Snuf de hond, 1953quote:Op maandag 24 juli 2006 21:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar ik ging al snel over op echte stoere boeken
[afbeelding]
Oh die heb ik er onderbewust uitgefilterdquote:Op maandag 24 juli 2006 21:55 schreef k_man het volgende:
Ik stoorde me altijd aan God. Bij Snuf dus.
Als ze diep in de nesten zaten gingen ze altijd even bidden en dan kwam het snel weer goed.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh die heb ik er onderbewust uitgefilterd![]()
Staat me niks van bijquote:Op maandag 24 juli 2006 22:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Als ze diep in de nesten zaten gingen ze altijd even bidden en dan kwam het snel weer goed.
Na de derde keer wordt dat een beetje voorspelbaar, om niet te zeggen mateloos irritant. Want verder waren het best leuke boeken.
Wij hadden ( en hebben nog ) alle aanzien van ... boeken vanaf 1900 (vanaf de jaren 60 zijn de eerste 40 jaar in retrospect uitgebracht)quote:
quote:“Nu wordt alles weer goed”, zei hij. ”Die lelijke moffen zijn weg en de Koningin is terug. Nu krijgen we een mooie tijd”. Zijn vader keek hem even aan, zo vreemd ernstig, dat Tom er stil van werd. Even zwegen ze allemaal. Toen zei mijnheer Sanders zacht:”We moeten God zeker danken voor de bevrijding. Maar het kan met ons land niet weer echt goed komen, wanneer de mensen zich steeds verder van de Here blijven afkeren”. Tom knikte. Hij voelde dat zijn vader gelijk had. Later zou hij nog vaak aan deze woorden terugdenken”.
OMG heb ik dat ooit gelezenquote:
Dan ben je vast heel wijs nu wycciequote:
trip hopquote:Op maandag 24 juli 2006 22:22 schreef wyccie het volgende:
Morcheeba.
Ah.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:22 schreef wyccie het volgende:
Wonders never cease van Morcheeba.
Ik nu dus. Lekker liedje.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:21 schreef wyccie het volgende:
Ohhhh neeeee!!!! Dat zinnetje had ik een paar dagen geleden de hééééle tijd in mijn hoofd.
Bedankt K![]()
Maar ik ga nu wel even voor je zoeken (en voor mezelf).
echo ?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
Het nummer van de nieuwe Brand-reclame met "All that we’ve been through brings my soul so close to you" is van "Morcheeba" en heet "Wonders Never Cease"!
Heb ik gedaan hoor.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah.!
Raar dat k_man niet zelf even heeft gegoogled.
Staat er iets van jou in?quote:
Hell no!quote:Op maandag 24 juli 2006 22:38 schreef Lienekien het volgende:
Staat er iets van jou in?
Dank je.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geloof je.
Dan houd je zo weinig ijs over.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:36 schreef Lienekien het volgende:
Kun je ze niet verstoppen in een keukenkastje, op een hoge plank, zodat je er eerst een stoel bij moet halen om erbij te kunnen?
Nog meer fruitvliegjes en alles onder het perensapquote:Op maandag 24 juli 2006 23:36 schreef Lienekien het volgende:
Kun je ze niet verstoppen in een keukenkastje, op een hoge plank, zodat je er eerst een stoel bij moet halen om erbij te kunnen?
Dat is een geweldige oplossing.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:40 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dan móet je ze allemaal wel opeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |