ik het wel oké dat ze het om en om doen, dus de ene week de mannen en de andere week de vrouwen. Blijft het tenminste een beetje gelijk.
Op maandag 30 september 2002 00:01 schreef scanman01 het volgende:
Dat er steeds nieuwe mensen komen vanuit het buitenland moeten ze afschaffen trouwens. De eerste bewoners vliegen elkaar nog steeds niet in de haren omdat ze iedere donderdag afleiding krijgen van 2 nieuwe mensen. Was dat niet het geval, waren er al veel meer ruzies e.d. geweest volgens mij.
Hmm, het ging over Sandra..maar ja, daar is nog niet zo veel over te vertellen dus.
Ze praatte veel over zichzelf, ongegrond positief over haar dieet en sociale kring. Toen trok ze haar kleed uit en stond daar in haar ondergoed. Dat is moedig, maar niet leuk.
Enige pluspunt is dat ik haar nog niet met een kindstemmetje heb horen praten.
mischien heeft paps een viskraam op de Cuyp en stond ze daarachter Hmm
quote:Mag ik bij deze voorstellen om Sandra IN HET HUIS TE HOUDEN!!!!!
Nee, ik zou best eens een trio willen doen maar dan wel met twee vrouwen en niet twee mannen", zegt Sandra.
"Oh je wil hem niet in je kont hebben?", reageert Bram meteen.
"Nou dat best wel, maar niet twee mannen tegelijk", zegt ze serieus terug.
Je ziet Bram slikken. Hij is even met stomheid geslagen en had dat antwoord natuurlijk nooit verwacht. Het duurt even voordat hij zich hersteld heeft en stelt dan dezelfde vraag aan Geesje. Die zegt dat ze geen antwoord gaat geven op zulke intieme vragen. Dat gaat haar toch net even te ver.Ze kletsen nog even een tijdje door over trio's. Sandra vertelt een verhaal dat ze wel eens een man heeft gek gemaakt door met een meisje te gaan zoenen.
"Jij bent wel lesbisch aangelegd hè?, vraagt Bram.
"Ik helemaal niet. Ik zou niet weten hoe ik moeten beffen enzo", zegt ze.
"Beffen is best wel een kunst", merkt Stefan op.
"Stefan kan likken als Lassie en beffen als Bassie!", roept Laurens.Sandra vertellt nu een verhaal dat een meisje klaarkwam via de g-spot en spuitend klaarkwam.
"Maar hoe kan dat dan?", vraagt Bram meteen.
"Ja, dat kan echt!", verzekert Sandra hem. "Het spuit er dan echt uit"
San is gewoon een toffe meid.
Zie ook http://www.bigsandra.nl
quote:Leuke site, maar dat Sandra die ene Nederlander is die echt het BB spel in bezit heeft, had voor mij ook wel verzwegen mogen worden
Op dinsdag 1 oktober 2002 09:36 schreef dhm het volgende:
Tuurlijk moet Sandra in het Huis blijven anders is al mijn werk voor niets geweest!San is gewoon een toffe meid.
Zie ook http://www.bigsandra.nl
quote:Het probleem was dat ik geen BB logo op de site mag plaatsen vandaar dat dit een leuke optie was
Op woensdag 2 oktober 2002 02:38 schreef scanman01 het volgende:[..]
Leuke site, maar dat Sandra die ene Nederlander is die echt het BB spel in bezit heeft, had voor mij ook wel verzwegen mogen worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |