Valt best mee!quote:Op zondag 23 juli 2006 19:30 schreef wyccie het volgende:
Liar Liar was wel erg slecht.
Liar! Liar!quote:Op zondag 23 juli 2006 19:34 schreef wyccie het volgende:
Viel énorm tegen, zelfs toen ik het een tweede kans gaf.![]()
Eén op twee. Valt voor mijn doen nog mee.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:40 schreef dwerg het volgende:
Ik zei openen, niet volposten.
In Living Colorquote:Op zondag 23 juli 2006 20:08 schreef wyccie het volgende:
Is dat een tv-serie?
Variatie is oké.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:48 schreef wyccie het volgende:
Niet eens andijvie?
http://bupatih.blogspot.com/quote:Op zondag 23 juli 2006 21:50 schreef wyccie het volgende:
Wat is een Blupatih?
Dat heb ik ook geprobeerd, maar het lukte niet. Ik heb hem blij gemaakt met een dooie mus. En nu heb ik een schuldgevoel.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:55 schreef wyccie het volgende:
Oh, wat grappig. Ik heb 'm even wat eten gegeven.
quote:Op maandag 24 juli 2006 00:15 schreef broer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook geprobeerd, maar het lukte niet. Ik heb hem blij gemaakt met een dooie mus. En nu heb ik een schuldgevoel.
Dat heb ik weer. Het gaat verdorie om een vis op een scherm.
...waar ik me over ontferm.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:25 schreef Isabeau het volgende:
...een vis op je scherm.
Daar dacht ik ook aan. Na 3 keer hield ik er maar mee op. Anders is het zo sneu.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:30 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat ik 'm ook maar eten ga geven. Is het niet zo dat vissen dood gaan van teveel voer?![]()
Geloof me, dat heb ik ook al geprobeerd.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:30 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat ik 'm ook maar eten ga geven. Is het niet zo dat vissen dood gaan van teveel voer?![]()
Lien werd ook boos toen ik vond dat die naakte kat er lelijk uitzagquote:Op maandag 24 juli 2006 00:40 schreef Isabeau het volgende:
Het is digitaal, wyccie. Wat maakt het uit hoe je die behandeld.
Jaquote:Hebben jullie ook wel eens collega's die wat ze ook doen of zeggen je gewoon mega-irriteren? Ik werk vanacht samen met zo iemand. En geloof me: ik ben héél erg moeilijk te irriteren.
Ja! En ik kan niet aangeven waar het precies aan ligt, want hij is eigenlijk gewoon heel aardig. Maar misschien is dát het juist wel. Té aardig...quote:Op maandag 24 juli 2006 00:40 schreef Isabeau het volgende:
Hebben jullie ook wel eens collega's die wat ze ook doen of zeggen je gewoon mega-irriteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |