potverdorie het word dramatischquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zei iemand met een gemiddelde van 64 p/d.
volgens mij he heb ik een nieuw stopwoordquote:
ik doelde op het dramatischquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:41 schreef NanKing het volgende:
potverdorie is best een leuk woord.
Net als verdulleme.
Je zei ook vaak "de dramas" ofzo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik doelde op het dramatisch
verdorie en potverdorie vallen me niet eens meer op dat zeg ik al te lang![]()
en dat is op zich al weer dramatisch
ik denk dat het jou schuld is want het is begonne nsinds ik jou "ken"quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:44 schreef NanKing het volgende:
Dramatisch is al zo lang als ik je ken je stopwoord.
Althans je de spelling is eindelijk goed, eerst was het 'de dramas'.
ik ken je ook al heul lang enzoot![]()
En dat is weer bijna Kotsjakkiequote:
Ik heb altijd zoveel invloed op mensenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik denk dat het jou schuld is want het is begonne nsinds ik jou "ken"
Ik kan me herinneren dat er heel lang geleden een discussie is geweest of de homo reeks niet naar GC mocht, maar dat mocht niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:45 schreef Ricky_ het volgende:
Waarom staan de homo- en lesboreeks eigenlijk in ONZ?
omdat ik er post en ik maar een keer per maand iets nuttigs mag zeggen van de dokterquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:45 schreef Ricky_ het volgende:
Waarom staan de homo- en lesboreeks eigenlijk in ONZ?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:45 schreef Twisted_fok het volgende:
De dramas was nou juist ook zo leuk.
leuker dan dramatisch?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:45 schreef Twisted_fok het volgende:
De dramas was nou juist ook zo leuk.
Ja maar het past zo leuk bij je.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
leuker dan dramatisch?
wat vreemd van je twist!
een beetje vreemd maar wel lekker!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja maar het past zo leuk bij je.
En ik ben altijd een beetje vreemd.
Dit is precies het zelfde... Discriminatiequote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat er heel lang geleden een discussie is geweest of de homo reeks niet naar GC mocht, maar dat mocht niet.
Waarom weet ik niet precies.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:50 schreef liefie_ het volgende:
dramas pelling?:P
Omdat, appel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:50 schreef liefie_ het volgende:
waarom zou zoiets trouwens bij me passen omdat ik zelf zo'n drama ben of om mn dramaspelling?
Mwah, GC is te serieus voor een topic als dit. Het gaat eigenlijk nergens overquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dit is precies het zelfde... Discriminatie
Het is gewoon zo'n liefie_woord. Ik weet niet of je zo'n drama bent, ik ken je niet irl.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:50 schreef liefie_ het volgende:
waarom zou zoiets trouwens bij me passen omdat ik zelf zo'n drama ben of om mn dramaspelling?
Anders doe je even alsof ik geld heb.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:53 schreef liefie_ het volgende:
nou dan geloof ik dat ik me er maar bij neer leg
ga je mee naar de efteling morgen twist?
we gaan allemaaaal
ja!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Anders doe je even alsof ik geld heb.![]()
Niet?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het misschien zo lijkt, maar ik ben geen hoer. Echt waar niet!
autch weer een droom kapotquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het misschien zo lijkt, maar ik ben geen hoer. Echt waar niet!
Je whore-dar ging af?quote:
Zet niks op en blijf hierquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben trouwens aan het twijfelen of ik een hele foute, slechte film over inteligente ratten met bovennatuurlijke krachten (bwhaha) of dat ik The world according to Garp op zal zetten, waarvan ik niet weet wat voor film het is en of hij tof/goed/mooi is.
Help!
Ik zou iig niet in de afdeling crack-whore vallen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou ja wees eerlijk, Twist is wel aangenaam om te zien.
Vrouwen die niet tegen complimenten kunnenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zou iig niet in de afdeling crack-whore vallen.
Hypocriete vrouwen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vrouwen die niet tegen complimenten kunnen![]()
Welke zender?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:11 schreef liefie_ het volgende:
een heel geweldig spelletje!!
quite intresting wat ik waarschijnlijk fout spel
ik snap het spel nog steeds niet helemaalmaar het gaat om domme weetjes
bbc 2 maar het is pas over een kwartiertje of zoquote:
google?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:16 schreef Bond het volgende:
heb je dat plaatje in de openings post ook op desktop formaat?
Doe het nog beter, koop een posterquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:16 schreef Bond het volgende:
Ik denk dat die voor zo'n ¤7,50 bij de expo te halen is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:16 schreef Bond het volgende:
Kiss - Tanya Chalkin dus , grootste tot nu toe, 240 x 240quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:20 schreef NanKing het volgende:
The Kiss heet die poster van euhz Tanya nogwatofzo.
Die hele foto reportage is mooiquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:21 schreef Bond het volgende:
[..]
Kiss - Tanya Chalkin dus , grootste tot nu toe, 240 x 240we gaan zoeken
![]()
vind alleen poster sitesquote:
nee want dat is maar even en roze maandag uuuuurenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:28 schreef NanKing het volgende:
Nee ik ga niet.
Een van mijn poezels moet naar de dierenarts.
(castratie).
Goed excuus he.
Als je even regelmatig terug kijkt in dit topic, plaats ik een link in de OP.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:27 schreef Bond het volgende:
[..]
vind alleen poster siteswel 1 andere foto ook gevonden. zeker geen link voor handen?
![]()
Ik ga niet, ben veul te bang dat ik mijn ex tegen komquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee want dat is maar even en roze maandag uuuuuren
thnxquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:29 schreef NanKing het volgende:
Als je even regelmatig terug kijkt in dit topic, plaats ik een link in de OP.
Lees ik net uit het [HOMO]topic.quote:Vanwege de hittegolf heeft de Tilburgse horeca rond het Piusplein het plan opgevat om tijdens Roze Maandag, traditioneel de drukste dag van de kermis, een paar douches neer te zetten. Bezoekers kunnen dan even afkoelen van het warme weer.
Je stoort niet hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:30 schreef Bond het volgende:
[..]
thnx![]()
zal jullie gesprek niet meer storen![]()
whahahhaha ik ook daarom ben ik ook zo blij dat er nu veel mensen mee gaan hahaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ga niet, ben veul te bang dat ik mijn ex tegen kom.
.
ow wauw!quote:
We zijn al gestoordquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:30 schreef Bond het volgende:
[..]
thnx![]()
zal jullie gesprek niet meer storen![]()
Ik heb mijn ex al vijf niet meer gezienquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whahahhaha ik ook daarom ben ik ook zo blij dat er nu veel mensen mee gaan haha
niet dat ik mn ex niet elke donderdag zie als ik ga stappen want ze werkt in een kroeg waar ik vaak kom
je moet ook niet afspreken met exen dat is dramatischquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex al vijf niet meer gezien.
Iedere keer zeggen we heel stoer tegen elkaar dat we wat gaan afspreken, maar we doen het allebei niet.
Mwah ik heb niet zoveel problemen met exen. Maar met haar wel, het was mijn eerste vriendinnetjequote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je moet ook niet afspreken met exen dat is dramatisch
bij ons is het altijd zo dat ik dan dronken word en allemaal onwijs aardig ga doen en knuflig en dat zij dan doet alsof ik lucht benook leuk
ow en nu moet je zappen naar bbc2
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:34 schreef liefie_ het volgende:
en dat ik dan moeite probeer te doen om me staande te houden aan de bar en ik denk god wat moet ik er beschamend uit zien waardoor ik nog maar een tequilla bestel
beetje een soort spiraal
Die uit Brabant?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah ik heb niet zoveel problemen met exen. Maar met haar wel, het was mijn eerste vriendinnetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |