niet aanstellen mn hond krijgt morgen ook een abortusquote:Op zondag 23 juli 2006 15:27 schreef NanKing het volgende:
Dat had ik gister toch al verteld.
Mijn poezel gaat morgen onder het mes.
En dan kan ik echt niet rustig gaan feesten.
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet aanstellen mn hond krijgt morgen ook een abortus
mijn schuld nog ookik dacht dat mn ouders ze al binnen hadden gedaan dus ik ging slapen deur op slot en zo
bleek dat ze nog buiten zat en een feestje heeft gebouwt met de buurmanhond
ligt eraan wie je onderweg tegenkomt...quote:Op zondag 23 juli 2006 18:30 schreef NanKing het volgende:
Oh en zo geil is wandelen met de hond niet hoor.
Ik ook, maar als ie er toch zit, dan kan ik 'm maar net zo goed fotograferen, is het toch niet voor niks geweestquote:Op zondag 23 juli 2006 20:53 schreef NanKing het volgende:
Ik vind het maar een beetje zielig een roze duif.
En nu staat er in de tuin een bord van de makelaar dat het kasteel verkocht is zodat Liefie en NanKing er kunnen gaan samenwonenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan nog een sfeerplaatje van het kasteel van Doornroosje:
[afbeelding]
Dat was natuurlijk de opwinding voor vandaag, waarom je niet kon slapenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb me toch zo vermaakt. Alleen ben nu echt kapot, gisterennacht niet kunnen slapen (geen idee waarom, maar geen oog dichtgedaan
), vandaag heel de dag lopen.
Maar ik ben toch vrolijk.
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En nu staat er in de tuin een bord van de makelaar dat het kasteel verkocht is zodat Liefie en NanKing er kunnen gaan samenwonen![]()
Nu nog even wachten tot het prinsje terug is van zijn schuitje varen, theetje drinken, dan is het sprookje compleetquote:
Nou daar heb ik ook foto's van, van de (toekomstige) inwoners:quote:Op zondag 23 juli 2006 20:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En nu staat er in de tuin een bord van de makelaar dat het kasteel verkocht is zodat Liefie en NanKing er kunnen gaan samenwonen![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou daar heb ik ook foto's van, van de (toekomstige) inwoners:
NanKing en Liefie_ wie wie is weet ik niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
nou ik ben blond nan donkerquote:Op zondag 23 juli 2006 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou daar heb ik ook foto's van, van de (toekomstige) inwoners:
NanKing en Liefie_ wie wie is weet ik niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
dan hebben wij het niet over hetzelfde prinsjequote:Op zondag 23 juli 2006 21:04 schreef NanKing het volgende:
Het prinsje is dood. Opgegeten door de draak.
Vas mag altijd langs komen hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 21:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan hebben wij het niet over hetzelfde prinsje
want die van mij is heul groot en bere sterk
wat een mooie buuf hebben wij daar in de eftelingquote:Op zondag 23 juli 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook maar even een foto van ons aller elfje twisted_fok genomen. Mooi onderkomen heeft ze trouwens:
[afbeelding]
Geen zorgen, Stroek, jij als homo-opa (die heb je zelf bedacht) bent ook niet overgeslagen:quote:Op zondag 23 juli 2006 21:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan hebben wij het niet over hetzelfde prinsje
want die van mij is heul groot en bere sterk
okay dan kan ik vanaf nu dus het scheermes wel aan de wilgen gaan hangenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen zorgen, Stroek, jij als homo-opa (die heb je zelf bedacht) bent ook niet overgeslagen:
[afbeelding]
alleen jammer dat de nieuwe MEGA attraktie de Vliegende Hollander niet meer in bedrijf komtquote:Op zondag 23 juli 2006 21:14 schreef wonderer het volgende:
Leuke foto'sBlijft een leuk park, de Efteling.
Ja, op de foto's die ik gezien heb, ziet het er echt geweldig uit.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alleen jammer dat de nieuwe MEGA attraktie de Vliegende Hollander niet meer in bedrijf komt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |