Met niet te veel mensen in één huis gaan wonen, en desnoods lekker zelf de boel fris houden, als dat is waar je van houdt. Ik heb dat gedoe met roosters en mensen achter de broek zitten na een tijdje maar afgeschaft.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd niet van kamperen, omdat je dan geen eigen toilet en douche hebt. En daar houd ik niet van. Dus studententijd wordt heerlijk.
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik héb vakantie, en ik zit in mijn eigen huisje.
Heb je deze zomer nog ergens een tijdje vrij, wyccie?
het toilet in het studenten gebeuren wordt vrij snel je eigen toiletquote:Op maandag 24 juli 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd niet van kamperen, omdat je dan geen eigen toilet en douche hebt. En daar houd ik niet van. Dus studententijd wordt heerlijk.
later als ik groot benquote:
Ja, én bedankt!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:08 schreef wyccie het volgende:
Doe je wel voorzichtig als je slaapwandel?
Had ik niet nodig. Maar toch bedankt. Ik zal het op m'n nachtkastje leggen voor morgenvroeg.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:53 schreef Bupatih het volgende:
Wakker zijn.
Eigen schuld, dikke bultquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:05 schreef k_man het volgende:
Nou heb ik me geprikt aan de doornen.
Trut.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:04 schreef broer het volgende:
Het gaat bij vrouwen toch altijd om bulten?
dan moet je de muggen ook eerst ziften .. alleen vrouwtjes prikken ... vandaar bij vrouwen gaat het om bulten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vooral in de zomer.
Dan zie je veel muggenbulten.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:11 schreef wyccie het volgende:
Van dat stomme mopje.
Oh, ha.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:16 schreef wyccie het volgende:
Mopje over 2 muggen die op een naaktstrand mensen prikken, bij een vrouw waren er dus 2 enorme bulten.
Heel slecht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |