quote:Op zondag 23 juli 2006 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Farnsworth
The Natural
Redford
The clearing
Willem Dafoe
Ja zeker, het is zeker dat hij er in meedoet, dus zou niet inzien waarom het dan niet geod zou zijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Dan heb ik een dilemma. Mag dit:
Farnsworth
The two Jakes
Jack Nicholson
The departed
Martin Sheen
(de film The Departed is nog niet uit, vandaar mijn vraag)
Samen een film?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Als er iemand is die weet dat Farnsworth en Sheen een film samen hebben gemaakt en welke het is, dan kan die dus nu het punt nog pakken
wat houdt dat in dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:47 schreef Doff het volgende:
Daarom vind ik dat de Joint Ventures zoekmethode niet zou moeten mogen.
Kan je gewoon 2 personen nemen en opzoeken waar die samen in verschenen. Met zo'n Hollywoodslet als Samuel L. Jackson wordt het dan bijv. een stuk gemakkelijker.quote:
Klinkt makkelijk, maar dan zit je dus tot vervelends toe namen in te voeren, omdat de meesten natuurlijk nooit samen een film hebben gemaakt.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:55 schreef Doff het volgende:
[..]
Kan je gewoon 2 personen nemen en opzoeken waar die samen in verschenen. Met zo'n Hollywoodslet als Samuel L. Jackson wordt het dan bijv. een stuk gemakkelijker.
Het kan soms heel gemakkelijk zijn. Bijvoorbeeld om aanknooppunten te krijgen. Maar ik ben wegquote:Op zondag 23 juli 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klinkt makkelijk, maar dan zit je dus tot vervelends toe namen in te voeren, omdat de meesten natuurlijk nooit samen een film hebben gemaakt.
Toch zal de persoon die gewoon veel weet van films veel sneller een connectie vinden en die is dus ook tegen iemand die die joint vertures gebruikt in het voordeel.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:05 schreef Doff het volgende:
[..]
Het kan soms heel gemakkelijk zijn. Bijvoorbeeld om aanknooppunten te krijgen. Maar ik ben weg.
Hoe bedoel je dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:21 schreef scanman01 het volgende:
Dizer, wat vond je nou van het nieuwe idee, om dus toch ook nog een soort van uitdaging erin te verwerken om het in zo min mogelijk stappen te doen?
Netjesquote:Op zondag 23 juli 2006 11:18 schreef Dizer het volgende:
Luchino Visconti
L'Innocente
Giancarlo Giannini
Man on Fire
Denzel Washington
Inside Man
Clive Owen
Sin City
Jessica Alba
Samuel L. Jackson is misschien de slet in acteurs zijn, maar Sin City is de slet in Films. Er spelen zooooooooveeel bekende acteurs inquote:Op zondag 23 juli 2006 11:32 schreef Doff het volgende:
[..]
Netjes![]()
Dizer +1
had zelf via Lancaster, Osterman's Weekend, Rutger Hauer en Sin City
Dus handigquote:Op zondag 23 juli 2006 11:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Samuel L. Jackson is misschien de slet in acteurs zijn, maar Sin City is de slet in Films. Er spelen zooooooooveeel bekende acteurs in![]()
Dan moeten ze dus samen een film hebben gemaakt.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:42 schreef Dizer het volgende:
Vet! Nu nog 5 minuten wachten totdat er iemand is die dit korter kan vinden
Hm.. dat is ook niet zoquote:Op zondag 23 juli 2006 11:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moeten ze dus samen een film hebben gemaakt.
Ik zit me ook suf te denken, maar Mastroianni heeft niet veel amerikaanse films gemaakt. Volgens mij zijn er maar 2 die te gebruiken zijn in een connectie naar Arnold.quote:
Ik dacht dat ie behoorlijk moeilijk was, maar was de connectie Victor Löw naar buitenland weer vergetenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:09 schreef Doff het volgende:
FvanH - Karakter - Victor Löw - Do Not Disturb - William Hurt - The Village - MS
Sorry, douche + nieuwe vraag verzinnenquote:
Angels in Amerika is wel een mini-serie... dat is dus een lange film... mag toch?quote:
Van mij welquote:Op zondag 23 juli 2006 12:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Angels in Amerika is wel een mini-serie... dat is dus een lange film... mag toch?
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:32 schreef Dizer het volgende:
Mary-Louis Parker
Angels in America
Meryl Streep
Out of Africa
Klaus Maria Brandauer
Uiteraard. Het is een geniale mini-serie, dus wat dat betreftquote:Op zondag 23 juli 2006 12:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Angels in Amerika is wel een mini-serie... dat is dus een lange film... mag toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |