Valt best mee!quote:Op zondag 23 juli 2006 19:30 schreef wyccie het volgende:
Liar Liar was wel erg slecht.
Liar! Liar!quote:Op zondag 23 juli 2006 19:34 schreef wyccie het volgende:
Viel énorm tegen, zelfs toen ik het een tweede kans gaf.![]()
Eén op twee. Valt voor mijn doen nog mee.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:40 schreef dwerg het volgende:
Ik zei openen, niet volposten.
In Living Colorquote:Op zondag 23 juli 2006 20:08 schreef wyccie het volgende:
Is dat een tv-serie?
Variatie is oké.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:48 schreef wyccie het volgende:
Niet eens andijvie?
http://bupatih.blogspot.com/quote:Op zondag 23 juli 2006 21:50 schreef wyccie het volgende:
Wat is een Blupatih?
Dat heb ik ook geprobeerd, maar het lukte niet. Ik heb hem blij gemaakt met een dooie mus. En nu heb ik een schuldgevoel.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:55 schreef wyccie het volgende:
Oh, wat grappig. Ik heb 'm even wat eten gegeven.
quote:Op maandag 24 juli 2006 00:15 schreef broer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook geprobeerd, maar het lukte niet. Ik heb hem blij gemaakt met een dooie mus. En nu heb ik een schuldgevoel.
Dat heb ik weer. Het gaat verdorie om een vis op een scherm.
...waar ik me over ontferm.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:25 schreef Isabeau het volgende:
...een vis op je scherm.
Daar dacht ik ook aan. Na 3 keer hield ik er maar mee op. Anders is het zo sneu.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:30 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat ik 'm ook maar eten ga geven. Is het niet zo dat vissen dood gaan van teveel voer?![]()
Geloof me, dat heb ik ook al geprobeerd.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:30 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat ik 'm ook maar eten ga geven. Is het niet zo dat vissen dood gaan van teveel voer?![]()
Lien werd ook boos toen ik vond dat die naakte kat er lelijk uitzagquote:Op maandag 24 juli 2006 00:40 schreef Isabeau het volgende:
Het is digitaal, wyccie. Wat maakt het uit hoe je die behandeld.
Jaquote:Hebben jullie ook wel eens collega's die wat ze ook doen of zeggen je gewoon mega-irriteren? Ik werk vanacht samen met zo iemand. En geloof me: ik ben héél erg moeilijk te irriteren.
Ja! En ik kan niet aangeven waar het precies aan ligt, want hij is eigenlijk gewoon heel aardig. Maar misschien is dát het juist wel. Té aardig...quote:Op maandag 24 juli 2006 00:40 schreef Isabeau het volgende:
Hebben jullie ook wel eens collega's die wat ze ook doen of zeggen je gewoon mega-irriteren?
Geeft meteen ook aan dat in dit geval het probleem hoogstwaarschijnlijk bij mij ligt.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:57 schreef wyccie het volgende:
Ja, nóg irritanter is dat hij dan wel aardig is.
Wist je dat eendjes gaan verkrachten omdat ze zich vervelen?quote:Op maandag 24 juli 2006 01:28 schreef broer het volgende:
"Wat is de natuur toch mooi."
Ja, die heb ik ook.quote:
Ik moet zo slapen, Isa. Maak me nu niet aan het huilen. Dan slaap ik niet meer.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:29 schreef Isabeau het volgende:
Eendjes voeren is niet schattigHet zet aan tot verkrachtingen!
Ja! Bah!quote:Op maandag 24 juli 2006 01:37 schreef Isabeau het volgende:
IJsjes eten nadat je je tanden hebt gepoetst is dan ook gewoon vies. Volgens mij is sinaasappelsap drinken dan wel het allersmerigste wat je kan doen.
Ik kan me broer niet huilend voorstellen.quote:Slaap lekker, broerEn ik wil niet dat je gaat huilen
Zo ja?quote:Op maandag 24 juli 2006 01:51 schreef Lienekien het volgende:
Wat doe je dan en zo ja, waarom slaap je dan nog niet?
Ja, dat is wel een beetje het nadeel van nachtwerk. Dat het net lijkt alsof je de dag erna vrij bent, maar dat is eigenlijk dus gewoon een illusiequote:
Ok.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:55 schreef wyccie het volgende:
Oh zo. Stage en werk ja.
's Middags slapen is met dit weer wel lekker.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een beetje het nadeel van nachtwerk. Dat het net lijkt alsof je de dag erna vrij bent, maar dat is eigenlijk dus gewoon een illusie![]()
De voorspellingen gaan meestal vijf dagen vooruit, dus overmorgen kijken wat het zaterdag wordt.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:21 schreef Isabeau het volgende:
Blijft het dan sowieso t/m zaterdag zo snikheet?
(...)
Deze is nog bezig, volgens mij zolang het overdag 25 graden of hoger wordt, en dat waarschijnlijk in De Bildt.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:21 schreef wyccie het volgende:
Weer een hittegolf? Of is deze nog bezig?
Gevonden. Maximaal aantal posts na elkaar?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:55 schreef wyccie het volgende:
Ik kwam een keer in een topic terecht, in FB nota bene, met een normale titel. Ik geloof iets van de vraag na hoe lang je nog een OP kunt wijzigen dacht ik. En in dat topic stonden allemaal erotische verhalen! Er stond verder niks uitgelegd en niemand die zich afvroeg hoe dat nou weer kon. Heel vaag![]()
Dat zei ik!quote:
Dan heb je voor vanavond genoeg te lezenquote:Op maandag 24 juli 2006 18:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik vond het nou niet echt een geschikt topic voor de vroege maandagochtend.
Maar dan wacht ik wel tot jullie allemaal weg zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan heb je voor vanavond genoeg te lezen
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar ga je van uit, ja, maar hoe goed ken je ons...
quote:Op maandag 24 juli 2006 05:38 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! En jullie kunnen weer lezen & stemmen: Inzendingen TTK-wedstrijd 'Twee'
TOF!quote:Op maandag 24 juli 2006 21:07 schreef Lienekien het volgende:
O ja, ik ga morgenmiddag naar the Pirates deel II.![]()
Nee, ik weet het. Maar dit was de enige film op het gewenste tijdstip die te pruimen leek. K3 trok niet echt.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
TOF!
Ik hoop dat je 't snapt. Niet dat ik bedoel te zeggen dat je dom bent, zeer zeker niet, maar aangezien je deel 1 niet gezien hebt (of ondertussen wel?), is hetmisschien wat vreemd enzo.
Maar dan nog, het ziet er allemaal mooi uit en de effecten zijn super, dus vermaken lukt je wel, hoop ik.
Ik zag een trailer van die eerste. Was 't een aanrader?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb dit weekend 'A scanner darkly' gezien en een sci-fi marathon
[afbeelding]
A scanner darkly (2006)
[afbeelding]
forbidden planet (1956)
[afbeelding]
the incredible shrinking man (1957)
[afbeelding]
close encounters of the third kind (1977)
Altijd.quote:
wat me opviel bij vooral die eerste dat het verhaal stond als een huis ondanks de knullige robots en jaren 50 gewaagdheid .. (dat is een heel kort rokje voor 56)quote:Op maandag 24 juli 2006 21:15 schreef k_man het volgende:
Ha, de BBC zend 's nachts ook soms van die bordkartonnen scifi uit de jaren 50 uit. Best vermakelijk..
Beetje Man or... Astroman sfeertje.
Het verhaal is wat dun. De techniek is heel mooi gedaan. Van de rest verwachte ik meer maar als je er niet met te hoge verwachtingen heen gaat is het erg de moeite waard. Ik vond alleen de 2 'onverwachte wendingen' nogal verwachtquote:Op maandag 24 juli 2006 21:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zag een trailer van die eerste. Was 't een aanrader?
Neequote:Op maandag 24 juli 2006 21:22 schreef k_man het volgende:
Houdt jouw moeder eigenlijk van ondeugende verhaaltjes BB?
Wat dacht je van pinkeltjequote:
Snuf de hond, 1953quote:Op maandag 24 juli 2006 21:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar ik ging al snel over op echte stoere boeken
[afbeelding]
Oh die heb ik er onderbewust uitgefilterdquote:Op maandag 24 juli 2006 21:55 schreef k_man het volgende:
Ik stoorde me altijd aan God. Bij Snuf dus.
Als ze diep in de nesten zaten gingen ze altijd even bidden en dan kwam het snel weer goed.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh die heb ik er onderbewust uitgefilterd![]()
Staat me niks van bijquote:Op maandag 24 juli 2006 22:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Als ze diep in de nesten zaten gingen ze altijd even bidden en dan kwam het snel weer goed.
Na de derde keer wordt dat een beetje voorspelbaar, om niet te zeggen mateloos irritant. Want verder waren het best leuke boeken.
Wij hadden ( en hebben nog ) alle aanzien van ... boeken vanaf 1900 (vanaf de jaren 60 zijn de eerste 40 jaar in retrospect uitgebracht)quote:
quote:“Nu wordt alles weer goed”, zei hij. ”Die lelijke moffen zijn weg en de Koningin is terug. Nu krijgen we een mooie tijd”. Zijn vader keek hem even aan, zo vreemd ernstig, dat Tom er stil van werd. Even zwegen ze allemaal. Toen zei mijnheer Sanders zacht:”We moeten God zeker danken voor de bevrijding. Maar het kan met ons land niet weer echt goed komen, wanneer de mensen zich steeds verder van de Here blijven afkeren”. Tom knikte. Hij voelde dat zijn vader gelijk had. Later zou hij nog vaak aan deze woorden terugdenken”.
OMG heb ik dat ooit gelezenquote:
Dan ben je vast heel wijs nu wycciequote:
trip hopquote:Op maandag 24 juli 2006 22:22 schreef wyccie het volgende:
Morcheeba.
Ah.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:22 schreef wyccie het volgende:
Wonders never cease van Morcheeba.
Ik nu dus. Lekker liedje.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:21 schreef wyccie het volgende:
Ohhhh neeeee!!!! Dat zinnetje had ik een paar dagen geleden de hééééle tijd in mijn hoofd.
Bedankt K![]()
Maar ik ga nu wel even voor je zoeken (en voor mezelf).
echo ?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
Het nummer van de nieuwe Brand-reclame met "All that we’ve been through brings my soul so close to you" is van "Morcheeba" en heet "Wonders Never Cease"!
Heb ik gedaan hoor.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah.!
Raar dat k_man niet zelf even heeft gegoogled.
Staat er iets van jou in?quote:
Hell no!quote:Op maandag 24 juli 2006 22:38 schreef Lienekien het volgende:
Staat er iets van jou in?
Dank je.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geloof je.
Dan houd je zo weinig ijs over.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:36 schreef Lienekien het volgende:
Kun je ze niet verstoppen in een keukenkastje, op een hoge plank, zodat je er eerst een stoel bij moet halen om erbij te kunnen?
Nog meer fruitvliegjes en alles onder het perensapquote:Op maandag 24 juli 2006 23:36 schreef Lienekien het volgende:
Kun je ze niet verstoppen in een keukenkastje, op een hoge plank, zodat je er eerst een stoel bij moet halen om erbij te kunnen?
Dat is een geweldige oplossing.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:40 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dan móet je ze allemaal wel opeten.
Met niet te veel mensen in één huis gaan wonen, en desnoods lekker zelf de boel fris houden, als dat is waar je van houdt. Ik heb dat gedoe met roosters en mensen achter de broek zitten na een tijdje maar afgeschaft.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd niet van kamperen, omdat je dan geen eigen toilet en douche hebt. En daar houd ik niet van. Dus studententijd wordt heerlijk.
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik héb vakantie, en ik zit in mijn eigen huisje.
Heb je deze zomer nog ergens een tijdje vrij, wyccie?
het toilet in het studenten gebeuren wordt vrij snel je eigen toiletquote:Op maandag 24 juli 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd niet van kamperen, omdat je dan geen eigen toilet en douche hebt. En daar houd ik niet van. Dus studententijd wordt heerlijk.
later als ik groot benquote:
Ja, én bedankt!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:08 schreef wyccie het volgende:
Doe je wel voorzichtig als je slaapwandel?
Had ik niet nodig. Maar toch bedankt. Ik zal het op m'n nachtkastje leggen voor morgenvroeg.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:53 schreef Bupatih het volgende:
Wakker zijn.
Eigen schuld, dikke bultquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:05 schreef k_man het volgende:
Nou heb ik me geprikt aan de doornen.
Trut.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:04 schreef broer het volgende:
Het gaat bij vrouwen toch altijd om bulten?
dan moet je de muggen ook eerst ziften .. alleen vrouwtjes prikken ... vandaar bij vrouwen gaat het om bulten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vooral in de zomer.
Dan zie je veel muggenbulten.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:11 schreef wyccie het volgende:
Van dat stomme mopje.
Oh, ha.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:16 schreef wyccie het volgende:
Mopje over 2 muggen die op een naaktstrand mensen prikken, bij een vrouw waren er dus 2 enorme bulten.
Heel slecht![]()
Zo rechtvaardig ik mijn drankgebruik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:28 schreef wyccie het volgende:
Maar een bijkomend voordeel is wel dat waterijsjes water bevatten, en dat is goed met dit weer
Hee die 10+ kopjes koffie per dag staan ook ineens in een goed lichtquote:
Komt door het weerquote:
Eenquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:40 schreef Lienekien het volgende:
Je zal maar moeten werken met dit weer.![]()
Nah, zo gemeen ben ik niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een-smiley zou beter op z'n plek zijn geweest, L.
En vanaf de dag dat ik vakantie heb (morgen dus) slaat het weer weer om!quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een-smiley zou beter op z'n plek zijn geweest, L.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
En vanaf de dag dat ik vakantie heb (morgen dus) slaat het weer weer om!
Ik denk dat ik iets mis.quote:
Ik dacht heel even dat je het werkwoord sieren niet kende, en dat leek me vrij onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets mis.![]()
Gemenigheid siert de mensch?![]()
![]()
Vreescht niet, Erik.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je het werkwoord sieren niet kende, en dat leek me vrij onwaarschijnlijk.
Mooi zo!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vreescht niet, Erik.
Ik vond het trouwens een erg leuke film.![]()
Schitterend gemaakt en Johnny Depp heeft de rol hilarisch ingevuld.quote:
Ach...een keertje lekker uit de band springen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets mis.![]()
Gemenigheid siert de mensch?![]()
![]()
Weet je wat, ik bewaar het voor de tijd dat jij hard voor je brood moet werken bij 35 graden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach...een keertje lekker uit de band springen!
Doe eens gek en lach mensen uit die moeten werken. (Natuurlijk met een knipoog en een lief kusje)
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet je wat, ik bewaar het voor de tijd dat jij hard voor je brood moet werken bij 35 graden.Dat wordt me lachen.
![]()
Heb je hard gerend?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben nog net op tijd.
Ik zorg dat ik op tijd vertrek, als ik een vliegtuig moet halen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:51 schreef wyccie het volgende:
Ook niet als je het vliegtuig dreigt te missen?
Een nobel streven. Ik placht ook zo min mogelijk te rennen.quote:
Ik ren nooit.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:55 schreef wyccie het volgende:
En als alles tegenzit? 100 km file, treinnet ligt plat?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan zal het wel net dat ene vliegtuig zijn dat neerstort.
Het zal wel weer onaardig zijn als ik je vraag of je dan misschien tóch eens wilt overwegen om te rennen...quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan zal het wel net dat ene vliegtuig zijn dat neerstort.
Je kunt natuurlijk ook hop hop naar buiten gaan, terugkomen en tvp'en!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:12 schreef broer het volgende:
Kunnen we dit deel snel volposten? Dan kan ik tvp'en in het volgende deel en dan - hop hop - naar buiten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |