Die uit Brabant?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah ik heb niet zoveel problemen met exen. Maar met haar wel, het was mijn eerste vriendinnetje.
ja same herequote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah ik heb niet zoveel problemen met exen. Maar met haar wel, het was mijn eerste vriendinnetje.
Die is tof.quote:
brabanders zijn wel weer extreem tofquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en ze is er uiteindelijk vandoor gegaan met mn beste vriendin
oho toch niet mijn dorpde ende mijn exquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:37 schreef NanKing het volgende:
Nou, ik heb echt lang een hekel aan brabo's gehad hoor.
Maar zij komt uit zo'n klein dorpje, dus dat was nog erger.
en dan zou je denken dat het de enige keer was dat zoiets me zou overkomenquote:
Hoe heet je ex?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oho toch niet mijn dorpde ende mijn ex
Welk dorp? In de buurt van Eindhoven?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:37 schreef NanKing het volgende:
Nou, ik heb echt lang een hekel aan brabo's gehad hoor.
Maar zij komt uit zo'n klein dorpje, dus dat was nog erger.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dan zou je denken dat het de enige keer was dat zoiets me zou overkomen
Schrijven wel?quote:
Neen in de buurt van Tilburg.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welk dorp? In de buurt van Eindhoven?
neequote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:38 schreef NanKing het volgende:
Is die beste vriendin nog steeds je beste vriendin liefie_ ?.
ow godquote:
Ik spring even op je msnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow god
je wil niet weten waar ik vandaan kom en nu ben
Jullie zijn elkaars ex?quote:
ongeveer een jaar later... een ex die ik een poos niet had gezien en ik waren weer aan t daten tot een nieuwe vriendin van me (ja je moet iets als je beste vriendin je dumpt voor je vriendin) besloot ook maar met hem te gaan daten achter mn rug om en hij vond haar leukerquote:
binnenkortquote:
Jezus, 2 keer gewoonquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ongeveer een jaar later... een ex die ik een poos niet had gezien en ik waren weer aan t daten tot een nieuwe vriendin van me (ja je moet iets als je beste vriendin je dumpt voor je vriendin) besloot ook maar met hem te gaan daten achter mn rug om en hij vond haar leuker
ze zijn nu nog samen
Hip, dat is weer eens iets anders als partner swoppen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
binnenkort
kunnen we geen ex swop doen?
ik kies graag onbetrouwbare mensenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:44 schreef Bond het volgende:
wat ene vriendin dat ze met de zelfde gaat daten![]()
die moeten ook iemand hebbenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik kies graag onbetrouwbare mensen
iig dat zeggen mensen wel eens tegen me
Wat zeggen negers toch zo vaak?quote:
bijna!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zeggen negers toch zo vaak?
Once you go black, you'll never wanna go back.
Ofzo.
Once a liefie_, always a liefie_quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bijna!
once you go liefie, you never wanna go back
Or her best friend.quote:
ja die zeggen ze ook wel eensquote:
ja nadat ik ze natuurlijk helemaal veranderd heb in een mini mequote:
quote:
nog nooit over nagedacht!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]![]()
Zwart mooi. Vallen de bloedvlekken niet in op enzo.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]![]()
Zwart mooi. Vallen de bloedvlekken niet in op enzo.
Weet je wel meteen wanneer hij in de was moet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:54 schreef NanKing het volgende:
Ik presteer het altijd als ik ongesteld ben een witte handdoek uit de kast te pakken.
Ik wou een roze kopen voor Bradley maar hij wou nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nog nooit over nagedacht!
ik heb gele en roze
en de mooiste zijn natuurlijk de roze
Ik gebruik een handdoek nooit 2 keer.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet je wel meteen wanneer hij in de was moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |