abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 juli 2006 @ 07:49:57 #201
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_40191355
Gefeliciteerd Appelsap en vriend
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 26 juli 2006 @ 08:52:17 #202
35189 Troel
scherp en bot
pi_40192005
Sandertje, appelsap, ik ben blij voor jullie

Maare, dat betekent dus dat ik niet meer op zoek hoef naar een leuke vriendinnetje voor Sandertje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 26 juli 2006 @ 09:01:40 #203
103793 kozakken
Living the life
pi_40192166
Hier geen natte pootjes anders dan van de douche
Gewoon weer een normale dag wachtend op wat gaat komen...
oh ja... 'k was in een positieve flow he... Ik denk dat ons kindje gewoon wacht op minder warm weer. Nog niet eens geboren en nu al zo attent
pi_40192408
Komop LLM, morgen wordt het koeler, een mooie tijd om een kindje te baren!

Hier wordt het slapen moeilijker. Elke draai en vooral beweging van mijn benen zorgt voor steken 'down under'... Lopen gaat in de ochtend ook moeilijk, ik moet echt op gang komen. Ik hoop maar dat het van indalen komt, want anders vind ik het écht niet leuk!

Verder gaat het eigenlijk prima.! De airco op mijn werk lijkt het eindelijk goed te doen (heb er gisteren dan ook gelijk tot 19.30 uur van kunnen genieten ) en ik voel me ook best (afgezien van die 'schop in mijn kruis') Met gaat het iets minder, moeilijkheden op werk met naaste collega; strees en op het randje van burnout. Gelukkig kunnen we er goed over praten (en kan ik uit eigen ervaring er iets over zeggen, ook over een mogelijke positieve afloop)

Sterkte, iedereen zonder airco! Koude voetenbadjes, lekker in het zwembadje, en zeker een parasol!
Eva
  woensdag 26 juli 2006 @ 09:58:35 #205
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40193269
Wat leuk dat je bij de vk was Slaapmeisje. Nu is het echt een 'gewone' zwangerschap.

Tijdens de zwangerschap ben je vaak meer met jezelf en de baby bezig dan met de buitenwereld mjammetje, dan kan er dus makkelijker wat langs je heen gaan. Ik heb dat de afgelopen weken steeds erger gekregen, ik moet je echt concentreren als ik aan de telefoon zit met familie of vrienden om nog naar hen te informeren.

Als ik gisteren heb beweerd dat het indalen niet pijnlijk was, neem ik mijn woorden dubbel en dwars terug. De beschrijving over messen klopte gisteravond en vanochtend perfect. Mijn buik is nu ook een afdakje geworden en mijn rok (de beroemde van de sting) kan niet meer uit over mijn hoofd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40194134
mjammetje, ja vreeeeselijk met name op het einde weet ik echt niks meer te onthouden "ow was je jarig dan" die acties en woordvindingsproblemen "je weet wel, waar de muren op steunen" (vloer)....

He, nog 1 daggie en het is minder warm en dan kunnen de attente en lieve babies van de dames komen *strengkijkt*
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:45:21 #207
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40194404
Uuuhm dames, Owlet heeftzich nog niet gemeld....
Zal ik voorzichtig beginnen met wat ?
Owlet, ik hoop echt voor je dat het vanacht heeft doorgezet en dat je nu heel hard aan het werk bent
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_40194406
* owlet meldt zich zonder verder nieuws

Vanmiddag bezoekje aan de vlos, misschien wil ze strippen, misschien niet. Het maakt me allemaal niet meer uit. Zonder verwachtingen voelt prettiger dan gespannen zitten wachten op het grote moment, dus ik laat het bij deze helemaal over aan de baby om het beste moment te kiezen.

Kozakken, dat is het! We hebben gewoon heel beleefde, zorgzame kindjes!
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:47:34 #209
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40194454
Ja uh dat kan natuurlijk niet he Owlet!
Nou ja dan hoop ik alsnog voor je dat het maar gauw mag losbarsten
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:47:42 #210
24188 Belana
kloon van belana
pi_40194457
owlet ik hoop dat ze gaat strippen en dat het ook effect heeft net als bij mij 2 weken geleden (!!!)
stormy waters...
sailin'
pi_40194742
Belana hoe is het nu met Ezra eigenlijk? Groeit ie goed? Issie een beetje lief voor jullie?

Kom op he, Owlet, als jij zegt dat het vandaag gebeurt, dan is dat gewoon zo, vrouwelijke intuitie!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:04:19 #212
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40194971
Appelsap en vriendje welkom hier. En alles wat al gezegd is, kan ik alleen maar beamen. Wat een mooie keuze en wat een geweldige ouders hebben jullie.
Slaapmeisje heerlijk dat het goed gaat.
Owlet, dat is de instelling.....geen stress....dan komt die kleine zeker snel.
En voor alle LLM'ers .
Hier gaat alles zijn gangetje. Pukkie spartelt lekker rond en ik heb geen klagen.....
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:34:25 #213
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40198168
Owlet

Op de warmste dag besluit ik vroeg de stad in te gaan om te kijken of er nog iets hangt dat past en fijn is. En welja, ik blijf niet een uurtje weg, nee, 3 en een half uur. Warm, niks echt leuks gevonden en bweh. Stomme actie, he?

Maar ja, morgen de 4e begrafenis al tijdens deze zwangerschap en om nu in een witte broek te gaan lopen...

Slaapmeisje, ik sluit heel graag positief af en jij bent dit keer de aanleiding! Vlosbezoek! Wauw!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:37:48 #214
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40198289
Jemig Sugar, de 4e keer al. Sterkte. Iemand die dicht bij je stond? Ik denk niet dat een witte broek nu gek is, met die weer en het is al zo moeilijk om met buik iets te vinden dat past.

Wat duurt dat wachten dan lang he Owlet. Lijkt me moeilijk als 'de dag' zomaar voorbij gaat. Nog maximaal twee weken, maar dat is nog veel. Er gebeurt vast snel iets!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:44:32 #215
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40198518
De opa van mijn man. Mijn schopa, zeg maar.
Voor hem beter, hoor. Dat wel.

Ik zal de witte broek nog even overwegen.

Oh ja: tip voor kleding! Bij H&M hebben ze nu op mama-afdeling een t-shirt met korte mouw en overslagbovenkantje, verder heel simpel. Maar dat is niet alleen positieshirt, maar ook voeidngsshirt. Er zit een flap in waardoor je vrij discreet je tiet te voorschijn kunt toveren. Wel handig vind ik, zit lekker nu al en is er in vele kleuren.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_40198835
Oja, die heb ik ook, maar dan zonder voedingsoptie! Fijne shirtjes

Sterkte morgen, Sugar! Blijft naar, ook al is het beter.
Eva
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:56:32 #217
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40198959
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:53 schreef linda856763 het volgende:
Oja, die heb ik ook, maar dan zonder voedingsoptie! Fijne shirtjes
Ja, dat telt niet. Dat is iets heul anders!

Dankjewel.
  woensdag 26 juli 2006 @ 13:00:39 #218
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40199108
Jammer dat we hier geen h&m in de buurt hebben. Alhoewel, ik heb daar wat betreft positiekleding 1 shirtje, een broek en een rokje gekocht en alleen het rokje is nog niet kapot. En dat heb ik maar weinig aan, want die anderen zitten fijner.
*OUD heilige*
  woensdag 26 juli 2006 @ 13:03:24 #219
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_40199195
bleh jankdagje
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_40199218
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:03 schreef Neuk het volgende:
bleh jankdagje

Doe maar lekker! Morgen weer een betere dag....
Eva
  woensdag 26 juli 2006 @ 13:09:37 #221
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_40199394
is ook weer veels te warm om iets te doen, maar ja er moet toch iets gebeuren!
Van niets doen wordt ik helemaal zo loom. Het gaat alleen een tandje of 10 langzamer allemaal.
pi_40200264
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:44 schreef Sugar het volgende:
De opa van mijn man. Mijn schopa, zeg maar.
Voor hem beter, hoor. Dat wel.

Ik zal de witte broek nog even overwegen.

Oh ja: tip voor kleding! Bij H&M hebben ze nu op mama-afdeling een t-shirt met korte mouw en overslagbovenkantje, verder heel simpel. Maar dat is niet alleen positieshirt, maar ook voeidngsshirt. Er zit een flap in waardoor je vrij discreet je tiet te voorschijn kunt toveren. Wel handig vind ik, zit lekker nu al en is er in vele kleuren.
*inbreekt*
deze? (maar dan met korte mouw)

kwam ik toevallig net tegen bij de preview van de online h&m shop.

*breekt weer uit *
  woensdag 26 juli 2006 @ 13:47:48 #223
45621 Suzanna
Mama van...
pi_40200784
Ik ga met dat warme weer zo min mogelijk naar buiten, alleen maar voor Noa eigenlijk en af en toe boodschappen. En binnen is het dan wel uit te houden met ventilators en zo min mogelijk doen ...

Yppy, lastig he, dat je je kleren niet meer goed aan/uit kunt krijgen. Sterkte met de messteken ... (herkenbaar)

Linda, het klinkt mij in de oren als bekkenklachten... als je dit blijft houden zou ik het aan de huisarts of verloskundige vragen. Je schijnt het namelijk te kunnen verminderen met fysiotherapie, ik heb er spijt van gehad dat ik dat niet heb gedaan, ik kon op het einde haast niet meer lopen namelijk.
Maar ik kan het helemaal mis hebben hoor, en dat hoop ik natuurlijk voor je!!

(vergeten dit bericht in te voeren dus doe ik t nu maar...even geen tijd verder!!)
  † In Memoriam † woensdag 26 juli 2006 @ 13:53:44 #224
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40200986
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:37 schreef mjammetje het volgende:
Alhoewel ik me wel enorme zorgen maak over de bevalling maar dat zal wel door de gruwelverhalen of sterkte-wensen komen van sommige attente mensen om me heen.
mjammetje gelukkig is iedere bevalling anders. Die gruwelverhalen heb ik hier ook al een paar keer gehoord. Natuurlijk wel fijn om allerlei verschillende verhalen te horen, maar helaas zijn het meestal de erg nare ervaringen die breeduit verteld worden en die het langste blijven hangen

Vanmiddag kregen wij de uitslag van het bloedonderzoek voor de combinatietest. In combinatie met de nekplooimeting van 1,3 mm. geeft dat een kans van 1 op 2000 op een kindje met syndroom van Down. Volgens mij een prima score als je ook nog bedenkt dat ik 35 jaar ben. Die hobbel hebben we ook weer genomen. Een ontzettende geruststelling dat vervolgonderzoek niet nodig zal zijn.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 26 juli 2006 @ 13:55:01 #225
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40201038
Slaapmeisje, het gaat gewoon hartstikke goedkomen allemaal joh
pi_40201208
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:47 schreef Suzanna het volgende:
Linda, het klinkt mij in de oren als bekkenklachten... als je dit blijft houden zou ik het aan de huisarts of verloskundige vragen. Je schijnt het namelijk te kunnen verminderen met fysiotherapie, ik heb er spijt van gehad dat ik dat niet heb gedaan, ik kon op het einde haast niet meer lopen namelijk.
Maar ik kan het helemaal mis hebben hoor, en dat hoop ik natuurlijk voor je!!
Ik ga al naar de chiropractor voor een niet helemaal jofel bekken, sinds begin van de zwangerschap. Maar dit voelt heel anders, die messteken zoals ze omschreven worden komen me ook wel bekend voor, dus ik hoop nog steeds op indalen.

Slaapmeisje, fijn
Eva
pi_40201428
moest vandaag weer urine inleveren..... en kon net bellen voor de uitslag, eerst zegt ze dat het wel beter is als de vorige keer, maar vervolgens: de huisarts neemt vanmiddag zelf nog contact met je op.... wat moet ik daar nu weer van denken?

En nog iets, ben nu 8 weken zwanger, moet ik dan nu stoppen met foliumzuur?
pi_40201460
Ik slik het nog steeds (31wk) want het zit in een combinatievitamine voor zwangeren.
Eva
  woensdag 26 juli 2006 @ 14:07:56 #229
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40201511
Ik slik ook nog (bijna 37 w). Ook een combinatiepil en daarnaast vitamine B op advies van de verloskundige.
*OUD heilige*
pi_40201742
Ik ben bij de 6-8 weken overgegaan op davitamon fem natal...ook alles in 1.
pi_40202260
ik ben een hele slechte pillenslikker.... is het nodig om extra vtamines te slikken?
pi_40202725
Sowieso wordt aangeraden om foliumzuur te slikken tot 8 weken na de bevruchting, dus dat is tot 10 weken zwangerschap.
Verder zijn extra vitamines in principe niet nodig als je gezond en gevarieerd eet (alleen leert ervaring dat werkelijk niemand die normen van het Voedingscentrum echt haalt).
  woensdag 26 juli 2006 @ 15:41:13 #233
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40204491
Ik slik geen pillen nu, heb tot 10 weken ook folium geslikt.

Vanochtend weer bij de vk geweest, alles ok. Hartje gehoord, ieniemienie was 'bibi' (beweegelijk in bekken ingang), vandaar ook de steken.
Linda, het kunnen dus indalingssteken zijn, maar de vk dacht meer dat het kindje met het hoofd ronddraaide in het de bekkeningang waardoor je wrijving krijgt (lekker, bot tegen bot dus eigenlijk!)
Vooralsnog ligt het dus goed bij mij.

Volgens mij heb ik twee van die shirts maar zonder voedingsoptie ook, wel met korte mouwen. Erg leuk en met dit weer fijn, de oksel is namelijk open en de schouder bedekt, netjes dus maar toch luchtig.

Slaapmeisje, fijn dat je score binnen is en je niet verder het circuit in hoeft van testen!!

Owlet, hoe was het bij de vk?

Linda, ik weet eigenlijk niet wat een chiropracter doet, ik heb zelf cesartherapie. Dat werkt erg goed. Groot verschil tussen deze en bijv. fysio is dat fysio symptomen behandelt en cesar een oefentherapie is. Schijnbaar is het voor veel mensen het laatste redmiddel en zegt men vervolgens: dit had ik eerder moeten ontdekken!

Karin, heeft je ha al gebeld?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_40205384
ja hij heeft gebeld, wou weten hoe het nu ging, en ik vertelde dat ik niet meer hoef over te geven. Toen zei hij dat ik de medicijnen maar weer moest afbouwen..... aan mijn reactie kon hij wel merken dat ik dat nu nog niet zie zitten, dus toen zei hij ook: je vertrouwt het niet he? Dan ga je nog maar een poosje ermee door, en bouw je het op den duur maar af.
De urine leek nu beter, het was niet meer verzuurd, alleen zit er nog wel een blaasontsteking, en daar krijg ik een kuur voor.
pi_40205696
Wit is in sommige culturen zelfs rouwkleur Sugar (grijs en paars trouwens ook, misschien heb je dat wel zo liggen?), je zult vast wel iets in je kledingkast hebben hangen dat kan. Gewoon neutraal is altijd goed toch?

Dat bv-shirt ziet er wel grappig uit maar is het niet heel lastig je voedingsbeha na afloop weer dicht te doen tussen die laagjes door? Al zul je daar vast ook wel handiger in worden na verloop van tijd.

Hier geen nieuws verder, ook de uitslagen van het bloedonderzoek zijn nog niet binnen (vorige week dinsdag geprikt). Vrijdagmiddag hopelijk wel.
pi_40205792
quote:
[b]Op woensdag 26 juli 2006 15:41 schreef PM-girl het volgende:[/b

Linda, ik weet eigenlijk niet wat een chiropracter doet, ik heb zelf cesartherapie. Dat werkt erg goed. Groot verschil tussen deze en bijv. fysio is dat fysio symptomen behandelt en cesar een oefentherapie is. Schijnbaar is het voor veel mensen het laatste redmiddel en zegt men vervolgens: dit had ik eerder moeten ontdekken!
Ik heb het niet zo op fysio, juist om wat je beschrijft. De chiropractor zoek naar belemmeringen in het bewegingsapparaat en gaat dat door manipulatie opheffen. Het kan dus ook best zijn dat je komt voor klachten in je schouder, maar dat ie je onderrug gaat behandelen omdat het daar meer zit. Ik heb er al een poos heel veel aan.

Maar....Ik laat hem dus echt niet mijn huidige klachten behandelen: de steken zitten echt in mijn vagina, en dat gaat mij toch wat te ver En hem ook denk ik . Maar goed, bibi, dat vind ik ook best. Als het maar daalt met het koppie. Ik kreeg het een beetje benauwd van de stuitverhalen een paar dagen geleden...

Ben nu trouwens thuis om er voor te zijn, hij heeft zich ziek gemeld met burnoutklachten. Rotte situatie voor hem. Hij voelt zich ook verantwoordelijk voor de timing: gedoe op zijn werk, net nu er een kindje komt. Maar ik vind dat hij nu eerst maar voor zichzelf moet zorgen, de rest komt wel...
Eva
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:42:45 #237
45621 Suzanna
Mama van...
pi_40206746
Sterkte met je , Linda. Burnout sucks ...

Sugar, gecondoleerd! Enne, ik vind een witte broek ook helemaal niet raar, zeker niet met dit weer (het is geen bloemetjesbroek, dat zou ik niet echt 'gepast' vinden...) en gezien het feit dat je hoogzwanger bent al helemaal. Niet teveel moeite voor doen joh, dat geeft alleen maar stress... (vreselijk, zo lang shoppen in de hitte...)
(maar ik herken het wel, dat je toch graag goed gekleed wilt gaan en dan er moeite voor wilt doen, maar eigenlijk moet je dat nu niet meer doen met je dikke buik! )

Karin, ik ben ook een hele slechte pillenslikker. Vergeet jij het ook altijd? (ik ben bij alledrie de zwangerschappen vergeten die vitamines (ook foliumzuur) regelmatig te slikken, en mijn zus is nog wel met een open rug geboren... en elke keer kwam ik er weer te laat achter dat ik het vergeten was (na de 10 weken dus). Stom stom stom....)
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:53:11 #238
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40207119
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:17 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Ik heb het niet zo op fysio, juist om wat je beschrijft. De chiropractor zoek naar belemmeringen in het bewegingsapparaat en gaat dat door manipulatie opheffen. Het kan dus ook best zijn dat je komt voor klachten in je schouder, maar dat ie je onderrug gaat behandelen omdat het daar meer zit. Ik heb er al een poos heel veel aan.

Maar....Ik laat hem dus echt niet mijn huidige klachten behandelen: de steken zitten echt in mijn vagina, en dat gaat mij toch wat te ver En hem ook denk ik . Maar goed, bibi, dat vind ik ook best. Als het maar daalt met het koppie. Ik kreeg het een beetje benauwd van de stuitverhalen een paar dagen geleden...

Ben nu trouwens thuis om er voor te zijn, hij heeft zich ziek gemeld met burnoutklachten. Rotte situatie voor hem. Hij voelt zich ook verantwoordelijk voor de timing: gedoe op zijn werk, net nu er een kindje komt. Maar ik vind dat hij nu eerst maar voor zichzelf moet zorgen, de rest komt wel...
Misschien snap ik het verkeerd, jouw antwoord, maar ik ben zelf niet bij een fysio geweest maar gelijk bij een cesar begonnen. ZIj vertelde me dit dus:Schijnbaar is het voor veel mensen het laatste redmiddel en zegt men vervolgens: dit had ik eerder moeten ontdekken!\

Het grappige is dat je dus alles zelf doet, de oefeningen etc. Er is geen contact tussen therapeut en client. Ik snap wel dat je voor de steken niet naar iemand gaat, ik denk dat het hetzelfde is als bij mij?? Misschien kun jij het ook aan je vk vragen? Ik moet zeggen dat ik bij haar niet die gene heb die ik bij ha ofzo wel voel.

Heel veel sterkte met je vriend in ieder geval, wat je zegt, mensen gaan voor hoor, hoe belangrijk het werk ook is!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 26 juli 2006 @ 17:54:21 #239
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_40208986
he Appelsap... wat goed dat je deze beslissing hebt genomen. Ook ik weet zeker dat het jou, samen met de vriend en je familie helemaal gaat lukken.

En die mensen bij jou op school? Ach, lekker laten kijken en je er niks van aan trekken. .. het is jouw kind en jouw beslissing... en ik vind het goed van je dat je er zo positief tegenaan kijkt! Veel 'succes' met je zwangerschap..!

en hopelijk mag ik je gauw volgen hier in dit topic Z & G...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_40211929
Weer goedgekeurd bij de vlos, hopelijk gaat de afspraak volgende week niet meer nodig zijn.
Strippen is wel ter sprake gekomen, maar eigenlijk wilde ik het op dat moment al niet meer. Ik heb de veertig weken volgemaakt, die maximaal twee weken er na gaat me ook wel lukken. Ergens voelde het bijna als falen om nu, alleen maar omdat ik lichamelijk niet zo lekker zit het dan maar op te gaan jutten.
Ik wil vooral rust, een lekker plekje maken hier en niet meer moeilijk af gaan wachten tot er eindelijk iets gebeurt. Het kleine meisje komt vanzelf, laat haar maar op háár moment komen inplaats van het mijne.
Vlos was het met me eens, wilde ook liever niet strippen omdat de kans op een ongemakkelijke valse start nog steeds wel groot is en het nog niet noodzakelijk is.

Ze vertelde trouwens dat ze een geboortestilstand hebben op dit moment. De groep vrouwen die op dit moment aan bevallen toe is bevalt maar niet! Waarschijnlijk komt er een kleine babyboom op het moment dat het wat koeler wordt
  woensdag 26 juli 2006 @ 19:58:25 #241
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_40212825
Fijn dat je er zo rustig onder bent Owlet! Lekker gevoel. Ze komt inderdaad vanzelf. Langer dan twee weken duurt het toch niet meer. Bovendien is bevallen met 25 graden een stuk comfortabeler dan met 35. Sterkte!

Lieve Sugar; succes morgen!
  woensdag 26 juli 2006 @ 20:03:38 #242
24188 Belana
kloon van belana
pi_40213003
owlet nog ff en het wordt koeler idd... wacht daar maar op, is prettiger
stormy waters...
sailin'
  woensdag 26 juli 2006 @ 20:07:03 #243
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40213131
Owlet, ik weet nog goed dat toen ik me overgaf aan dat gevoel de bevalling snel daarna begon.
Het begint tenslotte pas als je er zelf helemaal klaar voor bent en zo te horen zit dat nu wel snor bij jou!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 26 juli 2006 @ 20:09:21 #244
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_40213206
Gelijk heb je, Renzell. Ik duim voor je, Owlet.

Ik heb ondertussen medelijden met Kendahl. Het is een echte bikkel, maar deze hitte vindt ook hij niet fijn... Gelukkig gaat hij er niet van huilen. En dat zeg ik niet vanwege mezelf, maar omdat hij het anders nog warmer krijgt.

Ennuh... in het ziekenhuis en van de HA kreeg ik de opdracht om minstens 3 á 4 liter te drinken op een dag i.v.m. BV geven .... Ondertussen drink ik zo'n beetje 5 liter en lijkt het nog niet genoeg. Ik heb namelijk steeds hoofdpijn en soms zelfs last van mijn blaas. En 's nachts is Kendahl niet de enige die drinkt, dan drinkt mams namelijk ook mee tegen uitdroging. Ik zweet namelijk peentjes!
Herkent iemand dit en heeft het te maken met je gewicht/lengte ofzo..?
ik weet dat de warmte ook meespeelt, hoor...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_40213469
Volgens mij hoort zweten bij het ontzwangeren PV.

Owlet morgen word het koeler dus als het klopt dat de beebjes geboren gaan worden als het weer wat koeler is....
  woensdag 26 juli 2006 @ 20:35:26 #246
24188 Belana
kloon van belana
pi_40214134
PV, het begint bij mij nu iets minder te worden, maar idd, wat heb ik veel gedronken de afgelopen 2 weken en hetzelfde weer uitgezweet en gepiest! hoort erbij
stormy waters...
sailin'
  woensdag 26 juli 2006 @ 20:37:43 #247
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40214212
Let wel op dat je ook wat zout/zoet binnenkrijgt PV, je wordt anders op de duur zo beroerd als wat omdat het water ook al je zouten/glucose wegspoelt.
Ik heb de kindertjes op het moment iedere middag aan een kopje bouillon, knappen ze echt van op! Niet geschikt voor babietjes uiteraard
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 26 juli 2006 @ 20:39:37 #248
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40214274
Zweten door ontzwangeren, zweten door de hitte.. extra vocht nodig voor het zweten, extra vocht nodig voor de bv..
't valt niet meer nu, maar het hoort er echt gewoon bij PV
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 26 juli 2006 @ 20:40:23 #249
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_40214301
Ik kan eroverheen gelezen hebben , maar weet iemand hoe het met Stiekemurd is? Ze had al vrij vroeg een hoge bloeddruk en kreeg aldomet. Ik hoop dat alles goed met haar is. Sterker nog, ik hoop dat ze lekker ligt te lounchen aan een strand. Is ook goed tegen een hoge bloeddruk, liever dat namelijk dan lounchen in een ziekenhuisbed : verplichte bedrust
  woensdag 26 juli 2006 @ 20:46:36 #250
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_40214498
Appelsap en sandertjes, gefeliciteerd met jullie toekomstige kindje. Vandaag had ik de pretecho alleen was ons ventje zo beweeglijk en ligt hij met handen en voeten steeds voor zijn gezichtje dat we dus mooi niets hebben gezien. Gelukkig mag ik een nieuwe afspraak maken om het nog eens te proberen want de echoscopiste vond het wel zonde van het geld (anders ik wel),dus nog een keer een echo :-)

Wat fijn dat jullie van die leuke zwangerschapskleding kunnen kopen, ik kom er niet in :-(.
Dikkere vrouwen kunnen blijkbaar niet zwanger zijn? :-(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')