quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:57 schreef wonderer het volgende:
Ik doe meestal wel een week met een handdoek.
ja alvast smakelijk voor zometeenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:57 schreef wonderer het volgende:
Ik ga even koken of zo.
why??????quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:57 schreef wonderer het volgende:
Ik doe meestal wel een week met een handdoek.
nan en ik komen je heus wel bespieden!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames, en heren, ik ga te bed. Weltrusten, en ik zal in de Python morgen even aan jullie denken en [Lesbeau] roepen tijdens de afdaling.
nou persoonlijk vind ik dat niet super frisquote:
Trustenquote:Op zondag 23 juli 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames, en heren, ik ga te bed. Weltrusten, en ik zal in de Python morgen even aan jullie denken en [Lesbeau] roepen tijdens de afdaling.
maar na de doushe ben je al schoon, dus die handdoek word niet vies eigg. dus ik vind dat een week best kan.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou persoonlijk vind ik dat niet super fris
en douchen doe je om fris te worden waarom dan niet gewoon een schone handoek pakken?
ik heb liever dat je aan ons denkt tijdens de piranhaquote:Op zondag 23 juli 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
naja dan zal ik wel smetvrees hebbenquote:Op zondag 23 juli 2006 00:07 schreef Bond het volgende:
[..]
maar na de doushe ben je al schoon, dus die handdoek word niet vies eigg. dus ik vind dat een week best kan.
Oh, mag ik dan wel op een been gaan staan, zodat m'n andere been wat rust heeft?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:12 schreef NanKing het volgende:
Je mag hier alleen staan.
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:14 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Oh, mag ik dan wel op een been gaan staan, zodat m'n andere been wat rust heeft?![]()
Hier mag allesquote:Op zondag 23 juli 2006 00:21 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
te warmtenzij ik naakt met alleen een vikinghelm op mag huppelen
![]()
Domme jij iddquote:Op zondag 23 juli 2006 00:24 schreef liefie_ het volgende:
weet je dat toen ik hier een paar dagen was het me al opviel dat er wel een homo topic was maar niet zoiets voor de dames! dramatisch he? ik heb er toen nog een fobo-klets over gehad met iemand maar nooit iets mee gedaan suffe ik
hey wat ben je weer onaardig!quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hey wat ben je weer onaardig!
ik zei suf niet dom
oeh zevende hemel en zoquote:Op zondag 23 juli 2006 00:29 schreef NanKing het volgende:
Ik ga douchen en naar bed.
je voor wie wil, en een extra
je voor liefie_ dr voetje.
die was/is ook lesbo, jaquote:Op zondag 23 juli 2006 00:32 schreef Pony-Lover het volgende:
Mogen we hier over sararaats praten?
Ze wilde de gruizige bever perse niet bijhouden/trimmen en toen moetsten ze haar maar bannen wegens oncontoleerbare kotsneigingen bij de modjes.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:34 schreef liefie_ het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met dat mens?
Gewoon.. dat ben ik van huis uit gewend en nu hebben we niet genoeg handdoeken want we wassen maar een keer per week.quote:
Als je elke dag een schone handdoek wil, moet je of veel wassen of veel handdoeken hebben. En wij hebben geen van beide.quote:
bedoelde het saradingetje verhaalquote:Op zondag 23 juli 2006 00:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je elke dag een schone handdoek wil, moet je of veel wassen of veel handdoeken hebben. En wij hebben geen van beide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |