Oh jawel hoor Sweatyquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:46 schreef sweaty het volgende:
Dikkere vrouwen kunnen blijkbaar niet zwanger zijn? :-(
nou ik ben ook niet een van de dunste hoor maar kan nu best veel vinden qua zwangerschapskleding zelfs leukere kleding dan ik eerst hadquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:46 schreef sweaty het volgende:
Wat fijn dat jullie van die leuke zwangerschapskleding kunnen kopen, ik kom er niet in :-(.
Dikkere vrouwen kunnen blijkbaar niet zwanger zijn? :-(
Ik ben 1.86, dus dan zou je bij Promiss of Miss Etam echt wat moeten kunnen vinden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:37 schreef sweaty het volgende:
Aangezien ik ook nog eens 1.85m ben is het extra moeilijk. Buikbanden heb ik wel gekocht al zijn die vaak ook te kort omdat mijn lichaam zo lang is. :-(. Ik kan in ieder geval helemaal niets vinden. Bij Promiss en H&M ben ik nog niet geweest, tot welke maat gaan die?
Ik snap het ook niet meerquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:53 schreef PM-girl het volgende:
Misschien snap ik het verkeerd, jouw antwoord, maar ik ben zelf niet bij een fysio geweest maar gelijk bij een cesar begonnen. ZIj vertelde me dit dus:Schijnbaar is het voor veel mensen het laatste redmiddel en zegt men vervolgens: dit had ik eerder moeten ontdekken!\
Dit was een verhaal van tijdens de bevalling, maar ik heb het nu alquote:Op maandag 22 mei 2006 16:27 schreef MUUS het volgende:
Weet je waar het pijn doet? Echt godsgruwelijk veel pijn?
JE CLITORIS!! DIE STAAT IN DE FIK EN HET VOELT ALSOF HET DOORMIDDEN SCHEURT!!
Leuk feitje, staat nooit in de boekjes, maar is 100% waar. Alstublieft.
Hoezo...?quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:49 schreef owlet het volgende:
Zelfs (of misschien zelf júist) de mensen die op oudere leeftijd hun eerste kind krijgen zijn zo af en toe ontzettend onzeker.
Het is en blijft allemaal nieuw, of je nou 18 of 38 bent![]()
Ik hoop dat ik het fout heb maar tot nu toe lekt er niets meerquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:38 schreef dutchie het volgende:
Hè Owlet, weet je het zeker?Ja, je bent wel wat beter op de hoogte dan de gemiddelde zwangere, maar weet je het echt zeker?
Oké!quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:52 schreef appelsap het volgende:
Tips zijn altijd welkom, ook als ik er niet om vraag!
En vergeet niet:quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:38 schreef kozakken het volgende:
Oh Owlet, k heb met je te doen! Maar nog eventjes geduld en dan.....
Ik doe hier ook maar een poging tot zen-schap. Lossssslaaaaatennnnnnnnn
Goede lijst!quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:43 schreef linda856763 het volgende:
Globaal stappenplan.... (zo als ik het ongeveer heb aangehouden)
Volgens mij heb ik van sommige dames hier gehoord dat het is:quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
En vergeet niet:
Oooooopen van onderen!
Succes dames LLM!
Volgens mijn yogalerares en 'Duik in je weeën' moet het toch echt van onderen open.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:49 schreef dutchie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik van sommige dames hier gehoord dat het is:
Oooooopen die poort!
ja. Maar laat je weer niet gek maken, want alles is ongeveer verboden als je er grote hoeveelheden van eet, wat je nooit doet bij bijvoorbeeld kaneel....quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:47 schreef Moonah het volgende:
[..]
Goede lijst!
Lijstjes van verboden voeding vind je ook overal op i-net.
Het helpt me nu al om vertrouwen te hebben in die hele bevallingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |