Ja ik, zie OPquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:11 schreef scanman01 het volgende:
Heeft er nog iemand zin de tussenstand uit te rekenen uit het vorige topic?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:49 schreef babette21 het volgende:
Georgina Verbaan speelde in Adrenaline,
daarin speelde ook Wayne Harrison III,
hij speelde in The Triangle,
daarin speelde ook Sam Neill,
die te zien was in The horse whisperer,
samen met Robert Redford,
die in Out of Africa speelde......... met Meryl Streep!!!
ik vrees dat het beginnersgeluk was, het was klik klik klik klaarquote:
joyquote:Nou mag jij een verzinnen![]()
Dat mag hoor. Dus bijvoorbeeld X-files ~ Friends of Days of Our LIves ~ Monica Bellucci...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vrees dat het beginnersgeluk was, het was klik klik klik klaar
maar toch tof
[..]
joyalleen films begrijp ik? [geen tvseries dus?]
oke, dat dacht ik ook, maar volgens deze OP mag je alleen filmsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:03 schreef Dizer het volgende:
Dat mag hoor. Dus bijvoorbeeld X-files ~ Friends of Days of Our LIves ~ Monica Bellucci...
Jaaaaaaaaaaaaaa............. schiet op, ik wil ook punten scorenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke, dat dacht ik ook, maar volgens deze OP mag je alleen films
[regisseurs mag toch ook?]
ja neehee, dat is 'm dus nietquote:
Dat zeg ik toch, TV Series mogenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja neehee, dat is 'm dus niet
want ik was nog bezig met het "geen tvserie" idee....
en bovendien heeft élke nederlander wel in Baantjer gespeeld
kutspel![]()
![]()
![]()
babette21 +1quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:35 schreef babette21 het volgende:
Sigourny Weaver
Aliens
James Cameron
Terminator 2
John Bruno
Virus
Dennis Fieldman
Species
Nancy Wright
We hadden het vorige topic besloten om geen tv series meer te gebruiken omdat zeer veel acteurs ooit wel eens een rolletje in de een of andere serie hebben gespeeld?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Dus bijvoorbeeld X-files ~ Friends of Days of Our LIves ~ Monica Bellucci...
Dat was de reden idd om dan maar geen tv series meer te doen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:15 schreef babette21 het volgende:
en bovendien heeft élke nederlander wel in Baantjer gespeeld
Ik was er nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hadden het vorige topic besloten om geen tv series meer te gebruiken omdat zeer veel acteurs ooit wel eens een rolletje in de een of andere serie hebben gespeeld?
Of was jij het daar niet mee eens?
Ah joh, verzin wat leuks.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:06 schreef babette21 het volgende:
IMDB loopt te kutten, de volgende opgave laat dus nog even op zich wachten.....
Mocht mijn nederige mening er ook wat toe doen:quote:Op zondag 23 juli 2006 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Dizer, ik heb nog een leuk idee. Misschien vind je het wat.
Als iemand als eerste een oplossing heeft gepost, dan heeft de rest nog 5 minuten de tijd om het in minder stappen te doen. Lukt dat, dan wint die persoon. De persoon die zelf de oplossing als eerte had gepost, mag zelf in die 5 minuten ook nog proberen om het te verbeteren. Als binnen 5 minuten niemand anders een oplossing heeft geplaatst, dan is het tijd voor de volgende opgave. Is dat wat?
Ik had Osment - Forrest Gump - Sally Field - Homeward bound - Michael J Foxquote:Op zondag 23 juli 2006 00:22 schreef babette21 het volgende:
oke, dus bij het nieuwe voorstel zou iemand nu nog kunnen zeggen:
"Osment > Forrest Gump > Robert Zemeckis > Back to the Future > Fox"
en dus alsnog winnen??? ik ben voor
hoe dan ook: Doff +1
ook 5quote:Op zondag 23 juli 2006 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik had Osment - Forrest Gump - Sally Field - Homeward bound - Michael J Fox
Prima.quote:
Het is al laat.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:30 schreef babette21 het volgende:
is het niet Richard Farnsworth?
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Farnsworth
The Natural
Redford
The clearing
Willem Dafoe
Ja zeker, het is zeker dat hij er in meedoet, dus zou niet inzien waarom het dan niet geod zou zijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Dan heb ik een dilemma. Mag dit:
Farnsworth
The two Jakes
Jack Nicholson
The departed
Martin Sheen
(de film The Departed is nog niet uit, vandaar mijn vraag)
Samen een film?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Als er iemand is die weet dat Farnsworth en Sheen een film samen hebben gemaakt en welke het is, dan kan die dus nu het punt nog pakken
wat houdt dat in dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:47 schreef Doff het volgende:
Daarom vind ik dat de Joint Ventures zoekmethode niet zou moeten mogen.
Kan je gewoon 2 personen nemen en opzoeken waar die samen in verschenen. Met zo'n Hollywoodslet als Samuel L. Jackson wordt het dan bijv. een stuk gemakkelijker.quote:
Klinkt makkelijk, maar dan zit je dus tot vervelends toe namen in te voeren, omdat de meesten natuurlijk nooit samen een film hebben gemaakt.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:55 schreef Doff het volgende:
[..]
Kan je gewoon 2 personen nemen en opzoeken waar die samen in verschenen. Met zo'n Hollywoodslet als Samuel L. Jackson wordt het dan bijv. een stuk gemakkelijker.
Het kan soms heel gemakkelijk zijn. Bijvoorbeeld om aanknooppunten te krijgen. Maar ik ben wegquote:Op zondag 23 juli 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klinkt makkelijk, maar dan zit je dus tot vervelends toe namen in te voeren, omdat de meesten natuurlijk nooit samen een film hebben gemaakt.
Toch zal de persoon die gewoon veel weet van films veel sneller een connectie vinden en die is dus ook tegen iemand die die joint vertures gebruikt in het voordeel.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:05 schreef Doff het volgende:
[..]
Het kan soms heel gemakkelijk zijn. Bijvoorbeeld om aanknooppunten te krijgen. Maar ik ben weg.
Hoe bedoel je dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:21 schreef scanman01 het volgende:
Dizer, wat vond je nou van het nieuwe idee, om dus toch ook nog een soort van uitdaging erin te verwerken om het in zo min mogelijk stappen te doen?
Netjesquote:Op zondag 23 juli 2006 11:18 schreef Dizer het volgende:
Luchino Visconti
L'Innocente
Giancarlo Giannini
Man on Fire
Denzel Washington
Inside Man
Clive Owen
Sin City
Jessica Alba
Samuel L. Jackson is misschien de slet in acteurs zijn, maar Sin City is de slet in Films. Er spelen zooooooooveeel bekende acteurs inquote:Op zondag 23 juli 2006 11:32 schreef Doff het volgende:
[..]
Netjes![]()
Dizer +1
had zelf via Lancaster, Osterman's Weekend, Rutger Hauer en Sin City
Dus handigquote:Op zondag 23 juli 2006 11:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Samuel L. Jackson is misschien de slet in acteurs zijn, maar Sin City is de slet in Films. Er spelen zooooooooveeel bekende acteurs in![]()
Dan moeten ze dus samen een film hebben gemaakt.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:42 schreef Dizer het volgende:
Vet! Nu nog 5 minuten wachten totdat er iemand is die dit korter kan vinden
Hm.. dat is ook niet zoquote:Op zondag 23 juli 2006 11:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moeten ze dus samen een film hebben gemaakt.
Ik zit me ook suf te denken, maar Mastroianni heeft niet veel amerikaanse films gemaakt. Volgens mij zijn er maar 2 die te gebruiken zijn in een connectie naar Arnold.quote:
Ik dacht dat ie behoorlijk moeilijk was, maar was de connectie Victor Löw naar buitenland weer vergetenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:09 schreef Doff het volgende:
FvanH - Karakter - Victor Löw - Do Not Disturb - William Hurt - The Village - MS
Sorry, douche + nieuwe vraag verzinnenquote:
Angels in Amerika is wel een mini-serie... dat is dus een lange film... mag toch?quote:
Van mij welquote:Op zondag 23 juli 2006 12:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Angels in Amerika is wel een mini-serie... dat is dus een lange film... mag toch?
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:32 schreef Dizer het volgende:
Mary-Louis Parker
Angels in America
Meryl Streep
Out of Africa
Klaus Maria Brandauer
Uiteraard. Het is een geniale mini-serie, dus wat dat betreftquote:Op zondag 23 juli 2006 12:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Angels in Amerika is wel een mini-serie... dat is dus een lange film... mag toch?
Met die namen heb ik toch echt IMDB nodig... en laat die het bij mij nou niet meer doen.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:35 schreef Dizer het volgende:
Yes!
Uuhm... Doe maar: Brian Markinson ~ Brian Krause
Bij mij welquote:Op zondag 23 juli 2006 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met die namen heb ik toch echt IMDB nodig... en laat die het bij mij nou niet meer doen.
Korter is er nietquote:Op zondag 23 juli 2006 12:49 schreef scanman01 het volgende:
BK - Sleepwalkers - Stephen King - The Shining - Jack Nicholson - Wolf - BM
Dat zijn 13 stappenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:07 schreef dolle_hond het volgende:
MM- all about eve-bette davis - death on the nile - jack warden - 12 angry men - henry fonda - the lady eve - barbara stanwyck - double indemnity - EGR - operation X - nora swinburn- helen of troy -BB
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:05 schreef Doff het volgende:
BB - Helen of Troy - Robert Wise - Run Silent Deep - Clark Gable - The Misfits - MM
Wilde via Wilder en Wise. Wise was genoegquote:Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Deze was echt een uitdaging... ik zat ook met Helen of Troy te zoeken, maar MM heeft echt te veel om te zoeken hoe en wat
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik doe deze altijd via EGR en vandaag ook via jack warden
Ik kom er binnen 3 stappen op, maar dan met een tv-seriequote:Op zondag 23 juli 2006 13:13 schreef Doff het volgende:
Edward G. Robinson naar Monique van de Ven. Speciaal voor dolle_hond natuurlijk.
Daar gaat niemand meer onder duiken.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:21 schreef scanman01 het volgende:
EGR - Seven Thieves - Joan Collins - Ellis in glamourland - Nelly Frijda - De Johnsons - MvdV
Die kan sneller. Nog 5 minutenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:36 schreef dolle_hond het volgende:
TK - spoorloos - george sluizer - the vanishing -kiefer sutherland - the sentinel -
Michael douglas - coma - MC
Maakt weinig uit in dit geval. Je kunt zo twee dingen uit het lijstje van DH wegstrepenquote:
ow jaquote:Op zondag 23 juli 2006 13:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maakt weinig uit in dit geval. Je kunt zo twee dingen uit het lijstje van DH wegstrepen
Tijd is omquote:Op zondag 23 juli 2006 13:36 schreef dolle_hond het volgende:
TK - spoorloos - george sluizer - the vanishing -kiefer sutherland - the sentinel -
Michael douglas - coma - MC
Makkie. Die lukt zelfs nog zonder imdb. Maar ik laat het aan anderen overquote:Op zondag 23 juli 2006 13:46 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga offline maar zeg nog ff:
wagner moura ---> takashi shimura
Bijna hetzelfde als die van mijquote:Op zondag 23 juli 2006 19:01 schreef scanman01 het volgende:
Danny Trejo
Heat
Val Kilmer
Alexander
Oliver Stone
Deze zou op zich goed zijn, maar er zit een film tussen met een vraagteken.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:32 schreef babette21 het volgende:
JW - Won Ton Ton... - Michael Winner - Parting Shots - Oliver Reed - Tommy - Jack Nicholson - Junket Whore - GD
dolle hond +1quote:Op maandag 24 juli 2006 12:29 schreef dolle_hond het volgende:
GD- 1900 - alida valli - the white tower - claude rains - where danger lives - maureen o'sullivan- tarzan the ape man - JW
ik vind 't al knap van mezelf als ik zo'n schakel kan vinden, de helft van de films en acteurs ken ik niet eensquote:Op maandag 24 juli 2006 13:58 schreef scanman01 het volgende:
"Junket Whore" is een documentaire.
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Hans Albers
Der Letzte Mann
Romy Schneider
What's New, Pussycat
Woody allen
Decontructing Harry
Mariel Hemingway
Lipstick
Margeaux Hemingway
mag dit? want dan heb ik 'mquote:"Shirley Temple's Storybook" (1958) {The Legend of Sleepy Hollow (#1.4)}
Denk het niet. Is een tv serie die 2 seizoenen heeft gelopen.quote:
ik snap nog steeds maar half wat dat is, surf gewoon IMDB af....quote:Op maandag 24 juli 2006 18:57 schreef scanman01 het volgende:
heb je stiekem 'joint ventures' gebruikt?
Aanvulling: Ik had het dus over Lois Maxwellquote:Op maandag 24 juli 2006 19:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan wel een tip geven hoe ik op de 4 films kwam. Het gaat via That Hagen Girl
Daar speelt iemand in die bij liefhebbers van een bepaalde actiefilm zeer bekend is.
ik ga even zo brutaal doen om 'n nieuwe te plaatsen, dan kunnen we weer door....quote:
Eva Duijvestein - Tygo Gernandt (Eilandgasten)quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga even zo brutaal doen om 'n nieuwe te plaatsen, dan kunnen we weer door....![]()
Sandra Oh >>> Eva Duijvestein
leuk - totaal anders namelijk! - maar één stap teveelquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Eva Duijvestein - Tygo Gernandt (Eilandgasten)
Tygo Gernandt - Antonie Kamerling (Wicked)
Antonie Kamerling - Christian Slater (Mindhunters)
Christian Slater - Thomas Haden Church (3000 Miles to Graceland)
Thomas Haden Church - Sandra Oh (Sideways)
Ik zie het ja, dan ga ik maar weer sleutelen aan een nieuwe connectie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
leuk - totaal anders namelijk! - maar één stap teveel
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:26 schreef babette21 het volgende:
oh kut oh kut oh kut.... ik heb 'm zelf óók in 10 stappen!!![]()
ik ga dus even met je meedenken [of het uberhaupt mogelijk is]
...quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:31 schreef babette21 het volgende:
nee ik heb me vergist met tellen: ik heb 'm wél in 9 [dus 4 films]
ik dacht al, ik had toch ge-dubbel-checkt![]()
tja lekker te laatquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:01 schreef scanman01 het volgende:
Die was duidelijk wel voor verbetering vatbaar
tja ik had 'm zelf totaal anders, dus die hele Jack kwam er niet in voor bij mijquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:54 schreef scanman01 het volgende:
Als er ergens een link is met Jack Nicholson dan vind ik 'em wel
Hmm.. is nog makkelijker dan ik dachtquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:54 schreef scanman01 het volgende:
Als er ergens een link is met Jack Nicholson dan vind ik 'em wel
James Dean -> Maarten Spanjer
Van mij wel, maar is niet echt nodig hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:22 schreef babette21 het volgende:
miniseries mogen ook toch?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:35 schreef babette21 het volgende:
oke hij kan vast korter, maar deze vind ik wel leuk:
James Dean >> Giant >> Dennis Hopper >> Speed >> Jan de Bont >> Turks Fruit >> Rutger Hauer >> Spetters >> MS
Ik wilde mensen de kans geven het nog wat sneller te doenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:18 schreef Asskicker14 het volgende:
scanman01 +1
Wat doe je moeilijk man!
docu's e.d. vallen af?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:21 schreef scanman01 het volgende:
Jenna Jameson -> Marilyn Monroe
Allemachtig. Hoe kom je daar in vredesnaam zo snel opquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Jenna Jameson - Paul Giamatti (Private Parts)
Paul Giamatti - Billy Crystal (Deconstructing Harry)
Billy Crystal - Jack Lemmon (Hamlet)
Jack Lemmon - Marilyn Monroe (Some Like It Hot)
Niet stiekem 'joint ventures' gebruikt?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb gewoon een goed inzicht en verstand van handelen op IMDB.
Neequote:Op woensdag 26 juli 2006 14:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet stiekem 'joint ventures' gebruikt?
Ik kijk nooit specifiek naar de castlisting bij films, maar bij de filmresumee van de betreffende acteur/actrice waar ik een connectie mee zoek.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Allemachtig. Hoe kom je daar in vredesnaam zo snel op
Lemmon staat niet eens bij de hoofdrolspelers in 'Hamlet' . Daarvoor moet je op 'more' klikken.
Dat mag gewoon.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:03 schreef babette21 het volgende:
ik had 'm in drie films, maar ik twijfelde of een korte film wel mocht...
Gewoon posten! Nu is het weer te laat.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:03 schreef babette21 het volgende:
ik had 'm in drie films, maar ik twijfelde of een korte film wel mocht...
had ik dan maar niet verder gezocht...quote:
ik ken dat hele kind verder niet, het was meer van klik-klik-klikquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Echt meegewerkt aan Sammy the screenplay kun je dat niet noemen trouwens. Er zat een stukje in van de filmpremiere van 9 months, waar Tia Carrere dus even te zien was.
Dat is ook weer zo'n vraagteken. Een heleboel acteurs spelen zichzelf in 'famous'. Meer een soort documentaire weer. Dus je kunt je afvragen in hoeverre daar sprake was van 'samengewerkt'. Maar ik reken hem goed.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:09 schreef babette21 het volgende:
oke snel dan deze keer:
WvA - The lake house - Sandra Bullock - Famous- Mira Sorvino - Between Strangers - SL
Je moet wel op 'more' klikken om de naam van Tia Carrere tegen te komen, want in de gewone castlist staat ze niet eens.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ken dat hele kind verder niet, het was meer van klik-klik-klik
merk toch dat het een stuk makkelijker is bij de [voor mij] wat bekendere namen
ja dat moeten ze er dan maar bij zetten hoor...quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Een heleboel acteurs spelen zichzelf in 'famous'.
pffffffffff heb ik even mazzelquote:Maar ik reken hem goed.![]()
dat doe ik standaard, omdat ik zelf ook meestal uit de onderste helft haalquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:13 schreef scanman01 het volgende:
Je moet wel op 'more' klikken om de naam van Tia Carrere tegen te komen, want in de gewone castlist staat ze niet eens.
Als jij klikt op IMDB en je ziet de namen staan, dan zie je ook dat ze zichzelf spelen. Er staat dan 'himself' of 'herself' achter. Heeft dus totaal niets te maken met een leven hebben, maar gewoon met wat wij allemaal doen: klikken en lezen in IMDB.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:14 schreef babette21 het volgende:
ja dat moeten ze er dan maar bij zetten hoor...
ik heb 'n leven, ik weet dat allemaal niet
Dat zijn juist vaak de namen die niet echt hebben meegewerkt maar even 2 seconden in een film te zien zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat doe ik standaard, omdat ik zelf ook meestal uit de onderste helft haal
maar daardoor vaak wel lastiger, omdat ze daardoor vaak minder bekend zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:17 schreef scanman01 het volgende:
Dat zijn juist vaak de namen die niet echt hebben meegewerkt maar even 2 seconden in een film te zien zijn.
en dat lezen doe ik dus niet, ik doe alleen maar klikken....quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:16 schreef scanman01 het volgende:
klikken en lezen in IMDB.
Had je dan niet direct Bryan Brown aan LL Cool J kunnen koppelen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:25 schreef scanman01 het volgende:
Bryan Brown
Dirty Deeds
John Goodman
Beyond the sea
Kevin Spacey
Dirty Deeds
LL Cool J
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:25 schreef scanman01 het volgende:
Bryan Brown
Dirty Deeds
John Goodman
Beyond the sea
Kevin Spacey
Edison
LL Cool J
nee, scanman had ná jouw antwoord binnen 5 minuten een korter lijstjequote:Op woensdag 26 juli 2006 15:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Sorry. Maar hoor ik het punt niet te krijgen?
Tuurlijk niet. Ik had het toch in 3 films. En iedereen heeft na de geplaatste oplossing 5 minuten de tijd om een snellere te vinden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Sorry. Maar hoor ik het punt niet te krijgen?
Misschien handig om dat voortaan ook in de OP te plaatsen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik had het toch in 3 films. En iedereen heeft na de geplaatste oplossing 5 minuten de tijd om een snellere te vinden.
Oh, wist je die regel nog niet? Sorry dan, maar dat doen we al een paar dagen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Misschien handig om dat voortaan ook in de OP te plaatsen.![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Volker Schlöndorff - Elisabeth Shue (Palmetto)
Elisabeth Shue - Woody Allen (Deconstructing Harry)
Woody Allen - Romy Schneider (What's new, pussycat)
Ik heb ook een leven naast Fok hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:23 schreef Doff het volgende:
Asskicker weet best dat hij een nieuwe vraag moet stellen.
Beetje flauw.
Je bent anders genoeg online.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb ook een leven naast Fok hoor.![]()
En dat is heel netjesquote:Op donderdag 27 juli 2006 03:48 schreef scanman01 het volgende:
Roy Scheider
Citizen Verdict
Armand Assante
Judge Dredd
Rob Schneider
Gisteren toevallig niet. En stop met zeuren.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:31 schreef Doff het volgende:
[..]
Je bent anders genoeg online.
Bovendien, als je al weet dat je offline gaat, waarom ga je dan antwoord geven?
Ik zeur niet. Zeg alleen dat het een beetje flauw is. Jij hapt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gisteren toevallig niet. En stop met zeuren.![]()
En daar krijg ik volgens mij nog een puntje voorquote:Op zondag 23 juli 2006 18:10 schreef Doff het volgende:
CC - Matrix Revolutions - Mary Alice - A Perfect World - Laura Dern - Wild at Heart - Nicolas Cage - Con Air - CM
Dat is iig goed.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:20 schreef scanman01 het volgende:
Laurent Lucas
Lemming
Charlotte Rampling
Basic Instinct 2
Sharon Stone
Sphere
Dustin Hoffman
Finding Neverland
Mackenzie Crook
Dan ben ik zo vrij om die te geven.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:14 schreef Doff het volgende:
[..]
En daar krijg ik volgens mij nog een puntje voor![]()
Netjes. Ik had zelfquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:33 schreef babette21 het volgende:
Jane Birkin
Sept morts sur ordonnance
Gerard Depardieu
Paris, je t'aime
Steve Buscemi
The big lebowski
Jon Polito
Flodder in Amerika
Tatjana Simic
Dat moet jij zo nodig zeggen met jouw Famous connectie waar die actrice maar 3 seconden in voorkomt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:43 schreef babette21 het volgende:
daar was ik al bang voor: ik ging via allemaal vage films en toen zag ik op 't laatst "Hannibal" staan...
toen was ie ineens niet moeilijk meer
die Steven Hudson speelt trouwens wel 'n érg klein rolletje in FMJ
anyway: asskicker +1
dat bedoel ik niet, meer dat ie zo onwijs onderaan die lijst staat, tussen de bijna-figuranten, dat 't een soort van wonder is dat je 'm net via hem hebt... maar dat maakt niet uit, want het is gewoon helemaal goed [credits is credits, tenslotte]quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat moet jij zo nodig zeggen met jouw Famous connectie waar die actrice maar 3 seconden in voorkomt.![]()
Ik doe ook al een tijdje m'n best, maar deze wil niet zo lukkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Nog even 5 minuten wachten om te kijken of er iemand een snellere connectie kan vinden.
Die had ik niet eens gekeken omdat ie nog niet uit is. Maar dat kan natuurlijk ook ja.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Tara Elders - Steve Buscemi (Interview)
Misschien moet je dat voortaan wel doen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die had ik niet eens gekeken omdat ie nog niet uit is. Maar dat kan natuurlijk ook ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |