Echt jammer, want het ziet er beeldschoon uitquote:Op zondag 23 juli 2006 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alleen jammer dat de nieuwe MEGA attraktie de Vliegende Hollander niet meer in bedrijf komt![]()
Helemaal niet meer?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alleen jammer dat de nieuwe MEGA attraktie de Vliegende Hollander niet meer in bedrijf komt![]()
Jawel, maar pas volgend jaar, niet meer in dit seizoen.quote:
Nee ze kregen het dit jaar niet meer op de gewenste efteling normquote:
oh maar dat kan hoorquote:
Wonen, niet werkenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh maar dat kan hoor
daar hebben ze zelfs audities voor
een vriendin van een kennis van me is daar dit jaar Roodkapje![]()
heel, heel vroeger hielden mijn broertje en ik wedstrijdjes wie het beste de boze heks van de Indische waterlelies kon nadoen.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Als laatste, ik heb geen zin meer om foto's te verkleinen, en dit is een mooi einde.
alsog er sprake kan zijn van woongenot als er dagelijks hordes met kinderen door je tuin lopenquote:
Dat is toch juist gezelligquote:Op zondag 23 juli 2006 21:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsog er sprake kan zijn van woongenot als er dagelijks hordes met kinderen door je tuin lopen
Nou ik zou er toch niet aan moeten denken hoorquote:
Werksterquote:Op zondag 23 juli 2006 21:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ik zou er toch niet aan moeten denken hoor![]()
altijd volk over de vloer
dus je wordt wel gedwongen om altijd alles spic en span schoon te hebben
En een straatverbod voor die gluurders aanvragen gaat niet opschieten denk ikquote:Op zondag 23 juli 2006 21:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ik zou er toch niet aan moeten denken hoor![]()
altijd volk over de vloer
dus je wordt wel gedwongen om altijd alles spic en span schoon te hebben
Was dat die film die om middernacht begon en tot half 2 duurde?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef NanKing het volgende:
Oh maedel jou moest ik hebben.
Die film die je aanraadde was echt hip!.
Gister op bnn enzo.
daar is al een ander sprookje van hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 22:00 schreef NanKing het volgende:
Of nog beter, kinderarbeid!
Ik laat die kindertjes gewoon werken.
Ik zou gelijk pek en veren over me heen krijgen als ze me zou zienquote:Op zondag 23 juli 2006 22:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar is al een ander sprookje van hoor
iets met een put en Vrouw Holle![]()
en was er dan niemand om mee te Fokken/MSN' en ?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Die heb ik gezien.
En van half 2 tot 4 belspel. En van 4 tot 7 mtv/tmf.
en daarna als straf goudgaren moeten spinnenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zou gelijk pek en veren over me heen krijgen als ze me zou zien.
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daarna als straf goudgaren moeten spinnen
Ik heb geen computerop mijn kamer en mijn ouders waarderen het vast niet als ik de hele nacht aan de pc ga zitten. En met belspel bedoel ik dus SBS6, woordzoeker ( de opgave was: "Wat past er voor "man") Dus niet slettentv.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en was er dan niemand om mee te Fokken/MSN' en ?
je wilt toch niet die ranzige belspelletjes kijken![]()
Dat klinkt heul niet tof, maar de "iea" achter elkaar is wel tof.quote:
Dat is Kimberliaansquote:Op zondag 23 juli 2006 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat klinkt heul niet tof, maar de "iea" achter elkaar is wel tof.
Echt een lief setje in die film hequote:Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef NanKing het volgende:
Oh maedel jou moest ik hebben.
Die film die je aanraadde was echt hip!.
Gister op bnn enzo.
Of voor NanKing?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar staat de L voor bij "the L-word"? Voor Liefie_?
ow wauw dat is echt super tofquote:Op zondag 23 juli 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
laat mij nou even dromenquote:
Laat Erik het dan raden, maken we er Hints vanquote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef NanKing het volgende:
Ok even serieus dan.
Het staat voor Lampenkap.
Liesje Leerde Lotje Lopen Langs de Lange Lindenlaanquote:Op zondag 23 juli 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
En denk dat het voor Lekker staat. Of lelijk. Of lolly. Of lijm.
Voor allemaal (mooie) L-woorden. Zoals Love, Lesbian, L.A. en.. whatever. Het staat verder wel open voor interpretatie geloof ik.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat vind ik wel enorm grappig.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:00 schreef wonderer het volgende:
Ik kende vroeger iemand die mocht niet "lesbisch" zeggen van haar ouders want dat was een vies woord. Toen zei ze maar lesfiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |