potverdorie het word dramatischquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zei iemand met een gemiddelde van 64 p/d.
volgens mij he heb ik een nieuw stopwoordquote:
ik doelde op het dramatischquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:41 schreef NanKing het volgende:
potverdorie is best een leuk woord.
Net als verdulleme.
Je zei ook vaak "de dramas" ofzo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik doelde op het dramatisch
verdorie en potverdorie vallen me niet eens meer op dat zeg ik al te lang![]()
en dat is op zich al weer dramatisch
ik denk dat het jou schuld is want het is begonne nsinds ik jou "ken"quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:44 schreef NanKing het volgende:
Dramatisch is al zo lang als ik je ken je stopwoord.
Althans je de spelling is eindelijk goed, eerst was het 'de dramas'.
ik ken je ook al heul lang enzoot![]()
En dat is weer bijna Kotsjakkiequote:
Ik heb altijd zoveel invloed op mensenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik denk dat het jou schuld is want het is begonne nsinds ik jou "ken"
Ik kan me herinneren dat er heel lang geleden een discussie is geweest of de homo reeks niet naar GC mocht, maar dat mocht niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:45 schreef Ricky_ het volgende:
Waarom staan de homo- en lesboreeks eigenlijk in ONZ?
omdat ik er post en ik maar een keer per maand iets nuttigs mag zeggen van de dokterquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:45 schreef Ricky_ het volgende:
Waarom staan de homo- en lesboreeks eigenlijk in ONZ?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:45 schreef Twisted_fok het volgende:
De dramas was nou juist ook zo leuk.
leuker dan dramatisch?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:45 schreef Twisted_fok het volgende:
De dramas was nou juist ook zo leuk.
Ja maar het past zo leuk bij je.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
leuker dan dramatisch?
wat vreemd van je twist!
een beetje vreemd maar wel lekker!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja maar het past zo leuk bij je.
En ik ben altijd een beetje vreemd.
Dit is precies het zelfde... Discriminatiequote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat er heel lang geleden een discussie is geweest of de homo reeks niet naar GC mocht, maar dat mocht niet.
Waarom weet ik niet precies.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:50 schreef liefie_ het volgende:
dramas pelling?:P
Omdat, appel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:50 schreef liefie_ het volgende:
waarom zou zoiets trouwens bij me passen omdat ik zelf zo'n drama ben of om mn dramaspelling?
Mwah, GC is te serieus voor een topic als dit. Het gaat eigenlijk nergens overquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dit is precies het zelfde... Discriminatie
Het is gewoon zo'n liefie_woord. Ik weet niet of je zo'n drama bent, ik ken je niet irl.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:50 schreef liefie_ het volgende:
waarom zou zoiets trouwens bij me passen omdat ik zelf zo'n drama ben of om mn dramaspelling?
Anders doe je even alsof ik geld heb.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:53 schreef liefie_ het volgende:
nou dan geloof ik dat ik me er maar bij neer leg
ga je mee naar de efteling morgen twist?
we gaan allemaaaal
ja!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Anders doe je even alsof ik geld heb.![]()
Niet?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het misschien zo lijkt, maar ik ben geen hoer. Echt waar niet!
autch weer een droom kapotquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het misschien zo lijkt, maar ik ben geen hoer. Echt waar niet!
Je whore-dar ging af?quote:
Zet niks op en blijf hierquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben trouwens aan het twijfelen of ik een hele foute, slechte film over inteligente ratten met bovennatuurlijke krachten (bwhaha) of dat ik The world according to Garp op zal zetten, waarvan ik niet weet wat voor film het is en of hij tof/goed/mooi is.
Help!
Ik zou iig niet in de afdeling crack-whore vallen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou ja wees eerlijk, Twist is wel aangenaam om te zien.
Vrouwen die niet tegen complimenten kunnenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zou iig niet in de afdeling crack-whore vallen.
Hypocriete vrouwen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vrouwen die niet tegen complimenten kunnen![]()
Welke zender?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:11 schreef liefie_ het volgende:
een heel geweldig spelletje!!
quite intresting wat ik waarschijnlijk fout spel
ik snap het spel nog steeds niet helemaalmaar het gaat om domme weetjes
bbc 2 maar het is pas over een kwartiertje of zoquote:
google?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:16 schreef Bond het volgende:
heb je dat plaatje in de openings post ook op desktop formaat?
Doe het nog beter, koop een posterquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:16 schreef Bond het volgende:
Ik denk dat die voor zo'n ¤7,50 bij de expo te halen is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:16 schreef Bond het volgende:
Kiss - Tanya Chalkin dus , grootste tot nu toe, 240 x 240quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:20 schreef NanKing het volgende:
The Kiss heet die poster van euhz Tanya nogwatofzo.
Die hele foto reportage is mooiquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:21 schreef Bond het volgende:
[..]
Kiss - Tanya Chalkin dus , grootste tot nu toe, 240 x 240we gaan zoeken
![]()
vind alleen poster sitesquote:
nee want dat is maar even en roze maandag uuuuurenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:28 schreef NanKing het volgende:
Nee ik ga niet.
Een van mijn poezels moet naar de dierenarts.
(castratie).
Goed excuus he.
Als je even regelmatig terug kijkt in dit topic, plaats ik een link in de OP.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:27 schreef Bond het volgende:
[..]
vind alleen poster siteswel 1 andere foto ook gevonden. zeker geen link voor handen?
![]()
Ik ga niet, ben veul te bang dat ik mijn ex tegen komquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee want dat is maar even en roze maandag uuuuuren
thnxquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:29 schreef NanKing het volgende:
Als je even regelmatig terug kijkt in dit topic, plaats ik een link in de OP.
Lees ik net uit het [HOMO]topic.quote:Vanwege de hittegolf heeft de Tilburgse horeca rond het Piusplein het plan opgevat om tijdens Roze Maandag, traditioneel de drukste dag van de kermis, een paar douches neer te zetten. Bezoekers kunnen dan even afkoelen van het warme weer.
Je stoort niet hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:30 schreef Bond het volgende:
[..]
thnx![]()
zal jullie gesprek niet meer storen![]()
whahahhaha ik ook daarom ben ik ook zo blij dat er nu veel mensen mee gaan hahaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ga niet, ben veul te bang dat ik mijn ex tegen kom.
.
ow wauw!quote:
We zijn al gestoordquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:30 schreef Bond het volgende:
[..]
thnx![]()
zal jullie gesprek niet meer storen![]()
Ik heb mijn ex al vijf niet meer gezienquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whahahhaha ik ook daarom ben ik ook zo blij dat er nu veel mensen mee gaan haha
niet dat ik mn ex niet elke donderdag zie als ik ga stappen want ze werkt in een kroeg waar ik vaak kom
je moet ook niet afspreken met exen dat is dramatischquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex al vijf niet meer gezien.
Iedere keer zeggen we heel stoer tegen elkaar dat we wat gaan afspreken, maar we doen het allebei niet.
Mwah ik heb niet zoveel problemen met exen. Maar met haar wel, het was mijn eerste vriendinnetjequote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je moet ook niet afspreken met exen dat is dramatisch
bij ons is het altijd zo dat ik dan dronken word en allemaal onwijs aardig ga doen en knuflig en dat zij dan doet alsof ik lucht benook leuk
ow en nu moet je zappen naar bbc2
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:34 schreef liefie_ het volgende:
en dat ik dan moeite probeer te doen om me staande te houden aan de bar en ik denk god wat moet ik er beschamend uit zien waardoor ik nog maar een tequilla bestel
beetje een soort spiraal
Die uit Brabant?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah ik heb niet zoveel problemen met exen. Maar met haar wel, het was mijn eerste vriendinnetje.
ja same herequote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah ik heb niet zoveel problemen met exen. Maar met haar wel, het was mijn eerste vriendinnetje.
Die is tof.quote:
brabanders zijn wel weer extreem tofquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en ze is er uiteindelijk vandoor gegaan met mn beste vriendin
oho toch niet mijn dorpde ende mijn exquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:37 schreef NanKing het volgende:
Nou, ik heb echt lang een hekel aan brabo's gehad hoor.
Maar zij komt uit zo'n klein dorpje, dus dat was nog erger.
en dan zou je denken dat het de enige keer was dat zoiets me zou overkomenquote:
Hoe heet je ex?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oho toch niet mijn dorpde ende mijn ex
Welk dorp? In de buurt van Eindhoven?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:37 schreef NanKing het volgende:
Nou, ik heb echt lang een hekel aan brabo's gehad hoor.
Maar zij komt uit zo'n klein dorpje, dus dat was nog erger.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dan zou je denken dat het de enige keer was dat zoiets me zou overkomen
Schrijven wel?quote:
Neen in de buurt van Tilburg.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welk dorp? In de buurt van Eindhoven?
neequote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:38 schreef NanKing het volgende:
Is die beste vriendin nog steeds je beste vriendin liefie_ ?.
ow godquote:
Ik spring even op je msnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow god
je wil niet weten waar ik vandaan kom en nu ben
Jullie zijn elkaars ex?quote:
ongeveer een jaar later... een ex die ik een poos niet had gezien en ik waren weer aan t daten tot een nieuwe vriendin van me (ja je moet iets als je beste vriendin je dumpt voor je vriendin) besloot ook maar met hem te gaan daten achter mn rug om en hij vond haar leukerquote:
binnenkortquote:
Jezus, 2 keer gewoonquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ongeveer een jaar later... een ex die ik een poos niet had gezien en ik waren weer aan t daten tot een nieuwe vriendin van me (ja je moet iets als je beste vriendin je dumpt voor je vriendin) besloot ook maar met hem te gaan daten achter mn rug om en hij vond haar leuker
ze zijn nu nog samen
Hip, dat is weer eens iets anders als partner swoppen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
binnenkort
kunnen we geen ex swop doen?
ik kies graag onbetrouwbare mensenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:44 schreef Bond het volgende:
wat ene vriendin dat ze met de zelfde gaat daten![]()
die moeten ook iemand hebbenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik kies graag onbetrouwbare mensen
iig dat zeggen mensen wel eens tegen me
Wat zeggen negers toch zo vaak?quote:
bijna!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zeggen negers toch zo vaak?
Once you go black, you'll never wanna go back.
Ofzo.
Once a liefie_, always a liefie_quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bijna!
once you go liefie, you never wanna go back
Or her best friend.quote:
ja die zeggen ze ook wel eensquote:
ja nadat ik ze natuurlijk helemaal veranderd heb in een mini mequote:
quote:
nog nooit over nagedacht!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]![]()
Zwart mooi. Vallen de bloedvlekken niet in op enzo.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]![]()
Zwart mooi. Vallen de bloedvlekken niet in op enzo.
Weet je wel meteen wanneer hij in de was moet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:54 schreef NanKing het volgende:
Ik presteer het altijd als ik ongesteld ben een witte handdoek uit de kast te pakken.
Ik wou een roze kopen voor Bradley maar hij wou nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nog nooit over nagedacht!
ik heb gele en roze
en de mooiste zijn natuurlijk de roze
Ik gebruik een handdoek nooit 2 keer.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet je wel meteen wanneer hij in de was moet.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:57 schreef wonderer het volgende:
Ik doe meestal wel een week met een handdoek.
ja alvast smakelijk voor zometeenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:57 schreef wonderer het volgende:
Ik ga even koken of zo.
why??????quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:57 schreef wonderer het volgende:
Ik doe meestal wel een week met een handdoek.
nan en ik komen je heus wel bespieden!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames, en heren, ik ga te bed. Weltrusten, en ik zal in de Python morgen even aan jullie denken en [Lesbeau] roepen tijdens de afdaling.
nou persoonlijk vind ik dat niet super frisquote:
Trustenquote:Op zondag 23 juli 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames, en heren, ik ga te bed. Weltrusten, en ik zal in de Python morgen even aan jullie denken en [Lesbeau] roepen tijdens de afdaling.
maar na de doushe ben je al schoon, dus die handdoek word niet vies eigg. dus ik vind dat een week best kan.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou persoonlijk vind ik dat niet super fris
en douchen doe je om fris te worden waarom dan niet gewoon een schone handoek pakken?
ik heb liever dat je aan ons denkt tijdens de piranhaquote:Op zondag 23 juli 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
naja dan zal ik wel smetvrees hebbenquote:Op zondag 23 juli 2006 00:07 schreef Bond het volgende:
[..]
maar na de doushe ben je al schoon, dus die handdoek word niet vies eigg. dus ik vind dat een week best kan.
Oh, mag ik dan wel op een been gaan staan, zodat m'n andere been wat rust heeft?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:12 schreef NanKing het volgende:
Je mag hier alleen staan.
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:14 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Oh, mag ik dan wel op een been gaan staan, zodat m'n andere been wat rust heeft?![]()
Hier mag allesquote:Op zondag 23 juli 2006 00:21 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
te warmtenzij ik naakt met alleen een vikinghelm op mag huppelen
![]()
Domme jij iddquote:Op zondag 23 juli 2006 00:24 schreef liefie_ het volgende:
weet je dat toen ik hier een paar dagen was het me al opviel dat er wel een homo topic was maar niet zoiets voor de dames! dramatisch he? ik heb er toen nog een fobo-klets over gehad met iemand maar nooit iets mee gedaan suffe ik
hey wat ben je weer onaardig!quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hey wat ben je weer onaardig!
ik zei suf niet dom
oeh zevende hemel en zoquote:Op zondag 23 juli 2006 00:29 schreef NanKing het volgende:
Ik ga douchen en naar bed.
je voor wie wil, en een extra
je voor liefie_ dr voetje.
die was/is ook lesbo, jaquote:Op zondag 23 juli 2006 00:32 schreef Pony-Lover het volgende:
Mogen we hier over sararaats praten?
Ze wilde de gruizige bever perse niet bijhouden/trimmen en toen moetsten ze haar maar bannen wegens oncontoleerbare kotsneigingen bij de modjes.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:34 schreef liefie_ het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met dat mens?
Gewoon.. dat ben ik van huis uit gewend en nu hebben we niet genoeg handdoeken want we wassen maar een keer per week.quote:
Als je elke dag een schone handdoek wil, moet je of veel wassen of veel handdoeken hebben. En wij hebben geen van beide.quote:
bedoelde het saradingetje verhaalquote:Op zondag 23 juli 2006 00:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je elke dag een schone handdoek wil, moet je of veel wassen of veel handdoeken hebben. En wij hebben geen van beide.
niet aanstellen mn hond krijgt morgen ook een abortusquote:Op zondag 23 juli 2006 15:27 schreef NanKing het volgende:
Dat had ik gister toch al verteld.
Mijn poezel gaat morgen onder het mes.
En dan kan ik echt niet rustig gaan feesten.
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet aanstellen mn hond krijgt morgen ook een abortus
mijn schuld nog ookik dacht dat mn ouders ze al binnen hadden gedaan dus ik ging slapen deur op slot en zo
bleek dat ze nog buiten zat en een feestje heeft gebouwt met de buurmanhond
ligt eraan wie je onderweg tegenkomt...quote:Op zondag 23 juli 2006 18:30 schreef NanKing het volgende:
Oh en zo geil is wandelen met de hond niet hoor.
Ik ook, maar als ie er toch zit, dan kan ik 'm maar net zo goed fotograferen, is het toch niet voor niks geweestquote:Op zondag 23 juli 2006 20:53 schreef NanKing het volgende:
Ik vind het maar een beetje zielig een roze duif.
En nu staat er in de tuin een bord van de makelaar dat het kasteel verkocht is zodat Liefie en NanKing er kunnen gaan samenwonenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan nog een sfeerplaatje van het kasteel van Doornroosje:
[afbeelding]
Dat was natuurlijk de opwinding voor vandaag, waarom je niet kon slapenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb me toch zo vermaakt. Alleen ben nu echt kapot, gisterennacht niet kunnen slapen (geen idee waarom, maar geen oog dichtgedaan
), vandaag heel de dag lopen.
Maar ik ben toch vrolijk.
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En nu staat er in de tuin een bord van de makelaar dat het kasteel verkocht is zodat Liefie en NanKing er kunnen gaan samenwonen![]()
Nu nog even wachten tot het prinsje terug is van zijn schuitje varen, theetje drinken, dan is het sprookje compleetquote:
Nou daar heb ik ook foto's van, van de (toekomstige) inwoners:quote:Op zondag 23 juli 2006 20:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En nu staat er in de tuin een bord van de makelaar dat het kasteel verkocht is zodat Liefie en NanKing er kunnen gaan samenwonen![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou daar heb ik ook foto's van, van de (toekomstige) inwoners:
NanKing en Liefie_ wie wie is weet ik niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
nou ik ben blond nan donkerquote:Op zondag 23 juli 2006 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou daar heb ik ook foto's van, van de (toekomstige) inwoners:
NanKing en Liefie_ wie wie is weet ik niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
dan hebben wij het niet over hetzelfde prinsjequote:Op zondag 23 juli 2006 21:04 schreef NanKing het volgende:
Het prinsje is dood. Opgegeten door de draak.
Vas mag altijd langs komen hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 21:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan hebben wij het niet over hetzelfde prinsje
want die van mij is heul groot en bere sterk
wat een mooie buuf hebben wij daar in de eftelingquote:Op zondag 23 juli 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook maar even een foto van ons aller elfje twisted_fok genomen. Mooi onderkomen heeft ze trouwens:
[afbeelding]
Geen zorgen, Stroek, jij als homo-opa (die heb je zelf bedacht) bent ook niet overgeslagen:quote:Op zondag 23 juli 2006 21:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan hebben wij het niet over hetzelfde prinsje
want die van mij is heul groot en bere sterk
okay dan kan ik vanaf nu dus het scheermes wel aan de wilgen gaan hangenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen zorgen, Stroek, jij als homo-opa (die heb je zelf bedacht) bent ook niet overgeslagen:
[afbeelding]
alleen jammer dat de nieuwe MEGA attraktie de Vliegende Hollander niet meer in bedrijf komtquote:Op zondag 23 juli 2006 21:14 schreef wonderer het volgende:
Leuke foto'sBlijft een leuk park, de Efteling.
Ja, op de foto's die ik gezien heb, ziet het er echt geweldig uit.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alleen jammer dat de nieuwe MEGA attraktie de Vliegende Hollander niet meer in bedrijf komt![]()
Echt jammer, want het ziet er beeldschoon uitquote:Op zondag 23 juli 2006 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alleen jammer dat de nieuwe MEGA attraktie de Vliegende Hollander niet meer in bedrijf komt![]()
Helemaal niet meer?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jawel, maar pas volgend jaar, niet meer in dit seizoen.quote:
Nee ze kregen het dit jaar niet meer op de gewenste efteling normquote:
oh maar dat kan hoorquote:
Wonen, niet werkenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh maar dat kan hoor
daar hebben ze zelfs audities voor
een vriendin van een kennis van me is daar dit jaar Roodkapje![]()
heel, heel vroeger hielden mijn broertje en ik wedstrijdjes wie het beste de boze heks van de Indische waterlelies kon nadoen.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Als laatste, ik heb geen zin meer om foto's te verkleinen, en dit is een mooi einde.
alsog er sprake kan zijn van woongenot als er dagelijks hordes met kinderen door je tuin lopenquote:
Dat is toch juist gezelligquote:Op zondag 23 juli 2006 21:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsog er sprake kan zijn van woongenot als er dagelijks hordes met kinderen door je tuin lopen
Nou ik zou er toch niet aan moeten denken hoorquote:
Werksterquote:Op zondag 23 juli 2006 21:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ik zou er toch niet aan moeten denken hoor![]()
altijd volk over de vloer
dus je wordt wel gedwongen om altijd alles spic en span schoon te hebben
En een straatverbod voor die gluurders aanvragen gaat niet opschieten denk ikquote:Op zondag 23 juli 2006 21:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ik zou er toch niet aan moeten denken hoor![]()
altijd volk over de vloer
dus je wordt wel gedwongen om altijd alles spic en span schoon te hebben
Was dat die film die om middernacht begon en tot half 2 duurde?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef NanKing het volgende:
Oh maedel jou moest ik hebben.
Die film die je aanraadde was echt hip!.
Gister op bnn enzo.
daar is al een ander sprookje van hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 22:00 schreef NanKing het volgende:
Of nog beter, kinderarbeid!
Ik laat die kindertjes gewoon werken.
Ik zou gelijk pek en veren over me heen krijgen als ze me zou zienquote:Op zondag 23 juli 2006 22:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar is al een ander sprookje van hoor
iets met een put en Vrouw Holle![]()
en was er dan niemand om mee te Fokken/MSN' en ?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Die heb ik gezien.
En van half 2 tot 4 belspel. En van 4 tot 7 mtv/tmf.
en daarna als straf goudgaren moeten spinnenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zou gelijk pek en veren over me heen krijgen als ze me zou zien.
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daarna als straf goudgaren moeten spinnen
Ik heb geen computerop mijn kamer en mijn ouders waarderen het vast niet als ik de hele nacht aan de pc ga zitten. En met belspel bedoel ik dus SBS6, woordzoeker ( de opgave was: "Wat past er voor "man") Dus niet slettentv.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en was er dan niemand om mee te Fokken/MSN' en ?
je wilt toch niet die ranzige belspelletjes kijken![]()
Dat klinkt heul niet tof, maar de "iea" achter elkaar is wel tof.quote:
Dat is Kimberliaansquote:Op zondag 23 juli 2006 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat klinkt heul niet tof, maar de "iea" achter elkaar is wel tof.
Echt een lief setje in die film hequote:Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef NanKing het volgende:
Oh maedel jou moest ik hebben.
Die film die je aanraadde was echt hip!.
Gister op bnn enzo.
Of voor NanKing?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar staat de L voor bij "the L-word"? Voor Liefie_?
ow wauw dat is echt super tofquote:Op zondag 23 juli 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
laat mij nou even dromenquote:
Laat Erik het dan raden, maken we er Hints vanquote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef NanKing het volgende:
Ok even serieus dan.
Het staat voor Lampenkap.
Liesje Leerde Lotje Lopen Langs de Lange Lindenlaanquote:Op zondag 23 juli 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
En denk dat het voor Lekker staat. Of lelijk. Of lolly. Of lijm.
Voor allemaal (mooie) L-woorden. Zoals Love, Lesbian, L.A. en.. whatever. Het staat verder wel open voor interpretatie geloof ik.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat vind ik wel enorm grappig.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:00 schreef wonderer het volgende:
Ik kende vroeger iemand die mocht niet "lesbisch" zeggen van haar ouders want dat was een vies woord. Toen zei ze maar lesfiets.
een vies woordquote:Op zondag 23 juli 2006 23:00 schreef wonderer het volgende:
Ik kende vroeger iemand die mocht niet "lesbisch" zeggen van haar ouders want dat was een vies woord. Toen zei ze maar lesfiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |