ehm... jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef owlet het volgende:
[..]
hahaha, dus eigenlijk komt het er op neer dat er geen goede manier is om op fok! rond te hangen als je hoogzwanger bent.
Post je niet, dan staan er ineens pagina's vol cheer-en-puf-smileys. Post je wél dan denkt men dat je begonnen bent![]()
We hadden 1,5 dag geen internet (dat is voor mij echt langquote:
lol! Het had eigenlijk MeimeRtje moeten zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:03 schreef Catootje het volgende:
Wat is meimeltje toch een gezellige naam.....
Icicle, je neemt met de woorden uit de mond.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:44 schreef lcicle het volgende:
Appelsap en Sandertje21, van harte met jullie zwangerschap! Wat een verhaal zeg! Ik heb ontzettend veel respect voor de keuze die jullie gemaakt hebben. Die moet zwaar zijn geweest!
Super dat jullie nu al zo blij met het kindje zijn! Ik wens jullie alle gezondheid en succes toe.
Aan je verhaal te zien ben je inderdaad al 'oud en wijs genoeg' om een kindje te krijgenJe klinkt heel verstandig.
Ehm kan dat, helemaal niet indalen of pas op het laatste moment?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:21 schreef MeNicole het volgende:
Vandaag weer bij de vlos geweest. Beebje is nog steeds niet ingedaald. Snap echt niet waar die steken toch weg komen danVolgende week maar weer afwachten
![]()
Ene oor in en het andere weer uitquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:37 schreef mjammetje het volgende:
Alhoewel ik me wel enorme zorgen maak over de bevalling maar dat zal wel door de gruwelverhalen of sterkte-wensenkomen van sommige attente mensen om me heen.
Ja ik doe mijn best maar die hormonen helpen me overal het meest dramatische van te onthouden en me dit vooral enorm aan te trekken. Ik heb net even een boek besteld met leuke verhalen erover.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |