Ja, dat telt niet. Dat is iets heul anders!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:53 schreef linda856763 het volgende:
Oja, die heb ik ook, maar dan zonder voedingsoptie! Fijne shirtjes
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:03 schreef Neuk het volgende:
bleh jankdagje
*inbreekt*quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:44 schreef Sugar het volgende:
De opa van mijn man. Mijn schopa, zeg maar.
Voor hem beter, hoor. Dat wel.
Ik zal de witte broek nog even overwegen.
Oh ja: tip voor kleding! Bij H&M hebben ze nu op mama-afdeling een t-shirt met korte mouw en overslagbovenkantje, verder heel simpel. Maar dat is niet alleen positieshirt, maar ook voeidngsshirt. Er zit een flap in waardoor je vrij discreet je tiet te voorschijn kunt toveren.Wel handig vind ik, zit lekker nu al en is er in vele kleuren.
![]()
mjammetje gelukkig is iedere bevalling anders. Die gruwelverhalen heb ik hier ook al een paar keer gehoord. Natuurlijk wel fijn om allerlei verschillende verhalen te horen, maar helaas zijn het meestal de erg nare ervaringen die breeduit verteld worden en die het langste blijven hangenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:37 schreef mjammetje het volgende:
Alhoewel ik me wel enorme zorgen maak over de bevalling maar dat zal wel door de gruwelverhalen of sterkte-wensenkomen van sommige attente mensen om me heen.
Ik ga al naar de chiropractor voor een niet helemaal jofel bekken, sinds begin van de zwangerschap. Maar dit voelt heel anders, die messteken zoals ze omschreven worden komen me ook wel bekend voor, dus ik hoop nog steeds op indalen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:47 schreef Suzanna het volgende:
Linda, het klinkt mij in de oren als bekkenklachten... als je dit blijft houden zou ik het aan de huisarts of verloskundige vragen. Je schijnt het namelijk te kunnen verminderen met fysiotherapie, ik heb er spijt van gehad dat ik dat niet heb gedaan, ik kon op het einde haast niet meer lopen namelijk.
Maar ik kan het helemaal mis hebben hoor, en dat hoop ik natuurlijk voor je!!
Ik heb het niet zo op fysio, juist om wat je beschrijft. De chiropractor zoek naar belemmeringen in het bewegingsapparaat en gaat dat door manipulatie opheffen. Het kan dus ook best zijn dat je komt voor klachten in je schouder, maar dat ie je onderrug gaat behandelen omdat het daar meer zit. Ik heb er al een poos heel veel aan.quote:[b]Op woensdag 26 juli 2006 15:41 schreef PM-girl het volgende:[/b
Linda, ik weet eigenlijk niet wat een chiropracter doet, ik heb zelf cesartherapie. Dat werkt erg goed. Groot verschil tussen deze en bijv. fysio is dat fysio symptomen behandelt en cesar een oefentherapie is. Schijnbaar is het voor veel mensen het laatste redmiddel en zegt men vervolgens: dit had ik eerder moeten ontdekken!
Misschien snap ik het verkeerd, jouw antwoord, maar ik ben zelf niet bij een fysio geweest maar gelijk bij een cesar begonnen. ZIj vertelde me dit dus:Schijnbaar is het voor veel mensen het laatste redmiddel en zegt men vervolgens: dit had ik eerder moeten ontdekken!\quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:17 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op fysio, juist om wat je beschrijft. De chiropractor zoek naar belemmeringen in het bewegingsapparaat en gaat dat door manipulatie opheffen. Het kan dus ook best zijn dat je komt voor klachten in je schouder, maar dat ie je onderrug gaat behandelen omdat het daar meer zit. Ik heb er al een poos heel veel aan.
Maar....Ik laat hem dus echt niet mijn huidige klachten behandelen: de steken zitten echt in mijn vagina, en dat gaat mij toch wat te verEn hem ook denk ik
. Maar goed, bibi, dat vind ik ook best. Als het maar daalt met het koppie. Ik kreeg het een beetje benauwd van de stuitverhalen een paar dagen geleden...
Ben nu trouwens thuis om er voorte zijn, hij heeft zich ziek gemeld met burnoutklachten.
Rotte situatie voor hem. Hij voelt zich ook verantwoordelijk voor de timing: gedoe op zijn werk, net nu er een kindje komt. Maar ik vind dat hij nu eerst maar voor zichzelf moet zorgen, de rest komt wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |