Ja ik, zie OPquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:11 schreef scanman01 het volgende:
Heeft er nog iemand zin de tussenstand uit te rekenen uit het vorige topic?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:49 schreef babette21 het volgende:
Georgina Verbaan speelde in Adrenaline,
daarin speelde ook Wayne Harrison III,
hij speelde in The Triangle,
daarin speelde ook Sam Neill,
die te zien was in The horse whisperer,
samen met Robert Redford,
die in Out of Africa speelde......... met Meryl Streep!!!
ik vrees dat het beginnersgeluk was, het was klik klik klik klaarquote:
joyquote:Nou mag jij een verzinnen![]()
Dat mag hoor. Dus bijvoorbeeld X-files ~ Friends of Days of Our LIves ~ Monica Bellucci...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vrees dat het beginnersgeluk was, het was klik klik klik klaar
maar toch tof
[..]
joyalleen films begrijp ik? [geen tvseries dus?]
oke, dat dacht ik ook, maar volgens deze OP mag je alleen filmsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:03 schreef Dizer het volgende:
Dat mag hoor. Dus bijvoorbeeld X-files ~ Friends of Days of Our LIves ~ Monica Bellucci...
Jaaaaaaaaaaaaaa............. schiet op, ik wil ook punten scorenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke, dat dacht ik ook, maar volgens deze OP mag je alleen films
[regisseurs mag toch ook?]
ja neehee, dat is 'm dus nietquote:
Dat zeg ik toch, TV Series mogenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja neehee, dat is 'm dus niet
want ik was nog bezig met het "geen tvserie" idee....
en bovendien heeft élke nederlander wel in Baantjer gespeeld
kutspel![]()
![]()
![]()
babette21 +1quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:35 schreef babette21 het volgende:
Sigourny Weaver
Aliens
James Cameron
Terminator 2
John Bruno
Virus
Dennis Fieldman
Species
Nancy Wright
We hadden het vorige topic besloten om geen tv series meer te gebruiken omdat zeer veel acteurs ooit wel eens een rolletje in de een of andere serie hebben gespeeld?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Dus bijvoorbeeld X-files ~ Friends of Days of Our LIves ~ Monica Bellucci...
Dat was de reden idd om dan maar geen tv series meer te doen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:15 schreef babette21 het volgende:
en bovendien heeft élke nederlander wel in Baantjer gespeeld
Ik was er nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hadden het vorige topic besloten om geen tv series meer te gebruiken omdat zeer veel acteurs ooit wel eens een rolletje in de een of andere serie hebben gespeeld?
Of was jij het daar niet mee eens?
Ah joh, verzin wat leuks.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:06 schreef babette21 het volgende:
IMDB loopt te kutten, de volgende opgave laat dus nog even op zich wachten.....
Mocht mijn nederige mening er ook wat toe doen:quote:Op zondag 23 juli 2006 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Dizer, ik heb nog een leuk idee. Misschien vind je het wat.
Als iemand als eerste een oplossing heeft gepost, dan heeft de rest nog 5 minuten de tijd om het in minder stappen te doen. Lukt dat, dan wint die persoon. De persoon die zelf de oplossing als eerte had gepost, mag zelf in die 5 minuten ook nog proberen om het te verbeteren. Als binnen 5 minuten niemand anders een oplossing heeft geplaatst, dan is het tijd voor de volgende opgave. Is dat wat?
Ik had Osment - Forrest Gump - Sally Field - Homeward bound - Michael J Foxquote:Op zondag 23 juli 2006 00:22 schreef babette21 het volgende:
oke, dus bij het nieuwe voorstel zou iemand nu nog kunnen zeggen:
"Osment > Forrest Gump > Robert Zemeckis > Back to the Future > Fox"
en dus alsnog winnen??? ik ben voor
hoe dan ook: Doff +1
ook 5quote:Op zondag 23 juli 2006 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik had Osment - Forrest Gump - Sally Field - Homeward bound - Michael J Fox
Prima.quote:
Het is al laat.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:30 schreef babette21 het volgende:
is het niet Richard Farnsworth?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |