abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 juli 2006 @ 00:40:35 #201
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40091530
quote:
Op zondag 23 juli 2006 00:29 schreef Monidique het volgende:
Om jullie niet langer in spanning te houden: ik sprak gisteravond met een Poolse die katholiek is. Geen verrassing op zich. De felheid waarmee zij echter geloofde -.
Katholieken. Paus. Gaat heen en vermenigvuldig. Seks Geen condooms. Kinderen
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40091537
quote:
Op zondag 23 juli 2006 00:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hé, "Srebrenica" is gevallen! Nu zie ik opeens hoe het eruitziet, daarom zet ik het maar tussen aanhalingstekens.
Wat?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40091566
Als ik nou zou zeggen: Srebrenica is gevallen. Je zou denken dat ik een flauw woordgrapje maakte.
pi_40091589
Ik begrijp er geen snars van.
  zondag 23 juli 2006 @ 00:45:06 #205
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40091639
quote:
Op zondag 23 juli 2006 00:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hé, "Srebrenica" is gevallen! Nu zie ik opeens hoe het eruitziet, daarom zet ik het maar tussen aanhalingstekens.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_40091666
quote:
Op zondag 23 juli 2006 00:42 schreef Apropos het volgende:
Ik begrijp er geen snars van.
Ik ga het uitleggen. "Srebrenica is gevallen". De enclave Srebrenica ís gevallen. Overrompeld door de Serven -Serviërs, whatever-. Ik had het echter niet over die val, ik bedoelde dat ik het gegeven "Srebrenica" liet vallen. Ik begon erover. Want ja, moedjahedien enzo.
  zondag 23 juli 2006 @ 00:47:34 #207
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40091695
Het is ter sprake gekomen.
pi_40091714
Aha.
pi_40091719
Dat zeg je eloquent, Sidekick.
pi_40091908
Ik wens u allen goedenacht.
pi_40091915
Gelijk zo.
pi_40092301
Ciao.
  zondag 23 juli 2006 @ 08:48:48 #213
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_40096693
De kans op AIDS bij onbeschermde seks is nihil. 0,05% De kans is voor de vrouw is groter dan voor de man (als zijnde ontvanger). De grootste kans hebben kontneukende homoseksuele mannen en dan heb je het nog over 1%. Er zijn voorbeelden van stelletjes waarbij de man al jarenlang besmet blijkt te zijn en de vrouw na stel 10 jaar nog niet besmet is geraakt.

In Africa is de besmetting zo groot omdat condooms niet hip zijn en vrouwen kruiden gebruiken om de "vagina" zo droog mogelijk te houden. Dat vinden ze lekker daar.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_40097917

Tara Reid

Paula Abdul

Keira "MJ" Knightley

Wat een borsten allemaal.
pi_40097947
quote:
Op zondag 23 juli 2006 08:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De kans op AIDS bij onbeschermde seks is nihil. 0,05% De kans is voor de vrouw is groter dan voor de man (als zijnde ontvanger). De grootste kans hebben kontneukende homoseksuele mannen en dan heb je het nog over 1%. Er zijn voorbeelden van stelletjes waarbij de man al jarenlang besmet blijkt te zijn en de vrouw na stel 10 jaar nog niet besmet is geraakt.

In Africa is de besmetting zo groot omdat condooms niet hip zijn en vrouwen kruiden gebruiken om de "vagina" zo droog mogelijk te houden. Dat vinden ze lekker daar.
Droge kut .

Met die grote negerlullen lijkt me dat nogal schurend...
  zondag 23 juli 2006 @ 11:05:34 #216
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40098065
quote:
Op zondag 23 juli 2006 08:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Bizar he. Maar dat mocht niet worden gezegd want het hier een officiele doelstelling geweest om te voorkomen dat AIDS gezien zou worden als een homo ziekte. Steek je je swans in een normaal blank hetereo meisje/ ga je zitten op een hollandse paal dan is de kans erg klein

http://www.meervrijheid.nl/index.html?aids_statistieken_risico_leugens_condoom.htm
Bron zuigt wat maar ik kon ff niets anders vinden
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zondag 23 juli 2006 @ 11:13:57 #217
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40098243
Betere bron
http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o2037n16938.html
quote:
via onbeschermd anaal of vaginaal seksueel contact met een drager van het virus. De kans op overdracht per seksueel contact met een geïnfecteerd persoon is gemiddeld betrekkelijk klein: 0,1-1,0% per onbeschermd seksueel contact. De kans is groter bij anaal geslachtsverkeer dan bij vaginaal geslachtsverkeer. Verder is de kans groter voor transmissie van man op vrouw dan van vrouw op man. Tenslotte is het risico van overdracht groter voor de receptieve partner dan voor de insertieve partner (Holmberg et al., 1989);
quote:
Risicogroepen

Homo- en biseksuele mannen vormen de belangrijkste risicogroep. Deze groep wordt ook wel aangeduid met 'MSM' (men who have sex with men). Zij maken ongeveer de helft uit van alle hiv-geïnfecteerden. Het percentage hiv-patiënten dat door heteroseksueel contact is geïnfecteerd bedraagt ongeveer 30%. Infecties door heteroseksueel contact kunnen relatief vaak in verband gebracht worden met contacten met personen afkomstig uit gebieden waar hiv veel voorkomt (zoals Afrikaanse landen ten zuiden van de Sahara).

Injecterende drugsgebruikers lopen gevaar op infectie met hiv door het gemeenschappelijk gebruik van spuiten, naalden en andere attributen die bij het toedienen van de drugs worden gehanteerd. Hun aandeel onder de hiv-geïnfecteerden bedraagt ongeveer 5%.

Besmettelijkheid is groot bij aanwezigheid van andere soa

De besmettelijkheid vertoont twee pieken: kort na infectie en jaren later, wanneer de infectie symptomatisch wordt. Het feitelijke risico op overdracht bij een contact is het product van de transmissiekans en de prevalentie. Omdat de prevalentie van hiv onder homoseksuele mannen en intraveneuze druggebruikers relatief hoog is, is ook de kans op besmetting bij bepaalde handelingen in deze groepen relatief groot. De besmettelijkheid neemt toe bij gelijktijdige infectie met andere seksueel overdraagbare aandoeningen (soa). Het risico blijkt zowel verhoogd bij zwerende soa (syfilis, genitale herpes, genitale wratten) als bij niet-zwerende soa (gonorroe of chlamydia). Het risico op infectie is in beide gevallen zo'n 2,5 tot 5 maal hoger. Daarnaast blijkt hiv ook de vatbaarheid voor soa en de frequentie van complicaties te verhogen (Fleming & Wasserheit, 1999). Een goede soa-bestrijding kan de transmissiekans voor hiv daarom in belangrijke mate beperken.
pi_40098656
Zo gaaf als AIDS.
pi_40099956
http://www.internetsoa.nl/
quote:
Verliefd zijn. Flirten. En zelfs seks hebben. Het gebeurt allemaal op internet. Dat is leuk en spannend, maar er zitten ook risico's aan. Net als in het echte leven heb je kans op een seksueel overdraagbare aandoening, een internetSOA. Want van internetseks kun je goed ziek zijn…
- Gluiper
- Digitale Wratten
- Schaammuis
- Hebdertieten
- Geilzucht
.
  zondag 23 juli 2006 @ 12:27:29 #220
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40100040
Vergeet de harde schijf niet!
pi_40100164
quote:
A boy drapped in a Hezbollah flag cries out as he joins protesters marching through central London. About 10,000 people marched Saturday to protest Israel's offensive in Lebanon.
Dat wordt een verlichte jongeman.
pi_40100292
quote:
Deze groep wordt ook wel aangeduid met 'MSM' (men who have sex with men).
En die gebruiken ook steeds andere schuilnamen!
  zondag 23 juli 2006 @ 12:42:57 #223
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40100535
quote:
Op zondag 23 juli 2006 11:05 schreef Napalm het volgende:

[..]

Bizar he. Maar dat mocht niet worden gezegd want het hier een officiele doelstelling geweest om te voorkomen dat AIDS gezien zou worden als een homo ziekte. Steek je je swans in een normaal blank hetereo meisje/ ga je zitten op een hollandse paal dan is de kans erg klein

[afbeelding]
http://www.meervrijheid.nl/index.html?aids_statistieken_risico_leugens_condoom.htm
Bron zuigt wat maar ik kon ff niets anders vinden
Gek eigenlijk, in de omgeving Groningen werd de laatste jaren de grootste stijging hiv geinfecteerden gemeten.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zondag 23 juli 2006 @ 12:46:50 #224
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_40100658
aanstaande woensdag kan het alweer 35 graden Celsius worden
pi_40100745
Dan zit ik in de hittegolf aan de andere kant van de oceaan . 110 Fahrenheit...dat is 43 Celsius .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')