abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40165494
Appelsap, wat een mooi verhaal.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:40:51 #152
24188 Belana
kloon van belana
pi_40165554
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef owlet het volgende:

[..]

hahaha, dus eigenlijk komt het er op neer dat er geen goede manier is om op fok! rond te hangen als je hoogzwanger bent.
Post je niet, dan staan er ineens pagina's vol cheer-en-puf-smileys. Post je wél dan denkt men dat je begonnen bent
ehm... ja

niet op letten dus

vivi ik dacht dat je (ex?) vriend zijn besluit al genomen had?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:55:46 #153
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40166038
Jeetje Appelsap, wat een moeilijke keuze zal dat geweest zijn voor je. Maar ik denk dat ik tzelfde had gedaan, nl. je gevoel volgen. Fijn dat je zo'n steun krijgt! En geniet van je zwangerschap!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_40167378
Appelsap wat een heftig verhaal! Ontzettend goed dat je je hart volgt en dat gelukkig jullie familie's er zo positief tegenover staan. In mijn eigen omgeving ken ik ook mensen die jong moeder zijn geworden en zij hebben het ook gered , waarvan 1 het alleen (zonder familie) heeft moeten doen. Als zij het konden gaat het jullie zeker lukken met alle steun en liefde uit de omgeving.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:12:23 #155
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40168366
Appelsap, heftig.. maar onwijs gefeliciteerd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:18:03 #156
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40168565
spannend appelsap, en, ook voor mij, een erggg bekend verhaal. misschien net een mini tikje positiever dan t mijne
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:20:29 #157
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_40168645
Appelsap gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een heftige weken heb je achter de rug. Fijn dat jullie op de steun van familie kunnen rekenen. Ik weet zeker dat jullie het gaan redden!

LLM sterkte en succes met deze hitte.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_40168698
Bedankt allemaal voor de lieve reacties. Ik word er helemaal vrolijk van.
Ik heb er vertrouwen in en hierdoor alleen maar meer.
pi_40168761
Pfff, heftig verhaal appelsap. Fijn dat je er goed over na hebt kunnen denken en uiteindelijk je hart hebt gevolgd en dat je omgeving je daarin helemaal steunt.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:26:19 #160
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40168845
Zo Appelsap, dat is nogal wat. Maar het is ook een mooi verhaal. Er zal veel op jullie afkomen, maar als ik het allemaal zo lees komt dat allemaal wel goed.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:31:43 #161
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40169037
Wat een verhaal appelsap, maar ik geloof wel dat je de goede beslissing hebt genomen. Wel superfijn dat je familie en de familie van je vriend achter jullie staat. Met die steun moet het gewoon wel goedkomen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40169488
Heej,sappie.Wat geweldig dat je zoveel steun krijgt Ga er voor meid,of je vriend nu afhaakt of niet,je komt er wel.Ik hoop dat je je niet zo beroerd voelt als ik,dan kan je er ook nog lekker van gaan genieten.Wel snel contact opnemen met een verloskundige of je huisarts,dan word er verder goed voor je gezorgd en kan je binnenkort misschien weer op een echo naar je kindje kijken.
Veel sterkte.

Groetjes,Minoes
  dinsdag 25 juli 2006 @ 16:11:06 #163
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40170274
Appelsap, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Owlet, ik hoop dat het kindje nu gauw komt. voor het geval dat het straks begint ik kan vanavond niet checken of er wat gebeurt of niet, namelijk.
pi_40172190
zeg minoes, is emesafene niet een optie voor jou??? Je hebt mijn verhaal vast wel gelezen, en ik heb er veel baat bij
Moet nog een beetje aansterken maar ik hoef niet meer over te geven.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 25 juli 2006 @ 17:28:00 #165
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_40172778
Wat fijn voor je, Appelsap! Gefeliciteerd!!!

Kom op Owlet.... we wachten weer op BB-nieuws.

Zijn er regels over wanneer je weer mag fietsen na de bevalling? Of doe je dat gewoon wanneer je zelf denkt... 'het kan wel.'?
Ik heb het net gedaan en het prikt weer een beetje bij de hechtingen...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_40172804
Paradijsvogeltje, ik heb het gewoon gedaan toen ik dacht dat het wel weer kon. Geen problemen mee gekregen, al voelde het de eerste keer wel allemaal wat beurs daarna.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 17:32:34 #167
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40172903
Appelsap, gefeliciteerd! Leuk dat je hier mee komt posten ook!

Ik realiseerde me ineens een paar dagen terug dat ik nu toch wel alles in huis moet hebben voor Wolfje. Het wiegdekentje ligt nog bij renzell bijvoorbeeld en ik heb helemaal geen ander dekentje. Ineens het besef: ja, áls ie mooi met 37 weken komt (oh, wat zou dat heerlijk zijn ) dan moet ie wel ergens onder kunnen slapen natuurlijk. Hihi. En luiers bijvoorbeeld.
MIjn man heeft een beetje hetzelfde: was gisteren spontaan aan de kinderwagens aan het rommelen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 17:32:42 #168
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_40172906
Het zal inderdaad wel goed zijn, ik heb ook geen bloed verloren net bij het plassen ofzo...
Ik vloeide trouwens al heel snel niet meer zo veel. Vond ik best fijn.
pi_40174130
Vandaag weer bij de vlos geweest. Beebje is nog steeds niet ingedaald. Snap echt niet waar die steken toch weg komen dan Volgende week maar weer afwachten
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:24:00 #170
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40174188
Appelsap wat een heftig begin van je zwangerschap. Ik vind het heel knap dat je er voor gekozen hebt om je kindje te houden. Ik wens je een gezonde zwangerschap toe en sterkte op de momenten dat je het nodig hebt.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_40175451
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:36 schreef PM-girl het volgende:

En Meimeltje, hoe gaat het met jou?
We hadden 1,5 dag geen internet (dat is voor mij echt lang ), dus zit nu pas weer bij te lezen. Lief dat je naar me vraagt!
Ik heb eigenlijk weinig boeiends te melden, dus zit hier in het topic eigenlijk meer te lezen dan dat ik post.
Het gaat allemaal zn gangetje. Wel leuk is dat ik nu eindelijk sinds vorige week schopjes voel! Heeft even geduurd omdat de placenta aan de voorwand ligt. Het geeft me iig wel een stuk zekerheid.
Verder ben ik heel benieuwd naar de pretecho 8 augustus. Ik ben nu toch wel heel benieuwd wat het wordt....als ik dan met die uitverkoop in de stad loop en zoveel leuke kleertjes zie
We wachten nu nog op de meubels en dan is de babykamer ook bijna klaar!
Het gaat allemaal zo snel....

Appelsap gefeliciteerd en leuk dat je hier mee komt posten!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:32:17 #172
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_40176163
Ik ben de bijbehorende vriend van Appelsap.
.
..
...
....
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:36:08 #173
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_40176272
Hee meimeltje, leuk he wij krijgen 14 aug. een pretecho. Ben erg benieuwd!
pi_40176519
Appelsap en Sandertje21, van harte met jullie zwangerschap! Wat een verhaal zeg! Ik heb ontzettend veel respect voor de keuze die jullie gemaakt hebben. Die moet zwaar zijn geweest!
Super dat jullie nu al zo blij met het kindje zijn! Ik wens jullie alle gezondheid en succes toe.

Aan je verhaal te zien ben je inderdaad al 'oud en wijs genoeg' om een kindje te krijgen Je klinkt heel verstandig.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_40177091
Appelsap van harte en pa natuurlijk ook!!

zo. en nu wil ik weer een livebaby want het is te heet om iets anders te doen en dan hoef ik me niet druk te maken om de enorme stapel was, het feit dat ik vandaag heel stout ben geweest tegen de hond en kan ik gewoon genietenv an voldragen *streng om zich heen kijkt* kindjes....GOGOGO!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_40177108
Wat is meimeltje toch een gezellige naam.....
DANYEL EN THIJS
  † In Memoriam † dinsdag 25 juli 2006 @ 20:06:45 #177
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40177239
Appelsap en Sandertje gefeliciteerd met de zwangerschap en welkom in dit topic! Een zwangerschap die op een best heftige manier is begonnen, maar wel heel dapper dat jullie er samen voor gaan

Vanmorgen ben ik voor het eerst naar de verloskundige geweest en ik kwam thuis met een koffertje vol folders en tijdschriften. Mijn bloeddruk was helemaal goed en we hebben weer het hartje mogen horen Volgens de VK zit de baarmoeder al redelijk hoog voor de zwangerschapstermijn van bijna 14 weken, maar ik hoef me daar geen zorgen om te maken omdat ons Bompie lekker actief is en nu nog goed de ruimte heeft. Bompie zal straks vanzelf in de ruimte groeien en dan kom ik ook weer gelijk met anderen in die periode. Over 4 weken mogen we weer luisteren en ik mag ok alvast een afspraak maken voor de 20 weken echo

Verder voel ik me super. Ik ben wel regelmatig duizelig en heb olifantenenkels, maar verder voel ik me heerlijk rustig en tevreden. Iedereen zegt dat ik straal en dat geeft natuurlijk ook wel een enorme egoboost
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:08:45 #178
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40177315
klinkt goed, slaapmeisje!!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:12:13 #179
103793 kozakken
Living the life
pi_40177436
Spannende periode hoor Appelsap en Sandertje21!
Oh Slaapmeisje. Wat vind ik het toch leuk voor jullie! (en ook klagen hoor, wanneer je je zo voelt. Dat hoort er ook bij!)

Ik herken het gevoel Sugar. Had het laatst opeens ook. Kreeg het helemaal op de heupen. Wilde ook alles op orde, joeg kozakkenman met 35 graden de zolder op 'om nog even wat spulletje te pakken die echt echt echt NU nodig waren en wilde ook meteen de box en de kinderwagen op orde.

Verder hebben we vanavond met mijn ouders een enorme gezinscoupe ijs zitten eten bij de plaatselijke bakker en ijsitaliaanboer en nu vind ik het dus tijd voor een kindje. Kom maarrrrrr!!! Deze mama is er helemaal (nou ja, bijna helemaal ) klaar voor!!
Dus ik bedacht zo: vanavond breken m'n vliezen en tegen een uur of zes/zeven morgenvroeg heb ik mijn kindje in de armen Besloten voor een positieve flow te gaan vanavond
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:17:20 #180
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_40177613
Sandertje21, ook gefeliciteerd

Kozakken, that's the spirit!

Weetje, iedereen zegt steeds tegen me: 'Ben je niet blij dat het voorbij is, dat je het hebt gehad?'
Nou, eigenlijk.... ik zou het zo overdoen die bevalling. Raar hé?
pi_40177791
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:03 schreef Catootje het volgende:
Wat is meimeltje toch een gezellige naam.....
lol! Het had eigenlijk MeimeRtje moeten zijn

Oww Slaapmeisje wat heerlijk dat het zo goed gaat!!
pi_40177950
Meimeltje is veel gezelliger Slapameisje wat goed zeg!!! wat gaat de tijd snel......
DANYEL EN THIJS
pi_40178118
slaapmeisje je post straalt ook gewoon, je blijdschap en liefde voor bompie spreekt uit je woorden

Appelsap en sandertje21 super dat jullie er voor gaan!

Kozakken heb je al natte voeten?
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:40:34 #184
24188 Belana
kloon van belana
pi_40178286
pv, lekker toch dat je zo op je bevalling terug kunt kijken! Ik kan dat dat niet. hoewel het dit keer beter ging en ik dit wel als mooi ervaren heb. Ik vind de ontsluitingsweeen gewoonweg vreselijk. maar ik ben een watje

slaapmeisje wat heerlijk toch

iedereen met dikke voeten en last van de warmte wuif ik koelte toe en stuur ik waterijsjes
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:47:57 #185
103793 kozakken
Living the life
pi_40178483
Nee , wel olifantendik
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:48:19 #186
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40178494
Slaapmeis, ik moet gewoon een traantje laten omdat je voor 't eerstnaar de vlos bent geweest. Wat fijn dat alles goed is
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_40178743
Slaapmeisje wat fijn
Wel laat voor een eerste bezoek, wij moesten rond 8-10 weken maar jij was met vakantie toch?
Lekker hoor dat alles goed is
  dinsdag 25 juli 2006 @ 21:50:37 #188
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_40180553
Appelsap en Sandertje: gefeliciteerd!!! Heftige tijd, moeilijke keuze, maar het resultaat is zo mooi....
Veel succes de komende periode!

Slaapmeisje; wat gaat het hard he?! Fijn dat je je goed voelt en dat die verdomde 'risicotermijn' eindelijk voorbij is. Geeft toch een lekker gevoel kan ik me voorstellen.
pi_40180727
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:44 schreef lcicle het volgende:
Appelsap en Sandertje21, van harte met jullie zwangerschap! Wat een verhaal zeg! Ik heb ontzettend veel respect voor de keuze die jullie gemaakt hebben. Die moet zwaar zijn geweest!
Super dat jullie nu al zo blij met het kindje zijn! Ik wens jullie alle gezondheid en succes toe.

Aan je verhaal te zien ben je inderdaad al 'oud en wijs genoeg' om een kindje te krijgen Je klinkt heel verstandig.
Icicle, je neemt met de woorden uit de mond.

Appelsap en Sander ik vind het super. dat jullie allebei blij zijn met de beslissing. Heel veel succes verder met alle verdere beslissingen en regelwerk. En vergeet ondertussen ook niet te genieten van de voorbereiding van de komst van jullie uk
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_40180807
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:21 schreef MeNicole het volgende:
Vandaag weer bij de vlos geweest. Beebje is nog steeds niet ingedaald. Snap echt niet waar die steken toch weg komen dan Volgende week maar weer afwachten
Ehm kan dat, helemaal niet indalen of pas op het laatste moment?
Wist ik niet. Is er wel onderzoek gedaan Nicole waarom het misschien niet gebeurd?
ik ben niet nieuwsgierig hoor, maar wil gewoon graag alles weten
Mama van Ryan (04-09-06)
  dinsdag 25 juli 2006 @ 21:57:20 #191
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40180855
Appelsap en Sandertje, heel fijn te lezen dat jullie omstandigheden (vooral dus back up van familie) zó positief zijn dat jullie de keuze voor jullie kindje met je hart kunnen maken.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_40181454
Slaapmeisje, wat fijn!!

Inky05, ja hoor dat kan. Uiteindelijk dalen ze natuurlijk wel in, maar een bevalling kan best wel eens beginnen zonder dat de beby ingedaald. Als de vliezen breken voor de baby ingedaald is is het wel zaak zo snel mogelijk te gaan liggen om te voorkomen dat de navelstreng voor de baby uit zakt en zo afknelt. Maar meestal blijkt echter dat als men dan checkt het kind keurig is ingedaald.

En hier.... hier rommelt het als vanouds, al voelt het stiekem wel een beetje anders. Maar ik durf geen hoop te hebben. Vriendlief is nu een bad aan het vol laten lopen en dan ga ik maar slapen, hopelijk zet het nu een beetje door...
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:15:28 #193
24188 Belana
kloon van belana
pi_40181518
owlet, ik duim voor je meid! had je niet over morgen gedroomd? als het zo is vanacht wens ik je vast sterkte! en een paar jouw kant op
stormy waters...
sailin'
pi_40182341
Appelsap en Sandertje gefeliciteerd en geniet ervan! Het gaat allemaal zo snel.

Owlet ik puf wat koude lucht je kant op misschien helpt het.

Ik ben vandaag bij de verlos geweest en alles is weer prima. Kindje ligt goed. Bloeddruk goed. Als ik sommige verhalen lees ben ik echt blij hoe ik door de zwangerschap heen vlieg zonder klachten.
Alhoewel ik me wel enorme zorgen maak over de bevalling maar dat zal wel door de gruwelverhalen of sterkte-wensen komen van sommige attente mensen om me heen.
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_40182446
Owlet veel succes vannacht!
appelsap... goed van je dat je doet wat je hart je ingeeft! Gefeliciteerd met je zwangerschap:)
Dance 'til ya drop!
pi_40182818
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:47 schreef kozakken het volgende:
Nee , wel olifantendik
Als je je olifantenpootjes omhoog legt kunnen ze nooit nat worden hoor
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:54:54 #197
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_40182954
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:37 schreef mjammetje het volgende:
Alhoewel ik me wel enorme zorgen maak over de bevalling maar dat zal wel door de gruwelverhalen of sterkte-wensen komen van sommige attente mensen om me heen.
Ene oor in en het andere weer uit
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:56:58 #198
24188 Belana
kloon van belana
pi_40183042
mjammetje, iedere bevalling is anders, punt. valt niks over te zeggen, dus wat Rottdog zegt
stormy waters...
sailin'
pi_40184827
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:54 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Ene oor in en het andere weer uit
Ja ik doe mijn best maar die hormonen helpen me overal het meest dramatische van te onthouden en me dit vooral enorm aan te trekken. Ik heb net even een boek besteld met leuke verhalen erover.
Ik merk trouwens dat sommige dingen echt compleet langs me heengaan nu ik zwanger ben. Iets wat me normaal nooit zou gebeuren want zelfs met de kleinste details zie ik dingen of heb ik ze door. Hebben jullie dat ook?
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
  woensdag 26 juli 2006 @ 06:48:17 #200
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40191134
Appelsap gefeliciteerd met je zwangerschap en met jullie besluit. Fijn dat er veel mensen zijn om jullie te helpen. Maak daar ook echt gebruik van. Het is best gek soms om ongepland een kind te krijgen, zeker als je niet zo goed weet wat de positie van de vader enzo zal zijn. En er zullen ongetwijfeld momenten komen waarop je denkt waar ben ik aan begonnen. Maar dat hoort er ook allemaal een beetje bij. Veel geluk samen.

Nou mevrouw Kozakken, waar is je baby? en Suiker ik vind echt dat je baby ook snel geboren moet worden voor jullie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')